geen echte ervaring na 5 dagen

Zie boven. Niet aldoor het zelfde vragen

Prima.

Dit was mijn eersteervaringmet u dus kan er nog niet-echt over oordelen maar de bestelling was keurig verzorgd en werd precies volgens plan bezorgd,

In het begin moeilijk aan te krijgen maar dat lukt nu aardig

Mijn bovenbeen is gebroken door een val van de fiets dus weken geen steunkous gedragen maar ik miste het nu krijg ik ze weer aan alleen eind maart moeten de schroeven eruit dus dan wordt het weer tobben

redelijk

op site staat met 2 werkdagen in huis helaas bij mij na bijna 1 week nog niks ba mailen werd me beloofd her in orde re maken helaas koste dit me nog w berichten daarna super in orde gemaakt en een bedrag terug gekregen als excuus

Erg handig en makkelijk om de steunkousen aan te krijgen

Nu kan ik de steunkousen zelfstandig aan en uittrekken.

Prima en snel geleverd

Geen opmerkingen.

volgens afspraak

Eindelijk zelfstandig!

Ik had altijd mijn man nodig voor het uittrekken van mijn zware steunkousen. Nu is mijn man niet altijd thuis en moest de buurvrouw mij helpen om de kousen uit te trekken. Sinds een paar dagen Steve+ en kan mijn kousen nu zelf zonder enige moeite uittrekken! Een verademing.

Fantastisch product

Ik heb geen hulp van andere nodig om mijn steunkousen aan en uit te trekken.

geweldig

Wat een top apparaat, had me oma veel eerder moeten hebben , trekt nu weer zelfstandig haar kousen aan en uit! Een mooier cadeau had ik haar niet kunnen geven,...en supersnel levering! Bedankt!

Ideaal product

De steunkousen van mijn oma (92) moesten voorheen altijd met hulp vervangen worden. Daardoor was ze dus ook afhankelijk van het bezoek van de thuiszorg of mantelzorg. Dankzij de Steve kan ze zowel het aan- als het uittrekken van de steunkousen helemaal zelf. Ideaal.

Van Tuyll van Serooskerkenweg 45 3

1076JC Amsterdam