Mooi boeket

Boeket besteld om te bezorgen in Zwolle.

Goed!

Boeket Saar besteld. Foto ontvangen. Vers boeket en de pluim zat er ook in. Erg tevreden.

Het boeket zag eruit zoals ik had verwacht. Ontvanger helemaal blij.

Je krijgt wat je besteld!

Heel fijn om vanuit Bonaire mooie bloemen voor familie en vrienden te kunnen bestellen. De boeketten zijn erg mooi en wat je op de site besteld krijgt de ontvanger ook!

Geweldige service!!!

De bos bloemen die ik wilde laten bezorgen moest naar kamperveen, wat in principe niet in het bezit gebied ligt, maar jullie wilden toch een uitzondering maken, superservice. Ik had van de ontvanger nog een foto gekregen van de bos bloemen, zag er ook prachtig uit! Erg tevreden!

Prachtige bloemen gekregen en bleven lang mooi!

Prachtige bos mooie grote bloemen ontvangen, blijven lang goed en daarom nu ook een bestelling gedaan voor een vriendin!

Gewoon goed

Mooie en verse bloemen. Afspraken prima nagekomen.

Zeer goede kwaliteit

Gevarieerde boeketten sterke kwaliteit kleurrijk

Zeer goede service

Snelle reactie op vragen omtrent levering. Goed mee gedacht en een prachtige bos bloemen uiteraard.

Snel geregeld

Snelle service , 13:00 besteld zelfde dag geleverd

Abonnement een aanrader.

Sinds een maand een abonnement. Elke keer weer een mooi bos en altijd anders dan de vorige keer. Heel erg blij mee.

Makkelijk en snel bestellen!

Superleuk om een boeket voor iemand uit te zoeken. Ik was opzoek naar een mooi, hip plukboeket. Niet van die standaard boeketten, maar van die bloemen die je zelf ook graag in huis zou willen halen. Bestellen was gemakkelijk, levering was snel. Erg fijn om zo'n cadeau te kunnen geven! Leuk ook, dat je eco-friendly kaartjes kan kiezen :-).

Prachtige boeketten van goede kwaliteit, aanrader!

Elke keer is het weer genieten als je een boeket van Bloemen van Blok in je huis hebt staan. Goede service en kwaliteit.

Goede kwaliteit en mooi assortiment

leuke bloemen en sterk

Elke keer anders, elke keer erg mooi

Het abonnement is elke keer weer geweldig. Vaak met een persoonlijk kaartje, leuk!

Prachtige bossen bloemen

Prachtige bos bloemen en netjes bezorgd. Hoop dat ze een lange tijd op de vaas staan. Zeker omdat ik een bos cadeau geef. 1 minpuntje, van een roze chrysant vielen gelijk alle roze blaadjes af.. Werkze allemaal en fijne feestdagen!

Aanrader

Mooi boeket, frisse bloemen. Het zag er uit zoals ik verwacht had.

Het boeket was vers en zat vol verschillende soorten bloemen. Ontvanger ook erg blij.

Prachtige bloemen, super service!

Zeer tevreden over Bloemen van Blok. De bloemen zijn heel vers en de bossen prachtig. Ook de bezorgservices is super geregeld.

Hippe boeketten van super kwaliteit!

Twee weken plezier gehad van dit mooie boeket. Veel mogelijkheden qua bloemen. Geen alledaagse boeketten.

Mooi boeket

Mooi boeket, zoals foto

In 1 woord: wauw!

Ik heb vorige week een prachtige bos bloemen mogen ontvangen. Het was een heerlijk zomers boeket met hele mooie aparte soorten bloemen erin. Een dikke week later staat de bos er nog super bij, zeker een aanrader!

Gewoon goed!

Website is duidelijk. Ontvanger vond het boeket erg mooi.

Over Bloemen van Blok

Bij Bloemen van Blok proberen wij de wereld in en rondom Zwolle elke dag een beetje vrolijker te maken, door het bezorgen van de mooiste boeketten. Van het inkopen tot het bezorgen, alles doen wij zelf. Zo hebben wij maximale controle over jouw bestelling.