Prima chauffeur was ruim op tijd, heeft prima gereden en was een heer

In 1 woord top!

Top rit gehad! Paar uur van te voren geboekt op een zeer slecht bereikbare locatie m, toch zeer snel een super chauffeur! Tot in de puntjes verzorgd!

• Gebruiksgemak van het platform

Strakke communicatie vanuit drive me zelf

Fijne communicatie en service vanuit het hoofdkantoor. Als er extra wensen zijn staan ze altijd paraat en wordt je netjes op de hoogte gehouden. De webbased app op de telefoon is niet ideaal vind ik. 5 sterren als die wordt verbeterd. Mijn tip: even aan een goed partij uit besteden :)

• Gebruiksgemak van het platform

Ik ben zeer tevreden over Driveme. Ik heb nog wat ritten voor de komende tijd. Ik zal deze ritten zeker via Driveme regelen.

DirveMe (Chauffeur Laurens) maakt van enkelbreuk een feestje

Door een gecompliceerde enkelbreuk kan ik enkele maanden niet lopen, laat staan rijden. DriveMe heeft gelukkig een vaste chauffeur voor me gevonden. Laurens laat mijn auto, tot mijn grote verrassing, rijden als een limousine, waardoor ik pijnloos en comfortabel naar mijn werk kan en weer terug. Daarbij is geen moeite hem teveel, tassen sjouwen, bloemetje halen voor collega, rolstoel uitklappen, krukken aangeven, kopje koffie halen, Laurens doet het met een glimlach. Met zo'n chauffeur wordt het (bijna) een feestje om een gebroken enkel te hebben. En niet onbelangrijk, hij weet altijd de weg en is keurig op tijd!

• Gebruiksgemak van het platform

Super. Gert Nonnekes is mijn preferred driver.

Soepel en klantvriendelijk. Echte directiechauffeur. Value for Money.,

• Gebruiksgemak van het platform

Netjes op tijd en zeer goede rijder

zie boven

Uitstekende chauffeur

Vriendelijke, beleefde chauffeur, rijdt goed.

• Gebruiksgemak van het platform

Extreem tevreden over de chauffeur!

Chauffeur Frank heeft mij tweemaal gereden, prima ervaring! Vanwege "medisch" mocht ik tijdelijk niet zelf rijden; die belemmering is gelukkig weer opgeheven. Zeer tevreden dus over de chauffeur. Heel fijne oplossing. Wel verrast door het verschil tussen het door mij geaccepteerde aanbod van de chauffeur en de factuur; en dat kwam niet door de chauffeur. Het feit dat je na acceptatie niet meer op de driveme website ziet waarop je hebt ingetekend voelt mij niet als heel transparant.

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Google

Heerlijk om onderweg te kunnen werken!

Een dag met afspraken in Arnhem, Haarlem en Rotterdam. De chauffeur was een aardig dame die erg rustig (anticiperend) reed. Ik had onderweg alle gelegenheid om te werken op de laptop en te bellen. Na drie goede afspraken en 500 kilometer uitgerust thuisgebracht. Hoe fijn is dat! Volgende keer weer.

Fantastische service!

Hele correcte en gezellige chauffeur. Ons evenement liep wat uit en zonder problemen zijn we daar samen uitgekomen. Heel flexible, zeker aanrader

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Door een relatie

Professioneel!

Professioneel!

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Google

Prima, correct en duidelijk wat partijen van elkaar kunnen verwachten.

Chauffeur was keurig op tijd. Correct gekleed. Hij reed rustig en had zich duidelijk voorbereid op de route.

Uitstekend!

Goede service, correcte chauffeur, al vele malen gebruik van gemaakt en telkens naar volle tevredenheid.

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Anders

Topservice door een geweldige chauffeuse!

Geweldige service.

Prima verzorgde rit

Rustige chauffeur met goede rijstijl

Eerste klas geregeld

Na het boeken werd er keurig aangebeld op de geboekte dag. Nette chauffeur en een hele prettige rijstijl. Ik kon rustig werken zonder me druk te maken om het verkeer.Gelijk weer geboekt voor een week later!

Erg netjes

Erg netjes geregeld. De chauffeur was keurig. Alles perfect op tijd. Niks op aan te merken.

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Google

Goed geregeld keurige beleefde chauffeur en komen afspraken na

Zeker aan te raden en keurige chauffeur

Perfecte Rit

De chauffeur was keurig op tijd en heeft ons professioneel teruggereden.

Uitstekend!

Prima ervaring. Chauffeur was op tijd en reed prima. Sociale man, prettig in de omgang, top!

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Google

Erg prettig dat ik mij tijdens de reis met mijn werk kan bezig houden

Een correcte bestuurder/ chauffeur. Fijne rijder die mij in staat stelde mijn werk te doen tijdens een reis. Zonder chauffeur zou ik veel tijd op inhoudelijk werk hebben moeten inhalen op een ander moment. Dat "andere" moment heb ik nu kunnen gebruiken om te ontspannen.

Goede ervaring, doen!

Ik was eerst wat sceptisch; juist door de laagdrempeligheid; is hier wel controle op en is dit veilig en kwalitatief ok? Toch heb ik ‘vrijblijvend’ een ritaanvraag geplaatst om te bezien hoe het verder verliep. Al heel snel krijg je diverse aanmeldingen van chauffeurs. Ik vond het wel lastig om vanaf een korte tekst een chauffeur te kiezen. Anderzijds is het heel fijn dat je zelf de keuze hebt! Bij concurrenten was de keuze er niet (alleen op tarief/categorie ervaring) en was de prijs vaak een stuk hoger. Toen ik nog geen keuze doorgegeven had werd ik netjes gebeld door de klantenservice om me te helpen en bij te staan. Mijn ervaring is dat het lijntje met de klantenservice heel kort is en dat er pragmatisch en op persoonlijke wijze wordt meegekeken en meegedacht. Uiteindelijk heb ik enkele ritten door Laurens laten verzorgen. Totaal geen spijt van de keuze. Prettige chauffeur, gedegen rijstijl en houdt rekening met wensen van de klant. Veel is bespreekbaar en alles netjes en stipt volgens afspraak. Alles was top! Een volgende keer zou ik het zeker weer op deze wijze organiseren. Dus voor diegene die twijfelen, gewoon doen! Verbeterpuntje zou voor mij echt uitbreiding van de info over de chauffeur zijn. Foto was niet altijd zichtbaar (technisch probleem?) en ik mistte in eerste opzicht bij enkele chauffeurs wat info over rijervaring ed. Dat maakte het kiezen lastig.

Alles snel, correct en volgens afspraak geregeld

Alles snel, correct en volgens afspraak geregeld

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Direct mail

Prima service en chauffeur

Plezierige rit met Bastiaan. Deed er alles om ervoor te zorgen dat ik ondanks blessure verder kon.

Over DriveMe

Tof dat je ons wilt beoordelen! Met jouw mening geef je het platform en de aangesloten privéchauffeurs een indicatie of we op de goede weg zijn of dat we wellicht nog ergens kunnen verbeteren.