Plezierige en professionele chauffeur !

Plezierige en professionele chauffeur !

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Google

ik vond het product goed maar de uitvoering minder

Hi, onze driver belde ons de dag ervoor op om te vragen wat het plan precies was. Hij was heel erg aardig maar hij had weinig ervaring in een auto met een versnelling waardoor we in een lage versnelling over de snelweg naar onze bestemming reden. Het voelde niet als een hele veilige rit. Dag Irene

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Door een relatie

Makkelijk boeken en prima rit!

Handig systeem om te boeken. Iets meer info over factuur ed zou paar mailtjes schelen, maar nog altijd ontzorgd gevoel. Aardige chauffeur die rekening hield met mijn fysieke omstandigheden. Prima bevallen de volgende rit is al weer aangevraagd

Erg handig

Goede website, gebruiksvriendelijk, fijn persoonlijk contact.

Wat een ontlasting

Keurig nette chauffeur. Niets is te veel. Straalde rust en was professioneel. Ik weet zeker dat ik er meer gebruik van gaat maken Met vriendelijke groet Robèrt Brokke

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Anders

Perfecte service

De chauffeur arriveerde ruim op tijd en vond het geen probleem om even te wachten. Zeer attent en vriendelijk.

Ontzorgd dagje op pad

Snel en adequate betaalbare oplossing voor een bespreking op grote afstand en weinig tijd voor doornemen stukken.

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Direct mail

Super prijs kwaliteit voor een BOB chauffeur service.

3 relaties moesten na een vergadering laat op de avond naar huis vanuit Amsterdam. Naar Tilburg, Rotterdam en Westland. Op maandagavond om 22:00 deed ik een aanvraag. Om 23.30 uur was het geregeld (chauffeurs kunnen zich via de Driveme marktplaats inschrijven voor ritten). Dinsdagochtend werd ik nog gebeld door klantenservice voor een dubbelcheck. Kwam goed uit, want bestemming was gewijzigd. Scheelde qua prijs zeker de helft van vergelijkbare diensten. Chauffeurs waren netjes. Relaties waren op tijd en veilig thuis. Ga ik zeker weer doen.

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Door een relatie

Goede Chauffeurs, en niet duur.

Ik heb nu al een aantal chauffeurs mogen uitnodigen. Uiteraard zit er verschil per chauffeur, maar dat is ook afhankelijk van het gekozen tarief. Tot nu toe zeer goede chauffeurs en vallen de kosten zeker mee. Heerlijk om achterin te kunnen werken.

Absoluut betrouwbaar

Goede chauffeur keurig op tijd en absoluut betrouwbaar

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Anders

Goed geregeld

Zowel de chauffeur, communicatie als ook de administratieve afhandeling is mij goed bevallen.

Prima geregeld, goede chauffeur

X

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Direct mail

Over DriveMe

Tof dat je ons wilt beoordelen! Met jouw mening geef je het platform en de aangesloten privéchauffeurs een indicatie of we op de goede weg zijn of dat we wellicht nog ergens kunnen verbeteren.