Uitstekende eerste ervaring Business klasse

De eerste ervaring met DriveME was direct prima. De rit was snel geboekt en complimenten voor chauffeur Soufiane Chamrouk. Op tijd en zeer klantvriendelijke, professionele en veilige rit. Voor herhaling vatbaar.

zeer goed

op tijd, safe, voorkomend,

• Gebruiksgemak van het platform

Prima rit en leuke client

Voldeed aan mijn verwachtingen en die van mijn opdrachtgever.

Efficiënt en punctueel

Slechts 1 verbeterpuntje. Bij gebruik van app werkte bevestiging via sms code niet. Het wachtwoord werkte wel.

Supergoed geregeld!

Goede chauffeur, communicatie vooraf en met de chauffeur verliep vlekkeloos. Heb veel emails kunnen afhandelen tijdens de rit. Scheelde weer 2 uur extra in de avond.

Weer toprit met Erik van Oosten

Voldoet aan alle wensen; keurig op tijd en perfecte chauffeur

• Gebruiksgemak van het platform

Zonder snelwegangst mn doel bereikt!

Recent reed ik met chauffeur een trip over een snelweg om in een stad uit te komen waar ik zelf het stuur weer over kon nemen. Ik heb nl onoverkomelijke snelwegangst. Met een chauffeur van Drive me kom ik ontspannen aan op mijn camping elders in het land. De reis ging vlot en efficicient, geen problemen en met de chauffeur was het gezellig met een praatje onderweg. De prijs was zeer schappelijk voor mij dus een goeie mogelijkheid dit vaker te doen! Dank aan de mannen van Drive Me!

Was ok

Was ok

Betrouwbaar en secuur

Goede ervaring. De chauffeur was er goed op tijd om met de rit te beginnen. Rij eigenschappen waren goed. Het was betrouwbaar en secuur.

In een woord: prima!

Hartstikke vlot geregeld. Een klein slordigheidje dat in het bedrag de kosten van de chauffeur nog niet waren mee genomen , maar daar kom ik wel weer overheen

• Gebruiksgemak van het platform

Geweldige eerste rit, zeer tevreden over servicegerichte chauffeur!

Was mijn eerste keer rijden met chauffeur, maar het was een geweldige ervaring om zeker te herhalen. Riant! Instappen, werken, op plek van bestemming afgeleverd worden en de terugweg verliep hetzelfde. In een woord: geweldig, prettig gewerkt, reistijd goed besteed en uiteindelijk fris en ontspannen weer thuisgekomen.

• Gebruiksgemak van het platform

Bevalt heel goed, hier gaan we meer gebruik van maken.

Chauffeur Siebe heeft ons keurig naar onze bestemming gereden. Vriendelijk en zeer oplettend. Voor ons een uitkomst om toch gebruik te kunnen maken van de eigen auto in de omgeving waar we op dat moment verblijven.

Cijfer 10: Uitstekend

Cijfer 10: Uitstekend

• Gebruiksgemak van het platform

Goede service, niets op aan te merken

Gewoon goed geregeld

Topchauffeur; keurig op tijd

Erik van Oosten een topchauffeur. Mooi op tijd; bood aan de auto te wassen tijdens wachttijd. Goede gesprekken. Snelle reacties van het platform; communicatie op orde via app en mail.

• Gebruiksgemak van het platform

Jonge maar zeer nette en professionele chauffeur!

Het was een fijne rit waardoor ik lekker kon werken en op m'n gemak van a naar b werd gebracht en weer terug naar huis. Erg efficiënt en een aardige chauffeur!

Relax & efficiënt

‘s ochtends app gedownload en vraag uitgezet Even contact gehad met organisatie Binnen een paar uur een vriendelijke nette chauffeuse die me 6u rond heeft gereden die dag

• Gebruiksgemak van het platform

Zeer proffessionele chauffeur, perfecte service

Ideale manier om naar Feest te gaan en na de hand te worden thuis gebracht in eigen auto. Comfortabel, snel thuis en efficient.

Super Ride

Steve Toet is an excellent driver, very friendly person. We had a very good and interesting discussions during our ride. He is very helpful with important suggestions for efficient and economic and safe driving in Netherlands. Really enjoyed the drive. I definitely recommend Steve

Ontspannen onderweg

Reizen voelt niet meer als iets om tegenop te zien op deze manier. De chauffeur was beleefd en reed professioneel. Onderweg kon ik wat werk doen of gewoon ontspannen. Ik ga dit zeker vaker gebruiken.

• Gebruiksgemak van het platform

Prima chauffeur was ruim op tijd, heeft prima gereden en was een heer

In 1 woord top!

Top rit gehad! Paar uur van te voren geboekt op een zeer slecht bereikbare locatie m, toch zeer snel een super chauffeur! Tot in de puntjes verzorgd!

• Gebruiksgemak van het platform

Strakke communicatie vanuit drive me zelf

Fijne communicatie en service vanuit het hoofdkantoor. Als er extra wensen zijn staan ze altijd paraat en wordt je netjes op de hoogte gehouden. De webbased app op de telefoon is niet ideaal vind ik. 5 sterren als die wordt verbeterd. Mijn tip: even aan een goed partij uit besteden :)

• Gebruiksgemak van het platform

Ik ben zeer tevreden over Driveme. Ik heb nog wat ritten voor de komende tijd. Ik zal deze ritten zeker via Driveme regelen.

DirveMe (Chauffeur Laurens) maakt van enkelbreuk een feestje

Door een gecompliceerde enkelbreuk kan ik enkele maanden niet lopen, laat staan rijden. DriveMe heeft gelukkig een vaste chauffeur voor me gevonden. Laurens laat mijn auto, tot mijn grote verrassing, rijden als een limousine, waardoor ik pijnloos en comfortabel naar mijn werk kan en weer terug. Daarbij is geen moeite hem teveel, tassen sjouwen, bloemetje halen voor collega, rolstoel uitklappen, krukken aangeven, kopje koffie halen, Laurens doet het met een glimlach. Met zo'n chauffeur wordt het (bijna) een feestje om een gebroken enkel te hebben. En niet onbelangrijk, hij weet altijd de weg en is keurig op tijd!

Over DriveMe

Tof dat je ons wilt beoordelen! Met jouw mening geef je het platform en de aangesloten privéchauffeurs een indicatie of we op de goede weg zijn of dat we wellicht nog ergens kunnen verbeteren.