Super. Gert Nonnekes is mijn preferred driver.

Soepel en klantvriendelijk. Echte directiechauffeur. Value for Money.,

• Gebruiksgemak van het platform

Netjes op tijd en zeer goede rijder

zie boven

Uitstekende chauffeur

Vriendelijke, beleefde chauffeur, rijdt goed.

• Gebruiksgemak van het platform

Extreem tevreden over de chauffeur!

Chauffeur Frank heeft mij tweemaal gereden, prima ervaring! Vanwege "medisch" mocht ik tijdelijk niet zelf rijden; die belemmering is gelukkig weer opgeheven. Zeer tevreden dus over de chauffeur. Heel fijne oplossing. Wel verrast door het verschil tussen het door mij geaccepteerde aanbod van de chauffeur en de factuur; en dat kwam niet door de chauffeur. Het feit dat je na acceptatie niet meer op de driveme website ziet waarop je hebt ingetekend voelt mij niet als heel transparant.

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Google

Heerlijk om onderweg te kunnen werken!

Een dag met afspraken in Arnhem, Haarlem en Rotterdam. De chauffeur was een aardig dame die erg rustig (anticiperend) reed. Ik had onderweg alle gelegenheid om te werken op de laptop en te bellen. Na drie goede afspraken en 500 kilometer uitgerust thuisgebracht. Hoe fijn is dat! Volgende keer weer.

Fantastische service!

Hele correcte en gezellige chauffeur. Ons evenement liep wat uit en zonder problemen zijn we daar samen uitgekomen. Heel flexible, zeker aanrader

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Door een relatie

Professioneel!

Professioneel!

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Google

Prima, correct en duidelijk wat partijen van elkaar kunnen verwachten.

Chauffeur was keurig op tijd. Correct gekleed. Hij reed rustig en had zich duidelijk voorbereid op de route.

Uitstekend!

Goede service, correcte chauffeur, al vele malen gebruik van gemaakt en telkens naar volle tevredenheid.

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Anders

Topservice door een geweldige chauffeuse!

Geweldige service.

Prima verzorgde rit

Rustige chauffeur met goede rijstijl

Eerste klas geregeld

Na het boeken werd er keurig aangebeld op de geboekte dag. Nette chauffeur en een hele prettige rijstijl. Ik kon rustig werken zonder me druk te maken om het verkeer.Gelijk weer geboekt voor een week later!

Erg netjes

Erg netjes geregeld. De chauffeur was keurig. Alles perfect op tijd. Niks op aan te merken.

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Google

Goed geregeld keurige beleefde chauffeur en komen afspraken na

Zeker aan te raden en keurige chauffeur

Perfecte Rit

De chauffeur was keurig op tijd en heeft ons professioneel teruggereden.

Uitstekend!

Prima ervaring. Chauffeur was op tijd en reed prima. Sociale man, prettig in de omgang, top!

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Google

Erg prettig dat ik mij tijdens de reis met mijn werk kan bezig houden

Een correcte bestuurder/ chauffeur. Fijne rijder die mij in staat stelde mijn werk te doen tijdens een reis. Zonder chauffeur zou ik veel tijd op inhoudelijk werk hebben moeten inhalen op een ander moment. Dat "andere" moment heb ik nu kunnen gebruiken om te ontspannen.

Goede ervaring, doen!

Ik was eerst wat sceptisch; juist door de laagdrempeligheid; is hier wel controle op en is dit veilig en kwalitatief ok? Toch heb ik ‘vrijblijvend’ een ritaanvraag geplaatst om te bezien hoe het verder verliep. Al heel snel krijg je diverse aanmeldingen van chauffeurs. Ik vond het wel lastig om vanaf een korte tekst een chauffeur te kiezen. Anderzijds is het heel fijn dat je zelf de keuze hebt! Bij concurrenten was de keuze er niet (alleen op tarief/categorie ervaring) en was de prijs vaak een stuk hoger. Toen ik nog geen keuze doorgegeven had werd ik netjes gebeld door de klantenservice om me te helpen en bij te staan. Mijn ervaring is dat het lijntje met de klantenservice heel kort is en dat er pragmatisch en op persoonlijke wijze wordt meegekeken en meegedacht. Uiteindelijk heb ik enkele ritten door Laurens laten verzorgen. Totaal geen spijt van de keuze. Prettige chauffeur, gedegen rijstijl en houdt rekening met wensen van de klant. Veel is bespreekbaar en alles netjes en stipt volgens afspraak. Alles was top! Een volgende keer zou ik het zeker weer op deze wijze organiseren. Dus voor diegene die twijfelen, gewoon doen! Verbeterpuntje zou voor mij echt uitbreiding van de info over de chauffeur zijn. Foto was niet altijd zichtbaar (technisch probleem?) en ik mistte in eerste opzicht bij enkele chauffeurs wat info over rijervaring ed. Dat maakte het kiezen lastig.

Alles snel, correct en volgens afspraak geregeld

Alles snel, correct en volgens afspraak geregeld

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Direct mail

Prima service en chauffeur

Plezierige rit met Bastiaan. Deed er alles om ervoor te zorgen dat ik ondanks blessure verder kon.

goede dienstverlening en communicatie

chauffeur was netjes op tijd en deed er alles aan om een aangename ritte verschaffen. Platform werkt goed en is betrouwbaar

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Google

Eenvoudig te regelen, goede service en niet te duur

Ik vond het prettig dat het heel laagdrempelig is om ermee te beginnen. Je meldt je aan zonder overdreven veel informatie te hoeven verstrekken. Dan plaats je de rit die je wilt maken en hoef je alleen maar te wachten tot er zich chauffeurs melden. Dat ging allemaal heel snel en eenvoudig vond ik. De chauffeurs die ik tot nu toe heb gehad, Elias en Bastiaan, zijn allebei goede en nette chauffeurs met wie je goed kan communiceren, zowel vooraf als tijdens de rit. Het platform heeft me ook goed geholpen met extra vragen die ik had en ik vind het niet te duur, zeker als je het vergelijkt met taxi's. Verbeterpuntjes zijn er ook: 'tussenadres' kiezen uit keuzemenu werkt niet goed, automatische melding bij bericht van een chauffeur zou handig zijn en meer informatie over de chauffeurs (ook beoordelingen) zou ik fijn vinden.

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Google

Top service. Goede en vriendelijke chauffeur en mooi op tijd. Ga ik zeker volgende keer weer doen!

Hele fijne service, duidelijke afspraken en professionele chauffeurs

Hele fijne service, duidelijke afspraken en professionele chauffeurs

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? Door een relatie

Professioneel en vriendelijk

Professionele vrouwelijk chauffeuse, dienstverlening voldeed zeer aan mijn verwachting

• Hoe ben je bij DriveMe gekomen? N.v.t.

Frijdastraat 20 2288 EZ Rijswijk

Over DriveMe

Tof dat je ons wilt beoordelen! Met jouw mening geef je het platform en de aangesloten privéchauffeurs een indicatie of we op de goede weg zijn of dat we wellicht nog ergens kunnen verbeteren.