Supersnelle service. Had een sup die langzaam leeg liep en mocht hem retourneren. Kreeg meteen een nieuwe thuis gestuurd. Had ook snel contact zowel via de mail als telefonisch.

Prima service en een goede customerservice afdeling

Prima te woord gestaan door customer service afdeling (Lisette) en een prima aflevering de volgende dag

Pas op als je wil retourneren.

Dit bedrijf is onbetrouwbaar en onbereikbaar. Al tijdens bestelling kreeg ik weinig respons, maar nadat ik aangaf te willen retourneren zijn ze op geen nkel manier bereikbaar nog telefonisch nog via de email. Geld heb ik ook niet terug ontvangen.

• Would you recommend us? No

super goede service

Ja het duurde even voordat er contact was. (ook wel begrijpelijk tijdens deze suphype in Nederland, honderden mailtjes en telefoontjes per dag beantwoorden zal niet meevallen.) Maar ben uiteindelijk super netjes geholpen met een kapotte sup, onder garantie gewoon omgeruild voor een nieuwe. Dus bedankt voor de service.

Zeer slechte service en uiteindelijke levering, niets een compleet!!!!

Na 2 weken en diverse mails en proberen telefonisch contact te leggen, eindelijk de funtube geleverd gekregen, maar was het niet eens compleet, de lijn en pomp waren niet meegeleverd. Ik ben echt helemaal klaar met dit bedrijf en ga hier ook nooit meer wat bestellen. Nu nog proberen de lijn en pomp erbij geleverd te krijgen, anders echt geld terug vragen en funtube retour sturen. Maar ja, ook hier telefonisch niet bereikbaar en maar wachten op een mail reactie.....

Jacuzzi besteld, niet goed gelezen was helaas uit voorraad. Bericht gestuurd netjes antwoord gehad en was toevallig net weer op voorraad. Keurig volgende dag in huis

Blij met mijn bestelling

Sinds Corona zijn de opblaasbare jacuzzi's nergens meer verkrijgbaar. Gelukkig heb ik via Kick een opblaasbare jacuzzi kunnen kopen. Ik ben goed geholpen en heb inmiddels mijn nieuwe jacuzzi ontvangen en geïnstalleerd.

Duurt heel erg lang , slechte communicatie

Heb een jacuzzi besteld sinds 22 mei , zou 10 juni worden Geleverd , toen mail dat het 10 juli werd , maar tot heden nog niets gehoord en ontvangen

Ik krijg geen reactie op mijn vraag wanneer ik mijn bestelde Jaccuzi kan verwachten

Op 31 mei heb ik een jacuzzi besteld en betaald. Bij de levertijd stond vermeld half juni. Inmiddels is dit op de site veranderd. Aangezien ik hiervan niet per mail op de hoogte ben gesteld ben ik contact gaan zoeken. Telefonisch niet bereikbaar. Daarom inmiddels meerdere keren de voicemail ingesproken. Geen reactie...... Ook diverse mailtjes verzonden maar ook hier wordt niet op gereageerd. Ik stel naar mijn idee een simpele vraag waar ik recht op heb als consument..... Wanneer er niet of niet op tijd geleverd kan worden dan wil ik hier graag over geïnformeerd worden.

Perfecte service

Laatst heb ik een sup besteld bij deze winkel en daar bleek dus een fabrieksfout in te zitten, alleen gelukkig werd ik op de mail heel goed geholpen met hoe en wat dus erg blij mee.

Erg beroerd

Materialen keurig op tijd geleverd. Materialen voldoen echter niet (onduidelijke beschrijvingen) en kennelijk is het niet mogelijk om met Kick Watersports in contact te komen om hier vragen over te stellen. Telefoon wordt niet opgenomen. Op mail wordt niet gereageerd en ook op de chat-functie geen reactie. Na anderhalve week lang dagelijks geprobeerd contact te zoeken geen andere mogelijkheid om dan maar de spullen weer retour sturen. Ben wel nieuwsgierig of we het geld terug krijgen ... Op facebook herkenbare reacties van andere klanten voorbij zien komen.

Jacuzzi besteld was helaas niet op voorraad maar dit stond netjes vermeld met leverdatum erbij. Alles mooi op tijd bezorgd en ook nog eens goede communicatie bij vragen. Snel antwoord op je mails.

Ruime keuze in supboarden

Een ruime keuze in opblaasbare en harde supboarden. Ik ben erg tevreden over mijn aankoop en de hulp bij het aankopen.

Brede kennis over de producten

Ik ben een beginnend supboarder. Er is veel keuze uit, verschillende planken. De medewerkers van Kick Watersports hebben mij kunnen helpen bij het kiezen van de juiste plank. Na het plaatsen van mijn bestelling had ik een dag later mijn opblaasbare supboard in huis. Bedankt voor het advies en de snelle service!