Nadat een ander boeket werd bezorgd dan was besteld, is dit netjes opgelost door alsnog het juiste boeket toe te sturen. Fijne klantenservice.

Genieten!

Prachtig boeket gerbera’s gekregen met allerlei verschillende soorten en kleuren! Echt mooi en heerlijk van genoten.

Prachtig

Mooie en sfeervolle verpakking waarin prachtige gekleurde bloemen zitten.

prachtig boeket

Van mijn kleindochters kreeg ik een prachtig boeket in vele kleuren waarvan ik weken heb genoten. Uistekende kwaliteit! Janke Kwakkelstein, Vlaardingen.

Helaas gaat er een hoop mis

Het concept is mooi maar de uitvoering is onvoldoende. Bestellingen worden niet op tijd bezorgd of ze zijn niet compleet. De klantenservice komt helaas niet met passende oplossingen.

Geweldig !

Wat een verrassing, ik kreeg een enorme doos met daarin een prachtig boeket gerbera's, 30 stuks ! Ik heb er - ongelofelijk - 16 dagen plezier van gehad. Super. Ik heb meteen een boeket besteld voor een familielid. Van de filmpjes word ik heel vrolijk, wat een leuke website.

Geweldige kwaliteit, elke keer genieten!

Geweldige kwaliteit van de bloemen. Nu n bos of 4 gehad en ze staan minmaal 2 weken. Om de 5 dagen water en vaas verversen dan halen ze dat zelfs met n hittegolf. Uitgebreide keuze in kleuren en variëteiten. Ideaal ook dat je een datum in de toekomst kunt zetten. Bloemen worden goed verpakt.

Super blij met de snelle bezorging en mooie kwaliteit bloemen!

Ik bestel hier vaker bloemen voor klanten of vrienden/familie als presentje. Ze zijn altijd heel snel met verzenden en de bloemen komen heel stevig verpakt aan. Daarna staan ze zeker 14 dagen te stralen.

Niet goed

Jammer, wil ze helpen, maar bloemen met alle pogingen om ze goed te behandelen mislukken en de vijfde dag ze maar weggedaan. De bloemblaadjes vielen er van enkele bloemen af, op het moment van krijgen. Wil ze graag helpen maar geef dan maar gewoon geld.

Mooie bloemen!

Mooie kleuren en lang plezier van!

Geweldige persoonlijke medewerking

Er bleef iets mis gaan met mijn bestelling die ik vóór het weekend had gepland. Op maandag of dinsdag bleek er iets niet goed gegaan te zijn en medewerker.. .. x .. .. naam weet ik niet meer... stuurde persoonlijk mail om een en ander toch nog voor elkaar te krijgen.. .. Om het uiteindelijk op de juiste dag bezorgd te krijgen moest ik helaas wel extra avond bezorgkosten betalen maar dit was het absoluut waard. Vriendin was zeer blij verrast en geloofde niet meer dat het bezorgd zou worden. Vervolgens hebben de gerbera's bijna 14 dagen staan pronken! :)

Vrolijk vanaf de bestelling :-)

Het feestje begon met het kiezen van de bloemen op de mooi vormgegeven site. De bloemen zijn op de afgesproken tijd bezorgd. Fijn dat er tips bij gegeven worden voor de verzorging. Het was een feest om naar de vrolijke kleuren en vormen van de gerbera's te kijken. Na ruim anderhalve week heb ik alle gerbera's kort afgesneden en ze over een aantal kleinere vaasjes verdeeld. Dat heeft mijn zus me ooit aangeraden. Toen heb ik er nog bijna een week plezier van gehad!

Prachtige gerbera’s die bijna 4 weken hebben gestaan!

Ik heb inmiddels meerdere malen mensen verrast met een gerbera boeket. Behalve dat er hele bijzondere exemplaren bij zitten (punk gerbera’s noemden wij ze) staan ze echt heel lang en mooi. Verzending en verpakking is top geregeld, dus je krijgt de bloemen prima vers thuis bezorgd. Ik kom zeker nog eens terug!

Bloemen prima kwaliteit, levering op tijd, site en mail er a kan stuk beter.

Ik heb nu 2x besteld en krijg steeds mail met de naam van degene waar de bloemen voor waren. Zo ook met deze enquête wederom. Je kan geen dag van levering kiezen als je niet de volgende dag wenst, dat is jammer. Bloemen waren beide keren top kwaliteit!

Nog nooit zo lang van een prachtig boeket genoten!

Maar liefst 3 weken lang stond het boeket te pronken op tafel! Ook de 2 boeketten die ik kado had laten verzenden naar mijn moeder en schoonmoeder hebben 3 weken op talel gestaan! Super al die soorten en kleuren! Ook de manier van verzenden in de doos was Top!

Voor herhaling vatbaar

Ik heb een boeket naar mijn schoonmoeder gestuurd. Het was een prachtig boeket en de bloemen hebben 2 weken mooi gestaan.

fantastisch boeket

Prachtig boeket dat lang mooi bleef. Een echte aanrader!

Ik wist niet dat gerbera's zo mooi konden zijn

Een poosje geleden bestelde ik voor mijn schoonmoeder een boeket bij Bloom Makery, nadat ik er enkele weken tevoren zelf één cadeau kreeg van iemand. Het boeket was goed verpakt en de bloemen hadden nauwelijks geleden van de reis. Ze waren echt prachtig en sterk en fleurden mijn huiskamer zeker 2 weken lang op. Wel geregeld water verversen en weer stukje van de steeltjes halen, maar dan kun je heel lang genieten van deze zonnetjes in huis in de kleuren zoals je zelf het mooist vindt.

Fantastisch!

Ik heb meerdere keren besteld en prachtige bloemen, 1x bleven ze wel 3 weken mooi! De laatste bestelling ging mis, bezorger had de doos op z'n kop in de auto en zette deze dus ook op z'n kop bij mijn ouders voor de deur... Alles nat, chocolade, kaartje en de bloemen kapot... Bloommakery gemaild hierover en de volgende dag stond er een prachtige bos bij mijn ouders... Mèt nieuwe chocolade... Kosteloos, top service.. Zèker een aanrader!

Goede kwaliteit

Ik heb de bloemen cadeau gegeven aan mijn zus en ze heeft er ruim 2 weken van kunnen genieten! Mooie bos en de stelen zijn al op verschillende lengtes afgeknipt waardoor je de bloemen mooi tot zijn recht komen.

Verrassend mooi en maar liefst drie weken plezier

Het boeket bevatte allemaal verrassende gerberasoorten. Bezorging ging snel en perfect. Vervolgens stonden (de meeste) bloemen drie weken te shinen. (Daarvoor wel regelmatig water ververst en vaas schoongemaakt uiteraard)

Top bloemen en fijne service!

Voor al onze buren die in de zorg werken hebben we, als buurt cadeau, een aantal mooie bossen besteld. De ontvangers waren super enthousiast! De boeketten waren mooi, alles was tip-top verpakt en ook de bezorging was goed voor elkaar. Mooie bloemen die een mens blij maken.

Fleurige kwalitietsbloemen met goede service

Ik heb meerdere malen bij Bloom Makery gerbera's besteld en het bij kennisen laten bezorgen. Telkens krijg ik foto's en bedankjes dat de bloemen er heel vrolijk en fleurig eruit zien. En dat de gerbera's heel vers zijn. Daarnaast wordt de versgarantie ook erg gewaardeerd!!

Super kwaliteit bloemen

Al een paar keer een boeket laten maken en bezorgen, beide ontvangers waren heel blij en de bloemen stonden rond de 2 weken!

Prachtige bloemen - verbetering mogelijk voor verzending

Kwalitatief heel mooie bloemen, stonden 2 weken! De bezorging was echter wat minder. Doordat ze met normale pakketpost werden verstuurd, waren sommige bloemen al meteen geknakt of kapot. De andere bloemen moesten een paar dagen herstellen.