Wat een blijmakers!!

Heb mijn beide zussen een boeket gestuurd, zo leuk om berichtjes te krijgen dat ze zo gezellig staan en mooi blijven. Ze begonnen nou wel een beetje uit te vallen maar dat is niet gek na ruim 2 weken mooi te hebben gestaan. Dus volg de adviezen op, dan heb je er echt een tijd plezier van!

Mooie bos en keurig afgeleverd zelfs met de stelen in een vochtig doosje

Leuk om te kiezen en hele mooie kwaliteit lange steel bloemen. Mijn vrouw was helemaal blij met de mooie kleuren en vormen. En gisteren besteld vandaag geleverd. Aanrader

prachtig verwenboeket!

Om de pijn te verzachten dat we niet meer langs mijn moeder mogen door de corona-crisis, hebben we een mooi boeket Gerbera's besteld. Deze werd de volgende dag gelijk bezorgd. Een grote verrassing voor haar!! Ik kom heel makkelijk de tijden doorgeven dat ze thuis moest zijn, omdat Postnl dat heel goed doorgeeft! Geen Kom in de kas dit jaar. Maar wel mooie bloemen in huis voor mijn moeder!! Dank jullie wel!

Vrolijke mooie bos

Als je de doos open doet, komt de vrolijkheid je tegemoet. De bloemen zijn vers, mooie combinatie van kleuren en je krijgt tips om deze lang goed te houden. Het vrolijk je interieur meteen op. Een aanrader!

Vrolijkheid in huis!

Vrolijke bos gerbera's ontvangen, met duidelijke uitleg hoe de bloemen te verzorgen. We hebben er ruim 2 weken plezier van gehad. Vooral het type met smallere bloemblaadjes vind ik echt heel mooi! Mijn beoordeling: echt een aanrader als je wel wat kleur en vrolijkheid in je huis kan gebruiken!