Filters

2

Helaas werkt dit product niet, tenminste niet voor mijn probleem

Ik heb het product "grijs-tinten reparatieset" gekocht ivm een uitgebroken stuk uit het keukenblad (natuursteen). Helaas heeft dit niet gewerkt, in de zin dat het vulmiddel helemaal zacht bleef. De uithardingslamp werkte wel, maar het vulmiddel is nooit hard geworden. Misschien kan een van de medewerkers met mij verder contact opnemen om samen te kijken naar een andere oplossing.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Corina, Wat vervelend dat de reparatie niet naar wens is gelukt! Heeft u gebruik gemaakt van de folie voor het uitharden? Zonder de folie blijft het vulmiddel namelijk kleverig. Ook is het eventueel van belang dat de LED-lamp dicht op de folie wordt geplaatst. Is het mogelijk om foto's van uw reparatie te sturen naar info@proffill.nl? Wij kijken dan graag met u mee! Groetjes, Charlotte - Team Klantenservice

10

Mooi product, werkt prima.

Het product werkt erg goed. Wij hadden in onze wasbak Villeroy en Boch een schade door het vallen van een glazen potje. Uiteindelijk was er een stuk van het glazuur afgebroken en een stukje uit de wasbak. Met het product van Proffill was dit in slechts 10 minuten weer hersteld. Het vulmiddel werkt erg goed. Ook fijn dat je middels een led lampje kan laten uitharden. Na ca. 7 minuten was de wasbak opgevuld en restte alleen nog het schuren en polijsten. Uiteindelijk resultaat is een wasbak zonder stukje eruit die weer jaren mee kan. Echt perfect en makkelijk aan te brengen.

  • Aanbevelen? Ja
5

matig

de resultaat vind ik matig, het verwerkt nu niet echt lekker en de kleur resultaat is het net niet. ik vind het geleverde materiaal niet dat geld echt waard.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Guus, Wat vervelend dat de reparatie niet zoals gewenst heeft uitgepakt! Zou u zo vriendelijk willen zijn om foto's van uw schade te mailen naar info@proffill.nl? Wij kijken dan graag met u mee. Met vriendelijke groet, Charlotte - Team Klantenservice

9

Precies zoals gevraagd

Levering netjes de volgende dag bezorgt

  • Aanbevelen? Ja
10

na reparatie zie je er niets meer van!

Duidelijke handleiding met zeer goed resultaat

  • Aanbevelen? Ja
1

DE BESTELLING IS NOG STEEDS NIET BINNEN

VERLEDEN WEEK IS HET BEDRAG VAN MIJN REKENING AFGESCHREVEN. IK ONTVANG ALLEEN MAILS OM MIJN MENING TE GEVEN ,MAAR HAD LIEVER DE BESTELDE EN BETAALDE SPULLEN ONTVANGEN.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, Excuses voor de vertraging in uw bestelling. Dit komt in dit geval omdat de bestelling middels een overboeking is overgemaakt. Wellicht zat er enige vertraging eerdar uw betaling bij ons was ontvangen. Wij hebben uw betaling inmiddels ontvangen en uw bestelling is reeds verzonden. Met vriendelijke groet, Charlotte - Team Klantenservice

10

Perfect resultaat in een handomdraai

Snelle levering, duidelijke handleiding met illustraties. Goed en perfect resultaat.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Snelle levering en vooral goed produkt, dus top.

  • Aanbevelen? Ja
7

prima snelle oplossing, maar blijft zichtbaar

Het werkt inderdaad vrij snel, zoals voorbeeld filmpjes ook laten zien. De kleur is in tegenstelling van de filmpjes wel afwijkend van het witte porselein. maar je hebt weer wel een gladde oppervlakte wat weer makkelijk schoon te houden is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Produkt snel geleverd. Gekregen wat ik heb besteld. Keurig verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gezochte en gevonden

Speciaal product gezocht, gevonden, besteld en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende organisatie, professioneel en prima producten

Heb mijn vuurtafel van composiet naar tevredenheid gerepareerd met het materiaal en tips van Profill. De instructies die bij het reparatie-setje zijn bijgesloten zijn erg duidelijk. Setje is compleet, het enige wat je zelf beschikbaar moet hebben is alcohol voor het schoonmaken om een optimale hechting mogelijk te maken.

  • Aanbevelen? Ja
8

vandaag besteld morgen in huis

Het product wat ik besteld heb werkt niet, het hecht niet vast aan het aanrechtblad composiet.

  • Aanbevelen? Ja
6

OK

Bestelling ging vlot, snelle levering. Op de verpakking en handleiding op de doos ontbrak wel de stoppasta (hij was wel meegeleverd). Handleiding op internet gebruikt. Er was te weinig stoppasta voor het gat dat ik moest herstellen, daardoor extra moeten gaan halen bij de doe-het-zelver in een andere kleur, wat leidt tot kleurproblemen bij de reparatie daar waar de stopverf zichtbaar is. Het was geen envoudig gat om te herstellen, daardoor is de uiteindelijke herstelling functioneel ok, maar qua uitzicht niet optimaal.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect voor het herstellen van putjes in de wastafel.

Snel geleverd keurig verzorgd ontvangen. Heldere gebruiksaanwijzing en goed te doen voor de doe het zelf leek. Eindresultaat is uitstekend. Niets dan lof.

  • Aanbevelen? Ja
2

Product doet niet wat het belooft

Helaas blijkt de gekochte reparatieset voor beschadigd sanitair te werken als hele dure Typex. Bij het wegschuren van het overtollige materiaal kwam al het materiaal los van de behandelde scheur in ons badmeubel. Het was te proberen, maar helaas.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Nico, Wat vervelend om te horen dat uw reparatie niet naar wens is gelukt. Zou u wellicht foto's van uw schade willen mailen naar info@proffill.nl? Wij kijken dan graag met u mee naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Charlotte - Team Klantenservice

6

Heeft niet volledig aan de verwachtingen voldaan

Onze kunststof wastafel zit vol haarscheurtjes en de bedoeling was om deze op te vullen met de pasta, maar de pasta is meer voor gaatjes dus de haarscheurtjes zitten er nog in. Is wel iets minder geworden, maar je ziet ze nog duidelijk, helaas.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Uitstekend product

  • Aanbevelen? Ja
8

Product en resultaat beantwoordt aan mijn verwachting

Wij hebben een natuurstenen (franse zandsteen) vloer in de living room. Tegels zijn 60cm x 60cm en na 15 jaar hebben we op sommige gevoelige plaatsen barsten. Uiteraard zijn die barsten kronkelend en ongelijk en heel ondiep. Dat maakt een goede reparatie niet eenvoudig. Putjes ( als gevolg van vallende voorwerpen) zijn wel heel goed behandeld en bijna onzichtbaar gemaakt. De gekozen kleur is perfect. Dacht eraan een haardroger te gebruiken i.p.v. het LED-lampje, maar heb het dan toch niet gedaan. Voor die barsten pieker ik nog op een andere oplossing, tenzij u mij een andere werkwijze kan aanraden. Met vriendelijke groeten Leo Van den Houte

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Leo, Voor de reparaties is een haardroger inderdaad niet voldoende, ons reparatiemiddel hardt enkel uit met LED-verlichting. Zou u foto's van uw barsten willen e-mailen naar info@proffill.nl? Wij kijken dan graag met u mee! Met vriendelijke groet, Charlotte - Team Klantenservice

8

Snelle service

Ik heb het pakketje snel ontvangen. Verder wordt er wel erg gepusht met het invullen van de survey. Het pakketje had ik nog niet ontvangen of ik kreeg de survey al binnen (en een dag later een reminder). Het UV-lampje van de repair kit ben ik niet zo tevreden over. Als je meerdere plekken repareert dan moet je een halfuur een knopje van een lampje ingedrukt houden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Ondanks situatie rond corona toch vlotte levering

Eerste keer bij Proffill besteld. Ik moet het bestelde artikel nog gaan gebruiken, dus daarover heb ik nog niets te melden. Er zitten duidelijke tekeningen bij maar ik mis een geschreven gebruiksaanwijzing. Deze moest via internet opgezocht worden. Afwachten dus wat het resultaat zal zijn.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Makkelijk bestellen, snel leveren

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Vlotte levering, keurig verzorgd. Je krijgt wat je besteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

goed geregeld snel binnen en goede beschrijving

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed product met duidelijke instructies. Mijn douchebak weer netjes.

Wat ik wel jammer vond is dat de folie strip erg smal is. Verder erg tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd