Goed gedicht, maar glans verloren

Het lijmen en vullen ging goed. Helaas door het polijsten raakte mijn composietblad lokaal bij de reparatie zijn glans kwijt. Ik weet niet of het komt door de korrelgrootte.

product werkt niet op verticale plaatsen

Een teleurstelling; het lijkt zo makkelijk; echter de praktijk is helaas anders: het materiaal blijft niet op zijn plaats in verticale scheuren, ondanks het plastic plaatje. Droogtijd is veel langer en eindresultaat is nieuwe wasbak kopen. Helaas en weggegooid geld.

Product werkt niet.

Product werkt niet.

het product is denk ik wel goed, maar het eindresultaat niet.

De vuller er opgedaan zo als beschreven, toen voorzichtig iets geschuurd. De vuller blijft mooi op kleur, maar de randen van het porselein wordt donker door het schuren en het polijst middel maakt dat niet beter. Nog een keer er over heen geprobeerd maar dat maakt het nog erger. Dus van een bijna onzichtbare beschadiging is het nu een opvallende vlek geworden. Ik heb overwogen om een druppeltje blanke lak op de plek te doen, maar dacht dat dit met deze reparatieset mooier zou worden. Maar ik zal het nu moeten laten repareren door een professioneel, als die er nog iets mee kunnen..

Prachtig spul om mee te werken

Zeer snelle levering

Een zeer snelle levering zelf zo snel dat ik de werkzaamheden eerder uit kan voeren

Jammer dat bij een negatieve ervaring geen reactie komt ook hiervan kunnen jullie beter worden

Ik heb standaard wit gepakt is echt grijs nu is mijn dubbel wastafel van sphinx van 1000 euro helemaal niet mooi meer, was een heel klein plekje wat nu door het grijs opvalt. Heb gevraagd of jullie helderwit kostenloos opsturen zodat ik kan kijken of ik er nog iets van kan maken. Heel jammer want standaard wit is niet wit.

Beste Danny, Wat vervelend dat de reparatie niet naar wens is gelukt. Zou u foto's van uw reparatie willen doorsturen naar info@proffill.nl? Onze schadeherstellers kijken dan graag met u mee. Met vriendelijke groet, Charlotte - Team Klantenservice

Goed product, duidelijke instructie, snelle levering

Product voldoet aan de verwachting.

snelle levering; perfect materiaal; duidelijke instructies

ik heb de profill emaille repair set besteld. de wastafel ziet er weer schitterend uit!

Keurig geregeld en bezorgd.

Keurig geregeld en bezorgd.

Duidelijk en naar wens

Reparatieset keramisch keukenblad

Goed product, speciaal voor ons keukenblad in de goede kleur.

Prima setje

Na een voorafgaand telefonisch advies toch reparatieset aangevraagd en gebruikt. Resultaat is ondanks waarschuwing redelijk.

Zeer goede ervaring.

Ik heb in 2019 Steellook ramen geplaats via BAKU in mijn nieuwbouwwoning. Zeer tevreden over de kwaliteit, de plaatsing en het esthetische resultaat.

Werkt goed echter kleur wijkt sterk af

Snel geleverd. Werkt super, Echter kleur is in werkelijkheid 3 tinten lichter als het op het plaatje lijkt. Nu eerst maar eens kijken of het over 3 maanden nog steeds goed zit in ons bijna nieuwe aanrechtblad. Bestel dan wel opnieuw een donkerdere kleur.

Product werkt als beloofd.

Een week in gebruik tbv een Erbi Ceasarstone PolarWhite. Het drie tinten wit pakket besteld. Helaas geen exacte kleur match, maar het komt wel dichtbij genoeg om de afgesplinterde hoek veel minder zichtbaar te maken. Een aanrader!

Mijn pakket is nog niet aangekomen

Ik kan nog niet vertellen of ik tevreden ben. Heb nog geen track & trace gehad voor mijn bestelling.

Nog steeds niet ontvangen!!!

Nog steeds niet ontvangen!!!

Helaas lukt het uitharden niet

Het materiaal in de spuitjes hardt niet uit met de blauwe lamp

Heel jammer dat standaard wit echt grijs is

Ik heb standaard wit gekozen maar heb de plaats erger gemaakt denk dat ik helder wit moet hebben maar ik ga niet weer extra bestellen, maar dit is duidelijk grijs en niet wit. Bak is nu erger dan het was, kan ik helder wit met korting bestellen om te kijken of er nog wat te maken valt? Heel jammer dit is nu opvallender als dat het was.

levering op tijd niet volledig

er zat geen plastic kaartje in, verder prima

Nog niets ontvangen

Men vraagt mij een beoordeling te geven, maar ik mocht nog geen product ontvangen. Indien ik de komende dagen iets ontvang stel ik graag deze review bij.

Goed spul, makkelijk in gebruik

Alleen de bruin tinten waren lichter van kleur, dan wat ik op basis van de website had verwacht. Met verf voor modelbouw de reparatie op de juiste kleur gebracht. In het pakket een staal met de echte kleuren is aan te bevelen.

Meerdere lakstiften besteld, vlot geleverd. Producten goede kwaliteit.

Product voldoet naar tevredenheid aan de verwachtingen.

Heb eerst per mail advies ingewonnen en daarna het juiste product kunnen bestellen. Product zat zeer goed verpakt en was voorzien van een duidelijke handleiding. Compleet aan personeel/eigenaar is dan ook volledig op zijn plaats. Ben uitstekend geholpen een zeer tevreden over het eind resultaat.