Prachtige duidelijke foto’s

Zending nog niet ontvangen! Zondag 4 januari besteld.

Helaas kan ik het product niet beoordelen.

Kan niet beter.

Alles 100%OK

Zeer goede producten

Super producten!

Prima reparatieset en goede bijgevoegde uitleg.

Snelle levering en een goed resultaat na gebruik reparatieset op beschadiging van douchebak.

Excellent!

uitstekende levering, instructie heel duidelijk, tot nu toe ziet de reparatie er echt goed uit, hoewel kies een kleur die iets te wit is, maar het is nog steeds een redelijk goede match

Fijn dat we zelf ons bad hebben kunnen maken

Fijn dat we een pakketje thuis gestuurd kregen om zelf stap voor stap aan de slag te kunnen. Met het duidelijke stappenplan lukte het goed en kunnen we weer in bad! Het enige nadeel is dat de kleur anders is, het is wit ipv crèmekleurig

Dit is zo als het hoort te gaan ,kijken beslissen in winkelmandje betalen en de volgende dag in huis

Heb product nog niet gebruikt mis nog gebruiksaanwijzing was niet ingesloten bij het pakje.

Product nog niet gebruikt

slecht

Het is een prijzig produkt bedoeld om een barst in de keramieke wastafel te herstellen en on- of minder zichtbaar te maken. De wastafel is pas 4 jaar oud. Na twee behandelingen is er nog niets veranderd. De barst is nog even aanwezig als voor de behandeling. Produkt beloofde een eenvoudige en snelle oplossing maar helaas, wegggeooid geld (ca 30,-)

had er meer van verwacht

heb mijn bad zelf bijgewerkt, het is keurig vlak bijgewerkt. kleur valt tegen, blijf in mijn witte emaillen bad een donkere vlek zien

Snel zoeken, vinden, bestellen en leveren.

Heb nu 2x een bestelling gedaan en ben zeer tevreden. Enkel in de 2e verpakking was wat vloeistof uit een verpakking gelopen, waardoor een deel nat was.

Zeer gemakkelijk product, schade is onzichtbaar hersteld

binnen 5 minuten de schade aan mijn aanrechtblad onzichtbaar hersteld.

voldoet .

wat er in de set eventueel ontbreekt is een lakstift. ik merk dat het gerepareerde stuk zwart verkleurt door gebruik.

goed product, snel geleverd

butsen in keramiek mooi weggewerkt

Top product

Goede omschrijving

Kan beter

Helaas door post nl erg laat geleverd en Het te behandelen plekje van het bad is niet echt Wit geworden helaas Misschien is de reparatie service een betere optie dan zelf doen.

Makkelijk aan te brengen, wel kleurverschil

Het is makkelijk aan te brengen/verwerken met de duidelijke instructies en youtube videos. Al met al, 15 minuten of zo. Er blijft echter toch wat kleur verschil, het blijft iets donkerder als het emaille van de badkuip. Het lijkt of het zwart van het staal doorschijnt maar dat is niet helemaal duidelijk. Al met al toch wel tevreden met het resultaat.

Goed product maar niet compleet

Er was een zeer snelle levering. De uitleg van het product was helder. De doos was echter al open geweest en bevatte geen micro tip. Verder wel helemaal compleet maar hierdoor de kleine scheur in het bad wat minder onzichtbaar kunnen repareren.

niet goed lampje deed het niet goed

het is nog niet gelukt het blaue lampje functioneerde niet goed dus ik ben ermee gestopt wil een ander lampje aanvragen bij proffill

Heeft voor mij niet gewerkt helaas

Instructies gevolgd en een paar keer probeerd maar helaas mislukt.. het spul hard niet geleidelijk. Oppervlakkig droog maar binnen nog nat zelfs na langer dan 10 minuten met lampje bovenop staan! Het gaat hier om een kuiltje van 2 mm diep en 4-5 mm breed.

Prima product, goede service

Levering was vertraagd door drukte bij Post.NL, werd goed opgepakt. Mooi gratis schoonmaakpakket er bij. Klasse

perfect product

Werkt prima , goede duidelijke handleiding mooi resultaat

Zeer efficiënte klantendienst

Ik had mijn bestelling geplaatst en verzonden . Nadien merkte ik dat ik me vergist had in de kleur en ik plaatste een mailtje. Ik kreeg prompt een vriendelijke mail terug dat mijn bestelling was aangepast. De volgende dag had ik mijn pakket. Met de goede kleur !

Het heeft niet gewerkt

Er zat een barst in onze wasbak, die hebben we hierbij niet onzichtbaar kunnen repareren.