Zeer goede en snelle service

Mijn bestelling werdt snel en goed verpakt verzonden,

Naar alle tevredenheid

Artikelen snel verzonden en precies zoals omschreven.

Heel blij mee!!

Mooie meerpaalringen. Snelle levering

Snelle levering, leuke site.

Duidelijke omschrijving van producten, klopt met wat je krijgt! Prijs kwaliteit verhouding ook top!

Keurig netjes verpakt ontvangen

Snelle levering en product is bovenverwachting mooi!!

Geweldige mooie kunstbloemen. Real touche Prachtige kwaliteit. Keurig verpakt. Snel verzonden

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd

Snel en netjes geleverd, en een snelle reactie op de mail.

Kapotte artikelen en botte reactie

Een grote bestelling gedaan, maar helaas bij aankomst enkele artikel stuk, gebroken. Ik heb contact opgenomen via mail, maar helaas kreeg ik een onwijs onvriendelijke en botte reactie. Ongeacht het probleem en de oplossing; het is de toon die de muziek maakt. Heel slecht. Ik zal hier nooit meer iets bestellen!

In het wekend besteld. Snel de bestelling binnen En het artikel een heel mooi vaasje

hele fijne webshop

Ruime keuze, altijd op tijd ontvangen , betaalbare prijzen en zeer goed verpakt.Top webwinkel en zeker en aanrader.

Dat het perfect ingepakt was niks op aan te merken

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Netjes rn op tijd bezorgd

Leuke winkel en vriendelijk personeel

Schotse Hooglanders besteld bij Pommelientje!

Wij hadden beeldjes gezien van Schotse hooglanders alleen niet meer te bestellen in Eindhoven. Zodoende kwamen we uit bij Pommelientjendienze nog op haar site te koop had staan. Deze besteld en vanaf bestelling tot aan de levering zijn wij netjes op de hoogte gehouden van zowel de status van de bestelling als van hoe te handelen bij eventuele schade/klachten. Dit was gelukkig niet nodig, beeldjes zijn in perfecte staat aangekomen. Top hoe het van a tot z geregeld is!

Snelke verzending! Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending! Mooi schilderij! Blij mee!

Prima artikel, aan klantvriendelijkheid op whatsapp vragen mag nog wel worden gewerkt

Mooie lampenvoeten van Brynxz. Op mijn vragen op whatsapp werd snel maar bot gereageerd. Viel mij erg tegen. Daar mag wel aan gewerkt worden! Voor de rest een prima product en goed verpakt.

Ledkaarsen gekocht, snelle en goede levering.

Snelle levering en netjes verpakt goede service top

Gewoon goed

Ik ben goed behandeld

Goed verpakt snelle bezorging

Doek ‘vrolijk Pasen ‘super blij mee. Wand lepel vond ik tegen vallen maar houd het wel.

Hoofdweg 15

9627PA Hellum