Snelle correcte levering

Snelle correcte levering

Netjes rn op tijd bezorgd

Leuke winkel en vriendelijk personeel

Schotse Hooglanders besteld bij Pommelientje!

Wij hadden beeldjes gezien van Schotse hooglanders alleen niet meer te bestellen in Eindhoven. Zodoende kwamen we uit bij Pommelientjendienze nog op haar site te koop had staan. Deze besteld en vanaf bestelling tot aan de levering zijn wij netjes op de hoogte gehouden van zowel de status van de bestelling als van hoe te handelen bij eventuele schade/klachten. Dit was gelukkig niet nodig, beeldjes zijn in perfecte staat aangekomen. Top hoe het van a tot z geregeld is!

Snelke verzending! Je wordt goed op de hoogte gehouden over de verzending! Mooi schilderij! Blij mee!

Prima artikel, aan klantvriendelijkheid op whatsapp vragen mag nog wel worden gewerkt

Mooie lampenvoeten van Brynxz. Op mijn vragen op whatsapp werd snel maar bot gereageerd. Viel mij erg tegen. Daar mag wel aan gewerkt worden! Voor de rest een prima product en goed verpakt.

Ledkaarsen gekocht, snelle en goede levering.

Snelle levering en netjes verpakt goede service top

Gewoon goed

Ik ben goed behandeld

Goed verpakt snelle bezorging

Doek ‘vrolijk Pasen ‘super blij mee. Wand lepel vond ik tegen vallen maar houd het wel.

Prachtige artikelen

Ben helemaal blij met mijn bestelling. Alles was zorgvuldig verpakt, en daarom ongeschonden aangekomen. Kan niet wachten om alles een leuk plekje te geven. Ga zeker binnenkort weer "neuzen" op hun site

Correct en snel ! TOP !!!!

Mijn bestelling is zeer snel verwerkt en enkele dagen later geleverd. Alles was mooi verpakt en kon tegen een stootje. Pommelientje: doe zo verder en je verdiend 5 sterren! Een zeer tevreden klant ! Bedankt !!!

Voldoet aan de verwachting

Mijn bestelde lamp ontvangen en deze was goed verpakt en heelhuids aangekomen. De levering was ook snel. de lamp ziet er ook uit als op de afbeelding.

Helemaal top.

Artikelen met zorg ingepakt, snelle levering. Zeer betrouwbaar, pommelientje houdt zich aan de afspraak. Ik bestel zeker nog een keer.

Snelle levering, goed verpakt en een prachtig product

Bestel daar nooit meer iets

Spullen zijn niet oud .ik miste producten en er was iets stuk .en product veel ste duur .in intratuinen de helft goedkoper

SUPER

Super leuke items, snel verzonden

Positief

Voldoet aan de verwachting. Communicatie over de order is goed.

Alles oke. prima. Uitstekend.

Niks aan toe te voegen.

Snelle levering.

Mooie spullen, snelle en keurig ingepakte levering.

Leuke spullen en goede service top winkel

Leuke site

Snelle levering, goederen goed verpakt

Netjes geleverd

Ik kreeg mijn pot snel geleverd en heel netjes verpakt. In dubbele doos zodat hij niet kon beschadigen.

Mooie tulpen

Ik heb de mini tulpen besteld en ze zien eruit of het echte tulpen zijn ik ben er erg blij mee en de levering is erg snel verlopen daarvoor mijn dank.