Netjes geleverd

Ik kreeg mijn pot snel geleverd en heel netjes verpakt. In dubbele doos zodat hij niet kon beschadigen.

Mooie tulpen

Ik heb de mini tulpen besteld en ze zien eruit of het echte tulpen zijn ik ben er erg blij mee en de levering is erg snel verlopen daarvoor mijn dank.

Mooie producten snelle levering

Mooie brocanterie winkel

Mooie sobere spulletjes voor een zeer nette prijs. Vriendelijke eigenaar, we komen er zeker weer.

Super en heel erg goed verpakt

Alles was super goed en netjes verpakt.zijn er maar weinig die het zo doen.

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Snelle levering en keurig en veilig verpakt

Ze hebben zulke prachtige spullen.

Kei leuke spulletjes, top verpakt

Jammer dat jullie zo ver weg zitten

Tot nu toe onvoldoende

Ben nog niet zo blij, bestelling nog niet ontvangen en ook geen mailtje gezien.

Zeer te vreden, snelle levering ,keurig ingepakt!!

Product niet op voorraad, netjes een mail dat ik het demoproduct met korting kon krijgen?

Een geweldig leuke winkel met heel veel keus

Het is maar goed dat ik er ver bij vandaan woon anders zou ik er veel te vinden zijn.

zeer goed

mooie webshop, goede service Mijn bestelling was super goed in gepakt en de produkten waren heel mooi! Snelle verzending! Zeker een aanrader!!!!

Koekjestrommel besteld Zag er uit zoals op het plaatje Erg mooi

Een hele goede ervaring

Voor de eerste keer iets besteld maar wat een bere goede service. Zou weer heel snel daar iets kopen.. Tot heel snel. Mvg

Top!!! Netjes verpakt !

Gewoon goed!!!

Alles netjes verpakt verstuurd

Het product is precies zoals het is afgebeeld. Ben er blij mee

Super snel bezorgd

Onwijs leuke accessoires, super snel bezorgd

Voldoet aan verwachting, goed verpakt

Mooie spullen, originele kado's. Leuke site, zeker aan te bevelen

Snelle leverïng

Mooie goedkope site,snelle levering en dat in deze tijd. Goed verpakt

Leuke spulletjes voor een leuke prijs

Zeer tevreden en blij met mijn bestelde spulletjes. Goed verpakt en snelle levering. Ik kom zeker bij jullie terug!

Niet tevreden

2 lampenkapjes die op de site aanwezig zouden zijn besteld.. Helaas was 1 kapje niet meer te vinden in de winkel. Wel een mail ontvangen met de vraag of wij wilden annuleren of toch het laatste kapje wilden ontvangen. Gereageerd dat dat voor ons geen optie was maar wij wilden dan wel 2 andere kapjes ontvangen die ook op de site stonden zelfde prijs andere kleur. Op deze mail geen reactie ontvangen alleen maar van de annulering. Niet zo netjes.

Een goed service en allemaal goed geregeld.

Hé nu voor de 2de keer wat besteld en het gaat prima en word ook snel verstuurd. Vind her een prettige site en alles mooi om schreven. Zal er zeker nog eens een keer wat bestellen

Heel blij

Hoofdweg 15 9627PA Hellum