Komen na wat er wordt afgesproken.

Goede site met volledige info. Eenvoudig de bestelling te plaatsen. Correcte levering op het afgesproken tijdstip.

Betrouwbaar en vriendelijk

Op de afgesproken tijd geleverd, goed zand, snel geregeld, behulpzaam bij het plaatsen vd bigbags tot achter op de oprit, factuur copy mee gekregen. Super dus.

Zeer tevreden.

Prima teelaarde keurig op tijd op de juiste plaats afgeleverd door een erg vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Super goede ervaring bij Zandlevering.nl

Heelllllllll goede ervaring bij Zandlevering.nl. Duidelijke overzichtelijke website. Gunstig geprijsd. Vlotte correcte afhandeling van mijn bestelling. Ook de bezorging werd keurig afgehandeld. Een aanrader !!!!

Snelle levering, prima service

Tuinaarde besteld voor een goede prijs, het werd snel geleverd en de communicatie liep goed.

Super goed geregeld!

Wij hadden 1 kuub straatzand nodig voor onderin een tuinhuisje die wij net hadden laten plaatsen. Via via hoorden we van zandlevering.nl en hadden op dinsdag een bestelling geplaatst en donderdagmorgen om 8 uur stond Jasper hier voor de deur met een bigbag zand. Fantastisch! Zo goed geregeld allemaal en echt heel blij met de service en levering.

Snelle levering, vriendelijk geholpen

Snel geleverd en vriendelijk geholpen

Snelle levering en goede service

De bestelde teelaarde werd snel bezorgd, was goed van kwaliteit en het leveren of een niet heel goed bereikbare plek met de vrachtauto was geen probleem. Dit scheelde ons enorm veel werk.

Alles naar wens

Goede ervaring. NB levering big bag grind met speciale aanhanger rond de 40 ton dus... een bruggetjes of bocht kan problemen geven.

Vriendelijk, denken graag met je mee en zijn heel flexibel

Echt helemaal top. Snel en helemaal op tijd geleverd. Aardige jongen bij Zandlevering die mijn bestelling opnam en aardige chauffeur die het zand kwam brengen. Kwaliteit zand is ook prima.

Super contact, snel en goed geregeld

Super blij met het hele process. Bestelling ging makkelijk, bezorging was al binnen 2 dagen, en chauffeur die meedenkt en met oplossingen kwam ivm lossen. 5/5

super

Netjes afgeleverd volgens afspraak, volgende keer weer via dit bedrijf. super.

Uitstekend: service 2.0

Bestelling gemakkelijk online gedaan, na overleg via whatsapp. Kwaliteit van bestelde product uitstekend. Byzondere noot voor bezorging: belde avond tevoren op om aan te kondigen dat ze de dag erna tussen 08:00 en 08:30 langskwamen en of er nog byzonderheden waren. Ze waren er 08:10 en vriendelijke chauffer ging netjes te werk. Gewoon van a-z: top. Niks meer aan doen.

zeer tevreden

prima op tijd geleverd

Zeer verrast!

Onze ervaring met zandlevering.nl heeft ons positief verrast. In het voortraject zijn we goed geadviseerd in het soort zand en het berekenen van de benodigde hoeveelheid. Aanvullend kregen we nog tips mee om het zand op de juiste manier te verwerken. Ook is de levering zeer vlot gelopen en binnen het tijdvenster geleverd. In de toekomst zal ik zeker een nieuwe bestelling doen.

Perfect op tijd geleverd volgens afspraak!

Op de afgesproken dag geleverd. En ik had aangegeven om de zak bij de poort neer te zetten. Toen ik thuis kwam stond de zak netjes op de aangegeven plek. Super!

Uitstekend.

Super klantenservice!

Er was iets niet goed gegaan bij levering. De mannen van zandlevering.nl hebben het probleem dezelfde dag nog opgelost en hebben keihard gewerkt om alles weer in orde te maken.

Aardige man die het kwam leveren en heeft het netjes neer gezet

Fijn contact en top dat chauffeur meedenkt!

Vanuit de planning hebben we de route besproken en de chauffeur belde van te voren. Zodoende was de route duidelijk en het lossen voorbereid. Tot de volgende bestelling!

Op tijd, goed gecommuniceerd, vriendelijke chauffeur

Prettige, meedenkende chauffeur (denkt na over tijdstip om in woonwijk te leveren), goede communicatie vanuit het bedrijf en alles keurig in orde

Snelle levering. Duidelijke communicatie naar klant, zowel telefonisch als per mail.

Top service, die zandslinger!

Dik tevreden met het spuiten van zand op mijn weide met behulp van de zandslinger. Super uitvinding, waarmee er zand kon worden verspreid vanaf de weg, zonder dat er met zware voertuigen op het natte land gereden hoefde te worden! Blij verrast dat het gelijk zo mooi verspreid werd dat we met een klein beetje harken klaar waren!

En een dikke bonus, een hele aardige bekwame chauffeur