Snel, vriendelijk en meewerkend

De bestelling ging snel en makkelijk. Omdat wij de hoeveelheid teelaarde niet direkt op onze oprit konden storten moest een knijpowagen gerelegd worden. Binnen 45 minuten lagen er 10 kuub in onze tuin. De communicatie over de kosten voor de uitknijper had vooraf beter kunnen zijn, maar ze toonden hierin enorm veel goede wil en namen niet gecommuniceerde kosten voor hun rekening. Hier bestel ik graag weer.

Goed afspraken na komen en op tijd. Top

Prijs/kwaliteit, snelheid

Veruit de goedkoopste voor het grind wat we zochten, binnen 2 dagen geleverd. Perfect.

Duidelijke website, prima prijs, snelle levering

Duidelijke website, prima prijs, snelle levering

Prima zand en grind, en super snel bezorgd

Prima zand en grind, en super snel bezorgd (zelfs het grind wat eigenlijk langer zou duren op verzoek dezelfde dag geleverd)

Fast delivery!

Discovered this company on BOL and decided to order direct. Pleased I did. Cheaper and fast.

Prima geregeld

Snelle en duidelijke antwoorden bij vragen. Bestelling en verwerking netjes verwerkt.

Goede en snelle levering.

Snel geleverd zoals aangegeven

Donderdag besteld en vrijdag ochtend bezorgd al.

Top geregeld

Besteld en de volgende dag al in huis. Super leuke bezorger die graag even mee dacht. Zou er zo weer bestellen. Top!

Snelle service!

Op een hele handige manier snel zand in de tuin

Heel erg fijn dat deze methode bestaat. Met de aankoop van ons huis ook een enorm diepe vijver "mee gekocht". Die laatste wilde wij zelf niet dus hadden we een enorme hoeveelheid zand nodig om het gat te dichten. Zonder achter uitgang betekende dit door het huis. Daar was de blaastechniek perfect voor. Anders hadden er ruim 200 kruiwagens met zand door het huis gemoeten. Alles was keurig netjes geregeld, snel en duidelijk.

Mooie kwaliteit zand en komen afspraken na

Zand van mooie kwaliteit. Afgeleverd zoals afgesproken. Zeer vriendelijke en behulpzame chauffeur.

Goede koop

Snelle levering.

Snelle en nette levering

Is goed hoor.!!!

Alleen kreeg ik op 28-03-2021 een betaling verzoek terwijl ik deze rekening op 23-03-2021 heb voldaan. Laat maar even weten of het aangekomen is? vriendelijke groet fam den Haan.

Snel en gericht op mijn wensen

Reageert snel op vragen en doet wat er wordt beloofd.

Snel geleverd prima zaak

On time and where I wanted it

I ordered sand delivered via 'blaastechniek', saved me time and effort in levelling the sand afterwards.

Top prijs, kwaliteit, service en snel!

Super makkelijk te bestellen en snel geleverd.

De levering was uitstekend! De chauffeur was vriendelijk en kundig: een echte vakman!

Alles volgens afspraak.

Goed bedrijf, lost problemen direct op. Snelle levering.

Il ben zeer tevreden

Snelle levering, minder fijne communicatie

Goede verhouding product : prijs verhouding. Communicatie (planning) kan wat mij betreft beter, meedenken met de klant en vriendelijker te woord staan zou mijn beoordeling positiever laten uitvallen. Daarentegen was de chauffeur super meedenkend en meewerkend, dat was erg fijn hierdoor zijn we uiteindelijk goed geholpen het zand zo dicht mogelijk bij plaats van bestemming te krijgen zonder overlast mbt overig aanwezige paarden en uit te voeren werkzaamheden.

SUPER!!

No nonsens. Duidelijke afspraken die ook netjes worden nagekomen. En eerlijke prijzen.