Super !!!

Veel rapper dan verwacht (2 dagen na de order) stond de koerier voor de deur. Ook op mijn mail werd snel gereageerd !

Goed en op tijd.

We werden zelfs gewaarschuwd dat het terras kon verzakken door het gewicht van de heftruck met een kuub zand.

Gewoon gekregen wat ik heb gevraagd. En op Tijd!!

Goed geregeld super

Snelle levering en netjes op tijd

Top mannen, moest door woning 15 kuub super gedaan

Netjes en op tijd geleverd

Mooi schoon menggranulaat.

Prima geregeld

De zending was op tijd en de chauffeur zeer behulpzaam.

Eenvoudig en goed geregeld

Vlekkeloos geregeld

zoals afgesproken en vriendelijk

Prima ervaring . Precies zoals afgesproken en vriendelijke meedenkende mensen

Op tijd geleverd en goede kwaliteit

Alles positief, op tijd geleverd, snelle reactie bij vragen en goede kwaliteit. Enige verbeterpunt is vooraf communicern dat er een sms gestuurd wordt net voor levering. Maakt het wachten nog flexibeler.

Om 13:45 besteld en de volgende dag om 08:30 geleverd, nadat ik gebeld had om te vragen of het zo vroeg mogelijk geleverd kon worden, omdat de stratenmakers bij mij anders niet verder konden. Helemaal blij met de geleverde service.

Zandlevering komt haar beloftes na.

Snelle en betrouwbare levering . Vrachtwagen chauffeur vriendelijk, Voldeed aan ons verzoek om de bigbag Op de oprit te plaatsen. Volgende keer weer naar Zandlevering.nl

Zeer professionele bedrijf ik had om 16uur 5 kuub volgende om 10uur werd het bezorgd, super tevreden.

Snelle levering, onaardige chauffeur

Kon geen lachje van af.

De gehele ervaring van eerste vraag per mail naar order naar levering is perfect gelopen.

Ik kreeg meteen een uitgebreid antwoord terug op mijn vraag per mail. Levering was snel (1 dag) en ondanks wegwerkzaamheden in de straat kwam de vrachtwagenchauffeur er helemaal goed uit.

Aardige meneer hij kwam een half uurtje eerder omdat hij anders alle leveringen niet af krijgt. Ik kon gelukkig mijn auto nog even wegzetten waarna hij de zak precies voor de deur zette.

Verkeerd bezorgd

Had gevraagd om het zand op onze parkeerplaats neer te zetten maar het is op de parkeerplaats van de buren neergezet, er is ook niet aangebeld of wat dan ook

In overleg op de juiste plaats neergezet, goede service

Dikke prima

Communicatie vooraf en tijdigheid van en vriendelijkheid bij levering meer dan prima!

Zijn erg vriendelijk en denken met je mee. Prijs was ontzettend scherp en ook nog een snelle levering. Grt Jan

Eenvoudig, snel, vlekkeloos

Niks aan titel toe te voegen

Prettig contact / Heldere communicatie

Prettig contact / Heldere communicatie

Snelle levering.

Prima zand en snel geleverd.

zeer goede ervaring op tijd levering en vriendelijke service

zeer goede ervaring op tijd levering en vriendelijke service

Perfecte levering

Rond 13.00 besteld, de volgende ochtend geleverd. Netjes op tijd als van tervoren aangekondigd. Geen minpunten