Levering was tussen de afgesproken tijd, en chauffeur was bereidwillig om de levering zo efficiënt mogelijk te lossen.

Supersnelle bezorger

Bezorger zette de bigbags waar ik wilde in 4.30min. Was top, vlugge gast.

Snelle en goede service!

Snelle en goede service!

Perfect verzorgd.

Perfect verzorgd.

top!

keurig op tijd. prima communicatie en niet te duur

zeer tevreden

Duidelijke afspraken en levering zoals aangegeven. Prima ophoogzand.

Perfect afgeleverd

Keurig en op tijd geleverd

Goede levering nestjes op tijd door een vriendelijke chauffeur.

Heel goed.

Niks aan toe te voegen.

prima optijd

snelle en prima service

Snel en alles volgens afspraak

Alles uitstekend. Echt vandaag besteld, morgen geleverd. Chauffeur deed alle moeite om met een zeer grote vrachtwagen het zand op de gewenste plaats te storten. Werd zeer op prijs gesteld.

Zeer vriendelijke chauffeur. De tijd die aangegeven was, is ook nagekomen. Top levering!

snel geregeld fijne levering

goed en betaalbaar. Fijne levering

Mooi zand voor een goede prijs

Ondanks lastige losplaats toch zo dicht mogelijk bij de tuin bezorgd. Top service!

uitstekend en betrouwbaar

Uitstekende en betrouwbaar omdat ik direct na bestelling een bevestiging ontving en goed op de hoogte werd gehouden wanneer mijn bestelling geleverd zou worden. Werd eerst per mail geïnformeerd, 15 minuten vooraf aan de levering gebeld en op het moment dat chauffeur ter plaatse was nogmaals gebeld. Chauffeur deed alle moeite de bag zo goed mogelijk op de gewenste plek te plaatsen. Was niet eenvoudig maar deed dit voortreffelijk. Een echte aanrader.

Dit is wat je wilt

Besteld , bevestiging ontvangen en daarna alles zoals afgesproken levering perfect

Snel en goede prijs

Zoals de titel luid.

Stipt op tijd, vriendelijk geholpen.

Vriendelijk geholpen, stipt op tijd. Dik tevreden

Snel en netjes bezorgd

De bigbags werden snel, netjes en op de gewenste datum bezorgd

Super zand en snelle levering

Goede service.

Kuub zand netjes geleverd

Levering van big bag zand geheel volgens afspraak, op tijd geleverd op de plek waar ik het wilde hebben. Ik werd 10 minuten voor levering gebeld dat ze er bijna waren.

Snelle en goede service

Op zondag besteld dinsdag ochtend al in huis. Wat ook fijn is een mail de dag voor de levering met hoelaat ze komen.

Top, snel, goed, voor de deur. Wat wil je nog meer? Precies neergezet waar wij het wilde hebben! Het heeft ons heel veel werk gescheeld omdat het zand precies voor de deur werd geleverd.

prima ervaring

zand is op tijd en volgens afspraak geleverd. aardige en accurate medewerkers van de firma Witlox