Geweldig op tijd geleverd en daar waar ik het hebben wilde

Top geregeld

Optijd geleverd

Goede service snel geleverd

Netjes en snel geleverd

Goede levering en goede zand

Zand is tweemaal op tijd geleverd. Ook zegt onze hovenier dat de kwlaiteit erg goed is (straatzand).

uitstekend

levering was volgens afspraak en de kruiservice was perfect.

Goed geregeld

Op juiste plek en juiste tijd geleverd!

zeer tevreden

op tijd, netjes op een pallet geleverd zeer tevreden

Beter dan ik had verwacht

Een goede service en de prijs en kwalitiet is uitstekend

Duidelijke communicatie en prettige chauffeur

Goed zand, Duidelijke communicatie en prettige chauffeur

Keurig afgeleverd op de gekozen dag

Goede ervaring

fijne meedenkende service en goede aflevering.

De klantenservice denkt goed mee en is erg behulpzaam, ook als er op het laatste moment is wijzigt. De aflevering was vlot en goed.

Prima zand en voor de deur afgeleverd.

We wonen op een woonerf. Fijn dat de big bags voor de deur afgeleverd kunnen worden.

TOP!

Tot 2x toe een lading zand besteld. De eerste keer keurig netjes het bestelde zand volgend afspraak geleverd. Toen tijdens het werk bleek dat dit toch te weinig was hebben we een tweede bestelling gedaan aan het einde van de middag en het was echt geweldig dat men het nog ingepland kreeg om dit de volgende dag al te leveren, waardoor de stratenmakers gewoon door konden werken.

Goede service keurig netjes geholpen op de plek gezet waar het dichtstbij de woning

Alles prima geregeld.

Duidelijke communicatie en levering conform afspraken. Goede service van de chauffeur. Prima kwaliteit!

Goede snelle levering volgens afspraak

Netjes op tijd geleverd Goede prijs

Zeker

Super zand en fijne service

Ik ben door zandlevering.nl goed geholpen toen ik hen om advies vroeg over speelzand. Het kwalitatieve zand werd snel geleverd door een vriendelijke medewerker.

drainagezand besteld fijnzand geleverd

drainagezand besteld fijnzand geleverd

Snel en netjes!

Snel en netjes werk geleverd en erg aardig personeel! Top!

uitstekend, bestelling prima geregeld

Bestelling zoals afgesproken op de juiste plek geleverd en dat was geen probleem.

Vrachtwagen kwam aan en stortte het zand op de juiste plek. Snel service en levering.

prima service

Nette, snelle en vriendelijke service

Het zand wordt snel geleverd en door meewerkende en denkende chauffeurs.

Op maandag ochtend een bestelling geplaatst en de volgende ochtend al geleverd. Met één woord te omschrijven, Top!

Vogelaarsweide 18 3437DE Nieuwegein

06-1649 6550