Supersnelle levering

Vrijdagavond besteld en dinsdagochtend al geleverd. . Goede communicatie met klant. Super service

Bemeste teelaarde besteld - onkruid ontvangen

Super veel spijt hebben we dat we bij zandlevering bemeste teelaarde besteld hebben. We hadden 3 kuub besteld om onze fruitbomen en border extra laagje voeding te geven. De teelaarde bevat ontzettend (!!!) veel onkruidzaad, ik kan elke keer huilen als ik na buiten ga en elke dag onkruid eruit moet halen. Duizende kleine plantjes die niets te zoeken hebben in mijn border en die bij geen andere levancier mee geleverd waren. We hebben erg grote tuinrenovatie en veel grond besteld en met deze wilden we onze plantjes iets goeds doen, maar nu ga ik alleen maar onkruid pikken. Heel erg spijt, wij gaan hier nooit nooit nooit weer bestellen.

Beste Tanja, Wat vervelend dat u de bemeste teelaarde niet goed heeft ervaren. We hebben diverse pogingen ondernomen om dit met u op te lossen. Helaas geen gehoor. Na uw berichtgeving zijn wij overgestapt op teelaarde RAG gecertificeerd, deze is schoon en vrij van onkruidkiemen. Nu geven we ook kwaliteitsgarantie af, teelaarde niet goed is geld terug. Wij willen het probleem nog steeds met u oplossen, en verzoeken u om contact met ons op te nemen. Groet, Zandlevering.nl

snelle levering, chauffer dacht goed mee

snelle levering, chauffer dacht goed mee over waar de bigbag beste heen kon

netjes geregeld

wat te laat maar het was erg druk, geen probleem. Zakken netjes geplaatst

Kwaliteit en levering Top!

Zeer betrouwbaar

Zand werd op de afgesproken dag en tijd geleverd. Chauffeur was correct en zette het waar wij eilden

Goede en fijne service, ook toen er onverwacht een verandering in de bestelling kwam en vlotte levering.

Big bags no lags.

The big bags were promptly delivered, getting the BTW invoice also done right after my request. Thanks for good service

Prima nette chauffeur

Geweldig.

Had nogal wat grote brokken klei in mijn zandlevering. Contact opgenomen en het was snel geregeld met een passend oplossing. Geweldige service.

Snelle levering en goedkoop Top geregeld!

Snelle levering en goedkoop. Het enige nadeel was de chauffeur, was niet echt klantgericht bij het plaatsen van de zakken.

Alles snel en netjes geleverd volgens afspraak.

Bestelling geleverd op de afgesproken dag. Geleverd in de voortuin zoals afgesproken.

Makkelijk online te bestellen en snelle levering. Werd zelfs gebeld door chauffeur. Enige dat ik mis is een ontvangstbevestiging na bestelling. Die heb ik niet ontvangen. Dat gaf wat onduidelijkheid maar de levering was keurig op aangegeven dag.

Duidelijk, niet te duur en snel.

Goeie uitleg op de site, prijzen zijn goed en ze leveren snel en zonder probleem op de (in mijn geval) alternatieve leverlocatie.

Snelle reactie en levering, prettig contact. Zeer tevreden.

Super snelle service!

Keurig op de afgesproken dag geleverd!

Mijn ervaring in één zin..?... in één woord "TOP"

Makkelijk en goed geregeld

Prettig

Vriendelijk en hij deed moeite om het zand neer te zetten waar het voor mij het beste uitkwam

Goede communicatie

Vooraf goed contact gehad waar het gelost moest worden

perfecte levering

heel vriendelijke chauffeur kwaliteit zand naar verwachting

Inderdaad voor 14.00 besteld en de volgende dag werd het zand geleverd. Afspraken worden goed nagekomen. Zeer vriendelijke chauffeurs.

In het straatzand zaten veel zwarte kluiten, waardoor het afreien veel extra tijd kost.

Beste Harry, Bedankt voor uw feedback. Normaal gesproken is het zand vrij van kluiten, klei deeltjes etc. Alleen we hebben zand gewonnen waar dit toevallig in zit en er niet uit is gefilterd, onze excuses voor het ongemak. Het zand voldoet wel aan straatzand, alleen bij het afraaien (voor het verdichten) is het iets meer werk. Het zand blijft natuurlijk wel een natuurproduct, en helemaal uitsluiten gaat ook niet. We proberen het sowieso tot een minimum te beperken. Graag willen wij de extra tijd wat het heeft gekost vergoeden. Ik verneem graag uw reactie wat wij hier in voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Zandlevering.nl

Levering ging prima , teelaarde viel tegen .

Levering was prima, big bags waren keurig op de oprit gezet.

Vogelaarsweide 18

3437DE Nieuwegein