zeer goed

product ontvangen en ben er zeer blij mee

Zeer snelle levering

Producten werden snel geleverd en waren goedkoper dan elders. Ook zat er een extra cadeautje bij ( make up sponzen)

Alles prima

Alles ging heel soepel en in goede orde ontvangen.Ook samples ontvangen bij de bestelling.Ik ben heel tevreden.

zeer snelle en correcte bezorging

Hele goede ervaringen met Hetcosmeticahuis.

Heel blij mee

Een dikke 10

Makkelijk bestellen en snel geleverd. Goede prijs.

super

snelle service. Erg tevreden, zeker vaker bestellen

Goed!

Snelle reactie op mail. Professionele en geen probleem bij verandering. Top service!

Goede service en snelle levering

Niets op aan te merken. Dikke 10!

uitermate tevreden

in 1e instantie ging de zending fout, kwam omdat ik een verkeerd huisnr had opgegeven. Dit viel niet meer te corrigeren bij DHL. Wat ik ook probeerde. Toen is mijn zending opnieuw verstuurd, en die had ik de dag erna al binnen. Chapeau voor de superafhandeling

Ik kom zeker terug!

Snelle verzending en leuke extra’s, ik ben zeer tevreden!

Keurige, vlotte levering.

Snelle verzending en heel blij met mijn product :)

Had last minute nog producten nodig gelukkig kreeg ik het van het cosmeticahuis snel bezorgd!

Kopen van product

Good customer service

Fijne produkten in hun assortment . Snelle en goed verzorgde levering

Ik gebruik sinds een jaar of twee Shield Cream SPF 30 van het merk Prescription dit is een licht geteinte dagcreme. Het is een licht dekkende en zacht glimmende creme die net die extra verzorging geeft die mijn gevoelige huid nodig heeft. Besteld bij het Cosmeticahuis waar het dezelfde dag werd verstuurd en ik het nette verstuurde pakketje de vlg dag naar volle tevredenheid bezorgd kreeg. : )

Was er in twee dagen met een kadootje er bij, een super fijne vijl

Geen levering

Mijn paket was zogezegd afgeleverd aan preschop maar helaas hebben zij ook geen paket ontvangen terwijl ik een mail kreeg waarin staat status geleverd ook leuk als je betaald en niemand kunnen bereiken om het tog na te vragen waar mijn paket nu wel is

Goed product, goede prijs en snel geleverd

Het product was goed geprijsd en kwam redelijk snel aan. Ik heb alleen een minpunt, en dat is dat bij aankomst de dop van mijn product los in de doos lag en stuk was. Dat is jammer als het gaat om een mooi product van bijna 40 euro. Mijn advies is daarom; let bij het inpakken nog iets beter op en zorg dat een dop niet van een flacon afkan tijdens het vervoer. Dit is jammer. Ik heb de dop zelf maar gelijmd en het product gehouden omdat ik het die dag nodig had.

Eerste bestelling en zeer tevreden!

De producten van Skinceuticals werden aanbevolen door mijn Dermatologe. Heb ze nog niet gebruikt, daar ik eerst de producten van avene opgebruik. Aangezien de Skinceuticals producten merkelijk duurder zijn dan de gangbare producten, zijn ze niet zo makkelijk te vinden. Gelukkig heb ik Hetcosmeticahuis gevonden. De 3 staaltjes die bij mijn bestelling staken waren een leuke meevaller De bestelling en levering verliepen zeer vlot!

Geoxideerd

Vitamine C (L ascorbic acid) kwam geoxideerd aan. Dit meteen gemeld. Mij werd aangegeven dat ik een nieuwe flesje zou krijgen. Tot op heden geen retour label gehad. Met andere woorden: men weet dat hun vitmine C geoxideerd is en na een klacht wordt zogenaamd een nieuwe flesje opgestuurd maar dat krijg je niet. Nooit meer hier bestellen. Hun vitamine C was in maart 2022 gemaakt en vervalt volgens hen pas in 2025. Ik legde hen uit dat dat niet mogelijk is al wordt het lucht dicht ingepakt. Ik kan ze wel verwijzen naar een paar wetenschappelijke artikelen maar daar hebben zij de kennis niet voor om de informatie op te nemen.

Weer top verzorgd!

Elke bestelling word goed verpakt en snel verzonden

Fijne, snelle, klantvriendelijke service

Altijd een top service bij het cosmeticahuis!

Betrouwbaar!!!

Levering op beloofde tijd en goed product. Aan te bevelen.

Over Hetcosmeticahuis.nl

Iedereen die graag goed voor de dag wil komen of af wil rekenen met huidproblemen koopt zijn of haar cosmetica online. Door aandacht te besteden aan je huidverzorging slaag je erin om er dag-in-dag-uit goed uit te zien. Voor betrouwbare en kwalitatief hoogstaande huidproducten koopt je je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis! Bij Het Cosmeticahuis vindt u een groot assortiment aan verzorgende cosmetica om je huid in optimale vorm te houden. Wij hebben een ruime keuze uit crèmes, lotions en oliën voor de verzorging van je gezicht, lichaam en handen. Bestel al je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis en geniet van een stralende, jonge en gezonde huid!