Besteld tijdens de D-Skin actie, waar andere webshops van alles bij je bestelling doen, doet deze webshop geen extraatje. Geen testers sponsjes of wat dan ook.. Terwijl de bestelling toch best aan de prijs was. De producten van dskin zijn wel echt top.

Fijne webshop

Mijn product in goede orde ontvangen alleen jammer dat ze er geen proefje bij doen.

Snelle, juiste levering

Zoals eerder werd ook deze bestelling de volgende dag in goede staat bij mij thuis afgeleverd. Leuke attentie erbij. Weer een hele positieve ervaring bij het Cosmeticahuis.

BB crème the best ever

Duidelijke site.

Via Google terecht gekomen bij Het Cosmeticahuis. Duidelijke site ook geschreven review andere klanten hielpen mij over de streep. Marc Inbane Perle drops en Mousse besteld 2 dgn later in huis. Prettig als afspraken nagekomen worden. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Snel en correct geleverd

Ik heb mijn favoriete product kunnen kopen bij jullie.

Een zorgeloze ervaring. Een site om vaker te gebruiken. Van mij een dikke 10!

Pakket keurig en netjes ontvangen

Pakket keurig en netjes afgeleverd op adres. Blij mee

Levering was compleet en snel

Nette afwerking van de bestelling. Product was netjes verpakt. Verpakking was aan de grote kant. Er zat ook nog een proefflesje van een ander product in de verpakking. Leuke verrassing.

Klasse

Met je account kan je de bestelling makkelijk terugvinden en opnieuw bestellen. Het wordt snel geleverd en altijd met een leuk cadeautje erbij.

Snel en scherp geprijsd

Producten snel in huis. Ook goede prijs (goedkoper dan andere sites). Tip: er zat allemaal klein piepschuim in de doos, niet zo milieuvriendelijk. Dat kan vast anders.

goede service

Ik ben zeer tevreden over de snelle service en extra staaltje dat er steeds bij zit :-)

Mooie producten en een snelle levering!

Ik koop geregeld bij Het Cosmeticahuis. Zij hebben een overzichtelijke website, goede en eerlijke producten en leveren erg snel!

Besteld voor 12.00 uur en dag erna in huis en netjes verpakt!

Besteld voor 12.00 uur en dag erna in huis en netjes verpakt!

Producten perfect afgeleverd.

Mijn ervaring met de geleverde producten van Hannah zijn goed. Maar het gebruik er van is nog te kort om hierover een objectief oordeel te kunnen geven.

Met mijn bestelling is het niet helemaal goed gegaan. Na telefonisch contact alsnog het product ontvangen. Prima service. Dank je wel nog voor de snelle afhandeling.

Goede service, snelle bezorging en fijn product

Fijn product, goede en snelle levering

Erg tevreden

Hallo, Ik was op internet op zoek naar deze crème en kwam deze site tegen, me afvragend waar ik deze kon bestellen. Ik plaatste mijn bestelling terwijl ik me afvroeg of ik deze moest vertrouwen. Mijn bestelling werd binnen 2 dagen verzonden met een verrassing. (nagelvijl) Hartelijk dank, ik zal vanaf nu zeker bij u winkelen. Mvg Emine

Heel fijn dat het de volgende dag al binnen was.

Heel goed.

Fijne producten, snelle levering.

Mooie producten voor een goede prijs.

Is heel goed

Ben er heel blij mee dat ik het heb gedaan

Bestelling snel en perfect ontvangen

Overzichtelijke website en snelle levering.

Ik gebruik producten van Extenso en deze kan ik online alleen bij het Cosmeticahuis bestellen. Dan is het extra fijn dat de website overzichtelijk is en de producten worden snel geleverd. En de producten van Extenso zijn superfijn!

Zoals beloofd

Producten waren op tijd, keurig verpakt. Helemaal tevreden. Geen gedoe ook al was t vlak voor de feestdagen.

Over Hetcosmeticahuis.nl

Iedereen die graag goed voor de dag wil komen of af wil rekenen met huidproblemen koopt zijn of haar cosmetica online. Door aandacht te besteden aan je huidverzorging slaag je erin om er dag-in-dag-uit goed uit te zien. Voor betrouwbare en kwalitatief hoogstaande huidproducten koopt je je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis! Bij Het Cosmeticahuis vindt u een groot assortiment aan verzorgende cosmetica om je huid in optimale vorm te houden. Wij hebben een ruime keuze uit crèmes, lotions en oliën voor de verzorging van je gezicht, lichaam en handen. Bestel al je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis en geniet van een stralende, jonge en gezonde huid!