Gewoon goed!

Goede communicatie, snelle verzending

Verzorging van het pakket was uitstekend

Uitstekend!

Alles op tijd!!

Niks op aan te merken

Zoals altijd weer een snelle levering. Super tevreden over Het Cosmeticahuis!

Super producten

Prima service!!

Na bestelling snel bevestiging en up dates over de bestelling!

Erg duidelijk en super snel in huis

Snelle levering en exclusieve productmerken (zoals Wiqo)

Snelle levering en fijne productmerken op voorraad :)

Keurig verpakt en snel geleverd. Heel tevreden.

Het Cosmeticahuis heeft veel producten op voorraad tegen nette prijzen. Bestelde artikelen worden snel geleverd.

Goed verpakt en goed geleverd, was fijn een extra cadeautje te krijgen en ook dat het een nuttig cadeautje was.

Goede service en communicatie

verznding

ik had bij bestelling gevraagd voor levering aan huis, maar werd geleverd in een kluis van Bpost... lag te bed na operatie... mss niet jullie keuze maar die van de Post???

Snelle levering, goede producten

Fijn dat Cosmeticahuis regelmatig acties heeft. Dat scheelt in aanschaf product prijs. Snel geleverd.

Fijne producten en goede service

Helaas is mijn laatste bestelling niet aangekomen. De bestelling staat op bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Als het misgaat, is het bijna altijd bij DHL. We hebben een aparte app groep met de hele straat om niet goed bezorgde pakketjes bij elkaar te checken. Op dit moment zijn jullie een onderzoek gestart. Hopelijk komt daar positief nieuws uit. Want de producten zijn goed, maar zeker niet goedkoop!

Niet akkoord

Ik had gevraagd dat de bestelling thuis geleverd wordt en was ook de hele dag thuis gebleven maar de levering is in een bpost locker geplaatst en dat was voor mij niet handig.

Fijn Product

Super snel service, en mooi dat je zelf de dag mag uit kiezen.

Top service,snelle levering,leuke korting en geweldige pleisters

Top service, snelle levering, leuke korting, en geweldige pleisters

Goede webshop snelle levering

Goede producten en omschrijvingen

Super netjes en goed

Duidelijke omschrijving producten op website, groot assortiment. Snelle verzending.

Zoals altijd weer top en leuk extraatje erbij. Blij mee.

Prima website!

Mijn favoriete producten voor een goede prijs kunnen vinden!

Heel tevreden.

Heel tevreden over het product en de afhandeling van de bestelling.

Prima levering op afgesproken tijdstip

Prima levering op afgesproken tijdstip. Fijne producten tegen een goede prijs.

Positief

Netjes verpakt Snel afgeleverd Mooi produkt:)

De Vlonder 217 a

5427DG Boekel

049 272 92 44

Over Hetcosmeticahuis.nl

Iedereen die graag goed voor de dag wil komen of af wil rekenen met huidproblemen koopt zijn of haar cosmetica online. Door aandacht te besteden aan je huidverzorging slaag je erin om er dag-in-dag-uit goed uit te zien. Voor betrouwbare en kwalitatief hoogstaande huidproducten koopt je je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis! Bij Het Cosmeticahuis vindt u een groot assortiment aan verzorgende cosmetica om je huid in optimale vorm te houden. Wij hebben een ruime keuze uit crèmes, lotions en oliën voor de verzorging van je gezicht, lichaam en handen. Bestel al je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis en geniet van een stralende, jonge en gezonde huid!