Zoals altijd weer top en leuk extraatje erbij. Blij mee.

Prima website!

Mijn favoriete producten voor een goede prijs kunnen vinden!

Heel tevreden.

Heel tevreden over het product en de afhandeling van de bestelling.

Prima levering op afgesproken tijdstip

Prima levering op afgesproken tijdstip. Fijne producten tegen een goede prijs.

Positief

Netjes verpakt Snel afgeleverd Mooi produkt:)

Top afgeleverd.

Fijne producten en een goed advies.

Snelle levering van bestelde producten

Producten besteld via website en de dag erna had ik ze al in huis. Prima ervaring!

Superrrrrrrrrr

Had een verkeerd product bij mijn bestelling. Mailtje gestuurd en gelijk beantwoord. Goede product kwam dag later met een excuuskaartje en aardigheidje. En het verkeerde product mocht ik ook nog eens houden. Super netjes opgelost en vriendelijk gebaar.

uitstekend

Ik bestel al heel lang bij Hetcosmeticahuis en ben uiterst tevreden . Snelle levering en alles correct ingepakt. Veel keuze Goede merken Zeker aan te raden l

uitstekend

ik had een lotion besteld 1 plus 1 gratis. Bij het openmaken van het pakket zat er maar 1 product in. Gelijk een mail gestuurd met foto, en de volgende dag al reactie met excuses! Dezelfde dag werd het missende product verzonden. In het pakje zat een excuus kaart en nog een pakje pleisters dit als pleister op de wonden :) , heel orgineel verzonnen. Prima service. Een tevreden klant

Betrouwbare website en uitstekende verzending

Was allemaal prima, geen klachten, stevige doos en snelle verzending.

Heb mijn bestelling in goede orde ontvangen

Ik ben blij met de bestelling

Besteld tijdens de D-Skin actie, waar andere webshops van alles bij je bestelling doen, doet deze webshop geen extraatje. Geen testers sponsjes of wat dan ook.. Terwijl de bestelling toch best aan de prijs was. De producten van dskin zijn wel echt top.

Fijne webshop

Mijn product in goede orde ontvangen alleen jammer dat ze er geen proefje bij doen.

Snelle, juiste levering

Zoals eerder werd ook deze bestelling de volgende dag in goede staat bij mij thuis afgeleverd. Leuke attentie erbij. Weer een hele positieve ervaring bij het Cosmeticahuis.

BB crème the best ever

Duidelijke site.

Via Google terecht gekomen bij Het Cosmeticahuis. Duidelijke site ook geschreven review andere klanten hielpen mij over de streep. Marc Inbane Perle drops en Mousse besteld 2 dgn later in huis. Prettig als afspraken nagekomen worden. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Snel en correct geleverd

Ik heb mijn favoriete product kunnen kopen bij jullie.

Een zorgeloze ervaring. Een site om vaker te gebruiken. Van mij een dikke 10!

Pakket keurig en netjes ontvangen

Pakket keurig en netjes afgeleverd op adres. Blij mee

Levering was compleet en snel

Nette afwerking van de bestelling. Product was netjes verpakt. Verpakking was aan de grote kant. Er zat ook nog een proefflesje van een ander product in de verpakking. Leuke verrassing.

Klasse

Met je account kan je de bestelling makkelijk terugvinden en opnieuw bestellen. Het wordt snel geleverd en altijd met een leuk cadeautje erbij.

St Antoniusstraat 51

5425VE De mortel

049 272 92 44

Over Hetcosmeticahuis.nl

Iedereen die graag goed voor de dag wil komen of af wil rekenen met huidproblemen koopt zijn of haar cosmetica online. Door aandacht te besteden aan je huidverzorging slaag je erin om er dag-in-dag-uit goed uit te zien. Voor betrouwbare en kwalitatief hoogstaande huidproducten koopt je je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis! Bij Het Cosmeticahuis vindt u een groot assortiment aan verzorgende cosmetica om je huid in optimale vorm te houden. Wij hebben een ruime keuze uit crèmes, lotions en oliën voor de verzorging van je gezicht, lichaam en handen. Bestel al je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis en geniet van een stralende, jonge en gezonde huid!