Top klantenservice

Ik ben zeer tevreden over de snelle leveringen en goede communicatie. De klantservice is uistekend. Ik had gedoe met DHL, mijn bestelling had status bezorgd maar ik had niets ontvangen. DHL kon mijn probleem niet oplossen. Hetcosmeticahuis heeft het wel opgelost ondanks dat zij hier ook niets aan kunnen doen.

Altijd snelle levering

Levering is altijd op tijd en snel

Snelle verzending, netjes verpakt

Snelle verzending en netjes en stevig verpakt. Erg fijne producten.

Uitstekende afhandeling

Vlotte en correcte aflevering

Makkelijk te bestellen, snel geleverd, goed verpakt

Makkelijk te bestellen, snel geleverd, goed verpakt

Toppie

Snelle nette afhandeling en levering. Altijd een leuk klein extraatje erbij.

Goed geregeld

Snel geleverd, netjes verpakt.

Helemaal goed

Producten waren goed ingepakt en beschermd. Levering was snel (ondanks drukte omtrent feestdagen). Hartstikke tevreden!

Supersnelle levering

Mooie kwaliteitsprodukten en supersnelle levering

Snelle levering en netjes verpakt !!

Niets

Ben tevreden

Ik heb het in goede orde ontvangen

Snel geleverd en altijd in orde De levering is natuurlijk altijd afhankelijk van de bezorging

Snel en correct

Snelle en correcte service en top product

Mijn favo cosmetica shop

Top producten Snelle levering

Ja hoor prima crème blij dat ik nu adresje heb om te bestellen

Hele fijne crème

Gewoon goed en snel

Ruim aanbod, precies wat ik zocht, snel verstuurd en in huis. Tevreden klant die zéker terugkomt!

Netjes geleverd

Vlotte levering

Prettige winkelervaring!

De website is duidelijk. De levertijd was precies zoals vermeld. Klantenservice erg vriendelijk en behulpzaam en heeft alsnog een gratis product toegevoegd aan mijn bestelling die ik vergeten was toe te voegen aan mijn winkelmand. Super service en ik ga hier zeker vaker bestellen!

Snelle en goede service en levering. Ook heel attent. In een woord Geweldig.

Ik ben super te vreden met de producten

Het is allemaal goed gegaan met de bezorging ben super te vreden

Snelle service!

Producten netjes verpakt, snel geleverd. Vriendelijke service!

Verzending was snel!

Snel verzonden, goed verpakt! Fijn om te weten dat ik hier de originele SkinCeuticals producten kan bestellen in de toekomst. Aanrader!

Super snel geleverd

Makkelijke site. Dat wat he zoekt is heel makkelijk te vinden. Zonder problemen heel snel geleverd

Makkelijk bestellen en snelle levering

Producten werden snel geleverd en waren mooi verpakt

Over Hetcosmeticahuis.nl

Iedereen die graag goed voor de dag wil komen of af wil rekenen met huidproblemen koopt zijn of haar cosmetica online. Door aandacht te besteden aan je huidverzorging slaag je erin om er dag-in-dag-uit goed uit te zien. Voor betrouwbare en kwalitatief hoogstaande huidproducten koopt je je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis! Bij Het Cosmeticahuis vindt u een groot assortiment aan verzorgende cosmetica om je huid in optimale vorm te houden. Wij hebben een ruime keuze uit crèmes, lotions en oliën voor de verzorging van je gezicht, lichaam en handen. Bestel al je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis en geniet van een stralende, jonge en gezonde huid!