Alles is goed gegaan en zoals verwacht. Zelfs met een leuke extra verassing. Via e-mail wordt je overal goed van op de hoogte gehouden en het werd precies volgens planning geleverd.

Snelle levering, goed product

Snelle levering, prima kwaliteit prijsverhouding. Bestelling plaatsen gaat makkelijk.

Tevreden met levering en bestelling

Tevreden met levering, en de bestelling!

Snelle levering en geen verzendkosten, fijn!

Zag bij het gebruik bij dag 2 gelijk prima resultaat. Wonder balm. Hartelijk bedankt.

Heel tevreden

Mijn bestelling is snel en compleet geleverd

Uitstekend snel geleverd

Groot assortiment, snel geleverd. Goed verpakt. Verpakking bevatte zelfs een tasje om alles op te bergen en een spateltje voor hygienisch gebruik. Top!

Super snelle levering! Ben erg tevreden over het product! Ik zou zeker nog eens bestellen.

Fijn dat het meteen behandeld wordt.

Snelle respons en levering

Snelle en correcte bestel proces

Zoals een aankoop online dient te zijn. Betrouwbaar en snelle levering

Groot fan van de producten van Medik8. Bij het cosmeticahuis hebben ze n groot assortiment. Bestelling was snel in huis.

De bestelling was perfect. We kregen er ook weer wat bij erg leuk.

Product order verwerking prima. Helaas DHL bezorging niet!

Product order verwerking prima. Helaas DHL bezorging niet! 1e dag dat er voor stond. Gaf men aan dat wij er niet waren. Ze zijn niet een bij ons op erf geweest. Deurbel ed. Nog extra nagekeken. Volgende dag wordt het 5 huizen verder in de straat bezorgd. Ons geluk dat men het nog bij ons s avonds komt afgeven.

Door een fout bij dhl duurde het 5 dagen voordat t pakje binnen was, maar dat is niet jullie fout!

Prima en snel

Goed produkt, medic8,

Goede producten, snelle levering, goede service!!

snel en goed geleverd

duidelijke website, bestellingen komen snel en goed verpakt binnen.

Goede service!

Topproduct! Super snelle levering!

Goed en snel

Ik heb de site opgezocht. Vervolgen besteld wat ik graag wilde hebben. De volgende dag had ik het al in huis. Perfect.

Goede prijs en snel verzonden

Mijn product had een goede prijs en werd snel verzonden. Mooi ingepakt en met een leuk proefje erbij. Fijn dat ik het nog net voor mijn vakantie kon bestellen en ontvangen.

Produkten zeer tevreden! Mijn huid ziet er weer verjongend en stralend uit. Goed verpakt en op tijd geleverd. Ook via track en trace duidelijk wanneer je pakket komt. Bedankt. Met vriendelijk groet, Ladya

About Hetcosmeticahuis.nl

Iedereen die graag goed voor de dag wil komen of af wil rekenen met huidproblemen koopt zijn of haar cosmetica online. Door aandacht te besteden aan je huidverzorging slaag je erin om er dag-in-dag-uit goed uit te zien. Voor betrouwbare en kwalitatief hoogstaande huidproducten koopt je je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis! Bij Het Cosmeticahuis vindt u een groot assortiment aan verzorgende cosmetica om je huid in optimale vorm te houden. Wij hebben een ruime keuze uit crèmes, lotions en oliën voor de verzorging van je gezicht, lichaam en handen. Bestel al je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis en geniet van een stralende, jonge en gezonde huid!