Produkten zeer tevreden! Mijn huid ziet er weer verjongend en stralend uit. Goed verpakt en op tijd geleverd. Ook via track en trace duidelijk wanneer je pakket komt. Bedankt. Met vriendelijk groet, Ladya

Snelle en nette levering

De producten werden super snel geleverd en goed en efficiënt verpakt en als verassing een kadootje erbij!

Uitstekende producten en snelle levering.

Toegankelijke website met goede beschrijving van de producten. Snelle levering op de afgesproken dag.

Volgende dag binnen

Snelle service, volgende dag binnen. Heel tevreden

Heel fijn product en top service!

Gebruik het product al lange tijd naar tevredenheid. Service is top! Van bevestiging van bestelling tot levering; super snel en zorgvuldig. Ik raad het iedereen aan!

Snel en keurig geleverd.

Bestellen gaat makkelijk en producten zijn snel en netjes verpakt binnen.

Snelle service, goed product!

Ruime keuze, en goede omschrijving van het product. SkinCeuticals C E Ferulic. Snelle levering.

Snel geleverd, fijn contact

Fijne producten!

Fijne producten, goed en groot assortiment en snel in huis. Gratis levering boven een bepaald (acceptabel) bedrag is ook fijn! Als gratis cadeautje zou ik alleen liever een monstertje ontvangen van huidverzorging in plaats van reinigingssponsjes of een vijl maar dit is het enige minpuntje.

goede service, leuk dat er ook een.grstis product bij zat

Mijn bestelde producten zijn keurig verpakt en netjes geleverd

Snel en goed levert

Snelle levering dus ik ben tevreden

Super tevreden

Ik ben heel erg tevreden met de producten

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Keurig en vlot geleverd

Snel en netjes geleverd. Keurige verpakking en vlot in huis.

Bestelling geplaatst en volgende dag in huis. Overzichtelijke website met duidelijke uitleg vd producten.

Prevention SPF 30 Skincare van Image

Fijn product, goed smeerbaar, niet plakkerig, werkt goed!

Snel en goede service

Fijne producten en snelle levering

Snelle afhandeling en levering. Zou weer bestellen.

Supersnelle levering

Ik bestel regelmatig bij het Cosmeticahuis. De bestellingen kloppen altijd en worden supersnel geleverd.

TOP

Goede service, snelle levering en altijd een extraatje bij je bestelling.

Zeer goed!

Nu voor de 2e keer besteld en wederom een snelle leverering, mooi verpakt en makkelijk te bestellen. Zeer tevreden!

Gewoon goed!

Ik heb woensdagavond laat een bestelling gedaan voor de verjaardag van mijn nichtje. Omdat ik via de website niet de status kon raadplegen heb ik een mail gestuurd. Binnen een uur een reactie. Uiteindelijk was alles vrijdag middag binnen. Kortom super service en snelle bezorging! Dank je wel Jeroen en Saskia

Echt altijd top in advies, levering, in alles !!

Echt altijd top in advies, levering, in alles !! Super snelle levering, heel betrouwbaar heel fijn.

51 St Antoniusstraat De mortel 5425VE

049 272 92 44

About Hetcosmeticahuis.nl

Iedereen die graag goed voor de dag wil komen of af wil rekenen met huidproblemen koopt zijn of haar cosmetica online. Door aandacht te besteden aan je huidverzorging slaag je erin om er dag-in-dag-uit goed uit te zien. Voor betrouwbare en kwalitatief hoogstaande huidproducten koopt je je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis! Bij Het Cosmeticahuis vindt u een groot assortiment aan verzorgende cosmetica om je huid in optimale vorm te houden. Wij hebben een ruime keuze uit crèmes, lotions en oliën voor de verzorging van je gezicht, lichaam en handen. Bestel al je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis en geniet van een stralende, jonge en gezonde huid!