TOP

Goede service, snelle levering en altijd een extraatje bij je bestelling.

Zeer goed!

Nu voor de 2e keer besteld en wederom een snelle leverering, mooi verpakt en makkelijk te bestellen. Zeer tevreden!

Gewoon goed!

Ik heb woensdagavond laat een bestelling gedaan voor de verjaardag van mijn nichtje. Omdat ik via de website niet de status kon raadplegen heb ik een mail gestuurd. Binnen een uur een reactie. Uiteindelijk was alles vrijdag middag binnen. Kortom super service en snelle bezorging! Dank je wel Jeroen en Saskia

Echt altijd top in advies, levering, in alles !!

Echt altijd top in advies, levering, in alles !! Super snelle levering, heel betrouwbaar heel fijn.

Beste service

Zo klantgericht en vriendelijk, erg professioneel. Betere service kon ik niet krijgen. Snelle levering, snelle reactie tijd. Ik voelde me echt gehoord toen ik belde met een vraag.

Dank u

snelle levering en zorgvuldige verzending heel erg bedankt voor het kleine geschenk en het product is geweldig. Ik raad aan dat het me volheid geeft

Snelle levering!

Het cosmeticahuis heeft vele merken maar ik gebruik alleen de IK producten. Deze zijn altijd op voorraad en worden snel geleverd. En vaak zit er ook nog een leuk cadeautje bij!

Prima service, snelle levering

Prima levering.

Snelle en correcte levering

De producten zijn makkelijk te bestellen, ruim op voorraad en worden snel en correct geleverd.

Prachtige producten, snelle levering

Het cosmeticahuis is echt een van mijn favoriete online stores. Ze hebben een breed assortiment, goede service en hele snelle levering. Ook niet onbelangrijk, de producten zijn goed op voorraad. Echt een fijne shop!

Over product nog te kort in gebruik voor mening

Op tijd en netjes geleverd

Mooi product, je hele gezicht word flawless. Aanrader voor meerdere huidproblemen.

Snel geleverd en top in orde!

Altijd volgende dag in huis dus dat is natuurlijk erg fijn als je weer eens een mooi product hebt besteld ;-)

Precies zoals het behoort te gaan.

Snel in huis, terwijl ik nooit haast heb met bestellingen snel te moeten hebben.

Hele goede service en snelle levering. Heel blij weer met mijn goede producten.

Betrouwbaar, vlot.

Snelle levering van mooie producten. Erg blij mee!

Goed en snel

Met leuke tester arriveerden mijn super schoonheids producten goed en snel.

Ben heel tevreden hoe het altijd gaat bij Cosmeticahuis. Prima service en snelle levering.

wederom goed en snel

Al diverse malen iets besteld en altijd tevreden. Makkelijk zoeke op de site, duidelijk bestelproces en aflevering zoals afgesproken. Ik had deze keer voor levering een aantal dagen later dan eerste optie en ook dat ik vlekkeloos verlopen. Ik beveel Het Cosmeticahuis zeker aan.

Goede prijs

32 euro korting op ce Ferulic van skinceuticals ! Ik heb niet lang getwijfeld! Werd heel snel bezorgd!!

Ooit per ongeluk op jullie site terecht gekomen en sindsdien een vaste klant! De producten zijn altijd aan de beste prijzen, een leuke attentie in je pakje en papiersnippers als opvulling in plaats van plastic. Héél tevreden!

Heel netjes verpakt en bezorgd Ik zal zeker daar weer bestellen

Product en service 5 sterren, levering 1 ster!

Ik vind het echt onacceptabel dat ik laat op de avond mijn levering op de mat bij de voordeur vindt! Geen auto voor de deur, dan probeer je toch het even bij de buren of leg je het pakketje van meer dan 100 euro achter de bloembak (ook bij de voordeur).

51 St Antoniusstraat

De mortel 5425VE

049 272 92 44

About Hetcosmeticahuis.nl

Iedereen die graag goed voor de dag wil komen of af wil rekenen met huidproblemen koopt zijn of haar cosmetica online. Door aandacht te besteden aan je huidverzorging slaag je erin om er dag-in-dag-uit goed uit te zien. Voor betrouwbare en kwalitatief hoogstaande huidproducten koopt je je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis! Bij Het Cosmeticahuis vindt u een groot assortiment aan verzorgende cosmetica om je huid in optimale vorm te houden. Wij hebben een ruime keuze uit crèmes, lotions en oliën voor de verzorging van je gezicht, lichaam en handen. Bestel al je cosmetica online bij Het Cosmeticahuis en geniet van een stralende, jonge en gezonde huid!