super service, en product

kan niet anders zeggen dan super goed. Je wordt keurig door het proces begeleid, voordat ze het product maken (in ons geval een huisnummer) krijg je hem per mail als voorbeeld om te beoordelen. Met uiterste voorzichtigheid verpakt opgestuurd. Kortom heb je iets gezien, zeker bestellen.

Super service en alles netjes verpakt en verzonden

Ik had ook nog een vraag gesteld om een huisnummer iets groter en breder te maken en dit werd onmiddelijk uitgevoerd en ontwerp doorgestuurd. Dus ik kan enkel maar positief zijn over onze samenwerking. Alvast bedankt groetjes Reggi

Bestellen is makkelijk. Ze reageren direct als je vragen hebt. Dikke prima dus!

Top ervaring.

Super vriendelijk, denken mee en service meer dan 5 sterren.

Heel mooi naambordje

Wij hebben een naambordje besteld! Hij is precies zoals we verwachten, we hadden wat problemen met het ophangsysteem, schroefjes draaide dol. Dit is heel snel en netjes opgelost door wencke.

Chapeau!

Precies zoals we het ons voorstelden en zorgvuldig en netjes aangeleverd!

Leuk vlot contact, goed meegedacht met mooi resultaat

Heel leuk contact met Wencke gehad over naambordje. Hebben foto’s vd voordeur/ muur gestuurd. Daarop kregen wij aantal voorbeelden gestuurd. En hebben er eentje uitgekozen. Sneller dan verwacht kwam het naambordje per post. Zijn er heel blij mee. Hangt erg mooi bij de voordeur.

zeer tevreden met studio Saar

goede service , voorbeelden voor aanschaf en snelle levering met duidelijke handleiding.

Goede kwaliteit mooi product

Superservice, voelde zeer persoonlijk, prachtig naambord

Prettig persoonlijk contact via de mail, je wordt over alles op de hoogte gehouden door Wencke. Eerst krijg je een proefdruk, dan kun je akkoord geven en wordt je op de hoogte gehouden over productie tijd en levertijd. Als het pakketje dan aankomt is de verrassing nog groter als het supermooi ingepakt zit met een mooi persoonlijke handgeschreven boodschap erbij. Het bordje was als kado voor mijn zoon die gaat samenwonen, hangt nog niet op helaas. Ik weet waar ik bestel als ik nogmaals iets nodig heb!

Erg mooi

Fijne communicatie en een erg mooi product!

Alles gegaan zoals beschreven. Zeer tevreden over het eindresultaat.

Prachtwerk!

Een mooi stukje vakwerk.

Zo als verwacht.

Alles was netjes verzorgd. Bij vragen krijg je meteen antwoord.

Een aantal jaar geleden een super gaaf ontworpen naambord geleverd gekregen voor ons gezin. Vorig jaar kregen we gezinsuitbreiding, na contact met Studio Saar kwamen zij met een mooi ontwerp om de naam van ons kindje bij het bestaande naambord te plaatsen waardoor we niet een geheel nieuw naambord hoefde te bestellen, top toch! Inmiddels hebben we deze naam bij het bestaande naambordje geplaatst en het is bijna niet te zien dat dit naambord bestaat uit 2 delen! Wij zijn er ontzettend blij mee, nogmaals bedankt!

Elk mailtje werd netjes beantwoord, mooie kwaliteit. Makkelijk te bevestigen dankzij de handleiding.

Goede service snel geleverd mooi product

Ziet er netjes uit

Het voldoet precies aan mijn verwachtingen

Prachtig bordje

Wencke heeft heel goed meegedacht bij wat kleine aanpassingen in het ontwerp die we voor ogen hadden. Het bordje hangt inmiddels bij onze voordeur te pronken, en wij zijn er heel blij mee!

Prachtig product,mooie kwaliteit en goede service

Het naambordje wat ik besteld heb ziet er keurig uit en zat ook erg leuk en netjes ingepakt. Ik heb er wel wat langer op moeten wachten, maar dat kwam door een storing van een machine. Er zat één bevestigingsschroef te weinig in de verpakking, maar die is na één telefoontje na twee dagen al na bezorgd. Al met al ben ik zeer tevreden met dit prachtige naambordje en de service. Heel veel succes.

Leuk!

Op ons voorbeeld blaadje was niet aangegeven waar wij moesten boren, maar we zijn er uiteindelijk zelf achter gekomen! Makkelijk te installeren (als je goed bent met boren tenminste). Het ziet er wel super leuk uit!

Super mooi ontwerp!

Werd goed overlegd en op de hoogte gehouden!

Supertevreden met ons huisnummer

Shoppen op internet maar met de persoonlijke touch! Er werd een mail gestuurd voor het nummer gemaakt werd om te zien of we hiermee akkoord gingen. Het nummer werd ons prima verpakt doorgestuurd met een persoonlijke bedanking en een blad vol uitleg, top dus!!!! Het resultaat is echt mooi

Prachtig rvs naambord

Super goede service. Wij waren er zelf niet helemaal uit wat we wilden dus hebben studio Saar ons erbij laten helpen, ze gingen door tot het design helemaal perfect naar onze zin was. Daarna raakten wij de ophangtekening kwijt en deze is direct nagezonden. Top service en super blij.

Wat een super service! Een event waarbij wij last-minute besloten prijzen weg te geven. Als bedrijf willen wij graag een duurzame insteek uitstralen. De gegraveerde kisten met vergeten lokale groenten pasten hier perfect bij. Op dinsdagmiddag besteld, op dinsdagavond heb ik het op mogen halen zodat het nog perfect op tijd was voor het event.

Luikerweg 51

5554NA Valkenswaard