Afwerking kan beter

Afwerking kan beter. De geleverde naamborden stonden vol met brandplekken van het uitlaseren. Iets wat met een licht schuurpapiertje na 5min wel weg is, maar je verwacht toch voor deze prijs dat dit al in orde is. Ook de bijgeleverde Tesa tape is vrij kort en in mijn geval onbruikbaar. Die tape was op een klein zakje gekleefd, maar kleeft er zo goed aan dat je het er niet meer af krijgt om te gebruiken. Eindresultaat ben ik blij mee, maar naamborden dus wel zelf opgeschuurd en mijn eigen Tesa tape gebruikt.

Huisnummer, sieraad op de gevel

Huisnummer- / naambord keurig ingepakt geleverd. Ziet er prachtig uit. Echter het meegeleverde montage materiaal was bestemd voor montage op een stenen muur. Onze muur is bekleed met Keralit. Heb zelf een andere oplossing bedacht. Er zat wel een duidelijk montage voorschrift bij. Met de juiste materialen was monteren makkelijk. Kortom winkelen bij Studio Saar is leuk. Zij maken hun afspraken waar en leveren prachtige huisnummer- / naamborden. Ik beveel Studio Saar dan ook van harte aan!

Slecht!!!!!

Je besteld nummer 67 en krijgt 76. En dan vraag je uiteraard een nieuwe. Reactie knip maar. Wat een klantonvriendelijkereactie.

Beste Monique, Bedankt voor deze review! Graag wil ik wel even je eigen mail onder de aandacht brengen, en vind het niet netjes om te zeggen dat wij geen oplossing zoeken. Mocht je nog een oplossing willen, dan zien we je mail graag tegemoet. Beste Studio Saar, Ik heb een sticker besteld met nummer 67. Niet met 76. Ik wil geen nieuwe! Maar kan ik deze terugsturen en mijn geld retour krijgen. Van de andere wil ik deze gaan plakken, geen verkoper en vliegen de twee letters ee eraf. Dus ben niet heel blij. Geld kwijt en geen stickers. Mvg M. Jacobs

Komt na wat ze beloven!

Snel bezorgd en heel mooi ingepakt. Jammer dat t papier kapot gaat bij het bekijken van de bestelling. Had het graag in het mooie papier kado gegeven .

Prima ervaring. Product voldoet helemaal aan mijn wens. TOP uitgevoerd!

Studio Saar denk geweldig mee met de wens van de klant, en zelfs nog meer dan dat. ik ben SUPER tevreden met het eindproduct en kan met mijn ervaring dan ook iedereen Studio Saar aanbevelen.

Zeer tevreden!

Ik heb goed advies gekregen over het artikel wat ik wilde bestellen. Toen ik het pakketje kreeg, was deze goed én leuk ingepakt. Hier word ik echt blij van!

Gewoon top!!

Gewoon top! Je krijgt snel een voorstel voor een ontwerp. Wij wilde het graag iets aangepast hebben en dat was geen enkel probleem! Ik kwam erachter dat de bestelling klaar zou zijn als we op vakantie waren. Ik vroeg om dan vast te houden tot na onze vakantie maar Wencke haalde de bestelling naar voren!! We zijn er heel blij mee.

Leuk en heel origineel

Dit is zoals het hoort, origineel en leuk bedrijf. Aanrader.

Mooi ontwerp en goede communicatie!

De communicatie verliep vlot en ze zijn vastberaden om hun klanten tevreden te stellen. De maat en het ontwerp zijn super. Het enige minpuntje voor mij is de kleur van het ontwerp. Het is een houten naamplaatje, maar komt enorm wit uit waardoor wij nu twijfelen om het te schilderen. Verder echt een aanrader!

Hoi Tess, Dankjewel voor je review hier zijn we heel erg blij mee. Het houten naambord wat je besteld hebt, dat kun je heel makkelijk over schilderen, of met een beits verven dat je de gewenste kleur krijgt die je graag zou willen. Groetjes Wencke

Precies wat besteld is, netjes verpakt met een duidelijke en goede handleiding.

Precies wat besteld is, netjes verpakt met een duidelijke en goede handleiding.

Communicatie ging prima en het product is mooier dan gedacht. Heel erg blij mee.

Fijn en netjes geholpen, naambord voor aan ons huis is erg mooi geworden!

Fijn en netjes geholpen, naambord voor aan ons huis is erg mooi geworden!

Prachtig resultaat

Precies zoals omschreven, goede communicatie en prachtig resultaat

Mooi in letters geschreven huisnummer ontvangen. Snelle levering. Tussendoor mail ontvangen met een foto hoe het huisnummer gaat worden. Of dit akkoord is. Wij zijn zo tevreden dat we een 2de huisnummer hebben besteld.

.gekregen wat we wilden

prima product prima afhandeling

vind het een mooi product en werd keurig geleverd en zelfs met Halloween attentie dank daarvoor

Goed product

Goed product en leuk dat je het kan persionaliseren. Afhandeling wat traag

Origineel en degelijk naambordje

Mooi mat zwart afgewerkt. Dit bedrijfje is servicegericht; heldere, vriendelijke en vlotte communicatie, plus nog eens snel geleverd.

Van bestellen tot levering is goed verlopen.

De bestelling is vlot verlopen. De levering is zeer goed. Goede verpakking met een duidelijke montage handleiding. Het huisnummer product ziet er heel mooi uit. Wij zijn blij met dit product. Ook de communicatie is goed.

Mooi persoonlijk product

Naar meerdere ontwerpen is het toch gelukt om een mooi naambord te krijgen Goed contact en alle tijd om samen mooi ontwerp te maken

Helemaal zoals verwacht

Zeer vriendelijk contact Duidelijke omschrijving Relevante info over verzending Netjes en op tijd geleverd Wij waren blij verrast met het resultaat.

Duidelijke communicatie, mooi product!

De communicatie ging vlot en duidelijk. Zowel een naambord als los huisnummer besteld. Ook het bevestigen was met de handleiding goed te doen. Mooi product, erg blij mee!

WoW..❤️

Super blij met ons prachtige naambord hij is echt prachtig. Fijne communicatie, snelle reactie. Echt top!

Tevreden klant

Lange tijd gezocht naar een uniek huisnummer. Gevonden bij Studio Saar. Snelle reactie, correcte levertijd. Alle benodigdheden om te bevestigen. Wij zijn tevreden!

Mooi product, op maat gemaakt

We hebben een huisnummer bij Studio Saar besteld en zijn daar heel blij mee. Mooi ontwerp, op maat gemaakt en met heel duidelijke instructies voor ophangen/bevestigen. De levertijd was ook veel korter dan op de website werd aangegeven, altijd fijn zo'n meevaller.

Luikerweg 51

5554NA Valkenswaard