Zeer tevreden!

Ik heb goed advies gekregen over het artikel wat ik wilde bestellen. Toen ik het pakketje kreeg, was deze goed én leuk ingepakt. Hier word ik echt blij van!

Gewoon top!!

Gewoon top! Je krijgt snel een voorstel voor een ontwerp. Wij wilde het graag iets aangepast hebben en dat was geen enkel probleem! Ik kwam erachter dat de bestelling klaar zou zijn als we op vakantie waren. Ik vroeg om dan vast te houden tot na onze vakantie maar Wencke haalde de bestelling naar voren!! We zijn er heel blij mee.

Leuk en heel origineel

Dit is zoals het hoort, origineel en leuk bedrijf. Aanrader.

Mooi ontwerp en goede communicatie!

De communicatie verliep vlot en ze zijn vastberaden om hun klanten tevreden te stellen. De maat en het ontwerp zijn super. Het enige minpuntje voor mij is de kleur van het ontwerp. Het is een houten naamplaatje, maar komt enorm wit uit waardoor wij nu twijfelen om het te schilderen. Verder echt een aanrader!

Hoi Tess, Dankjewel voor je review hier zijn we heel erg blij mee. Het houten naambord wat je besteld hebt, dat kun je heel makkelijk over schilderen, of met een beits verven dat je de gewenste kleur krijgt die je graag zou willen. Groetjes Wencke

Precies wat besteld is, netjes verpakt met een duidelijke en goede handleiding.

Precies wat besteld is, netjes verpakt met een duidelijke en goede handleiding.

Communicatie ging prima en het product is mooier dan gedacht. Heel erg blij mee.

Fijn en netjes geholpen, naambord voor aan ons huis is erg mooi geworden!

Fijn en netjes geholpen, naambord voor aan ons huis is erg mooi geworden!

Prachtig resultaat

Precies zoals omschreven, goede communicatie en prachtig resultaat

Mooi in letters geschreven huisnummer ontvangen. Snelle levering. Tussendoor mail ontvangen met een foto hoe het huisnummer gaat worden. Of dit akkoord is. Wij zijn zo tevreden dat we een 2de huisnummer hebben besteld.

.gekregen wat we wilden

prima product prima afhandeling

vind het een mooi product en werd keurig geleverd en zelfs met Halloween attentie dank daarvoor

Goed product

Goed product en leuk dat je het kan persionaliseren. Afhandeling wat traag

Origineel en degelijk naambordje

Mooi mat zwart afgewerkt. Dit bedrijfje is servicegericht; heldere, vriendelijke en vlotte communicatie, plus nog eens snel geleverd.

Van bestellen tot levering is goed verlopen.

De bestelling is vlot verlopen. De levering is zeer goed. Goede verpakking met een duidelijke montage handleiding. Het huisnummer product ziet er heel mooi uit. Wij zijn blij met dit product. Ook de communicatie is goed.

Mooi persoonlijk product

Naar meerdere ontwerpen is het toch gelukt om een mooi naambord te krijgen Goed contact en alle tijd om samen mooi ontwerp te maken

Helemaal zoals verwacht

Zeer vriendelijk contact Duidelijke omschrijving Relevante info over verzending Netjes en op tijd geleverd Wij waren blij verrast met het resultaat.

Duidelijke communicatie, mooi product!

De communicatie ging vlot en duidelijk. Zowel een naambord als los huisnummer besteld. Ook het bevestigen was met de handleiding goed te doen. Mooi product, erg blij mee!

WoW..❤️

Super blij met ons prachtige naambord hij is echt prachtig. Fijne communicatie, snelle reactie. Echt top!

Tevreden klant

Lange tijd gezocht naar een uniek huisnummer. Gevonden bij Studio Saar. Snelle reactie, correcte levertijd. Alle benodigdheden om te bevestigen. Wij zijn tevreden!

Mooi product, op maat gemaakt

We hebben een huisnummer bij Studio Saar besteld en zijn daar heel blij mee. Mooi ontwerp, op maat gemaakt en met heel duidelijke instructies voor ophangen/bevestigen. De levertijd was ook veel korter dan op de website werd aangegeven, altijd fijn zo'n meevaller.

Een naambordje voor mijn dochter besteld, dochter zelf heeft nog contact gehad met Saar over lettertype enzo, alles tot haar tevredenheid. Ze is erg blij met het eindproduct, hangt aan de deur, helaas geen foto van.

Ik kreeg heel snel een ontwerp per mail. Echter wilde ik graag een ander lettertype zien. En ook een nieuw ontwerp volgde al snel in mijn mailbox. Super fijn! Het pakketje ontvangen, was heel goed ingepakt en ook de beschrijving was duidelijk. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant!

Super mooi

Makkelijk bevestigen

Wauw!

Het naambord is heel mooi geworden. Precies zoals ik gehoopt en verwacht had. Op het verzoek of hij iets eerder geleverd kon worden vanwege Vaderdag, kreeg ik snel antwoord dat ze hun best gingen doen, maar dat het zou gaan lukken. Super service!

Net als het cijfer, uitstekend.

Goede communicatie, snelle reacties. En keurige levering.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.