Een naambordje voor mijn dochter besteld, dochter zelf heeft nog contact gehad met Saar over lettertype enzo, alles tot haar tevredenheid. Ze is erg blij met het eindproduct, hangt aan de deur, helaas geen foto van.

Ik kreeg heel snel een ontwerp per mail. Echter wilde ik graag een ander lettertype zien. En ook een nieuw ontwerp volgde al snel in mijn mailbox. Super fijn! Het pakketje ontvangen, was heel goed ingepakt en ook de beschrijving was duidelijk. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant!

Super mooi

Makkelijk bevestigen

Wauw!

Het naambord is heel mooi geworden. Precies zoals ik gehoopt en verwacht had. Op het verzoek of hij iets eerder geleverd kon worden vanwege Vaderdag, kreeg ik snel antwoord dat ze hun best gingen doen, maar dat het zou gaan lukken. Super service!

Net als het cijfer, uitstekend.

Goede communicatie, snelle reacties. En keurige levering.

Vriendelijk

Toen bleek dat door een misverstand mijnerzijds het huisnummer wel lang weg bleef, werd de afhandeling snel in orde gebracht

Mooie ervaring!

Snelle reactie, doen wat ze zeggen en mooi product, ga zo door! Extra aandacht voor de klant met persoonlijk kaartje en heel goed en mooi ingepakt. Dit is wat je ook mag verwachten bij deze prijzen, maar het overtrof toch mijn verwachting! Top!

We hebben een heel mooi naambordje gekregen! Ik twijfelde tussen behoorlijk wat ontwerpen, maar elke keer werd het ontwerp weer vriendelijk aangepast tot ik helemaal tevreden was. Top service!

Prachtig naambord, levering duurde vrij lang, door omstandighdden

Snel vriendelijk mooi product

goede service en prachtig afgewerkt product

Vlotte service correcte opvolging

Zeer positief

Ik had een bestelling geplaatst. Deze is abusievelijk verkeerd besteld door Saar. Daar nam Saar direct verantwoordelijkheid voor door een nieuw naambord te bestellen en te leveren. Het product is erg mooi afgewerkt en wij kunnen Saar alleen maar bevestigen als een eerlijk en service gericht bedrijf.

Geweldig!!

Ons naambordje is prachtig geworden, we hadden het bij vrienden zien hangen en vonden het prachtig! We werden door studio Saar heel fijn op de hoogte gehouden via de mail,wat echt super was We zijn superblij en kunnen het echt aanraden aan andere mensen! Bedankt voor t mooie naambordje en de goede service! Ik kan nog geen foto sturen want mijn man heeft t nog niet opgehangen maar de foto volgt nog zeerzeker!! Groetjes Evelyn Vogels

Mooi ontwerp en uitvoering, lastige plaatsing

Mooi ontwerp, levering ruim binnen de vooropgestelde termijn. Mooi uitgevoerd, goede kwaliteit… helemaal naar wens! Het enige dingetje was om het mooi geplaatst te krijgen. Het “kantelde” naar voren. Mijn man, toch al een perfectionistische handige harry, is er effectief enkele uren mee zoet geweest en heeft iets moeten verzinnen om het mooi evenwijdig tegen de muur te krijgen. Uiteindelijk is het wel gelukt, maar dit zou toch eenvoudiger kunnen.

Prachtig naambord naar eigen ontwerp

Studio Saar heeft voor ons een prachtig naambord gemaakt naar onze wensen. Heel mooi geworden. Pronkt nu aan onze voordeur. Heel blij mee.

Totaalbeleving ( 1 woord ook goed :-) )

Hoe hebben wij het beleefd? orderaanname * duidelijk * overzicht * open communicatie * veel veranderingen mogelijk * snel orderbevestiging * gemakkelijk * overzicht * plezierig, duurt niet lang Levering * professioneel * mooie uitstraling ( hoe het product wordt gepresenteerd ) * kwaliteit helemaal naar wens * goede beschrijving erbij Kom je nog een keer terug, en raad je Studio Saar aan? * ZEKER

Mooie originele borden

Huisnummerbord besteld bij Studio Saar. Op verzoek is de grootte en het lettertype aangepast. Heel duidelijke communicatie met ontwerpvoorbeelden. Ook de omschrijving en manier van ophangen is heel fijn! Goed bevallen en het huisnummerbord past leuk bij onze andere muurdecoratie :)

Goed en kwaliteit

Goed en snel, fijne communicatie.

Mooi eindproduct.

Een prettige samenwerking om tot een mooi eindresultaat te komen

Fijn dat er zo goed afgestemd wordt over het ontwerp!

We zijn heel blij met het naam/huisnummerbordje. Ik vind met name fijn dat er heel goed afgestemd werd wat de mogelijkheden waren. Het was geen bezwaar om het ontwerp nog even aan te passen en het werd opgestuurd in meerdere maten zodat ik het kon uitprinten op ware grootten. Zonsondergang we goed kijken welk formaat we wilden. Wat een topservice. Ook werd duidelijk verteld wanneer we het bordje konden verwachten. Dat duurde even, maar dat was uiteraard geen bezwaar. Daarna kwam het nog eens mooi ingepakt met een lief en persoonlijk kaartje. Dit product is met liefde en kennis vervaardigd. Superblij met ons bordje. Zodra het hangt zullen we een foto opsturen.

Goede communicatie, snelle levering, mooi resultaat!

Heel blij met ons nieuwe naambordje!!

Het is een mooi geheel geworden !

Supersnel

Fijn en snel contact mooi product.

Duidelijke info en mooi huisnummer

Prima ervaring.

Vriendelijke communicatie en mooi product