Prachtig in 1 woord

Super service en prachtig resultaat.

Bovenwerwachting

Na een korte design sessie waarin men meer dan behulpzaam is geweest heb ik mijn naambord besteld. Hierbij kon ik eenvoudig de maatvoering en lettertype aangeven zoals ik dat wilde. Toen ik deze na een paar weken binnenkreeg was mijn naambord prachtig en eigenlijk bovenverwachting omdat het onzichtbare ophangsysteem eigenlijk een bonus was voor mij. Mooier dan voorzien. Erg blij mee!

Perfecte en snelle service

Nadat wij contact hadden opgenomen kregen we binnen afzienbare tijd het voorbeeld toegestuurd en na goedkeuring snelle levering top.

In een woord Geweldig!

Ik heb een nummer bord laten maken voor bij de voordeur. Helemaal in de veronderstelling dat ik de bestelling bevestigd had. Kwam ik er 2 weken later achter dat ik dat toch niet gedaan had. Dus meteen contact op genomen en dat was geen probleem. Het bord had ik diezelfde week nog binnen. Ik was ook blij verrast hoe alles verpakt was. Het was echt een cadeautje om uit te pakken. Echt waar, helemaal geweldig.

Product voldoet volledig aan verwachtingen

Geen enkel plakkertje bleef zitten onder mijn zware eethoekstoelen. Deze blijven netjes zitten en beschermen mijn vloer.

Erg blij met ons originele geschreven huisnummerbord

Mooi huisnummerbord, cadeautje om te krijgen! Bovendien zit er een handige gebruiksaanwijzing bij. Kortom wij zijn zeer tevreden met ons originele geschreven huisnummerbord.

Super fijn contact over ons naambordje en de klikostickers. En eenmaal geleverd echt een plaatje. Leuk origineel naambordje. Meer dan tevreden. Dankjewel wencke

Erg prettig

Snel, meedenkend, attent en zorgvuldig

Ik kreeg wat ik wilde!

Een fijn contact, snel en accuraat met antwoorden, offerte, tekening en bevestiging. Na betaling een vlotte en mooie levering. Wij zijn fan!

Ziet er precies uit zoals verwacht!

Ziet er echt geweldig. Jammer dat we moeten wachten om op te hangen. Ons nieuwe huis is nog niet helemaal klaar. Maar zal straks echt een pronkstuk zijn op de muur.

Bijzonder en mooi Naambord!

Heel tevreden want het naambord is helemaal geworden zoals we wensten. Wijzigingen zijn in het hele proces mogelijk en Wencke is vriendelijk en ontwerpt echt goed!

ontzettend lange levertijd, ruim 4 maanden.

Na ruim 4 maanden te moeten wachten, (het is dat ik zelf heb gemaild) kreeg ik mijn naambordje, deze was dan ook nog niet compleet maar miste een deel. super vervelend voor jullie ook zeker als kleine onderneming, maar dit was niet zo netjes, het zou fijn zijn geweest als het bedrijf daar dan ook excuus of begrip voor toonde.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hoi Sofie, Dankjewel voor je review! Jammer om te lezen dat volgens jullie de communicatie niet geheel vlekkeloos is verlopen wij gaan hiervan leren en zullen dit verbeteren. Zoals wij in onze mail kunnen lezen is het ontbrekende deel naar je toegestuurd en kunnen jullie toch genieten van jullie prachtige naambord en huisnummer. We zullen jullie een leuk presentje toesturen dat jullie er toch een positief gevoel aan overhouden. Groetjes Studio Saar

Zeer mooi

Huisnummer was mooi afgewerkt. Bestelling in de (op site aangekondigde) vakantie besteld dus duurde even maar was het wachten waard. Het uiteindelijke design werd vooraf gecommuniceerd; dat was top.

Hoi Marcel, Dankjewel voor de prachtige foto van jullie huisnummer. Heel veel plezier met jullie huisnummer. Groetjes, Studio Saar

Heel fijn, heel meedenkend en tot kwaliteit

Hoi Esther, Dankjewel voor de foto van jullie mooie naambord. Heel veel plezier met jullie naambord. Groetjes, Studio Saar

Netjes verpakt

Hoi Annette, Dankjewel voor jullie prachtige foto van jullie huisnummer. Heel veel plezier met jullie huisnummer. Groetjes, Studio Saar

Fijn bedrijf met mooie producten!

Alleen maar positief!

Hoi Sanne, Dankjewel voor de mooie review! Heel veel plezier met jullie prachtige naambord. Groetjes, Studio Saar

Top bedrijf met zeer mooie naamborden! Ik ben super content!

Wie graag een zeer persoonlijk naambord wil is bij studio Saar aan het juiste adres! Mooi afwerking en zeer duidelijk communicatie verkeer. Wij zijn fan!

Hoi Evi, Dankjewel voor de mooie review! Heel veel plezier met jullie prachtige naambord. Groetjes, Studio Saar.

Helemaal te gek!!

Super mooi geworden!! Precies zo als ik had verwacht

Hoi Ferry, Dankjewel voor de mooie review! Heel veel plezier met jullie prachtige naambord. Groetjes, Studio Saar

Supermooi en uitstekende service

Een supermooi en origineel product en daarnaast zeer klantvriendelijk met uitstekende service en duidelijke montage handleiding

Een prachtig naambord en goede service

Heel lang op zoek geweest naar een modern en stevig naambordje. Gevonden bij Studio Saar en super goed geholpen. Niets was te gek en samen hebben we een prachtig ontwerp gemaakt. Ik ben er ontzettend blij mee!

Mooi afgewerkt product, goede levering en instructie!

Wij zijn heel blij met ons mooie naambord. De levering duurt wel even maar dan heb je ook wat. Goede service en prettig mailcontact.

Kwalitatief goed product. Heldere uitleg en zeer stipte en vriendelijke manier van te woord staan.

Hele fijne communicatie.

Wij hebben een super leuk en apart naambord, alkes netjes in overleg gegaan. Een duidelijke handleiding met een mal om het gemakkelijk te bevestigen.

Precies wat we er van verwacht hadden

Op onze witte muur komt het huisnummer zeer goed tot zijn recht. Top!

Vanaf het gebruik van de website en het plaatsen van de opdracht een goed en persoonlijk contact.

Prima en duidelijke website. Goede communicatie over de status van de opdracht. Leuk verpakt met een persoonlijke noot.

Luikerweg 51

5554NA Valkenswaard