Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Van a tot z zeer pro geregeld!!
Beveelt aan
9 October 2020
Joop
Leeuwarden
Ik wilde graag een persoonlijk ontwerp voor een naambord. Hierin werd vervolgens door Maud erg goed meegedacht en kwam al snel met een optie. Ondanks deze super mooi was wilde ik toch nog wat aanpassingen vergelijken en steeds kreeg ik hier een nieuw ontwerp voor zodat ik goed kon zien hoe dit eruit zag. Op basis daarvan kon ik een weloverwogen beslissing maken! Het resultaat is super!
Beveelt aan
5 October 2020
Kim
Tilburg
Super vriendelijk geholpen, mooi product met een duidelijke beschrijving hoe op te hangen voor de klusser in opleiding waar ik mijzelf onder schaar... :-)
Beveelt aan
5 October 2020
Sander
Dirksland
Het naambord is echt prachtig geworden. Snelle reactie op mijn vragen, er wordt met je meegedacht en de bestelling is netjes thuis bezorgd. Er wordt aandacht aan elk detail geschonken, zelfs aan de verpakking. Ik kan studio Saar ten zeerste aanbevelen.
Beveelt aan
17 September 2020
Karen
Oosterwolde
.
Beveelt aan
17 September 2020
Monique
.
Ons naambordje 2x van de muur gevallen en nu super opgelost.
Beveelt aan
9 September 2020
Wendy
Tilburg
Het contact met Studio Saar verliep vlot. Om ons naambord helemaal naar wens te maken, was het geen probleem enkele aanpassingen te laten maken. We zijn erg tevreden met het resultaat.
Beveelt aan
9 September 2020
Simone
Someren
Fijne zaak om zaken mee te doen duidelijk en helder
Beveelt aan
9 September 2020
Jan
Naaldwijk
Prettig contact via de mail. Luistert goed naar wensen. Heel mooi eindresultaat waar wij heel blij mee zijn.
Beveelt aan
5 September 2020
Sarah
Venray
Goede service. Een aantal verschillende concepten gehad voor verschillende lettertypen. Uiteindelijk helemaal tevreden met het concept. Uitgebreide instructie bij levering. Montering is wel precisiewerk. Het hangt strak en het is uitstekend vanaf de weg te lezen! Heel tevreden!
Beveelt aan
30 August 2020
Evelyn
Almelo
Het product werd geleverd zoals wij verwacht hadden (of nog beter). Een persoonlijke klantgerichte bediening. Wij zijn zeer tevreden.
Beveelt aan
30 August 2020
Wioletta
Almelo
Leuke huisnummer bordjes snelle levering
Beveelt aan
29 August 2020
Saskia
Vlaardingen
Deze zin zegt volgens mij voldoende.
Beveelt aan
29 August 2020
Familie B.
Limburg
Als eerste, bedankt voor de zeer vlugge levering. Het resultaat is geweldig. Bedankt. Alsook bedankt voor de volledige en handige info omtrent de montage. Kortom, een zeer tevreden klant. Met vriendelijke groeten, Fam. De Wispelaere - Delmotte Anita
Beveelt aan
26 July 2020
Anita
Knokke-Heist
Goed en duidelijk geholpen. zeer mooi gemaakt en mooi uitziend huis nummer bord aangeschaft Aanrader !!!!!
Beveelt aan
21 July 2020
Roelant
Maassluis
Nadat er contact was geweest over het ontwerp van het naambord, was er al zeer snel een alternatief voor het ontwerp. Communicatie verliep soepel, en levering was zelfs een paar weken eerder dan de vooraf gestelde tijd. Resultaat, instructie en verpakking wat ook zeer goed verzorgd.
Beveelt aan
17 July 2020
Desiree
Eindhoven
Fijne partij om een bestelling bij te plaatsen. Ze reageren snel en zijn erg vriendelijk. Het naambordje kwam sneller dan verwacht en is helemaal naar wens. We zijn er erg blij mee!
Beveelt aan
17 July 2020
Senna
Breda
Na wat zoeken op internet hier gekomen en ons oog viel al gelijk op de mooie naambordjes. Direct een mail gestuurd met de vraag of wat wij in ons hoofd hadden, als ontwerp gemaakt kon worden. Vrij snel kregen wij een mail terug met het ontwerp! Na akkoord van het ontwerp hadden we het naambordje ook snel in huis, top service! Het naambordje hangt nu prachtig bij de deur, het is iets unieks!
Beveelt aan
16 July 2020
Thomas
Lent
Ik heb voor ons nieuwe huis een mooi huisnummer besteld bij Studio Saar. Mooi, strak en duurzaam gemaakt, compleet met bevestigingsmateriaal en duidelijke beschrijving. We zijn er heel erg blij mee. Studio Saar is een aanrader wat ons betreft, snelle en nette verzending, echt een kadootje om te ontvangen. We kregen netjes een mailtje betreft het ophalen van de verzending....anders heb je te maken met dubbele verzendkosten. Attent.....en goede service....
Beveelt aan
15 July 2020
Marian
Achterveld
Luikerweg 51
5554NA Valkenswaard
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops_aangepast