Alles ok

Alles schnell und reibungslos geklappt. Gerne wieder!!

Alles super!!

Vielen Dank für Ihre nette Bewertung. Es ist schön zu hören, dass Sie mit dem schnellen Service so zufrieden sind. :) Wir wünschen Ihnen viel Leichtigkeit beim Laden Ihrer Myenergi-Produkte. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Uiterst goed geïnformeerd

Omdat ik in mijn meterkast een 3-fase aansluiting heb werd ik in het doolhof van aanbieders steeds op een fout been gezet. Uiteindelijk bij Wallbox Discounter terecht gekomen. Diverse malen per mail contact opgenomen en elke keer werd mij duidelijker, hoe ik wat en waarom het beste kon kiezen. Nu helemaal tevreden met een wallbox die mijn auto binnen 4 uur weer voorziet van een volle accu. Een wallbox die helemaal compleet wordt geleverd, incl. een 6 mtr. laadkabel. Daarbij is de installatie gemakkelijk en snel geregeld. En de box zelf is net zo gebruiksvriendelijk.

Bedankt voor de mooie beoordeling én woorden Hans, hier worden we erg blij van :) Fijn om te horen dat u het gehele proces van advies ontvangen tot aan de aanschaf én installatie van uw wallbox als prettig heeft ervaren. Wij wensen u dan ook veel laadgemak van uw nieuwe Besen wallbox én veel veilige elektrische kilometers! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Goede lader tegen scherpe prijs

Snel geleverd na bestelling. Werkt goed. Prijs was gunstig.

Bedankt voor uw beoordeling Ronald! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling bij ons. Wij wensen u dan ook veel laadgemak van uw nieuwe mobiele lader van ChargeXpert :) Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Sehr schneller Versand

.....

Vielen Dank für die schönen Worte und Bewertung! Es ist sehr schön zu lesen, dass Sie mit dem Versand Ihrer Bestellung so zufrieden sind. Viel Ladekomfort für alle Ihre myenergi Säule :) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Sehr gute Beratung und schnelle Lieferung!

Absolut empfehlenswert! Sehr gute und professionelle Beratung. Alle Fragen wurden zeitnah beantwortet und die Lieferung war schnell und unkompliziert. Ich kann es uneingeschränkt weiterempfehlen!!!

Vielen Dank für die schönen Worte und Bewertung! Es ist schön zu hören, dass Sie mit unserer persönlichen Beratung so zufrieden sind. Wir wissen es sehr zu schätzen, dass Sie uns so sehr weiterempfehlen. Viel Ladekomfort für alle Ihre Besen wallbox :) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Uitermate klantvriendelijke service

Alles verliep zoals je als klant wenst

Bedankt voor uw beoordeling John! Fijn om te horen dat wij u goed hebben weten te helpen en dat u zo tevreden bent over onze klantvriendelijke services. Wij wensen u dan ook veel laadgemak van uw nieuwe mobiele lader van ChargeXpert :) Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Jong enthousiast team

Dit team is leergierig, antwoordt prompt en denkt mee. Bovendien is er commerciële bereidheid om mee te denken met de klant

Bedankt voor de mooie woorden en uw beoordeling Patrick! Fijn om te horen dat we u goed hebben weten te helpen en dat u zo tevreden bent over onze services. Wij wensen u dan ook veel laadgemak van uw nieuwe mobiele laders van ChargeXpert :) Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Allerbeste Erfahrung mit der Bestellung.

Von der Bestellung bis zum Erhalt der Wallbox alles super geklappt. Noch besser oder schneller geht nicht. Würde jederzeit wieder bei Ihnen bestellen.

Sehr schön zu lesen Herbert. Vielen Dank für die schönen Worte und Bewertung. Das wissen wir sehr zu schätzen. Die Zappi Wallbox wird Ihnen sicherlich passen. Viel Komfort von Ihre Zappi Wallbox und viele sichere elektrische Kilometer :) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Nice website

Fast expedition

Thank you very much for your great review Jesper! Good to hear that you liked our website and our expedition. It was a pleasure to do business with a danish customer. We wish you a lot of charging convenience with your new Zappi V2.1 wallbox and many safe electric kilometers :) Best regards, Team Wallbox Discounter

wel goed

de bestelprocedure is eenvoudig. de wallbox is vlot en net verpakt geleverd. en lijkt het ook naar behoren te doen. Een goede gebruiksaanwijzing heb ik nog niet kunnen vinden. Via bleutooth of wifi contact maken met een app is nog niet gelukt. Er is dan ook niet veel te zien of uit telezen. Maar de accu van de auto vult. Daar gaat t om

Bedankt voor de mooie score Tonny! Fijn om te horen dat het bestellen gemakkelijk verliep en de levering ook naar wens is verlopen. Wij zullen u de gebruiksaanwijzing digitaal toesturen. Daarnaast klopt het dat uw wallbox geen verbinding kan maken met bluetooth en/of Wifi. Dit komt omdat u een basic model heeft aangeschaft en deze beschikt niet over deze functie. U kunt enkel en alleen de meest bruikbare informatie aflezen op de display van uw wallbox, maar niks instellen. Tot slot wensen wij u veel laadgemak van uw nieuwe Besen wallbox én veel veilige elektrische kilometers :) Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Goed geregeld

Bedankt voor uw mooie review Hans! Super om te lezen dat u zo tevreden over ons bent. Veel laadgemak van uw nieuwe Ratio Basic Line laadkabel :) Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Professional service!

Alles gegaan zoals het hoort.

Bedankt voor de mooie beoordeling Tibor! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent over onze service, hier doen we het voor. Wij wensen u dan ook veel laadgemak van uw nieuwe Besen Smartcharge wallbox :) Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Sehr schnell und reibungslos

Das Sortiment ist sehr übersichtlich und genau beschrieben. Sehr schnelle Bearbeitung .

Vielen Dank für Ihre schöne Bewertung Sonja. Es ist schön zu hören, dass Sie mit unserem Angebot und unserem Service so zufrieden sind. Dafür tun wir es! Wir wünschen Ihnen viel Ladekomfort mit Ihrer neuen mobile Ladestation von ChargeXpert :) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Snelle en correcte levering en het product lost de verwachtingen in.

Dit betreft mijn eerste aankoop. Degelijk product aan betere prijs dan de concurrentie.

Bedankt voor uw mooie beoordeling Pieter, dit waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons product én services. Ook goed om te horen dat we qua prijs voordeliger zijn dan de concurrentie, dat is in deze markt met bepaalde producten niet altijd een vanzelfsprekendheid. Wij wensen u veel laadgemak van uw nieuwe mobiele lader van ChargeXpert :) Hartelijk groet, Team Wallbox Discounter

Schnelle Abwicklung und guter Preis

Bin zufrieden. Danke

Gut zu hören Andreas. Vielen Dank für die nette Bewertung! Wir wünschen Ihnen viel Freude beim Laden Ihrer neuen myenergi Produkte. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Lieferung erfolgte innerhalb der angegebenen 3Tage

Standfuß für Zappi-Wallbox wurde pünktlich geliefert. Fehlerfreie Ware, konnte nach Gießen eines Betonsockels sofort montiert werden.

Sehr schön zu lesen Reinhard. Vielen Dank für die schönen Bewertung! Wir wünschen ihnen viel komfort mit ihrem neuen Standfuß für Zappi-Wallbox :) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Top Service unschlagbare Preise

Ich bin sehr zufrieden mit dem Service. Schnelle Lieferung. Bester Preis! Ich habe eine Zappi Wallbox gekauft. Kann ich nur weiterempfehlen!!!

Sehr schön zu lesen Giuseppe. Vielen Dank für die schönen Worte und Bewertung. Das wissen wir sehr zu schätzen. Wir wünschen Ihnen viel Leichtigkeit beim Laden Ihrer Zappi Wallbox und viele sichere elektrische Kilometer! Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Very reliable

Very satisfied. Good and reliable communication and fast delivery.

Thank you very much for your kind words and review Anders! Good to hear that you are satisfied and liked all our services. We wish you a lot of loading convenience from your new Zappi wallbox :) Best regards, Team Wallbox Discounter

Snelle levering, goede communicatie

Bedankt voor de mooie beoordeling Chris, dit waarderen we enorm! Fijn om te lezen dat de snelle levering en onderlinge communicatie naar wens waren. Wij wensen u veel laadgemak van uw nieuwe bestelling :) Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Quick delivery. good price

will shop there again

Great to hear that you are satisfied with our service and product price Lars! Thank you for your nice review :) Finally, we would like to say something in Danish (hopefully you understand): Vi ønsker dig en masse bekvemmelighed ved opladning med din nye Zappi wallbox og mange sikre elektriske kilometer! Best regards, Team Wallbox Discounter

Unkomplizierte Bestellung und schnelle Lieferung

Ich hab einfach online bestellt, bezahlt, es ging bequem und unkompliziert. Der Artikel wurde schnell geliefert, war gut verpackt und sofort einsatzbereit. Alles wie in der Beschreibung passte.

Sehr schön zu lesen Stephan. Vielen Dank für die schönen Worte und Bewertung. Es ist schön zu hören, dass Sie von der Bestellung des Produkts auf unserer Website bis zur Lieferung Ihrer Bestellung zufrieden sind, dafür tun wir das! Viel Komfort mit Ihrem neuen anpassbaren mobilen Ladegerät von ChargeXpert! Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Fast ,delivery, helpful staff

Fast ,delivery, helpful staff

Thank you very much for your nice review Raul! Great to hear that you were happy about our delivery and service. We wish you a lot of charging convenience with your new Besen Smartcharge wallbox, as soon as it has been installed by our installation partner ;) Best regards, Team Wallbox Discounter

Preiswert und gut

Gute Abwicklung und erträgliche Lieferzeit. Fast alle Geräte verfügbar und sehr preiswert- empfehlenswert!

Vielen Dank für die nette Bewertung Jan, das freut uns sehr! Es ist schön zu lesen, dass Sie eine angenehme Erfahrung mit uns gemacht haben. Wir wünschen Ihnen viel Leichtigkeit beim Laden Ihrer neuen Bestellung :) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Prima uitleg en zeer behulpzaam. TOP!

Zelfs al had ik de verkeerde besteld geen problemen met omruilen.

Bedankt voor de mooie beoordeling én woorden Peter! Fijn om te horen dat u een prettige ervaring met ons hebt gehad en dat we het door uw bestelde product nog hebben kunnen ruilen voor de juiste. Wij wensen u dan ook veel laadgemak van uw nieuwe Besen Smartcharge wallbox én veel veilige elektrische kilometers :) Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Over Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.