Super Service

Sehr guter Service und sehr schnelle Lieferung.

Vielen Dank für die schönen Worte und Bewertung Uwe. Viel Komfort der Ladestation. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Bei Bestellung gleich Liefertermin bekommen.

Bei der Bestellung angegebenen Lieferzeit wurde eingehalten!! Das ist echt super!!

Super, danke für Ihr Review Michael! Viel Komfort der Ladestation. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Geweldige communicatie en zeer vriendelijke mensen!!

Mijn bestelde walbox was niet direct leverbaar, moest besteld worden. Het duurde wat langer dan gepland maar werd keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. In een woord TOP.

Geweldig om te horen Johan, bedankt voor de mooie én uitgebreide review! Fijn dat u tevreden was over onze service, hier proberen we ons ook mee te onderscheiden ;) Wij wensen u veel laadplezier met uw nieuwe wallbox! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Goed advies en snel gereageerd op vragen

Deskundig advies, binnen zeer korte tijd ( ook in weekeinde) mijn vragen beantwoord.

Top om te horen Sjaco, bedankt voor de mooie review! Fijn om te lezen dat ons advies en service u goed zijn bevallen. Veel laadgemak met uw nieuwe wallbox! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Alles prima geregeld.

De Wallbox moet echter nog wel geplaatst worden. Daar heb ik nog geen bericht over gehad. Ik hoop dat dat snel gebeurd.

Fijn om te horen meneer van Driel, dank u wel voor de review! We hebben u zojuist al even gemaild wat betreft de montage ;). Wij wens u alvast veel laadgemak met uw nieuwe wallbox! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Snel en goed geregeld

Alles was snel geregeld en volgens afspraak Top gedaan

Goed en fijn om te horen Dennis, bedankt voor de mooie review! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Redelijk. Wel opletten.

Omschrijving van het produkt mag wat duidelijker. Als koper moet je goed opletten. Bij het produkt dat ik kocht stond :Instelbare loadbalancing. Toen de installateur al klaar stond ,kwam ik er achter dat dit gewoon betekent dat je steeds handmatig het vermogen naar boven/beneden moet afstellen, afhankelijk van de beschikbare capaciteit op dat moment. (zodat de stoppen niet doorslaan) Hier heb je dus weinig aan. Het idee van loadbalancing is dat het het apparaat automatisch detecteert wanneer er te weinig stroom beschikbaar is en dat de laadpaal niet teveel trekt. Ik vind dit een enigzins misleidende manier van het produkt omschrijven. Je krijgt als koper snel het idee dat je het eenmalig hoeft af te stellen en het daarna zelf de balancing regelt. Dat is dus niet het geval.

Hartelijk dank voor uw review! Vervelend om te lezen dat u niet helemaal tevreden bent over onze productinformatie. Zowel op onze website (o.a. via filters) als via telefonisch contact geven wij aan dat de Besen Smartcharge modellen beschikken over manual loadbalancing, oftewel u dient handmatig het gewenste laadvermogen in te stellen. Wij beschikken ook over modellen met automatic loadbalancing en dan zal het apparaat inderdaad zoals u zegt automatisch rekening houden met het overige verbruik in uw woning. Excuus voor de ontstane verwarring, wij wens u verder veel laadplezier met uw wallbox! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Note 1

Super, danke für Ihr Review Michael! Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Sehr schnelle Lieferung und einfache Abwicklung

Unkomplizierte Installation, bei Rückfragen schnelle und kompetente Antworten. Leider war mein WiFi Passwort zu lang . Warte auf Zuschuss der KfW.

Sehr schön zu lesen Dieter. Vielen Dank für die schönen Worte und Bewertung. Viel Komfort der Ladestation! Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Goed om te horen Karl, bedankt voor de review! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Einfache und informative Website

Wenn die bestellten Artikel zur Zeit nicht lieferbar sind wäre eine kurze Info an den Kunden hilfreich, wann er ca. mit seiner Ware rechnen kann, daher nur 4 Sterne...

Super, danke für Ihr Review Olaf! Danke auch für dein Feedback, wir werden auf jeden Fall etwas daraus machen. Viel Komfort von die Ladestation! Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Goed geïnformeerd over de keuze, bellen snel terug. Vriendelijk personeel. Omdat hij op MP goedkoper werd aangeboden dan op site. Werd verschilbedrag dezelfde dag nog teruggeboekt. TOPPIE!

Top om te horen Ralph, bedankt voor de review! Fijn om te horen dat onze service u is bevallen. Veel laadgemak met de nieuwe wallbox! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Optimal

Mal sehen, wie der Aftersales Support funktioniert.

Super, danke für Ihr Review Michael! Hoffentlich sind Sie auch mit unserem Aftersales Support zufrieden. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Servicequalität gleich null

Leider antwortet das Unternehmen seit Wochen nicht auf meine Fragen. Zu allem Überfluss ist es nicht möglich null Rating Sterne zu vergeben.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Es tut uns sehr leid, dass Sie lange Zeit keine Antwort auf Ihre Fragen erhalten haben. Dies war ein interner Fehler, wir entschuldigen uns aufrichtig. Wenn alles gut geht, hat sich unser deutscher Kollege zwischenzeitlich bei Ihnen gemeldet, damit wir Ihnen trotzdem weiterhelfen können. Hoffentlich möchten Sie nach dieser Zeit Ihre Einschätzung anpassen, wenn Ihnen natürlich gut geholfen wurde. Entschuldigung nochmal! Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

factuur niet gekregen...!

Bedankt voor de review Philippe! Vervelend om te horen dat u uw factuur niet heeft ontvangen, excuus hiervoor. Zojuist hebben wij uw factuur gestuurd via de mail. Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

schnelle Lieferung. Guter Preis

schnelle Lieferung eines sonst vergriffenen Produkts

Super! Sehr schön zu lesen, danke für Ihr Review Thomas! Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Vom Kauf bis zur Lieferung alles bestens, sehr guter Support

Hervorragender Support, Fragen wurden umgehend beantwortet in deutsch, der aktuelle Preis für das Produkt ist ebenfalls in Ordnung, die Lieferzeit wurde fast eingehalten. Telefonkontakt mit deutschsprachigem Mitarbeiter auf deutscher Handynummer mit Rückruf. Produkt original verpackt und funktioniert. Habe die Firma einem Bekannten weiter empfohlen!

Vielen Dank für die ausführliche Bewertung Achim! Das wissen wir sehr zu schätzen. Danke nochmal für deine große bestellung und viel Komfort von die Ladestationen. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

War alles in Ordnung

Hat mit der Bestellung sowie Lieferung perfekt geklappt.

Sehr schön zu lesen. Vielen Dank für die schönen Worte und Bewertung Herr Manicke. Viel Komfort mit Ihrer Ladestation. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

alles wunderbar gelaufen

Lieferung kam auf dem Punkt. Die Ware war im einwandfreien zustand Versandnachrichten waren sehr zuverlässig

Vielen Dank für die schönen Bewertung! Es freut uns zu hören, dass Ihnen unser Service gefallen hat. Die Ladestation wird Ihnen sicherlich passen. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Schnelle Abwicklung, alles korrekt.

Die Wallbox ist installiert. kann aber weiter nichts sagen, weil das Fahrzeug erst am 12.11.2021 geliefert werden soll.

Super, danke für Ihr Review Erich! Viel Komfort mit Ihrer Ladestation und Ihrem neuen Elektroauto Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Sehr schnelle Lieferung, alles Super

Gute Komunikation, einfache Bestellung und sehr schnelle Lieferung. Einziger Punkt war dass bei PayPal zahlung noch Gebühren dazukommen. Vielen Dank

Vielen Dank Herbert für Ihr ausführliche Bewertung! Das wissen wir sehr zu schätzen. Viel Komfort von die Zappi Ladestation. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Ich hätte nicht gedacht dass es einen onlineshop so einen guten Kundenservice bietet.

Sehr schön zu lesen Steffen. Vielen Dank für die schönen Worte und Bewertung. Viel Komfort mit Ihrem Produkt. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Vdhkgui

Vstjzukbb

Super, danke für Ihr Review Jürgen! Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Als je genoeg pech hebt gehad wordt meteen duidelijk of je een goede service hebt. In eerste instantie had ik een verkeerde wallbox (eigen schuld) omdat ik op het laatste moment toch een 3-fase auto aanschafte. Die ruil ging al heel soepel. Na 10 maanden zorgeloos gebruik van de wallbox was ik een van de uitzonderingen waarbij de box het niet goed meer deed. Kon ik gewoon via de post ruilen met een andere. En nog meer pech, want die wilde niet met de auto communiceren?! Even langsgereden, alles bekeken, en met een goede/uitgebreidere wallbox weer naar huis. Draait weer prima. Als je garantie wilt benutten gaat dat zelfden zo soepel! Ergens anders was je de box waarschijnlijk gewoon een paar weken kwijt geweest.

Geweldig om te horen Jeffrey , bedankt voor de zeer uitgebreide review! Fijn om te lezen dat onze service meerdere malen goed is bevallen. Veel laadgemak met de nieuwe laadpaal! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Empfehlenswert

Bin sehr zufrieden. Wallbox OK und entspricht der Beschreibung. Bestellung und Lieferung nach Deutschland schnell und unkompliziert.

Sehr schön zu lesen Marius. Vielen Dank für die schönen Worte und Bewertung. Viel Komfort der Ladestation! Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Over Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.