Mike is altijd bereid voor uitleg desnoods een mailtje met uitleg en wanneer het geleverd kan worde

Fantastische, snelle uitleg van Mike, hij doet alle moeite om de klant te helpen welke artikelen bij je passen en wanneer het de klant het beste uitkomt met de levering. Top!!

Support sehr gut.

Leider hat die Lieferung wohl durch das Verschulden der NL-Post nicht geklappt. Nach meiner Reklamation wurde mir sofort ein neuer Artikel zugestellt.

Wir danken Ihnen für Ihre Bewertung. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Goed advies en snelle levering

Goed advies en snelle levering

Dank voor uw review. Fijn om te lezen dat het alles naar wens is verlopen:) Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Prima paneel service is ook goed. De levering ging goed en snel.

Dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Bestens

Reibungsloser Ablauf.Lieferzeit und bestellte Ware passte.

Wallbox

The best Seller! Fast shipping! A+++++

termingerechte Lieferung

Ware in Ordnung, alles bestens

Prima en eenvoudig te installeren en werkende wall- box

Duidelijke web site, snelle bezorging en prima verpakt. Box werkt prima.

Dank voor uw beoordeling. Veel laadplezier van de Ratio Solid 22kW! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Top ervaring

In eerste instantie dacht ik dat de informatie van Wallbox Discounter onvolledig was en dat ik de verkeerde laadpaal had gekocht. Na telefonisch contact in de avond ben ik uitstekend geholpen en is mij duidelijk uitgelegd hoe het zat. Super tevreden met deze afhandeling.

prima bedrijf

Via site besteld. Werd netjes gebeld dat de bestelde laadpaal klaar lag. Binnen dag geregeld.

Dank voor uw review! Veel laadplezier van de ABL 11kW laadpaal! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Goede informatie, vlotte levering

Vlotte levering en we werden goed geïnformeerd over de status van onze bestelling.

Dank voor uw review! Veel laadplezier gewenst van de Tesla wall connector! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

2 plug and play sets zonnepanelen besteld voor 1200 watt extra opbrenst. Telefonisch geinformeerd en zeer goed uitgelegd door Mike. Besteld en alles conform afspraak geleverd.

Dank voor uw review! Fijn om te horen dat u goed geïnformeerd bent en dat alles naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Prima geregeld

Alles goed en snel geleverd

Dank voor uw review! :) Veel plezier van uw zonnepaneelset! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Mijn bestelling werd snel en volledig geleverd. Achteraf bleek hetzelfde product elders goedkoper te zijn. Dit was mijn eigen fout door niet verder te zoeken ;-)

Dank voor uw review! :) Fijn om te horen dat verder alles naar wens is verlopen. Wij bieden onze laadpalen altijd tegen een zeer scherpe prijs aan. Het is soms mogelijk dat een bepaald merk/model elders tijdelijk goedkoper is. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Günstig und schnelle Lieferung

jhffhghgh

Vielen Dank für Ihre Bewertung. :) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Snelle service en levering. Prijzen waar ze hier in België nog iets van kunnen leren.

Dank voor uw waardering :) Fijn om te horen dat alles snel en naar tevredenheid geleverd is. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Vakkundig

Weten waar ze het over hebben,snelle afhandeling van bestelling, vriendelijk personeel

Dank voor uw review:) Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

uitstekend!

Alles keurig op tijd geleverd alleen de stekker van de omvormer past niet, heb ik gemeld word aan gewerkt.

Dank voor uw review! Gelukkig hebben wij u snel kunnen helpen en kunt u nu stroom opwekken:) Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Top service!

Top service!

Dank voor uw beoordeling! Veel laadplezier van uw ChargeXpert openeinde 11kW laadkabel! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Pakket nog niet ontvangen. Komt nu morgen pas. Zit er al meer dan 2 weken op te wachten.

Service is slecht

Dank voor uw beoordeling. Wij begrijpen dat het vervelend is dat de levering van uw bestelling wat langer duurt. Wanneer wij een product hebben waarvan de levertijd langer is vermelden wij dit altijd duidelijk op onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Zeer goede ervaring

Snelle service en goede informatie op de site. Het product kan ik nog niet beoordelen, want het is nog niet geïnstalleerd.

Dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles duidelijk was en goed is verlopen. Heel veel laadplezier gewenst van uw Ratio Solar 22kW! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

plug and play zonnepanelen 2x 400 w

Plug and play systeem zeer gemakkelijk te installeren. Pech gehad: omvormer ging stuk na zeven dagen. Zonder problemen omgeruild. Met dank aan Mike. Systeem werkt nu perfect. Opbrengst gemakkelijk te volgen met meegeleverde AP-systems. Systeem en firma zeer aan te bevelen.

sympa mais le tout en Français serai mieux

RAS

Unkompliziert

Schnelle,Einfache,Unkomplizierte Abwicklung der Bestellung

Toppie

heb op de site gekeken voor een mobiele lader en met behulp van de helpdesk geslaagd met de aankoop van de lader het advies en de kennis van de medewerker was in een woord geweldig en wat ook heel belangrijk was dat de prijs van de lader uitermate laag was in vergelijking met andere websites

Dank voor uw review! Wij wensen u veel laadplezier van de verstelbare mobiele thuislader! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Over Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.