Gute Kommunikation

Nach anfänglichen Missverständnissen über den Erhalt einer schriftlichem Bestellung/Rechnung/Bankverbindung lief der ganze Einkaufsprozess sehr positiv ab. Die bestellte Ware war sehr schnell angekommen. Gerne wieder.

prima geholpen uitstekende service

Vriendelijk te woord gestaan en omruilen ook geen probleem.

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service, bedankt voor de mooie review Andre! Veel laadgemak met uw nieuwe Besen wallbox! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Deskundige en goede en snelle service

Gied advies gekregen. Pro actieve service en snelle levering!

Super om te horen dat onze service en levering zo goed zijn bevallen, hier doen we het voor. Bedankt voor de mooie review Mark :) Veel laadgemak met uw nieuwe Besen wallbox! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Im Gegensatz zu anderen Lieferfähig aber schlechte Kommunikation

In der aktuellen Situation ist es schon hervorhebenswert wenn man auch beliefert werden kann. Das gilt leider nicht für alle Lieferanten. Was mir gar nicht gefallen hat, es gibt weder eine Bestell-Bestätigung nach der Bestellung noch eine Lieferzusage noch eine Rechnung.

Vielen Dank für die Bewertung Herr Kraml. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Leider ist beim Online-Versenden Ihrer Dokumente ein Fehler aufgetreten. Glücklicherweise konnten wir dies mit Ihnen klären. Wir entschuldigen uns noch einmal und wünschen Ihnen viel Glück mit Ihrem Hub ;) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Goed er ging wel vier dagen over voor levering maar dat is te begrijpen want er was één week- end tussen dus te ben tevreden grt

Fijn om te horen, dank u wel voor de review Willy! Veel laadgemak met uw nieuwe mobiele lader van Besen :) Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Sehr gut!

Ich war auf der Suche nach einer Wallbox, brauchte die auch relativ schnell, zumal man ja oft von Lieferengpässen hört und liest. Dann wurde ich bei euch fündig und innerhalb von 5 Tagen (inkl. Wochenende) war das Teil da. Vielen Dank!

Sehr schön zu lesen, dass wir Ihnen so schnell eine passende Wallbox zur Verfügung stellen konten. Vielen Dank für die schönen Worte und Bewertung Andreas. Viel Komfort von die Besen Smartcharge Wallbox. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Ik had een vraag over een product en werd zelf s'avonds nog teruggebeld. Toen heb ik het direct besteld

Bedankt voor de mooie beoordeling Alex! Top om te horen dat u tevreden bent over onze service, hier doen we het voor :) Veel laadgemak met uw Duosida wallbox! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

alles super

alles super gelaufen, von der Beratung bis zur Auslieferung

Sehr schön zu lesen Franz. Vielen Dank für die schönen Bewertung. Viel Komfort von die Besen Ladestation ;) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Hervorragende Anwicklung.

Sehr empfehlenswert.

Super, danke für Ihr Review Georg Josef Alois! Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

prima geregeld

Ik heb een montagepaal voor laadpaal besteld, makkelijk en snel via webshop aangeschaft, snel geleverd op volgende dag. Aanbevolen.

Fijn om te horen dat onze webshop en service zijn bevallen, dank u wel voor de mooie review Marcin! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Uitstekend!

Vriendelijk te woord gestaan. Duidelijk uitgelegd gekregen wat de mogelijkheden en voor- en nadelen zijn. Kortom, precies wat ik verlang.

Top om te horen, bedankt voor de mooie review Jan-Thijs! Veel laadgemak met uw nieuwe wallbox! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Schnell, problemlos, einwandfreie Ware.

Die Bestellung war problemlos, die Lieferung erfolgte schnell, die Ware wie beschrieben. Eine gedruckte Betriebsanleitung wäre toll gewesen; aber sonst Alles top.

Vielen Dank für die ausführliche Bewertung Brigitte! Das wissen wir sehr zu schätzen. Die Ladestation wird Ihnen sicherlich passen. Viel Komfort von die Besen Smartcharge Ladestation! Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Verkeerd advies gekregen

Helaas bleek de stekker toch verkeerd te zijn Maar na telefonisch overleg heel goed geholpen met t snel omruilen en gratis terugzenden

Fijn om te horen dat we de fout snel hebben weten te herstellen en u tevreden bent over onze service. Bedankt voor de review Frauke! Veel laadgemak met u nieuwe wallbox! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Prima verlopen

Prima verlopen is mijn 2 wallbox reedsen steeds zeer snelle levering. Als je tel. contact opneemt steeds snelle respons ook via mail, als ik nog 1 nodig heb 1 adres WALLBOX DISCOUNTER

Geweldig om te horen Jean Paul, bedankt voor de mooie review! Fijn om te lezen dat onze service zo wordt gewaardeerd, hier doen we het voor ;). Veel laadgemak met uw nieuwe wallbox! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Bestens funktioniert, rasch, gut verpackt.

Super, danke für Ihr Review Stefan! Viel Komfort von die Besen Ladestation. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Tevredenheid

Tevreden over het product, verrast door de attentie, en de snelheid van bezorging.

Fijn om te horen Therese, dank u wel voor de mooie review! Veel laadgemak met uw nieuwe bestelling! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Schnell, zuverlässig und günstig

Ich habe ein 10 Meter Ladekabel Typ 2 11 kW 3-Phasen 16A für meine Vestel EVC04-AC11 Wallbox gesucht und das günstigste hier gefunden. Der Preisunterschied inklusive Versand beträgt zum nächstbesten Angebot 60€. Die Qualität sieht ordentlich aus. Getestet habe ich es noch nicht, da ich noch kein Elektrofahrzeug für die Starkstrombetankung habe.

Vielen Dank für die ausführliche Bewertung David! Das wissen wir sehr zu schätzen. Die Ladekabel wird Ihnen sicherlich passen. Viele sichere Kilometer mit Ihrem neuen Elektroauto ;) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Service top - levering flop

Na contact via de chat werd ik opgebeld zoals afgesproken omdat er niet direct op mijn vraag kon geantwoord worden. Bestelling verliep perfect en dezelfde dag kreeg ik een mail dat alles opgehaald was door PostNL voor de verdere afhandeling. Levering door PostNL laat veel te wensen over. Wat er tussen 17/09 17:55 en 21/09 5:41 gebeurt is blijft een raadsel. Denkelijk werd het pakket van Nederland naar België te voet overgebracht. Op 21/9 stond het pakket plots op de tafel in de tuin. Afgetekend door mijn vrouw die niet thuis was. Toch misschien uitkijken naar een andere besteldienst. Hiervoor geen aftrek van een ster, maar wel voor de betalingswijze via PayPal. Hiervoor zou bijna € 16,00 extra gerekend worden.

Bedankt voor de uitgebreide review Luc! Fijn om te horen dat onze "eigen" service in ieder geval bevallen is ;). Daarnaast willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de levering van uw bestelling. Helaas zijn wij voor het afleverproces afhankelijk van onze leveringspartners. Wij zijn het dan ook volledig met u eens, dat dit in uw geval, te wensen overliet. Dit zullen wij dan ook aangeven bij onze partner. Nogmaals onze excuses voor het afleverproces. Hopelijk bevalt uw Besen wallbox verder prima. Wij wens u veel laadgemak én veilige elektrische kilometers! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Ganz schneller unkomplizierter Ablauf!

Gute Produktbeschreibung, übersichtlicher Shop, schneller Zahlungsablauf bei Vorkasse und schnelle Lieferung.

Sehr schön zu lesen Stefan. Vielen Dank für die schönen Worte und Bewertung. Viel Komfort der Besen Wallbox. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Great service

Easy to order, large choice of products, good communication and order tracking.

Thank you very much for your nice review Stephen! Great to hear that you liked our website and service. Enjoy your new product! Best regards, Team Wallbox Discounter

Modern bedrijf, de betalingen verouderd Kom met de QRScanner!!! Gr Harry

Bedankt voor de review Harry! We beschikken echter wel over de nieuwste betaalmethodes. Alleen ging het bij u, om een onbekende reden, een aantal keer mis. Gelukkig is het uiteindelijk wel allemaal goed gekomen ;). Veel laadgemak met uw nieuwe Besen Smartcharge wallbox! Hartelijke groet, Team Wallbox Discounter

Hat alles bestens geklappt.

Wie versprochen prompt geliefert,

Sehr schön zu lesen, danke für Ihr Review Christian! Viel Komfort der Zappi Ladestation. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Schnell und unkompliziert

Trotz Lieferung von NL nach Deutschland hat alles wunderbar funktioniert.

Super, danke für Ihr Review Rüdiger! Großer Komfort mit Ihrem Hub. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Sehr schnelle Lieferung der Wallboxdiscounter, ohne Probleme.

Auch bei der 2ten Bestellung, wiederum alles bestens. Ordentliche Verpackung, sehr schnelle Lieferung. Weiter so.

Sehr schön zu lesen Josef. Vielen Dank für die schönen Worte und Bewertung. Vielen Dank auch für Ihre zweite Bestellung und viel Komfort der Besen Ladestation. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

alles super

Hat alles super geklappt, top Qualität und turboschnell

Super, danke für Ihr Review Uwe! Viel Komfort von die Besen PCD020 Mobile Ladestation. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Over Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.