Excellent

Alors que le produit est en rupture de stock en France, j'ai trouvé cette Tesla Wall Connector sur le site, j'ai commandé et deux jours après ma borne est arrivée. Elle est maintenant installée et fonctionne parfaitement. Un site vraiment très sérieux et de confiance, je recommande

Perfect product, zeer uitgebreide productinformatie.

Geen andere leverancier is zo uitgebreid met het beschikbaar stellen van de product informatie als wallbox discounter. Een minpuntje was dat het bestellen van het product via de website even niet werkte. Dit was snel opgelost.

Snelle levering, prima service

Prima bedrijf, snelle service en ze hebben me uitermate goed geholpen

Alles Bestens

Ware original verpackt. Schneller Versand.

parfait

livraison très rapide .

Merci pour votre commentaire ! Bien Cordialement, Team Wallbox Discounter

Parfait

RAD

Excellent service client

J'ai rencontré un soucis lors du paiement de l'article, le service client a été très réactif et a régler mon soucis des le lendemain. Merci encore pour tout

Duidelijk en snel

Geleverde onderdeel duidelijk met foto`s en goed omschreven. Levering zoals beloofd

Kennis van zaken!

Dozen schuiven kan iedereen. Uitleg geven en weten wat je verkoopt is een andere zaak

Guter Preis.

Schnelle Lieferung.

Product works good.

Product was shipped after 2 days.

uitstekend produkt

goede website, goed produkt, snel geleverd (de volgende dag in Belgie) aan een goede prijs

Echt waar voor zijn geld. Knap materiaal en snel geleverd.

Ik ben heel tevreden over jullie materiaal en klantenservice. Ik had alleen gewenst dat ik een mooie tas erbij had gekregen om die laatste kabel in op te bergen. Was een kleintje geweest na de 1000+ € die ik bij jullie heb uitgegeven. :-(

Uitstekende service!

Denken mee met de klant. Reageren snel en uiterst vriendelijk.

Goede communicatie. Prima laadpaal.

Uitstekende dienstverlening

Voor de eigenlijke bestelling telefonisch bereikbaar voor om meer informatie te verschaffen. Na de bestelling werd ik zelf opgebeld of de differentieel die ik erbij bestelde geen vergissing was. Door een vertraging van GLS contacteerde ik de webwinkel opnieuw en onmiddellijk kreeg ik duidelijke info waar de wallbox zich bevond en wanneer hij geleverd zou worden. Heel goede ervaring met wallbox discounter.

Das Kabel ist nur als Reserve angeschafft worden

Es liegen keine Erfahrungen vor.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Sehr geehrter Manfred, Schade, dass Sie das Kabel nur als Ersatz verwenden. Dies ist jedoch kein Grund, unser Unternehmen und Produkt negativ zu beurteilen. Wir bitten Sie höflichst, die Bewertung zu entfernen. Schließlich könnte diese Bewertung für uns als Unternehmen in Zukunft schädlich sein. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

geduldig

heeft lang geduurd, nu wel ontvangen Perfect materiaal

Uw pakket is helaas vertraagd bij de vervoerder. Zij zullen proberen het pakket morgen opnieuw bij u aan te bieden. Onze klantenservice zal u per mail op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Prijs / kwalliteit goeie producten

snelle leveringen

Dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen:) Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Tolle Telefonate

Herr Heck ist supernett und hat sich immer prompt gekümmert. Vielen Dank

Vielen Dank für Ihre Bewertung trotz der Verzögerung bei der Lieferung der Solarmodule. Es freut mich zu lesen, dass endlich alles geklärt wurde. Und dass Ihr Kontakt mit unserem Kollegen Mike sehr nett und hilfreich war. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Positive

Добрый день! Зарядная станция была доставлена вовремя. Будем и дальше продолжать сорудничать с Вами по приобритению зарядных станций. Наша компания только начинает развитие бизнеса и будет благодарная если вы сможете посоветовать к какому мобильному приложению можно подключить зарядные станции Wallbox. Спасибо.

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

Спасибо за ваш отзыв. Наши специалисты помогут вам в случае необходимости. Вы можете связаться с osn в любое время по электронной почте или телефону. С уважением, Team Wallbox Discounter

I have not received it yet

Please let me know where it is? Thanks.

Votre paquet a été offert. Seul un code d'accès était nécessaire pour la porte. Le colis vous sera à nouveau proposé. Je vous contacterai par e-mail. Bien cordialement, Team Wallbox Discounter

Colis Pas complet

Bonjour J'ai réceptionné ma Zappi 2.1 le carton avait quelque coup mais rien de méchant par sécurité j'ai préfère l'ouvrir devant le livraur et à l'intérieur il y avait cette fois le carton d'emballage de la zappi qui était impeccable quand j'ai voulu installer la Zappi je me suis aperçu qu'il manquant des chose à l'intérieur j'ai contacté le site à ce jour pas de réponse mais je ne désespère pas d'en avoir une autrement à part ce petit détail RAS délais de livraison respecté JF1686

Zeer goede service. Altijd worden jou vragen netje en goed beantwoord!!!

Zal zeker dit bedrijf adviseren. Mooie service.

Zeer goede prijs/kwaliteit

Deze zonnepanelen zijn zeer makkelijk en vlug te plaatsen. Ze doen wat ze moeten doen, geven veel wattage. Een heel betrouwbaar bedrijf met goede service. De bestelling was heel vlug geleverd. Top!

Dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat onze Plug & Play zonnepanelen goed werken en (belangrijker) veel zonne-energie opleveren. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Herinckhavestraat 5

7557JJ Hengelo

Over Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.