Von der Bestellung zur Lieferung ging alles schnell und zuverlässig

Eine Bedienungsanleitung bei dem Gerör wäre sinnvoll

Vielen Dank für Ihre Bewertung! Es freut mich zu hören, dass alles zu Ihrer Zufriedenheit verlaufen ist. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Een zeer betrouwbare onderneming

Klant vriendelijk, meedenken, en helder communiceren, en toezeggingen ook nakomen

Dank voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel laadplezier van de 11kW ABL laadpaal! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Keurig en correct geholpen.

Zonnepanelen besteld via internet, volgende morgen gebeld door wallbox discounter over mijn bestelling hoe de bestelling zou verlopen, En zo als afgesproken volgende dag alles keurig in huis . Mvg G Meijer

Dank voor uw review! Dat u maar veel kWh stroom mag opwekken:) Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Sehr schnelle Lieferung. Kompetente Hilfe.

Alles bestens.

Super Service

Habe ein balkonkraftwerk gekauft und selbst abgeholt. Der email Kontakt war hervorragend und auch vor Ort alle super freundlich und hilfsbereit Empfehle gerne weiter Gruß Andree

Vielen Dank für Ihre Bewertung! Schön zu hören, dass Ihnen der Kontakt so gut gefallen hat. und wünsche Ihnen viel Freude mit dem Solarmodul-Set. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Scherpe prijzen en goed assortiment

Via de website snel een goede en voordelige oplossing gevonden. Afhalen op lokatie snel kunnen regelen. In mijn geval betrof het een "outlet" aanbieding. Deze was als nieuw, precies volgens de opgave en niets op aan te merken.

Dank voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel laadplezier van uw Duosida laadpaal. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Snelle levering. Wel altijd bijzonder als het artikel niet helemaal lijkt op de foto’s weergeven op de website. Verder werkt hij goed en is makkelijk in te stellen.

Bedankt voor uw review! :) Veel laadplezier van uw ChargeXpert verstelbare mobiele thuislader! Met vriendelijke groet, Team Wallbox-Discounter

Sehr schnell und alles geliefert wie bestellt! würde immer wieder dort bestellen!

Wenn ich wieder etwas brauche, immer diesen Shop!

vielen Dank für Ihre Bewertung! :) schön zu hören, dass Sie zu Ihrer Zufriedenheit bedient wurden. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

bangelijke service

zeker aan te bevelen

Bedankt voor uw review! :) Met vriendelijke groet, Team Wallbox-Discounter

Vlotte levering, prima kwaliteit.

Wel erg stugge kabel, moeilijk in de kabel-opbergruimte te krijgen.

Dank voor uw beoordeling! Veel laadplezier van de ChargeXpert 22kW laadkabel. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Perfekt

Kommunikation, internationaler Versand schnell und korrekt

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Viel Erfolg beim Laden mit der ABL 11kW Ladestation. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Lieferung zuverlässig, zeitnah und günstig.

Alles wie vom Besteller erwartet.

Vielen Dank für Ihre Bewertung! :) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

We zijn hartstikke blij mee

Super makkelijk geïnstalleerd en zeer vriendelijk in gebruik en is echt goedkoop t.a.v. van andere merken. We zullen anderen ook aanraden om dit product te kopen.

Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Veel laadplezier gewenst van de Besen 11kW. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Goed advies en prima service

Goed advies en prima service Top bedrijf

Dank voor uw beoordeling! Altijd fijn om te horen dat ons advies en service naar tevredenheid is. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Tres bien

Livraison tres rapide emballage ok Petit bemol le prix de la livraison

Merci beaucoup pour vos commentaires ! L'équipe de Wallbox Discounter

Goede ervaring

Telefonisch contact met medewerker wallbox Discounter B.V, positief. Duidelijke uitleg op de vragen betreffende de laadpaal.

Super tevreden, doen wat ze beloven.

Scherpe prijs en volgende dag al geleverd. Echt een aanrader!

Dank voor uw beoordeling! Veel laadplezier van uw Wallbox Pulsar Plus 22 kW laadpaal. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

rapide et conforme

Bien emballée livraison rapide

Merci pour votre commentaire ! Je vous prie d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes salutations distinguées, L'équipe Wallbox Discounter

Uitstekend advies en service/order opvolging

Goede service, communicatie en opvolging

Dank voor uw beoordeling! Wij vinden goede en duidelijke communicatie zeer belangrijk. Veel laadplezier van uw Ratio premium EV laadkabel. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Netjes geholpen aanrader !

Echt een aanrader prijs technische goed

Dank voor uw beoordeling! Veel laadplezier van uw ChargeXpert verstelbare mobiele thuislader Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Zeer snelle levering met heel goede service. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Alles is erbij geleverd. De montage wijst zichzelf uit, heel makkelijk. Zeer goede service achteraf. Top!

Dank voor deze review:) Veel plezier gewenst van de zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Helemaal goed

Besteld plug & play zonnepaneelset besteld dat daags erna al geleverd werd.

Dank voor deze review:) Veel plezier gewenst van de zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Team Wallbox-Discounter

top service en goed hulp bij vragen heel goed geholpen en snelle levering.

Dank voor uw beoordeling! Wij vinden goede en duidelijke communicatie zeer belangrijk. en wensen u veel laadplezier van de Alfen Eve Single S-line 11 kW laadpaal. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter.

Breites Produktangebot, etwas unübersichtlich

Website ist etwas unübersichtlich gestaltet, mein gekauftes Produkt ist gut.

Vielen Dank für Ihre Bewertung! Schön zu hören, dass Sie das Produkt mögen. Viel Spaß beim Laden mit Ihrem verstellbaren ChargeXpert Ladegerät. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Service rapide et compétent

Vu que la commande a été effectuée depuis la Suisse, avec la douane, retard normal.

Merci pour votre commentaire ! La livraison en Suisse prend toujours un peu plus de temps. Mais c'est un plaisir d'entendre que vous aimez le produit. Je vous prie d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes salutations distinguées, L'équipe Wallbox Discounter.

Over Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.