Gutes Produkt, Ware entspricht der Beschreibung

Sehr freundliche Beratung und schneller Versand

Vielen Dank für Ihre Bewertung! ChargeXpert Typ 2 auf Typ 2 - 11 kW - Ladekabel Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Goede communicatie

Vragen worden meteen beantwoord. Top.

Dank voor uw beoordeling! Wij vinden goede en duidelijke communicatie zeer belangrijk. en wensen u veel laadplezier van de ChargeXpert mobile CEE lader. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter.

Goede prijs, uitstekende klantenservice

Ik had mijn laadpaal snel in huis. Toen ik nog vragen had tijdens de installatie werd ik telefonisch vriendelijk en vakkundig bijgestaan.

Dank voor uw waardering! En veel laadplezier gewenst van de Alfen Pro-Line met Maxem backoffice. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Goede correcte stipte communicatie

Zie boven

Verkoper is top qua advies en service, winterkorting wordt echter niet gegeven

Het advies en de service van de verkoper is top! Echter de 100 euro winterkorting waarover op de site gesproken werd bij bestelling niet gegeven. Ook de chatbox wist het antwoord wordt, waarom deze korting bij bestelling niet verrekend werd, zij moest dit gaan overleggen met een collega. Op goed vertrouwen de box toch besteld want wij hadden een beetje spoed en er waren nog maar twee laadpalen beschikbaar. Een paar uur nadat we besteld hadden kregen we een kortingcode door waardoor je de 100 korting toch zou krijgen bij online bestelling. We hadden echter al besteld, dus vragen wij of de 100 euro alsnog gecrediteerd kon worden. Dit kon alleen als we de laadpaal in januari zouden laten leveren. Dit stond nergens vermeld in voorwaarden en wij hadden laadpaal nodig. Samenvatting: Pluspunt: 1. De verkoper met goede adviezen en service. Twee minpunten: 1. De winterkorting werd wel vermeld, maar je kreeg hem niet automatisch als je bestelde. 2. Achteraf na schriftelijk verzoek werd alsnog 100 euro niet gecrediteerd, alleen als we levering in januari accepteerde. Ook dit was op het moment van bestellen nergens zichtbaar.

Dank voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend voor u om te lezen dat de afhandeling niet naar wens is verlopen. Ondanks dat wensen wij u veel laadplezier van de Ratio Solar 22kW. Mocht u vragen of hulp nodig hebben dan horen wij dat graag. Dank voor het compliment aan onze verkoper:) Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Goede communicatie

super service!

Goed telefonisch advies, snelle levering en goede after service. Meerdere keren gebeld met Davy en altijd bereikbaar of belde snel terug. Kom daar bij Shell Recharge eens om. ga zo door! met vr groet, Martin

Dank voor uw mooie beoordeling en schrijven. Wij wensen u veel laadplezier van de Alfen Pro Line! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

makkelijk te bestellen via de website

Snelle levering binnen 24 uur.

Dank voor uw review! Veel laadplezier gewenst van de Besen 11kW laadpaal! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Fantastisch en meedenkend bedrijf.

Had een laadpaal en accessoires besteld en vanwege voorraad verschil was deze niet meer, of tijdelijk niet, leverbaar. Zonder enig probleem werd een ander model, met een hoger vermogen en eigenlijk duurder, geleverd. En alles binnen een werkdag thuis geleverd. Had nog een vraag over de installatie en ook deze werd netjes beantwoord. Dus ik ben zeer tevreden met dit bedrijf en de medewerkers.

Wij vinden goede service naar onze klanten toe zeer belangrijk! en vinden het fijn om te lezen dat dit ook zo wordt ervaren. Veel laadplezier van uw Besen 11kW! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Vooraf duidelijke product info ontvangen. De levering was uitstekend verzorgd, een vette pluim - maar ook een vette pluim voor de bezorgdienst GLS (dat zou voor PostNL een voorbeeld moeten zijn)

Wij vinden het fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen:) Dank voor uw mooie review! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

We zijn voor de zekerheid nog even in het bedrijf gaan kijken, maar alles perfect, super geholpen!

Twee keer gebeld, fijn geholpen en langsgeweest om toch even alles in het echt te zien. Ook weer perfect geholpen, aardige jongelui met een schat van een Golden Retriever (Huub, zie ook zijn eigen mailadres op de website, onder het team..). Thuis alles nog even verder uitgezocht en besteld. De volgende dag (in overleg met Wallbox Discounter) werd alles netjes bezorgd. Twee dagen later hebben we het zelf geïnstalleerd (zonnepanelen), ook dat ging allemaal prima (behalve dat het regende ..)! Ik heb het bedrijf inmiddels in mijn eigen kring al aan meerdere mensen aanbeveeld, zegt genoeg, toch!

Dank voor deze leuke review! Altijd fijn om te horen dat u het contact als fijn hebt ervaren:) Bij twijfel is het altijd fijn om het product even te zien en te voelen (onder het genot van een kopje koffie). Wij wensen u veel plezier van uw zonnepanelen set! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Goede prijs Tel contact Snelle levering Goed product

Dank voor deze review:) Veel plezier gewenst van de zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Dank voor uw mooie beoordeling:) Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Prima service.

Snelle levering van het juiste product.

Dank voor uw beoordeling! Veel laadplezier van uw ABL eMH1 11 kW - type 2 - laadpaal. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Doen wat beloofd wordt! zo aangenaam... top!

Dank voor uw beoordeling! Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Snel en zeer goed bereikbaar

Staan open voor alle vragen en nemen er de tijd voor en goed verpakt en snel afgeleverd

Dank voor uw beoordeling! Veel laadplezier van uw ChargeXpert mobiele thuislader. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Alles OK

Alles Ok

Dank voor uw beoordeling! Veel laadplezier van uw Type-2 laadkabel. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

je suis retraite automaticien en retraite

avec le site internet on trouve facilement le produit. Quand on a une question un technicien nous réponds

Merci pour cet article :) Amusez-vous bien avec votre station de recharge Besen 3,7/11 kW - type 2 - 6M. Bien à vous, Équipe Wallbox Discounter

Schnelle Lieferung, top.

Vielen Dank für Ihre Bewertung! :) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Schnelle Lieferung, leider gebrauchte Ware erhalten

Das Paket wurde schnell versendet. Der Preis war auch sehr günstig. Leider ist die My Energy EDDI offensichtlich schon einmal ausgepackt worden. Auf dem Gehäuse sind Kratzer, die Folie auf dem Display sah zerkratzt aus. Die Lasche zum Abziehen der Folie klebte schief mitten drin. Das Display hat glücksweise nichts abbekommen. Die Schrauben für die Kabel-Zugentlastungen fehlen. Für B-Wäre finde ich den Zustand völlig OK. Aber ich habe eben keine B-Wäre gekauft. Preislich ist somit die Eigenschaft als günstig nicht haltbar. Zu erwähnen ist allerdings, dass ich das Gerät trotzdem verbaut habe und dem Händler keine Möglichkeit gegeben, nachzubessern. Nachtrag.... Schon einen Tag nach der Bewertung meldete sich der Händler, sprach sein Bedauern aus und besserte mit einem Rabatt nach. So sollte es sein. Danke.

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es tut uns sehr leid, dass der Eddi in diesem Zustand vorgefunden wurde. Wir entschuldigen uns dafür. Wir haben sehr strenge Anforderungen für alle unsere Produkte. Ich werde Ihnen eine private Nachricht senden, um dies zu beheben. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Disocunter

goede service en super snelle levering !!

2 Wallboxen besteld goede informatie gekregen en de volgende dag al in huis Bedankt !! zeker aan te bevelen mvg Gerrit Venema

Dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel laadplezier van de Besen 3.7 / 11 kW - type 2 - 6 meter. Met vriendelijke groet, Team wallbox Discounter

Bon produit, bon prix, rapide à la livraison

*****

Merci pour votre gentil commentaire Guillaume! Heureux d'entendre que vous êtes si satisfait. Sincèrement, Équipe Wallbox Discounter

Uitstekende service en toewijding

Mobiele lader teruggestuurd voor eventuele reparatie. PostNL raakt het pakket kwijt en ik had achter het net gevist, zij het niet voor twee dingen: 1. Het pakket was aangetekend. 2. Wallboxdiscounter heeft me erg goed geholpen door elke mail binnen notime te beantwoorden, alsook PostNL te beantwoorden, waardoor ik mijn rechtmatige geld terug kreeg. Dit is service zoals je tegenwoordig niet meer tegen komt. Koop met een gerust hart hier je spullen want wallboxdiscounter has got your back! Hier zitten mensen met passie voor de klant. Mijn vervangende lader hier uiteraard besteld.

Dank voor deze review! Fijn om te horen dat alles geregeld is met PostNL. En dat wij u hiermee hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

snel in huis, duidelijk in gebruik.

Uitstekende thuislader voor een PHEV waarbij snelladen geen rol speelt.

Dank voor deze review:) Veel laadplezier van de ChargeXpert verstelbare mobiele thuislader - type 2 Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Slecht

Verzenden via gls heeft min 3 snipperdagen gekost

Dank voor uw reactie. Wij vinden het zeer vervelend dat het pakket te laat geleverd is. Dit komt bij elke bezorgdienst helaas wel eens voor. Wij wensen u veel plezier van de zonnepanelen met stekker set. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Over Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.