Schnelle Lieferung, top.

Vielen Dank für Ihre Bewertung! :) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Schnelle Lieferung, leider gebrauchte Ware erhalten

Das Paket wurde schnell versendet. Der Preis war auch sehr günstig. Leider ist die My Energy EDDI offensichtlich schon einmal ausgepackt worden. Auf dem Gehäuse sind Kratzer, die Folie auf dem Display sah zerkratzt aus. Die Lasche zum Abziehen der Folie klebte schief mitten drin. Das Display hat glücksweise nichts abbekommen. Die Schrauben für die Kabel-Zugentlastungen fehlen. Für B-Wäre finde ich den Zustand völlig OK. Aber ich habe eben keine B-Wäre gekauft. Preislich ist somit die Eigenschaft als günstig nicht haltbar. Zu erwähnen ist allerdings, dass ich das Gerät trotzdem verbaut habe und dem Händler keine Möglichkeit gegeben, nachzubessern. Nachtrag.... Schon einen Tag nach der Bewertung meldete sich der Händler, sprach sein Bedauern aus und besserte mit einem Rabatt nach. So sollte es sein. Danke.

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es tut uns sehr leid, dass der Eddi in diesem Zustand vorgefunden wurde. Wir entschuldigen uns dafür. Wir haben sehr strenge Anforderungen für alle unsere Produkte. Ich werde Ihnen eine private Nachricht senden, um dies zu beheben. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Disocunter

goede service en super snelle levering !!

2 Wallboxen besteld goede informatie gekregen en de volgende dag al in huis Bedankt !! zeker aan te bevelen mvg Gerrit Venema

Dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel laadplezier van de Besen 3.7 / 11 kW - type 2 - 6 meter. Met vriendelijke groet, Team wallbox Discounter

Bon produit, bon prix, rapide à la livraison

*****

Merci pour votre gentil commentaire Guillaume! Heureux d'entendre que vous êtes si satisfait. Sincèrement, Équipe Wallbox Discounter

Uitstekende service en toewijding

Mobiele lader teruggestuurd voor eventuele reparatie. PostNL raakt het pakket kwijt en ik had achter het net gevist, zij het niet voor twee dingen: 1. Het pakket was aangetekend. 2. Wallboxdiscounter heeft me erg goed geholpen door elke mail binnen notime te beantwoorden, alsook PostNL te beantwoorden, waardoor ik mijn rechtmatige geld terug kreeg. Dit is service zoals je tegenwoordig niet meer tegen komt. Koop met een gerust hart hier je spullen want wallboxdiscounter has got your back! Hier zitten mensen met passie voor de klant. Mijn vervangende lader hier uiteraard besteld.

Dank voor deze review! Fijn om te horen dat alles geregeld is met PostNL. En dat wij u hiermee hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

snel in huis, duidelijk in gebruik.

Uitstekende thuislader voor een PHEV waarbij snelladen geen rol speelt.

Dank voor deze review:) Veel laadplezier van de ChargeXpert verstelbare mobiele thuislader - type 2 Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Slecht

Verzenden via gls heeft min 3 snipperdagen gekost

Dank voor uw reactie. Wij vinden het zeer vervelend dat het pakket te laat geleverd is. Dit komt bij elke bezorgdienst helaas wel eens voor. Wij wensen u veel plezier van de zonnepanelen met stekker set. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Vlotte levering

Vlotte levering en uitstekende service.

Dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel laadplezier van de ratio laadkabel. Met vriendelijke groet, Team wallbox Discounter

Gutes Produkt, schnelle Lieferung

Kauf, Lieferung und Kommunikation waren einwandfrei. Die Qualität der zum Download angebotene Bedienungsanleitung der "ChargeXpert einstellbare Mobile Ladestation - Typ 2 - Schuko" lässt jedoch zu wünschen übrig - übrigens in allen Übersetzungen.

Vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr Feedback (auch per E-Mail). Wir werden das Manual überprüfen und bei Bedarf anpassen. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Snelle, goede service

Makkelijk om het goede product te vinden op de site. Snelle, goede verzending!

Dank voor deze review:) Veel laadplezier van de ChargeXpert type 2 naar type 2 - 3.7 kW - laadkabel Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Passt

Macht was ein Ladekabel halt so macht. Kabel und Box fühlt sich wertig an. Langzeiterfahrung steht noch aus.

Alles super

Schneller Versand und faire Preise.

Vielen Dank für Ihre Bewertung! Es freut mich zu hören, dass die Lieferung zu Ihrer Zufriedenheit war. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Uitstekend product - functioneel en goed hoeft niet duur te zijn

Zeervtevreden

Dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Uitstekend geholpen

Behulpzaam

Dank voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen:) Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Bon produit, livraison rapide!

Cable à la bonne longueur (15m), marquage CE sur les prises et TUV sur le câble, livré comme indiqué sur les images avec les 2 capuchons obturateurs. La livraison a été rapide en France via GLS avec numéro de suivi.

Merci pour ce commentaire :) Amusez-vous bien avec votre câble de charge ChargeXpert de type 2 à type 2 - 7,4 kW. Je vous prie d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes salutations distinguées, L'équipe Wallbox Discounter

Prima laadkabel besteld

Mijn originele laadkabel was te kort en daarom bestelde ik bij Wallbox Discounter een Ratio Pro kabel van 10 meter. Deze was na 2 dagen via GLS in België afgeleverd. Een technische vraag over het product werd snel en duidelijk beantwoord.

Dank voor deze review:) Veel plezier gewenst met uw Ratio premium EV laadkabel type 2 met open einde - 7.4 kW Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Gut es geht aber noch besser

Ich musste erst mal zwei anfragen machen um mich entscheiden zu können ob ich das Produkt kaufe. - unzureichende Kennzeichnung des Produktes (16 oder24 mm) Ausführung. - unübersichtliche Versandkosten auf den ersten Blick. Ich bin zufrieden und würde das Produkt wieder bei Ihnen kaufen.

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es ist ärgerlich zu hören, dass einige Dinge nicht klar waren. Wir werden uns darum kümmern. Aber schön zu hören, dass es am Ende geklappt hat. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Sve savršeno odradjeno,ljubazno osoblje ,5+

Schnelle Lieferung, gute Qualität

Das bestellte Wallboxkabel kam schnell und mit guter Nachverfolgung. Die Qualität ist einwandfrei.

tot zover, niet slecht

de levering liep niet helemaal volgens afspraak waardoor ik een aantal uren voor niets had vrijgehouden. de levering verliep in 2 fasen. de kabels etc op de afgesproken dag maar de panelen pas een dag later waardoor ik dus weer vrij moest nemen. ook het configureren van de solarsmart app was een hopeloze onderneming. contact gezocht via de chat en om verduidelijking gevraagd. heb ik nog niet gehad. word nog aan gewerkt ,hoop ik. aanbevelen met toelichting, nog niet helemaal zeker. voorlopig nog ja omdat het product me wel goed overkomt. kan alleen zonder de app nog niet zien hoe of hoeveel.

Het configureren van de Solarman App kan helaas enige tijd in beslag nemen. Hopelijk zal de oplossing welke wij gisteren telefonisch hebben besproken de juiste zijn:) Wij wensen u veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Goed advies en after sales ook perfect!

Heb 2 sets zonnepanelen besteld voor een kleine oplossing. Het advies en de after sales zijn perfect. Ze denken mee en goed bereikbaar via de mail en de telefoon. Ga als ik meer nodig heb zeker bij hun bestellen.

Perfect!

Duidelijke site, snelle reactie op bestelling en betaling

Dank u wel voor deze beoordeling! :) Wij wensen u veel plezier met de Wallbox Pulsar Plus 22 kW Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Tevreden over product, levering, communicatie zending

Globaal tevreden over mobiele thuislader Besen PCD020. Was wel verrast door de lengte van het laadsnoer. Dacht dat het laadsnoer (vanaf de instelbare unit tot de stekker voor de wagen) 6m was. Maar in jullie website staat duidelijk aangegeven dat de totale lengte van de lader 6m is. Heb ik over het hoofd gezien. Maar kan wel mijn plan er mee trekken. De totale lengte (inclusief schuco stekker en laadstekker voor het voertuig) is trouwens 5.50 m. Groetjes.

Dank u wel voor deze beoordeling! :) Wij wensen u veel plezier met de Besen mobiele thuislader ! Wat vervelend om te horen dat u het over het hoofd heeft gezien. Fijn om te horen dat het goed is gekomen en wij wensen u veel laadplezier van uw Besen 22kW! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Preis-Leistungs-Verhältnis in Ordnung

Einfache Handhabung. Einfach einzustellen. Das 15 m Kabel ist sehr angenehm in der Anwendung. Wann ist nicht auf kurze Wege angewiesen. Das Kabel ist in der Qualität sehr hochwertig und der Preis sehr angenehm. Nur zu empfehlen.

Vielen Dank für Ihre Bewertung. ChargeXpert bietet qualitativ hochwertige Produkte zu einem erschwinglichen Preis:) Wir wünschen Ihnen viel Ladevergnügen mit dem Ladekabel! Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Alles Bestens

Sehr schnelle Lieferung und Artikel (mobile Ladestation fürs E-Auto) sieht aus und funktioniert wie beschrieben.

Vielen Dank für Ihre Bewertung:) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Herinckhavestraat 5 7557JJ Hengelo

Over Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.