Snelle, goede service

Makkelijk om het goede product te vinden op de site. Snelle, goede verzending!

Dank voor deze review:) Veel laadplezier van de ChargeXpert type 2 naar type 2 - 3.7 kW - laadkabel Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Passt

Macht was ein Ladekabel halt so macht. Kabel und Box fühlt sich wertig an. Langzeiterfahrung steht noch aus.

Vielen Dank für Ihre Bewertung! :) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Alles super

Schneller Versand und faire Preise.

Vielen Dank für Ihre Bewertung! Es freut mich zu hören, dass die Lieferung zu Ihrer Zufriedenheit war. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Uitstekend product - functioneel en goed hoeft niet duur te zijn

Zeervtevreden

Dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Uitstekend geholpen

Behulpzaam

Dank voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen:) Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Bon produit, livraison rapide!

Cable à la bonne longueur (15m), marquage CE sur les prises et TUV sur le câble, livré comme indiqué sur les images avec les 2 capuchons obturateurs. La livraison a été rapide en France via GLS avec numéro de suivi.

Merci pour ce commentaire :) Amusez-vous bien avec votre câble de charge ChargeXpert de type 2 à type 2 - 7,4 kW. Je vous prie d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes salutations distinguées, L'équipe Wallbox Discounter

Prima laadkabel besteld

Mijn originele laadkabel was te kort en daarom bestelde ik bij Wallbox Discounter een Ratio Pro kabel van 10 meter. Deze was na 2 dagen via GLS in België afgeleverd. Een technische vraag over het product werd snel en duidelijk beantwoord.

Dank voor deze review:) Veel plezier gewenst met uw Ratio premium EV laadkabel type 2 met open einde - 7.4 kW Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Gut es geht aber noch besser

Ich musste erst mal zwei anfragen machen um mich entscheiden zu können ob ich das Produkt kaufe. - unzureichende Kennzeichnung des Produktes (16 oder24 mm) Ausführung. - unübersichtliche Versandkosten auf den ersten Blick. Ich bin zufrieden und würde das Produkt wieder bei Ihnen kaufen.

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es ist ärgerlich zu hören, dass einige Dinge nicht klar waren. Wir werden uns darum kümmern. Aber schön zu hören, dass es am Ende geklappt hat. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Sve savršeno odradjeno,ljubazno osoblje ,5+

Schnelle Lieferung, gute Qualität

Das bestellte Wallboxkabel kam schnell und mit guter Nachverfolgung. Die Qualität ist einwandfrei.

tot zover, niet slecht

de levering liep niet helemaal volgens afspraak waardoor ik een aantal uren voor niets had vrijgehouden. de levering verliep in 2 fasen. de kabels etc op de afgesproken dag maar de panelen pas een dag later waardoor ik dus weer vrij moest nemen. ook het configureren van de solarsmart app was een hopeloze onderneming. contact gezocht via de chat en om verduidelijking gevraagd. heb ik nog niet gehad. word nog aan gewerkt ,hoop ik. aanbevelen met toelichting, nog niet helemaal zeker. voorlopig nog ja omdat het product me wel goed overkomt. kan alleen zonder de app nog niet zien hoe of hoeveel.

Het configureren van de Solarman App kan helaas enige tijd in beslag nemen. Hopelijk zal de oplossing welke wij gisteren telefonisch hebben besproken de juiste zijn:) Wij wensen u veel plezier van de zonnepanelen! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Goed advies en after sales ook perfect!

Heb 2 sets zonnepanelen besteld voor een kleine oplossing. Het advies en de after sales zijn perfect. Ze denken mee en goed bereikbaar via de mail en de telefoon. Ga als ik meer nodig heb zeker bij hun bestellen.

Perfect!

Duidelijke site, snelle reactie op bestelling en betaling

Dank u wel voor deze beoordeling! :) Wij wensen u veel plezier met de Wallbox Pulsar Plus 22 kW Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Tevreden over product, levering, communicatie zending

Globaal tevreden over mobiele thuislader Besen PCD020. Was wel verrast door de lengte van het laadsnoer. Dacht dat het laadsnoer (vanaf de instelbare unit tot de stekker voor de wagen) 6m was. Maar in jullie website staat duidelijk aangegeven dat de totale lengte van de lader 6m is. Heb ik over het hoofd gezien. Maar kan wel mijn plan er mee trekken. De totale lengte (inclusief schuco stekker en laadstekker voor het voertuig) is trouwens 5.50 m. Groetjes.

Dank u wel voor deze beoordeling! :) Wij wensen u veel plezier met de Besen mobiele thuislader ! Wat vervelend om te horen dat u het over het hoofd heeft gezien. Fijn om te horen dat het goed is gekomen en wij wensen u veel laadplezier van uw Besen 22kW! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Preis-Leistungs-Verhältnis in Ordnung

Einfache Handhabung. Einfach einzustellen. Das 15 m Kabel ist sehr angenehm in der Anwendung. Wann ist nicht auf kurze Wege angewiesen. Das Kabel ist in der Qualität sehr hochwertig und der Preis sehr angenehm. Nur zu empfehlen.

Vielen Dank für Ihre Bewertung. ChargeXpert bietet qualitativ hochwertige Produkte zu einem erschwinglichen Preis:) Wir wünschen Ihnen viel Ladevergnügen mit dem Ladekabel! Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Alles Bestens

Sehr schnelle Lieferung und Artikel (mobile Ladestation fürs E-Auto) sieht aus und funktioniert wie beschrieben.

Vielen Dank für Ihre Bewertung:) Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Klantvriendelijk

Snelle reactie zowel per mail als telefonische Snelle levering. Erg vriendelijk en denken mee

Dank u wel voor deze beoordeling! :) Wij wensen u veel plezier met de LDY invisible laadpaal! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Un produit et un prix adaptés

Ayant une petite voiture, je cherchais un câble type 2 adapté. Je l'ai trouvé sur votre site qui propose un large choix, 2 fois moins cher que chez le concessionnaire près de chez moi et avec la garantie CEE. Merci beaucoup.

Alles einwandfrei

Schnelle Lieferung, Ware top. Alles bestens.

Vielen Dank für Ihre nette Bewertung. Es freut mich zu hören, dass alles nach Wunsch verlaufen ist. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Goede kwaliteit

Heb bij jullie een.plug en play setje gekocht. Ben er zeer tevreden over. Het was een beetje lastig vervoeren maar met hulp van een medewerker is het prima gelukt om ze op de imperiaal van de bus te krijgen. Nu de zon nog

Dank voor deze review:) Veel plezier gewenst van de zonnepanelen. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

positief, deskundige medewerker,

Besen wallbox aangeschaft. ABL was helaas, in tegenstelling tot op website stond, niet beschikbaar.

Dank voor uw beoordeling. Desondanks de ABL niet voorradig bleek te zijn hopen wij dat u tevreden bent met de Besen en wensen uw veel laadplezier! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Schnelle und günstige Art des Einkaufs

Hatte ein Wallboxkabel 5 bestellt. Kam innerhalb von 4 Tagen! Bezahlung kein Problem. Gerne wieder.

Quick delivery, good value

Bought a 15 m charger cable here, Best price available w good quality. Recommended.

Thank you for this review. Many charging fun with the Type-2 charging cable. Kind regards, Team Wallbox Discounter

Excellent

Good price, informations, fast delivery.

Thank you for this review. Success with the MyEnergi Zappi charging station! :) Kind regards, Team Wallbox Discounter

Sehr einfache Abeicklung

Schnell und zuverlässig abgewickelt. Nichts zu besnstanden.

Vielen Dank für diese Bewertung. Viel Erfolg mit Ihren bestellten MyEnergi-Produkten! Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox Discounter

Herinckhavestraat 5

7557JJ Hengelo

Over Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.