snel geleverd en goed behandeld

Svar fra bedriftseieren

Dank voor uw review! Fijn om te horen dat de bestelling snel geleverd en goed ontvangen is. Met vriendelijke groet, Team Wallbox-Discounter

Goed product

Heel fijn en goed contact behulpzaam en snelle levering Zeer tevreden

Mooie oplossing voor een thuislader

Svar fra bedriftseieren

Dank voor uw beoordeling! Veel plezier van de EVshield Basic. Een uitstekende oplossing voor het ophangen van uw mobiele thuislader. Met vriendelijke groet, Team Wallbox-Discounter

Alles zo als het beschreven is werkt goed

Alles zo als het beschreven is werkt goed prijs is ok

Svar fra bedriftseieren

Dank voor uw review. Fijn om te horen dat de beschrijving van de mobiele thuislader duidelijk is. En dat alles verder naar wens was. Veel laadplezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Wallbox-Discounter

Awesome

Very friendly and knowledgeable staff. Explain everything to me clearly and with understanding. I would use your service again.

Svar fra bedriftseieren

Thank you for your review! Glad to hear that customers around the world are satisfied with our service. Enjoy your Fisher RFID 7.4kW charging station. Kind regards, Team Wallbox-Discounter

Top snel en goed

Prima shop. Snel geleverd en exact wat ik besteld heb.

Svar fra bedriftseieren

Dank voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Met vriendelijke groet, Team Wallbox-Discounter

Makkelijke site, vlotte bezorging, goede (tel) nazorgg

Duidelijke product beschrijvingen oo de site, goede prijs, vlot bezorgd, vragen nadien keurig beantwoord.

Svar fra bedriftseieren

Dank voor uw beoordeling! Wij zullen er altijd voor zorgen dat onze klanten zo goed mogelijk geholpen worden. En vinden het heel belangrijk om na de aankoop dit te blijven doen. Fijn om te horen dat dit ook zo ervaren wordt:) Veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Faire Preise, rasche Lieferung, gut organisierte Abwicklung. Empfehlenswert.

Svar fra bedriftseieren

Vielen Dank für Ihre Bewertung! Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Orima

Verkeerde kabel gestuurd maar met een E-mail correct opgelost. Wat ik wel mis is een kleine handleiding.

Svar fra bedriftseieren

Dank voor uw beoordeling! Wij leveren bij onze ChargeXpert en LDY producten geen fysieke handleiding mee. Wij vinden dit zonde van al het papier wat ervoor gebruikt wordt. En hebben er bewust voor gekozen om deze handleidingen online te zetten. Wel vindt u in de doos een QR code die u doorverwijst naar de handleiding. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Macht auf den ersten Blick einen soliden Eindruck. Stecker und Kabel wirken hochwertig und der Ladevorgang startet zuverlässig.

Duidelijke website

Snel en goed geadviseerd.

Dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Goede producten met een top service!

2 keer de set van 2 plug in zonnepanelen besteld met 600W omvormers. Beide keren super snelle levering. Een persoonlijk bedankje voor de order tijdens een telefoontje is iets wat je tegenwoordig niet vaak meer mee maakt, maar dit bedrijf snapt dat gelukkig nog wel. Telefonisch overleg over de beste dag voor levering van de panelen en de volgende dag stonden de panelen met behulp van de aardige chauffeur netjes in de woonkamer. installatie was een fluitje van een cent.

Svar fra bedriftseieren

Dank voor uw beoordeling! Altijd fijn om te horen dat onze service en het verdere verloop van de order naar wens is geweest. Wij wensen u dan ook veel plezier van de zonnepaneel met stekker set! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Alles zeer correct geleverd , en zeer scherp geprijsd!!

Goede communicatie , scherp geprijsd , correct en snel geleverd...

Svar fra bedriftseieren

Dank voor uw review! En veel plezier gewenst van uw zonnepaneel met stekker set. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Kommunikation und Bearbeitung gut.

Ein deutsches Manuel hätte ich mir gewünscht.

Zeer deskundig en behulpzaam

Ik ben zeer vriendelijk en behulpzaam behandeld Er word snel gehandeld en ook geleverd Alles was moei verpakt Ik heb van te voren een goed advies gehad Ik heb zelfs meerdere mensen Wallbox aan geraden Ik zou zeggen ga zo door

Svar fra bedriftseieren

Dank voor uw beoordeling! Hopen dat snel de zon volop gaat schijnen en u veel zonne-energie kunt opwekken:) Veel plezier van de zonnepaneelset met stekker. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Super!!

ik ben super goed en leuk geholpen door een medewerker (Dave). Hij gaf goede uitleg en goed advies. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden.

Svar fra bedriftseieren

Dank voor uw beoordeling! En veel laadplezier van uw ChargeXpert verstelbare mobiele lader! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Service uitstekend

Stekkerpaneel gekocht ontbrak snoer direct nageleverd en ook kwaliteit van paneel en omvormer uitstekend netjes zijn ook telefonisch alle vragen beantwoord. Eindelijk weer een bedrijf dat echt aan service doet.

Svar fra bedriftseieren

Dank voor uw beoordeling! Wij willen altijd een zo goed mogelijke service verlenen aan onze klanten. En het is fijn om te lezen dat dit ook zo ervaren en gewaardeerd wordt:) Veel plezier van uw zonnepaneel met stekker set! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Svar fra bedriftseieren

Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat het product toch niet aan u verwachting voldeed. Toch hopen wij dat u over de afhandeling een tevreden gevoel hebt overgehouden. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Goede site met complete product info

Goede firma die qua product info uitblinkt. Mooie mobiele oplader die er kwalitatief zeer goed uitziet. Snel geleverd. Firma die je vertrouwen meer dan waarmaakt.

Svar fra bedriftseieren

Dank voor uw beoordeling! En veel laadplezier gewenst van de LDY mobiele lader. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Telefonisch goed geholpen

snel verstuurd

fast shipping,competitive price

fast shipping,competitive price

Svar fra bedriftseieren

Thank you for your review! Always nice to hear that everything went well. Best regards, Team Wallbox Discounter

Goede prijs

Goed verpakt, levering via GLS traag.

Svar fra bedriftseieren

Bedankt voor je beoordeling! Ondanks dat wij alle bestelling voor 15.00 dezelfde dag versturen, kan het voorkomen dat er vertraging bij onze vervoerder is. Wij wensen u veel laadplezier van uw Besen 3.7kW laadpaal! Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Pas encore

Jespère ne pas avoir de frai de douane jaten mon coli avant de donné mon avis

Svar fra bedriftseieren

Nous sommes très mécontents que vous deviez payer des frais de douane. Mais cela s'applique aux commandes passées en dehors de l'UE à partir d'une certaine valeur. Et nous ne pouvons rien y changer. Néanmoins, j'espère que vous apprécierez la station de recharge MyEnergi zappi. Cordialement, Équipe Wallbox Discounter

Prima geregeld. Prima korting gekregen.

Svar fra bedriftseieren

Dank voor uw review! Wij wensen uw veel laadplezier van de ChargeXpert open-einde kabel. Met vriendelijke groet, Team Wallbox Discounter

Von der Bestellung zur Lieferung ging alles schnell und zuverlässig

Eine Bedienungsanleitung bei dem Gerör wäre sinnvoll

Svar fra bedriftseieren

Vielen Dank für Ihre Bewertung! Es freut mich zu hören, dass alles zu Ihrer Zufriedenheit verlaufen ist. Mit freundlichen Grüßen, Team Wallbox-Discounter

Om Wallbox Discounter

Wallbox Discounter B.V. heeft de voordeligste laadpalen van de BeNeLux. Daarbij is de service natuurlijk erg belangrijk en willen wij graag laten zien wat onze klanten van ons vinden en hoe trots wij op onze service zijn. Heeft u vragen, opmerkingen of een klacht? Alles wordt direct opgepakt en snel beantwoordt. Ben jij ook zo tevreden met ons product en/of service? Dan zien we een beoordeling graag tegemoet natuurlijk. Niet tevreden, neem dan direct contact met ons op.

Kiyoh anmeldelser