Onlangs dat ik met iets na 16 uur besteld was mijn pakket volgende dag binnen. Ik heb een bellenblaas pistool gekocht met licht en geluid. Best stevige kwaliteit. Alleen de geluid vrij irritant. :D Misschien een korte filmpje maken van de producten hoe ze werken. (?)

woensdag voor 16 uur besteld . Vrijdag om 12 uur geleverd. TOP, bedankt team

Super ervaring met de klantenservice

Artikel was verkeerd geleverd. Heb contact opgenomen met de klanten service kreeg niet gelijk antwoord (wat ik ook snap met de drukke coronatijd voor webshops). Maar na 2 dagen kreeg ik netjes een mailtje dat ik een nieuw product nageleverd zou krijgen en het verkeerd geleverde product mocht ik zelfs houden. Na nog 1 dag wachten kwam mijn pakketje binnen en mijn zoon is helemaal blij! Dankje Speelgoedheld voor de goeie service!

Zeer slechte service

We ontvingen een verkeerd (goedkoper) product, er werd beloofd dit verder op te volgen, maar we wachten na 1,5 maand nog steeds op een reactie. Mails blijven onbeantwoord. Geen aanrader, hier koop ik nooit meer!

Verkeerd pakketje geleverd gekregen. Contact opgenomen met klantenservice en gelijk geholpen. Het goede pakketje volgende dag nog geleverd! top service

Bestelling niet volledig

Bestelling niet volledig ontvangen

Conform

Het doosje was kapot (leek open te zijn gemaakt), maar wiens schuld dat is weet ik niet. Het maakt me ook niets uit. Alles zat er nog in en was heel. Belangrijker: Er zat geen overbodig en milieubelastend inpakmateriaal bij.

Gewoon goed, prima kwaliteit en snelle levering!

Geen opvolging na bevestiging van bestelling

Aangenaam aankoopproces - belofte van snelle levering - sedertdien geen update

bestelling gedeeltelijk ontvangen

Na ontvangst van de bestelling bleek een deel van de bestelde producten te ontbreken. Na melding van dit probleem heb ik 1 maal antwoord ontvangen, nadien kreeg ik geen reactie meer. Tot op heden is mijn bestelling nog steeds niet volledig geleverd.

Misschien moeilijkheidsgraad aangeven

Slecht

4 dagen verder nog steeds geen pakket. Geen reactie op verdere mails

Snelle levering en netjes verpakt

Snelle levering en netjes verpakt. Vind alleen jammer dat de track & trace in het Duits is. Maar met Google kom je een eind verder.

top webshop

Mijn ervaring met speelgoedheld is zeer goed, het pakket kwam snel binnen en de kwaliteit is top. Ga zo door speelgoedheld!

Prima prijs en snel in huis.

Top kwaliteit speelgoed

Speelgoed werd snel geleverd en is van top kwaliteit! Aanrader.

Gewoon goed !

Toffe website , overzichtelijk en gemakkelijk om een order te plaatsen. Verzending vlekkeloos en vlug . Men krijgt wat men verwacht .

De bestelling was niet compleet. Had 3 stuks besteld maar 2 stuks ontvangen. Nadat ik een mail gestuurd had kwam de nalevering al na 2 dagen .

Uitstekende snelle service

Heel snelle levering de dag erna zelfs.

Vandaag besteld, morgen geleverd en dadelijk antwoord op e-mail

TOP

Goede service en snelle levering! Klantenservice als zeer goed ervaren.

Was snel

Snel

Niet tevreden.

Te duur voor het geen het is. En enkele benodigdenheden stuk!

Over SPEELGOEDHELD

Speelgoedheld. is opgericht in het hartje van Noord-Brabant. Net als vele andere herinneren wij ons nog goed hoe wij ons hele dagen bezig konden houden met het speelgoed dat we hadden. In die tijd nog vooral met 'simpel' en 'traditioneel' speelgoed. Hoe anders is dat op dit moment, zo'n 25 jaar later. Net zoals wij, heeft ook speelgoed zich in de loop der jaren ontwikkeld. Dat zien we ook terug in onze omgeving. Jonge kinderen die zonder moeite de weg weten te vinden op de nieuwste smartphones en tablets. We staan er niet meer versteld van. Aan de ene kant is dit natuurlijk geweldig, maar aan de andere kant vinden we dat kinderen 'het kind zijn' een beetje verliezen door de digitalisering