mooi speelgoed, snelle levering

Supersnel en goede service

supersnelle levering en netjes verpakt. Goede communicatie, wist precies wanneer pakketje eraan kwam.

vlot verlopen

Levering verliep vlot

Snelle levering volgens afspraak

Snelle levering, goede communicatie

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering, zeer goede prijs en artikel is wat ik ervan verwacht. Ga zeker vaker bestellen.

Niets ontvangen

Hello,er is een probleempje want ik heb mijn zending nog niet ontvangen Bij nader inzien zie ik dat het leveringsadres verkeerd is,er staat op de factuur Gontrode Heirweg,101 9090 volgende alinea 9090 Melle Nu op de opvolgingsborderel van DHL staat Gontrode Heirweg,1909 te 9090 Melle Het juiste leveringsadres is Gontrode Heirweg,101 te 9090 Melle Graag het nodige spoedig doen daar het een cadeau is voor een verjaardag voor zondag 26/07 Met dank M.Lagaert

Snelle levering, product gerelateerd aan prijs, goed

Snelle levering en prima prijs!

Snelle levering en prima prijs!

Weet nog niet!

Nou een beetje voorbarig om nu al een mening te geven voorlopig zijn mijn spullen nog niet binnen. En lees is delayd for 2 days Ik mag hopen dat het binnen is voor zaterdag ivm kinderverjaardag!!!

Ben zeer tevreden over de snelle afhandeling en levering van mijn bestelling.

Voldeed aan mijn verwachting

snelle levering goed product

product voldoet aan de omschrijving, leuke knuffel. Mooi afgewerkt.

Goed produckt

Snelle levering en goede kwaliteit

Zit nog steeds op bestelling te wachten

eerst was het zoek. Dan mail dat het gaat verzonden worden. Er zou een andere mail komen met track nr. Had gehoopt dat het deze mail zou zijn helaas

Snel een nieuwe

Ik had voor mijn zoon speelgoed gekocht met een elektrisch motortje echter na aanschaf bleek dat dit motortje kapot was. De speelgoedheld een berichtje gestuurd en had binnen een week een compleet nieuwe set met werkende motor. Super!

Helemaal naar verwachting !

Samen met mijn kleine gekeken op speelgoed held, de kleine heeft uiteindelijk een keuze kunne maken na anderhalf uur zoeken. Het zag er heel belovend uit op de site en ik was meteen verkocht. Producten worden snel geleverd en zijn van goede kwaliteit, en uitaard was de kleine er heeeel blij mij !!

Goede service!

Kocht een funko pop voor mijn neefje. Goed contact en wist ook precies wanneer deze binnen zou komen. Mijn neefje is er blij mee. Dankjewel! :)

Zeer tevreden!

Mooi spullen binnen gekregen en erg snelle levering. Ga hier in de toekomst vaker bestellen!!

Mooie producten en geweldige service. Mijn kinderen zijn er heel blij mee zijn.

Onlangs dat ik met iets na 16 uur besteld was mijn pakket volgende dag binnen. Ik heb een bellenblaas pistool gekocht met licht en geluid. Best stevige kwaliteit. Alleen de geluid vrij irritant. :D Misschien een korte filmpje maken van de producten hoe ze werken. (?)

woensdag voor 16 uur besteld . Vrijdag om 12 uur geleverd. TOP, bedankt team

Super ervaring met de klantenservice

Artikel was verkeerd geleverd. Heb contact opgenomen met de klanten service kreeg niet gelijk antwoord (wat ik ook snap met de drukke coronatijd voor webshops). Maar na 2 dagen kreeg ik netjes een mailtje dat ik een nieuw product nageleverd zou krijgen en het verkeerd geleverde product mocht ik zelfs houden. Na nog 1 dag wachten kwam mijn pakketje binnen en mijn zoon is helemaal blij! Dankje Speelgoedheld voor de goeie service!

Zeer slechte service

We ontvingen een verkeerd (goedkoper) product, er werd beloofd dit verder op te volgen, maar we wachten na 1,5 maand nog steeds op een reactie. Mails blijven onbeantwoord. Geen aanrader, hier koop ik nooit meer!

Verkeerd pakketje geleverd gekregen. Contact opgenomen met klantenservice en gelijk geholpen. Het goede pakketje volgende dag nog geleverd! top service

Bestelling niet volledig

Bestelling niet volledig ontvangen

Over SPEELGOEDHELD

Speelgoedheld. is opgericht in het hartje van Noord-Brabant. Net als vele andere herinneren wij ons nog goed hoe wij ons hele dagen bezig konden houden met het speelgoed dat we hadden. In die tijd nog vooral met 'simpel' en 'traditioneel' speelgoed. Hoe anders is dat op dit moment, zo'n 25 jaar later. Net zoals wij, heeft ook speelgoed zich in de loop der jaren ontwikkeld. Dat zien we ook terug in onze omgeving. Jonge kinderen die zonder moeite de weg weten te vinden op de nieuwste smartphones en tablets. We staan er niet meer versteld van. Aan de ene kant is dit natuurlijk geweldig, maar aan de andere kant vinden we dat kinderen 'het kind zijn' een beetje verliezen door de digitalisering