Overzichtelijke website

Overzichtelijk en snel geleverd

SUPER WEBSITE

Zeer snelle levering en kwaliteit naar verwachting

Service als super goed ervaren

Bestelling niet ontvangen

Al een tijdje geleden besteld en volgens de site krijg je het binnen minstens 2 dagen. Al een paar mails gestuurd maar geen reactie, en er is geen nummer wat ik kan bellen. Ik ben mijn geld kwijt en niemand die ik hiervoor kan aanspreken om het op te lossen.

Bestelling niet ontvangen

Besteld op 18 maart en nog steeds niet ontvangen. Er is geen telefoonnummer wat je kan bellen. Op mail en chat wordt niet gereageerd. Geld dus kwijt. Oplichters wat mij betreft.

Geen terugbetaling ontvangen na annulering vanuit hen

Ik heb een bestelling gedaan begin februari, na meer dan een week nog niet ontvangen. Gemaild, het bedrijf stuurt terug dat ze direct een mail hebben gestuurd dat de bestelling geannuleerd is. Ik heb geen mail ontvangen. In hetzelfde antwoord staat dat ik binnen een week mijn geld terug heb. Na 3 weken nog geen geld terug, wederom een mail naar ze gestuurd (namelijk geen telefoonnummer beschikbaar), maar na ruim een week nog geen reactie. Ik verwacht niet dat ik mijn geld nog terug krijg. Malafide praktijken....

Defect artikel ontvangen, organisatie onbereikbaar

Ik heb Speelgoedheld 3x gemaild aangezien ik een defect artikel heb ontvangen. Ik verwacht daarom een kosteloze retour. De organisatie antwoord niet en heeft geen telefoonnummer. Schandalig. Ik lees hier ook dat mensen die een artikel hebben geretourneerd nooit geld hebben terug gekregen. NOOIT bestellen hier!!!!

Tot nu toe slecht.

Ik heb donderdag een e-mail gestuurd ivm verkeerde pluche havik die ik ontvangen heb. Ik wil hem terugsturen, maar ik las op de website dat ik de kosten daarvan voor eigen rekening moet nemen. Dat vind ik onterecht als het om een foute levering gaat. Ik heb om een retouretiket gevraagd met antwoordnummer. Tot op vandaag nog geen reactie ontvangen. Aan het eind moet ik me according verklaren met het gebruik van privégegevens.Als ik dit niet aanvink, wordt de mail niet verstuurd. Dus dit is zeker niet vrijblijvend.

Zeer tevreden.

Mijn kleinzoon was er heel blij mee.

product zoals omschreven. Snelle levering.

geen terugbetaling bij retour

ik heb een order retour gestuurd, dit werd afgetekend voor ontvangst. Nu willen ze niet terugbetalen omdat het zogezegd beschadigd is en dat dit de schuld van de vervoerder is, maar ook daarvan willen ze geen bewijs doorsturen. Dus geen product en geen terugbetaling. Puur bedrog deze site! niet op bestellen!

Verschrikkelijk

Mijn zus kocht rond de feestperiode een kinderzetel. Deze bleek veel te klein, waardoor ze hem retour stuurde (binnen de 14 dagen). Eind januari (na heeeeeeel veel mails en geen enkele keer de klantendienst aan de lijn te krijgen), kreeg ze te horen dat haar retour beschadigd teruggekeerd was en ze geen teruggave kreeg! Niemand die haar te woord stond, betaald bedrag gewoon weg! Schandalig deze manier van werken en schandalig dat deze firma een beoordeling van 8,7 krijgt!!! Onbegrijpelijk

goed geregeld

goeie ervaring, allea duidelijk aan gegeven

Bedriegers!

Opletten als je bestelt bij deze firma. Pakket werd retour gestuurd en terugbetaling ontvang je nooit! Bestel zeker NOOIT bij deze webshop.

Uitstekende webshop!

Klantenservice als zeer betrouwbaar ervaren.

Slecht

Helaas nog steeds niet mijn volledige retourbetaling ontvangen. Ik zit nog steeds te wachten op de beloofde retourbetaling van de verzendkosten die ik 6 weken geleden heb moeten betalen. Helaas wordt er niet gereageerd op de mails, terwijl dit bedrijf aangeeft altijd binnen 24uur te reageren!

Voldeed volledig aan mijn verwachtingen

SUPER WEBSHOP

Snelle levering, goede kwaliteit, uitstekende service.

Top service!!

heel blij met mijn bestelling en volgende dag meteen geleverd

Super vriendelijke klantenservice

Klantenservice als zeer vriendelijk en goed ervaren,

SUPER

Super ervaring met klantenservice, product was niet op voorraad en mocht een nieuw product uitzoeken wat nog eens €5 duurder was. TOP

NOG STEEDS GEEN CONTACT MET DE KLANTENDIENST!!!

mijn bestelling van december retour gestuurd. Ik kan de klantendienst helemaal niet bereiken, dus ook nog geen terugbetaling ontvangen. gerechtelijke stappen ondernomen om terugbetaald te worden! denk 2 keer voor je hier besteld!

Casper van Eekelen

Snelle levering en vriendelijke klantenservice

SUPER!!!!

Geweldig!!

Super snelle levering

Over SPEELGOEDHELD

Speelgoedheld. is opgericht in het hartje van Noord-Brabant. Net als vele andere herinneren wij ons nog goed hoe wij ons hele dagen bezig konden houden met het speelgoed dat we hadden. In die tijd nog vooral met 'simpel' en 'traditioneel' speelgoed. Hoe anders is dat op dit moment, zo'n 25 jaar later. Net zoals wij, heeft ook speelgoed zich in de loop der jaren ontwikkeld. Dat zien we ook terug in onze omgeving. Jonge kinderen die zonder moeite de weg weten te vinden op de nieuwste smartphones en tablets. We staan er niet meer versteld van. Aan de ene kant is dit natuurlijk geweldig, maar aan de andere kant vinden we dat kinderen 'het kind zijn' een beetje verliezen door de digitalisering