Goed!

Groot aanbod, snelle levering en de kwaliteit is super! Ik raad iedereen aan om hier speelgoed te kopen.

Goed geregeld.

Bestelling gemakkelijk en op tijd geleverd.

Alles voldeed aan mijn vewachting

Sucks

Totaal geen effect

Totaal geen effect op? Wij snappen het niet zo goed. Hebben geen klachten via de mail binnen gehad!

Nog niets ontvangen

Beste ik heb mijn pakket nog steeds niet mogen ontvangen dus zal nog af te wachten zijn waneer ik er iets van zie Mvg

En pakket ontvangen, binnen de levertijd!

tevreden.

snelle bezorging

Bij een bestelling in het weekend (zaterdag/zondag) word het niet de volgende dag geleverd maar de dinsdag erop. Dit staat ook duidelijk allemaal verteld bij onze verzend voorwaarden!

Donderdag 16.10 besteld vrijdag in de brievenbus

Zeer slecht, bestelling zonder reden geannuleerd

Ik had zaterdag 17 oktober iets besteld, dit zou volgens de site dinsdag worden geleverd. Echter de vrijdag erna was er nog steeds niets bezorgd, en op de site stond tot mijn verbazing dat de order was geannuleerd (hier had ik geen bericht oid van ontvangen. Na contact via de mail kreeg ik te horen dat er een fout inzake de prijs van het artikel was, en dat de bestelling daarom was geannuleerd. Tot op heden heb ik het geld nog niet terugontvangen, na ongeveer 2 weken aan mails te hebben gestuurd en geen enkele reactie meer terug te hebben ontvangen. Conclusie: ik zou persoonlijk niets meer bij de speelgoed"held" kopen. Edit: na een aantal weken toch mijn geld retour ontvangen, dit doet echter niets af aan mijn oordeel.

Was een fout in het voorraad systeem, Meneer meerdere malen laten weten dat het onderzoek van DHL even kon duren. Na het onderzoek van DHL ongeveer 14 dagen is het aankoopbedrag direct terug gecrediteerd!

Duur!

Levering ok! Maar 2 maal duurder dan in een ander winkel (Brugge).

Gewoon goed

Optijd geleverd prijs kwaliteit is goed

Leuke website.

Groot aanbod, snelle levering

Zeer matige service - bestelling zonder reden geannuleerd

Zeer slecht, mijn bestelling was ineens geannuleerd (zonder duidelijke reden) en ik heb na 2 weken het geld nog niet terug. Communicatie via mail is erg traag.

Aankoopbedrag inmiddels terug gecrediteerd, moesten wachten op onderzoek van DHL.

Alleen maar lof!

Positieve ervaring

Uitstekende service!

Uitstekende service!

Snelle levering!

Wat fijn dat jullie webshop geen verzendkosten heeft. Alles zit netjes ingepakt. Top!

Heel snel , correct en prima kwaliteit

Ik heb mijn bestelling nog niet dus ik ik weinig zeggen

???

Als u een bestelling bij ons plaatst op zaterdag dan krijgt u deze dinsdag binnen! Zo staat het ook vermeld op de site als u kijkt bij verzending.

Snelle bezorging en was er enorm blij mee. 4 rollen gips besteld en vandaag me gipsbuik gemaakt :D

mooi speelgoed, snelle levering

Supersnel en goede service

supersnelle levering en netjes verpakt. Goede communicatie, wist precies wanneer pakketje eraan kwam.

vlot verlopen

Levering verliep vlot

Snelle levering volgens afspraak

Snelle levering, goede communicatie

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering, zeer goede prijs en artikel is wat ik ervan verwacht. Ga zeker vaker bestellen.

Ontvangen

Door foutief huisnummer konden de goederen niet afgeleverd worden,jammerlijk was de transporteur niet bereikbaar en kreeg ik eerst geen en dan na lange tijd antwoord van Speelgoedheld.De frustatie zat hem hoofdzakelijk in het geen antwoord krijgen en het niet open staan voor een oplossing Uiteindelijk is na veel mailverkeer alles in orde gekomen

Er is contact met u opgenomen door onze klantenservice en wij hebben vernomen dat alles is opgelost.

Snelle levering, product gerelateerd aan prijs, goed

Over SPEELGOEDHELD

Speelgoedheld. is opgericht in het hartje van Noord-Brabant. Net als vele andere herinneren wij ons nog goed hoe wij ons hele dagen bezig konden houden met het speelgoed dat we hadden. In die tijd nog vooral met 'simpel' en 'traditioneel' speelgoed. Hoe anders is dat op dit moment, zo'n 25 jaar later. Net zoals wij, heeft ook speelgoed zich in de loop der jaren ontwikkeld. Dat zien we ook terug in onze omgeving. Jonge kinderen die zonder moeite de weg weten te vinden op de nieuwste smartphones en tablets. We staan er niet meer versteld van. Aan de ene kant is dit natuurlijk geweldig, maar aan de andere kant vinden we dat kinderen 'het kind zijn' een beetje verliezen door de digitalisering