Verschrikkelijk

Mijn zus kocht rond de feestperiode een kinderzetel. Deze bleek veel te klein, waardoor ze hem retour stuurde (binnen de 14 dagen). Eind januari (na heeeeeeel veel mails en geen enkele keer de klantendienst aan de lijn te krijgen), kreeg ze te horen dat haar retour beschadigd teruggekeerd was en ze geen teruggave kreeg! Niemand die haar te woord stond, betaald bedrag gewoon weg! Schandalig deze manier van werken en schandalig dat deze firma een beoordeling van 8,7 krijgt!!! Onbegrijpelijk

goed geregeld

goeie ervaring, allea duidelijk aan gegeven

Bedriegers!

Opletten als je bestelt bij deze firma. Pakket werd retour gestuurd en terugbetaling ontvang je nooit! Bestel zeker NOOIT bij deze webshop.

Uitstekende webshop!

Klantenservice als zeer betrouwbaar ervaren.

Slecht

Helaas nog steeds niet mijn volledige retourbetaling ontvangen. Ik zit nog steeds te wachten op de beloofde retourbetaling van de verzendkosten die ik 6 weken geleden heb moeten betalen. Helaas wordt er niet gereageerd op de mails, terwijl dit bedrijf aangeeft altijd binnen 24uur te reageren!

Voldeed volledig aan mijn verwachtingen

SUPER WEBSHOP

Snelle levering, goede kwaliteit, uitstekende service.

Top service!!

heel blij met mijn bestelling en volgende dag meteen geleverd

Super vriendelijke klantenservice

Klantenservice als zeer vriendelijk en goed ervaren,

SUPER

Super ervaring met klantenservice, product was niet op voorraad en mocht een nieuw product uitzoeken wat nog eens €5 duurder was. TOP

NOG STEEDS GEEN CONTACT MET DE KLANTENDIENST!!!

mijn bestelling van december retour gestuurd. Ik kan de klantendienst helemaal niet bereiken, dus ook nog geen terugbetaling ontvangen. gerechtelijke stappen ondernomen om terugbetaald te worden! denk 2 keer voor je hier besteld!

Casper van Eekelen

Snelle levering en vriendelijke klantenservice

SUPER!!!!

Geweldig!!

Super snelle levering

Snel en correct

De bestelling werd snel en correct afgehandeld. Heerlijk als je zo op service kunt vertrouwen. Prima leverancier prijs en kwaliteit score 9. Ik ga deze online leverancier zeker vaker gebruiken.

Snelle en correcte service

Snelle en correcte service

het pakket is niet aangekomen

en wat nu?

Snelle levering zonder verzendkosten

Snelle levering.

Super winkel!

Alles in orde qua levering en scherpe prijzen. Ik bestel nergens anders meer!

Goed bedrijf!

Helemaal prima

Snelle service goede kwaliteit

Snelle service ondanks dat het besteld was tijdens de feestdagen!

Helemaal niet goed

Heb bestelling nog niet ontvangen! Besteld van 21/12 12u!

Slecht

Speelgoed besteld voor de kerst maar nog steeds niet gekregen, waarom staat dan op de site vandaag besteld morgen verzonden ?erg erg had ik voor mijn kleinzoon gekocht voor de kerst , paar keer gemailt en ook via chat maar zonder resultaat. Te erg voor woorden gewoon.

Over SPEELGOEDHELD

Speelgoedheld. is opgericht in het hartje van Noord-Brabant. Net als vele andere herinneren wij ons nog goed hoe wij ons hele dagen bezig konden houden met het speelgoed dat we hadden. In die tijd nog vooral met 'simpel' en 'traditioneel' speelgoed. Hoe anders is dat op dit moment, zo'n 25 jaar later. Net zoals wij, heeft ook speelgoed zich in de loop der jaren ontwikkeld. Dat zien we ook terug in onze omgeving. Jonge kinderen die zonder moeite de weg weten te vinden op de nieuwste smartphones en tablets. We staan er niet meer versteld van. Aan de ene kant is dit natuurlijk geweldig, maar aan de andere kant vinden we dat kinderen 'het kind zijn' een beetje verliezen door de digitalisering