Snelle service, mooi product geleverd

Ondanks dat het bedrijf in de eerste week van de coronacrisis zat en thuis moest werken, werd ik uiterst snel geholpen, ook met wijzigingen in de leveringsdetails. Zo'n 6m2 groendak werd op een stevige palet afgeleverd met daarbij alle nodige materialen. Het dak leggen was zo gedaan en het sedum is van goede kwaliteit. Nu het dak twee maanden ligt is wordt het beetje bij beetje nog steeds mooier.

Super simpel, lekker Groen!

Alles conform afspraken geleverd gekregen met een super vriendelijke en uitgebreide uitleg erbij! Daardoor was het aanleggen van het dak binnen een uurtje geregeld! We genieten nu elke dag van het uitzicht op ons groene dakje!

Gemakkelijke website, goed zelf te installeren

Er is veel aanbod. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een groen dak pakket van Topgroen vanwege de gebruikersvriendelijke website en duidelijk instructie filmpje. Bij het bestellen moesten we nog wel even pas op de plaats maken. We hadden vooraf gedacht lengte maal breedte te moeten invoeren. Dat bleek omtrek en oppervlakte, even scherp op zijn dus. Levering was een dag vroeger, maar met de ophokplicht waren we toch thuis. Materiaal een klein beetje anders aangeleverd dan verwacht. Vooral het onderste zeil bleek niet op losse rollen van een meter breed, maar kwam van een grote rol zoals je ook wel bij tuincentra ziet hangen. Niet getreurd, beetje knip en plak werk en ook weer voor elkaar. Ons groene dakje van 2,65*2,60 zat er binnen 2,5 uur op. En dat was inclusief voorgenoemd knip en plakwerk + een paar keer de plannen bijstellen omdat de stenen nauwelijks genoegd waren voor 15 cm rand in plaats van de 25 cm die we uit de handleidingen afgeleid dachten te hebben. Al met al tevreden over de aankoop en over de totstandkoming van het dak in het plan van andere maatregelen om meer vogels, vlinders en ongedierte :-) onze tuin in te krijgen. Na de oorspronkelijke review (hierboven) is meteen actie ondernomen en zijn verbeteringen op de in de systemen , op de website en in de handleiding meteen doorgevoerd. Prettig om te ervaren dat het “TOP” in de naam Topgroen zo bijdraagt aan een een nog betere ervaring en dienstverlening. Van prima goed naar nog beter👍

Beste Jasper, Zoals gisteren per mail gecommuniceerd hebben we alle suggesties en opmerkingen meteen aangepast in onze website. Bedankt voor je input, wij hebben hier weer van geleerd en onze dienstverlening is hierdoor weer een stukje verbeterd! Dank je wel! 08-4-2020 Super bedankt Jasper voor je aanpassing! Daar doen we het allemaal voor!

deskundig en goede kwaliteit

veel keus, goede instructie om het zelf te leggen, goede kwaliteit, snelle levering en goede klantenservice en deskundigheid voor inhoudelijke vragen

Dank je wel Frits voor je prachtige beoordeling!

In goede handen

Acht jaar geleden hebben wij een sedumdak laten aanbrengen op onze garage. Niet alleen zijn wij zelf erg over het resultaat te spreken, ook onze buren waren erg blij met de vergroening van hun uitzicht. En het dak is niet alleen mooi voor het oog; het geeft ook een goed gevoel om de bijen te horen zoemen als het in bloei staat (en nee: geen insecten die naar binnen vliegen). Onlangs hadden we een kleine lekkage als gevolg van hevige regenval. Topgroen gebeld en de dag erop is een kleine aanpassing aan de afwatering gedaan: nergens meer last van gehad. Snelle en betrouwbare service!

Ons groene dak werd zeer kundig en zorgvuldig gelegd!

Wij wilden graag een groen serredak en ook onze buren wilden meedoen en aldus geschiedde door Topgroen. Het dak werd heel zorgvuldig en voor zover wij konden beoordelen op zeer deskundige wijze gelegd met een prachtig resultaat! Wij, en onze buren, zijn dan ook bijzonder tevreden over Topgroen en willen dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen aan ieder die ook graag een groen dak zou willen!

Dank je wel Helen voor je prachtige beoordeling! Daar zijn wij erg blij mee!

Prima uitleg, planning, plaatsing en service.

Prima. Heldere info en uitstekend uitgevoerd.

Dank je wel Frank voor je prachtige beoordeling! Daar doen we het voor!

Had niet beter gekund!

Ons badkamerdakje werd in hoog tempo geprepareerd en met sedem bedekt. En het ziet er nog fantastisch uit! We zijn er erg blij mee

Dank je wel Mariëlle voor je prachtige beoordeling, daar doen we het voor!

Mooier dak, betere isolatie en beter voor het milieu!

Professioneel bedrijf. Duidelijke afspraken, nagekomen beloftes en een uitstekend resultaat.

Prettig bedrijf

Goede uitleg bij levering van al de materialen. Heel duidelijk. Topgroen levert ook mensen die e.v.t kunnen assisteren. Als u bv zelf niet in staat bent om het zelf te leggen. Zeer fijn geholpen. Wij zullen dit bedrijf dan ook aan iedereen aanbevelen. Grote klasse. Professionele aanpak.Hier onder een linkje van een videofilmpje hoe onze dag en ervaring verlopen is. https://www.youtube.com/watch?v=5Kr0MbsyVeY&ab_channel=Richenyoutube

Super gedaan, mooi groen dak van ca. 7 bij 13 meter. Goede service, aardige lui.

Staat hierboven: TOP.

Dank je wel Adriaan voor je mooie beoordeling!

Met behulp van de enthousiaste en vakkundige medewerkers van TOPGROEN hebben wij een TOP groen dak.

Wij hebben met de gehele straat onze daken groen gemaakt. Met behulp van de duidelijke uitleg van TOPGROEN was dit een klus die makkelijk geklaard kon worden. Met als resultaat een groen dak van een goede kwaliteit. Het ziet er nu na 5 maanden nog steeds fantastisch uit. Wij zijn er ontzettend blij mee!

Dank je wel Patricia, voor je prachtige beoordeling, zijn we heel erg blij mee!

Het ziet er ook zo gezellig uit, als ik boven uit het raam kijk

Vond het zeer gezellig om dit met de hele straat te doen, zo hebben we toch nog meer groen in onze wijk.

Dank je wel Mirjam, geweldige beoordeling, het was een mooi dag zo met de hele straat!

Alles volgens offerte en afspraken gerealiseerd, met uitstekend resultaat

Topgroen heeft bovenop mijn geïsoleerde keukendak een groen sedumdak aangelegd. Alles conform offerte en afspraken. Keurige uitvoering en afwerking. De uitvoerders waren duidelijk terzake kundig en bovendien netjes binnenshuis (de parketvloer werd beschermd) en rustig buitenshuis.

Beste mevrouw Brandenburg, bedankt voor uw prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee!

Een prachtig groen dak met top service.

Topgroen is snel, stipt en betrouwbaar. We zijn ontzettend blij met onze keuze voor een groen dak op de uitbouw.

Dank je Sanne voor je lovende woorden! Geniet van jullie mooie dak!

Prima geregeld.

Samen met onze buren de dakbedekking van het platte dak tussen onze huizen laten vernieuwen en daarna het Topgroen sedum laten plaatsen. Ook voor het dak van een overkapping in onze tuin is de dakbedekking vervangen en sedum gelegd. Alles is netjes volgens afspraak uitgevoerd door vriendelijke en deskundige vakmensen.

Bedankt Herman voor je mooie beoordeling en voor de mooie opdracht!

Perfecte service!

Op het dak van onze schuur heeft TOPGROEN B.V. een sedumbedekking aangebracht. Keurig en professioneel afgewerkt. Het is een prachtig gezicht om elk seizoen de kleuren te zien veranderen en mooi dat de vogels naar hartenlust zich vermaken op het dak. De schuur was voorheen erg warm in de zomer en door het sedumdak is de temperatuur behoorlijk gedaald.

Dank je wel Martin voor dit prachtige cijfer!

Top service en top resultaat!

Wij genieten al enige tijd van ons groene dak. Het is keurig gelegd door echte vaklui!

Dank je wel Femke voor deze prachtige beoordeling!

Over TOPGROEN BV

Samen met heel Nederland willen we ieder dak, van groot tot postzegelformaat koesteren en met groen bedekken van nu tot 2030. We stoppen niet tot de teller op 1.000.000 m² staat. En dan weer verder... Soms kan een simpele actie de hele wereld veranderen als er maar genoeg mensen zoals jij en ik meedoen. Make Holland Green Again!