Er klopte iets niet (meer) in de winkelwagen toen ik ging bestellen - was met 1 telefoontje in 2 minuten opgelost.

Goede kwaliteit, goede service en mega enthousiaste medewerkers. Precies wat we verwacht hadden en heel simpel te leggen!

5 % korting kerstactie code TPG-WLT

Ons groen dak staat er super bij. Snel geleverd

Blij met de keuze voor Topgroen!

Twee maanden geleden door Topgroen een sedumdak laten aanleggen. Het platte dak van ons huis (helaas niet in het zicht) en een lager gelegen gedeelte dat wel te zien is vanuit een raam. Een wereld van verschil met het saaie kale dak ervoor en dus een genot om naar te kijken. Ook de isolerende werking heeft zich al snel bewezen! Naast het mooie, natuurlijke dak en de praktische voordelen van de (natuurlijke) isolatie in de winter en zomer was er natuurlijk ook een voortraject. Ik kan niet anders zeggen dat ook dit prettig verlopen is. Toegankelijk, flexibel bedrijf met duidelijke en snelle communicatie (ook over tijdelijke subsidie mogelijkheid). Daarnaast ook vriendelijke en kundige medewerkers op de dag van aanleg. Het dak ligt er TOP(groen) bij!

Hoewel het afspreken voor de levering erg lastig blijkt krijg je wel wat je besteld. Ookal zijn de afmetingen van de cassettes anders dan opgegeven is het eindresultaat prima. Nu maar hopen dat ze een strenge winter doorkomen. Gr Remco

Super duidelijk, transparant, klantvriendelijk en eerlijk; top!

Niet snel zo enthousiast over klantvriendelijkheid als dit keer! De website en het bestelproces online zijn al super helder en simpel. Telefonisch advies maakte de klantgerichte beleving helemaal af. Echt heel fijn om te zien dat het dus gewoon kan; een simpel proces, klantvriendelijke benadering, geen kleine lettertjes, en nog meedenken ook!

Prima pakket en goed zelf te leggen

De communicatie met kantoor was meer dan prima. Persoonlijk en snel. Bij vragen werd ik zeer snel te woord gestaan. Leggen is wel even een zwaar klusje maar door de duidelijk filmpjes op de site makkelijk zelf te doen. Rollen zijn paar weken geleden gelegd en vertonen hier en daar nog best veel donkere plekken. Dus hopelijk slaan die aan. Advies: na levering van de materialen gelijk starten want de rollen lang laten liggen is niet bevorderlijk, wat logisch is.

Goed en snel geleverd, met gesplitste facturen voor de subsidie aanvraag

Goed en snel geleverd, met gesplitste facturen in combinatie met de buren… ook voor de subsidie aanvraag!

Topgroen groen dak kortingscode TPG- WLT voor 2,5% extra korting

Snel geleverd, goede kwaliteit en duidelijke leginstructies.

Topgroen doet wat beloofd wordt

Deskundige telefonische raadgeving vooraf met nuttige tips en meedenken in "ons project": een serre voorzien van sedum dakbedekking. Levering volgens tijdsplan.

geweldig product

Topgroen geeft duidelijk overzicht van de aangeboden producten. Duidelijke handleiding voor het leggen van het Sedum. producten geleverd op afgesproken dag. Bij vragen, direct bereikbaar en beantwoord.

Topgroen is gewoon TOP!

Goed contact, snelle levering, super service! Kortom zeer tevreden en super blij met ons groen dak, elke dag weer genieten van de plantjes!

Fantastisch!

Wat een mooi product en fijn bedrijf! Super snelle en kundige klantenservice die antwoord hebben op al je vragen! Door de duidelijke instructiefilmpjes was het aanleggen van het sedumdak een eitje! Wat een verschil, hopelijk is de buurt geïnspireerd; er zijn nog genoeg daken te vergroenen :)

Top met Topgroen

Vorig jaar een sedumdak aangelegd welke er dit jaar prachtig bij staat. Dit jaar het dak van de aanbouw gedaan, echter hier zat wat veel gras tussen. Twee voorkomende jongemannen van Topgroen hebben alles vervangen. Dit is werkelijk een Top garantie van Topgroen. Volgend jaar ga ik mijn garagedak doen!

Geweldige backoffice die antwoord wisten op al mijn vragen

Onervaren als ik ben, heb ik in de hele aanloop naar de definitieve order vele vragen gehad die allen naar tevredenheid werden beantwoord. Ook de instructiefilmpjes op de site hebben ons heel erg geholpen om het sedumdak naar volle tevredenheid te plaatsen.

Prachtig groen dak, eenvoudig te leggen. Gebruik kortingscode TPG-JTT voor 2,5% lagere prijs!

Van begin tot het eind een top ervaring. Een groen dak in minder dan een dag. Het begon al bij de bestelling/offerte. Naast de geautomatiseerde mails een persoonlijk bericht en snelle reactie op een extra gestelde vraag. Netjes en op tijd geleverd. Ruim voldoende materiaal en met de video-handleiding op de site is leggen een fluitje van een cent (al is het sjouwen naar het dak wel een uitdaging die spierballen vraagt!). Ook de aftersales (contact over terug nemen teveel aan materialen) was vriendelijk en accuraat. Al met al een mooie stap voor het milieu, met voor ons een prachtig groen dak. Twijfel niet en maakt ook jou deeltje van Nederland groener. Gebruik kortingscode TPG-JTT voor een lekker korting van 2,5%!

TopGroen regelt het groen top!

Prettige en laagdrempelige intake, direct daad bij het woord: we zijn blij met ons sedumdak!

Uitstekende service, levering en materialen

Nette en overzichtelijke offerte, snelle levering, duidelijke instructies!

Prima begeleiding/meedenken bij aanschaf

Prima via chat meegedacht. Mis wel mijn twee koppelstukjes type 2 80/100. En een montagefilmpje t.b.v. een (hellend) dak zonder dakranden zou handig zijn

No nonsens - goede communicatie - prima product

Samen met de buren een Sedumdak besteld - de duidelijke website trok ons meteen over de streep. Offerte duidelijk, snel én meteen bruikbaar voor subsidieaanvraag. De communicatie was snel en duidelijk - ook over het moment van leveren. Voldoende materiaal om het werk uit te voeren, zelfs nog iets over om een stukje op het dak van de houtopslag te leggen. (zelfs het weer was goed geregeld, bewolkt maar droog tijdens de werkzaamheden en een prachtige bui regen na afloop)

niet tevreden

De communicatie met levering en op de dag zelf ging erg moeizaam. Ik vind het niet mooi het lijkt wel of het niet netjes is gelegd en ik vind het geen € 1.000,00 waard moet ik eerlijk zeggen.

Zeer goede bezorging op de afgesproken datum. Bij het leggen bleken een aantal rollen sedummat van erg slechte kwaliteit te zijn maar die zijn prompt door Topgroen vervangen voor nieuwe!

Goede service.

Prima materiaal,simpel te verwerken en mooi resultaat

Keurige levering, goed verpakt. Makkelijk te verwerken en keurig materiaal. Na het leggen van de tweede strook zat er al een dagpauwoog (vlinder) op. ☺️

vlot en netjes afgehandeld

een kleine strook plat dak is door Topgroen voorzien van sedum. Uitstekende communicatie, zowel op vragen via de mail als bij telefonisch contact. Na afronding tips voor de directe verzorging.

Over TOPGROEN BV

Samen met heel Nederland willen we ieder dak, van groot tot postzegelformaat koesteren en met groen bedekken van nu tot 2030. We stoppen niet tot de teller op 1.000.000 m² staat. En dan weer verder... Soms kan een simpele actie de hele wereld veranderen als er maar genoeg mensen zoals jij en ik meedoen. Make Holland Green Again!