Goede service!

Snelle levering, geen problemen.

Goed werk en vriendelijke medewerkers!

Contact met de organisatie, het geleverde werk en de medewerkers die het groendak hebben geplaatst en onderhoud hebben uitgevoerd. Zeer tevreden!

prima service

Prettig contact Vlotte afspraak Correct geleverd Goede nazorg

Prettig contact met topgroen! Snelle levering. Mooi sedum! Misschien is een beschrijving een goed idee, welke materiaal volgorde. Maar met YouTube lukte ook!

Wat een inzet.en kunde.

Wij hebben onze sedum laten verplaatsen omdat we gaan verbouwen. Wat een klus maar het is weer top uitgevoerd. Ben erg onder indruk van de inzet en kunde van de mannen.

In 1 dag een mooi groendak

Fijne party die het leggen van het groendak kon combineren met het aanleggen van zonnepanelen. Alles op 1 dag dus maar 1 keer de werklui over de vloer. Fijne mannen die net werk hebben afgeleverd.

Snel een mooi topgroen dak geleverd, inclusief goed advies!

Wij wilde zelf een groen sedumdak op de carport aanleggen, na contact te hebben gehad met Topgroen BV was alles geregeld. De offerte was goed en de duidelijke instructie voor het aanleggen heeft geresulteerd in een mooi sedumdak!

Mooi product voor een groene toekomst

Na advies en ervaringen van kennisen ook de keuze gemaakt voor een groen dak. Het is een mooie aanvulling voor eem groene toekomst voor extra isolatie en een mooi uitzicht. Daniel is zeer behulpzaam geweest en heeft alles keurig volgens afspraak geleverd.

goede service en advies

Correct geholpen en vragen worden snel beantwoord. Topgroen denkt mee! geleverde materialen kloppen vwb m2 en aantallen. Sedum is net gelegd. Voor mij moeilijk te beoordelen hoeveel soorten sedum in het tapijt verwerkt zitten (6 tot 8 soorten?)

Sympathieke mensen, vakkundig en service gericht. Goede prijs

Bovenstaande zegt genoeg

Komen afspraken na en erg goed klant contact. Goed telefonisch en per mail bereikbaar altijd met snelle reactie.

prima verzorgd

alles goed geleverd conform afspraak.

Goede communicatie, maar begroeiing matten erg uiteenlopend

Vriendelijk personeel! Informatie opvragen, bestellen en leveren verliep allemaal erg vlot. Instructies op de site zijn duidelijk. De kwaliteit per rol scheelt wel heel erg. Ik heb rollen die helemaal groen zijn er rollen waarbij alle aarde van de netten eronder viel. Resultaat dat er kale plekken ontstaan en het sedum op andere plekken begraven wordt. Toen ik dit er vervolgens af wil schudden, kwam er alleen maar meer los. Ik hoop dat het sedum er nog wel doorheen gaat groeien op die plaatsen.

Topgroen is prima. De sedummatten matig.

Topgroen als bedrijf is prima. Goede info en begeleiding. Nazorg ook goed. Jammer alleen dat het product dat ze leveren, ingekocht via Sempergreen matig is. Heel dun en met name aan de uiteinden zeer matig begroeid. Ook was er gras aanwezig in de matten. Bij het verwerken veel uitval van begroeiing. Beoordeling matig komt door het matig product. Aanbeveling Nee komt door het product niet door het bedrijf.

Behulpzaam en flexibel

Een mooi groen schuurdak en ondanks een foutieve berekening van onze kant werd het snel en netjes opgelost.

Advies op maat en prettige communicatie

Zeer tevreden over de service van Topgroen

Goeie service, prima contact. Mooi product

Het is de tweede keer dat ik producten koop, de problemen van de vorige keer zijn goed opgelost. Deze was perfect.

Beste Edwin, bedankt voor je mooie review. Fijn dat we het met elkaar hebben kunnen oplossen. Geniet van je sedum dak.

Netjes en volgens afspraak geleverd

Netjes en volgens afspraak geleverd

Goede en duidelijke communicatie.

De sedum is van zeer goede kwaliteit. Het is een mooi product. Communicatie tussen de koper en verkoper verliep goed. Daniel en Sander zijn geduldig en hebben me uitstekend advies gegeven. Sedum was snel bezorgd. Bezorgen door het hele land, ook in Ut Sjoen Mestreech.

Prima zakendoen

Mooi groen, snel geleverd en snel gehandeld. Ik ben een snelle beslisser en wilde kwaliteit sedum. Verder heb ik nog een kleine korting bedongen en gekregen! van Daniel.

Bedankt voor je beoordeling, Rutger!

Niet wat ik er van verwacht had

Via de internet site hebben we gekozen voor Topgroen ivm de mooiere aluminium randprofielen die op de site werden aangeboden. Bij levering zaten er andere profielen bij die de andere aanbieders ook leveren. Als reactie hierop kregen we dat die profielen niet meer leverbaar zijn en dat ze vergeten waren de profielen van de site te halen! Verder waren de sedum matten van matige kwaliteit, veel dode plantjes waarschijnlijk doordat ze te lang opgerold hebben gelegen tijdens het vervoer. Al om al dachten we iets meer te betalen voor betere kwaliteit, maar dat hebben ze niet kunnen waarmaken.

Beste Edwin, Bedankt voor je bericht. De kweker is geïnformeerd over de rollen van mindere kwaliteit. Zoals telefonisch besproken gaan we er mee aan de slag en zorgen we dat het keurig wordt opgelost. De foto van de dakrandprofielen is inmiddels aangepast.

Groningers geven geen 10.nen

Maar ik heb niks te klagen hoor; Vragen worden prompt beantwoord; De prijs is goed; Korte levertijd, tenminste, ik vind 5 (werk)dagen voor dit spul best wel goed; Tja, Ze.Doen.Het.Gewoon. Bedankt hoor.

Bedankt voor de beoordeling! Veel plezier van je nieuwe groendak! ;)

Prima matten, netjes thuis geleverd

Very fast, friendly and efficient help and installation.

Over TOPGROEN BV

Samen met heel Nederland willen we ieder dak, van groot tot postzegelformaat koesteren en met groen bedekken van nu tot 2030. We stoppen niet tot de teller op 1.000.000 m² staat. En dan weer verder... Soms kan een simpele actie de hele wereld veranderen als er maar genoeg mensen zoals jij en ik meedoen. Make Holland Green Again!