Uitstekend product en uitstekende service

Vanaf het eerste moment prettige service. Betrouwbaar. Flexibel. Het product is mooi en precies goed voor ons dak, eenvoudig te leggen tussen de zonnepanelen!

Een mooi product geïnstalleerd door vakkundig personeel

Wij zijn erg blij met ons sedum dak. De communicatie met Topgroen was erg prettig en de installateurs hebben ons sedum dak netjes neergelegd. Zij gaven duidelijk advies voor onderhoud.

Goede communicatie en topservice

Ik heb een prettig gesprek met Daniël gfehad over de mogelijkheden voor een groen dak op mijn uitbouw. Ter plekke is de offerte gemaakt en is er een afspraak gemaakt voor de aanleg. Op de dag van de aanleg lipe alles voorspoedig en had ik na afloop een mooi groen dak. De overtollige spullen en het afval is jeurig opgeruimd. Kortom zeer aanbevelenswaardig!

Geweldige service

Op vrijdag 16 juni is ons groende dak geplaatst. Het bedrijf maakt duidelijke afspraken en de service erg goed en waren heel vriendelijk aan de telefoon. Wij hebben een duidelijke uitleg gekregen voor het onderhoud. De installateur was op het afgesproken tijdstip aanwezig en heeft keurig werk geleverd. Hij heeft alles netjes opgeruimd en alles wat over was meegenomen, zelfs de pallet waar alles op geleverd was, nam hij mee! De pallet met goederen was netjes op de afgesproken dag geleverd.

Goed, beetje slordig maar met bezem zo opgelost.

Goed, beetje slordig maar met bezem zo opgelost.

Een leuk project waar we nog jaren van kunnen genieten

Goede communicatie en kwaliteit. Kortingscode: TPG-BAKKER

Leuk contact en vlot geregeld

Binnendienst zeer vlot en vriendelijk. Mooi resultaat, kwam alleen 1 zak grind tekort.

Prima communicatie, snelle levering

Prettig om te bestellen, snel antwoord op mijn vragen. Alleen het instructiefilmpje klopt niet helemaal meer!! (Aanleg van een sedum dak) opsluitprofiel wordt niet geleverd bij een bijna plat dak. Op het filmpje is dat wel zo. Ook wb de hemelafvoerroostertjes: die worden bijgeleverd terwijl ik ze al had. Zonde! Het zou fijn zijn als je dat allemaal kan aan- of uitklikken :)

Bedankt voor de review! Het opsluitprofiel (scheidingsprofiel) wordt inderdaad niet standaard meegeleverd, maar kan uit esthetische overwegingen worden bijbesteld! Het bolrooster wordt niet standaard meegeleverd, maar staat inderdaad wel 1x aangeklikt in de configurator. Misschien kunt u er een buur mee blij maken! Veel plezier met het groendak! ^Jasper

TOPGROEN heeft me uitstekend geholpen

Dankzij de filmpjes op de website was het leggen een fluitje van een cent.

Top om te horen! Geniet van je groendak! ;) ^Jasper

Wat een fijn bedrijf! Alles online kunnen regelen, bij telefonisch contact word je aardig te woord gestaan, en afspraken worden nagekomen. De werknemer die de klus uitvoerde werkte netjes en snel, en het eindresultaat is geweldig. Ik ben erg blij met het sedumdak op de carport. Mocht ik nog een keer een sedumdak willen hebben, dan kies ik direct weer voor Topgroen!

geweldig

Geweldig, binnen 1 week mijn platdak vergroend.

Snelle service en informatie. Binnen 1 week geregeld en gelegd. :-) Blij mee.

Zoals het hoort

Naast het leuke en professionele contact, ook op zaterdag (!) is alles netjes geleverd conform afspraak. TOP bedrijf!

prima materiaal.

Via de site besteld en netjes volgens aangegeven datum geleverd. Materialen zien er prima verzorgd uit. Mooi sedum mat.

Heel blij met Topgroen, Daniel en team

Op mijn verzoek is Daniel langsgekomen om de mogelijkheden voor een groen dak te bespreken op onze uitbouw en schuur en daarmee ook gekeken naar zonnepanelen die we eventueel willen laten plaatsen. Naast offerte voor Sedum dak Via Daniel diverse offertes voor zonnepanelen ontvangen. Inmiddels zonnepanelen en sedumdak en de maximale subsidie uit de gemeentelijke subsidie pot. Alles netjes en volgens afspraak gedaan. Dank !! We zijn er blij mee.

Goede kwaliteit / service

Ik kon mijn sedumdak binnen een dag ophalen. S'morgens gebeld en besteld, s'avonds kon ik al genieten van een sedumdak. Het ziet er strak uit. Geen aanmerkingen.

Perfecte service

Makkelijk snel vriendelijk en deskundig. En mijn sedum dak ligt er prachtig bij!

Zeker doen

Daniel is een fijne man on mee te werken. Hij is geduldig met ons (groep van ~30huizen) bezig geweest en heeft ons mooi begeleid met keuzes, aanschaf en leggen.

Prima in orde

Ik heb alles via de website besteld en zelf aangelegd. Dit is echt heel goed te doen. Alles is netjes verpakt aangeleverd, duidelijk installatie filmpje. Ook nog even gebeld door topgroen op de dag van levering: of alles netjes geleverd was en of ik nog vragen had. Seuper service. Wij zijn super blij met de mixmatten. Totaal 48m2 afgenomen bij Topgroen. Gebruik deze kode voor 2,5 procent korting: TPG- VNDLW.

Helemaal top van topgroen

Aan de telefoon werd al goed meegedacht en meegerekend met wat ik nodig had. Levering ook netjes op tijd en sedum dak was heel makkelijk zelf te leggen. Ik had plaggen besteld en die kon ik mooi naar draagkracht op grote maken.

Over TOPGROEN BV

Samen met heel Nederland willen we ieder dak, van groot tot postzegelformaat koesteren en met groen bedekken van nu tot 2030. We stoppen niet tot de teller op 1.000.000 m² staat. En dan weer verder... Soms kan een simpele actie de hele wereld veranderen als er maar genoeg mensen zoals jij en ik meedoen. Make Holland Green Again!