Prima uitleg, planning, plaatsing en service.

Prima. Heldere info en uitstekend uitgevoerd.

Dank je wel Frank voor je prachtige beoordeling! Daar doen we het voor!

Had niet beter gekund!

Ons badkamerdakje werd in hoog tempo geprepareerd en met sedem bedekt. En het ziet er nog fantastisch uit! We zijn er erg blij mee

Dank je wel Mariëlle voor je prachtige beoordeling, daar doen we het voor!

Mooier dak, betere isolatie en beter voor het milieu!

Professioneel bedrijf. Duidelijke afspraken, nagekomen beloftes en een uitstekend resultaat.

Prettig bedrijf

Goede uitleg bij levering van al de materialen. Heel duidelijk. Topgroen levert ook mensen die e.v.t kunnen assisteren. Als u bv zelf niet in staat bent om het zelf te leggen. Zeer fijn geholpen. Wij zullen dit bedrijf dan ook aan iedereen aanbevelen. Grote klasse. Professionele aanpak.Hier onder een linkje van een videofilmpje hoe onze dag en ervaring verlopen is. https://www.youtube.com/watch?v=5Kr0MbsyVeY&ab_channel=Richenyoutube

Super gedaan, mooi groen dak van ca. 7 bij 13 meter. Goede service, aardige lui.

Staat hierboven: TOP.

Dank je wel Adriaan voor je mooie beoordeling!

Met behulp van de enthousiaste en vakkundige medewerkers van TOPGROEN hebben wij een TOP groen dak.

Wij hebben met de gehele straat onze daken groen gemaakt. Met behulp van de duidelijke uitleg van TOPGROEN was dit een klus die makkelijk geklaard kon worden. Met als resultaat een groen dak van een goede kwaliteit. Het ziet er nu na 5 maanden nog steeds fantastisch uit. Wij zijn er ontzettend blij mee!

Dank je wel Patricia, voor je prachtige beoordeling, zijn we heel erg blij mee!

Het ziet er ook zo gezellig uit, als ik boven uit het raam kijk

Vond het zeer gezellig om dit met de hele straat te doen, zo hebben we toch nog meer groen in onze wijk.

Dank je wel Mirjam, geweldige beoordeling, het was een mooi dag zo met de hele straat!

Alles volgens offerte en afspraken gerealiseerd, met uitstekend resultaat

Topgroen heeft bovenop mijn geïsoleerde keukendak een groen sedumdak aangelegd. Alles conform offerte en afspraken. Keurige uitvoering en afwerking. De uitvoerders waren duidelijk terzake kundig en bovendien netjes binnenshuis (de parketvloer werd beschermd) en rustig buitenshuis.

Beste mevrouw Brandenburg, bedankt voor uw prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee!

Een prachtig groen dak met top service.

Topgroen is snel, stipt en betrouwbaar. We zijn ontzettend blij met onze keuze voor een groen dak op de uitbouw.

Dank je Sanne voor je lovende woorden! Geniet van jullie mooie dak!

Prima geregeld.

Samen met onze buren de dakbedekking van het platte dak tussen onze huizen laten vernieuwen en daarna het Topgroen sedum laten plaatsen. Ook voor het dak van een overkapping in onze tuin is de dakbedekking vervangen en sedum gelegd. Alles is netjes volgens afspraak uitgevoerd door vriendelijke en deskundige vakmensen.

Bedankt Herman voor je mooie beoordeling en voor de mooie opdracht!

Perfecte service!

Op het dak van onze schuur heeft TOPGROEN B.V. een sedumbedekking aangebracht. Keurig en professioneel afgewerkt. Het is een prachtig gezicht om elk seizoen de kleuren te zien veranderen en mooi dat de vogels naar hartenlust zich vermaken op het dak. De schuur was voorheen erg warm in de zomer en door het sedumdak is de temperatuur behoorlijk gedaald.

Dank je wel Martin voor dit prachtige cijfer!

Top service en top resultaat!

Wij genieten al enige tijd van ons groene dak. Het is keurig gelegd door echte vaklui!

Dank je wel Femke voor deze prachtige beoordeling!

Over TOPGROEN BV

Samen met heel Nederland willen we ieder dak, van groot tot postzegelformaat koesteren en met groen bedekken van nu tot 2030. We stoppen niet tot de teller op 1.000.000 m² staat. En dan weer verder... Soms kan een simpele actie de hele wereld veranderen als er maar genoeg mensen zoals jij en ik meedoen. Make Holland Green Again!