Uitstekende service, goed bereikbaar, duidelijke offerte en met het installatie filmpje op youtube gemakkelijk zelf te leggen. Goede prijs kwaliteit.

- Goede heldere communicatie - Snelle levering & plaatsing - Vriendelijk personeel

goede klachtafhandeling

We hadden bees en butterflies matten besteld voor in de voortuin. Geen gebruikelijke toepassing ( want vooral als groen dak toegepast) maar volgens Topgroen werkte dat een prima als een bloementuin. Het resultaat viel ons erg tegen omdat er vooral veel gras opkwam en het aantal bloemen, tegen de verwachting in, erg beperkt bleek. We hebben contact opgenomen met Topgroen en na goed overleg hebben ze alle matten vervangen door een andere soort en daarnaast ook nog extra bloemenzaad ingezaaid. Het resultaat is nu een zeer kleurige voortuin met een bonte variatie aan bloemen! Alle waardering dus voor de klachtenafhandeling!

Fijne service top kwaliteit

Topgroen heeft super fijne communicatie en service. Schakelen snel en de installatie gebeurt professioneel. Echt een aanrader!

Snel, vriendelijk en goed

Goede ervaring met Topgroen. Er wordt snel gereageerd op vragen en emails. Ze geven duidelijke informatie en hebben een goede communicatie. De installateurs waren super vriendelijk en werkten netjes. En het is een mooi product. Kortom, helemaal tevreden!

Wij hebben een hele fijne ervaring met Topgroen

Toen we een offerte aanvroegen kregen we direct een mooi aanbod, waar we op in zijn gegaan. Topgroen adviseerde ons subsidie aan te vragen bij de gemeente en dit is toegekend. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt en op de dag van het leggen van het sedum heeft Topgroen met hele aardige mensen ons dak belegd. We kregen veel informatie en veel tips voor het onderhoud. Het ziet er erg mooi uit en we zijn er erg blij mee. Ik zeg Topgoen, doen!

Goed meedenkend bedrijf die zich goed aan de afspraken houd

Goede offerte gekregen Denken goed met je mee Houden zich aan de afspraken Erg vriendelijk

Na ruim 3 seizoenen nog steeds erg tevreden

Het groene dak zelf aangelegd, zeer goed te doen. Ieder seizoen kleurt het weer anders op, nu zijn het de vogels die er spulletjes uithalen voor het bouwen van nestjes, nog eventjes en dan komen de hommels en bijen op de plantjes af. Erg leuk om naar te kijken. Je kunt de code TPG-HLR gebruiken voor 2,5% korting

Er klopte iets niet (meer) in de winkelwagen toen ik ging bestellen - was met 1 telefoontje in 2 minuten opgelost.

Goede kwaliteit, goede service en mega enthousiaste medewerkers. Precies wat we verwacht hadden en heel simpel te leggen!

5 % korting kerstactie code TPG-WLT

Ons groen dak staat er super bij. Snel geleverd

Blij met de keuze voor Topgroen!

Twee maanden geleden door Topgroen een sedumdak laten aanleggen. Het platte dak van ons huis (helaas niet in het zicht) en een lager gelegen gedeelte dat wel te zien is vanuit een raam. Een wereld van verschil met het saaie kale dak ervoor en dus een genot om naar te kijken. Ook de isolerende werking heeft zich al snel bewezen! Naast het mooie, natuurlijke dak en de praktische voordelen van de (natuurlijke) isolatie in de winter en zomer was er natuurlijk ook een voortraject. Ik kan niet anders zeggen dat ook dit prettig verlopen is. Toegankelijk, flexibel bedrijf met duidelijke en snelle communicatie (ook over tijdelijke subsidie mogelijkheid). Daarnaast ook vriendelijke en kundige medewerkers op de dag van aanleg. Het dak ligt er TOP(groen) bij!

Hoewel het afspreken voor de levering erg lastig blijkt krijg je wel wat je besteld. Ookal zijn de afmetingen van de cassettes anders dan opgegeven is het eindresultaat prima. Nu maar hopen dat ze een strenge winter doorkomen. Gr Remco

Super duidelijk, transparant, klantvriendelijk en eerlijk; top!

Niet snel zo enthousiast over klantvriendelijkheid als dit keer! De website en het bestelproces online zijn al super helder en simpel. Telefonisch advies maakte de klantgerichte beleving helemaal af. Echt heel fijn om te zien dat het dus gewoon kan; een simpel proces, klantvriendelijke benadering, geen kleine lettertjes, en nog meedenken ook!

Prima pakket en goed zelf te leggen

De communicatie met kantoor was meer dan prima. Persoonlijk en snel. Bij vragen werd ik zeer snel te woord gestaan. Leggen is wel even een zwaar klusje maar door de duidelijk filmpjes op de site makkelijk zelf te doen. Rollen zijn paar weken geleden gelegd en vertonen hier en daar nog best veel donkere plekken. Dus hopelijk slaan die aan. Advies: na levering van de materialen gelijk starten want de rollen lang laten liggen is niet bevorderlijk, wat logisch is.

Goed en snel geleverd, met gesplitste facturen voor de subsidie aanvraag

Goed en snel geleverd, met gesplitste facturen in combinatie met de buren… ook voor de subsidie aanvraag!

Topgroen groen dak kortingscode TPG- WLT voor 2,5% extra korting

Snel geleverd, goede kwaliteit en duidelijke leginstructies.

Topgroen doet wat beloofd wordt

Deskundige telefonische raadgeving vooraf met nuttige tips en meedenken in "ons project": een serre voorzien van sedum dakbedekking. Levering volgens tijdsplan.

geweldig product

Topgroen geeft duidelijk overzicht van de aangeboden producten. Duidelijke handleiding voor het leggen van het Sedum. producten geleverd op afgesproken dag. Bij vragen, direct bereikbaar en beantwoord.

Topgroen is gewoon TOP!

Goed contact, snelle levering, super service! Kortom zeer tevreden en super blij met ons groen dak, elke dag weer genieten van de plantjes!

Fantastisch!

Wat een mooi product en fijn bedrijf! Super snelle en kundige klantenservice die antwoord hebben op al je vragen! Door de duidelijke instructiefilmpjes was het aanleggen van het sedumdak een eitje! Wat een verschil, hopelijk is de buurt geïnspireerd; er zijn nog genoeg daken te vergroenen :)

Top met Topgroen

Vorig jaar een sedumdak aangelegd welke er dit jaar prachtig bij staat. Dit jaar het dak van de aanbouw gedaan, echter hier zat wat veel gras tussen. Twee voorkomende jongemannen van Topgroen hebben alles vervangen. Dit is werkelijk een Top garantie van Topgroen. Volgend jaar ga ik mijn garagedak doen!

Geweldige backoffice die antwoord wisten op al mijn vragen

Onervaren als ik ben, heb ik in de hele aanloop naar de definitieve order vele vragen gehad die allen naar tevredenheid werden beantwoord. Ook de instructiefilmpjes op de site hebben ons heel erg geholpen om het sedumdak naar volle tevredenheid te plaatsen.

Prachtig groen dak, eenvoudig te leggen. Gebruik kortingscode TPG-JTT voor 2,5% lagere prijs!

Van begin tot het eind een top ervaring. Een groen dak in minder dan een dag. Het begon al bij de bestelling/offerte. Naast de geautomatiseerde mails een persoonlijk bericht en snelle reactie op een extra gestelde vraag. Netjes en op tijd geleverd. Ruim voldoende materiaal en met de video-handleiding op de site is leggen een fluitje van een cent (al is het sjouwen naar het dak wel een uitdaging die spierballen vraagt!). Ook de aftersales (contact over terug nemen teveel aan materialen) was vriendelijk en accuraat. Al met al een mooie stap voor het milieu, met voor ons een prachtig groen dak. Twijfel niet en maakt ook jou deeltje van Nederland groener. Gebruik kortingscode TPG-JTT voor een lekker korting van 2,5%!

TopGroen regelt het groen top!

Prettige en laagdrempelige intake, direct daad bij het woord: we zijn blij met ons sedumdak!

adriaen van ostadelaan 33 3583 AA Utrecht

Over TOPGROEN BV

Samen met heel Nederland willen we ieder dak, van groot tot postzegelformaat koesteren en met groen bedekken van nu tot 2030. We stoppen niet tot de teller op 1.000.000 m² staat. En dan weer verder... Soms kan een simpele actie de hele wereld veranderen als er maar genoeg mensen zoals jij en ik meedoen. Make Holland Green Again!