Prachtig groen dak, eenvoudig te leggen. Gebruik kortingscode TPG-JTT voor 2,5% lagere prijs!

Van begin tot het eind een top ervaring. Een groen dak in minder dan een dag. Het begon al bij de bestelling/offerte. Naast de geautomatiseerde mails een persoonlijk bericht en snelle reactie op een extra gestelde vraag. Netjes en op tijd geleverd. Ruim voldoende materiaal en met de video-handleiding op de site is leggen een fluitje van een cent (al is het sjouwen naar het dak wel een uitdaging die spierballen vraagt!). Ook de aftersales (contact over terug nemen teveel aan materialen) was vriendelijk en accuraat. Al met al een mooie stap voor het milieu, met voor ons een prachtig groen dak. Twijfel niet en maakt ook jou deeltje van Nederland groener. Gebruik kortingscode TPG-JTT voor een lekker korting van 2,5%!

TopGroen regelt het groen top!

Prettige en laagdrempelige intake, direct daad bij het woord: we zijn blij met ons sedumdak!

Uitstekende service, levering en materialen

Nette en overzichtelijke offerte, snelle levering, duidelijke instructies!

Prima begeleiding/meedenken bij aanschaf

Prima via chat meegedacht. Mis wel mijn twee koppelstukjes type 2 80/100. En een montagefilmpje t.b.v. een (hellend) dak zonder dakranden zou handig zijn

No nonsens - goede communicatie - prima product

Samen met de buren een Sedumdak besteld - de duidelijke website trok ons meteen over de streep. Offerte duidelijk, snel én meteen bruikbaar voor subsidieaanvraag. De communicatie was snel en duidelijk - ook over het moment van leveren. Voldoende materiaal om het werk uit te voeren, zelfs nog iets over om een stukje op het dak van de houtopslag te leggen. (zelfs het weer was goed geregeld, bewolkt maar droog tijdens de werkzaamheden en een prachtige bui regen na afloop)

niet tevreden

De communicatie met levering en op de dag zelf ging erg moeizaam. Ik vind het niet mooi het lijkt wel of het niet netjes is gelegd en ik vind het geen € 1.000,00 waard moet ik eerlijk zeggen.

Zeer goede bezorging op de afgesproken datum. Bij het leggen bleken een aantal rollen sedummat van erg slechte kwaliteit te zijn maar die zijn prompt door Topgroen vervangen voor nieuwe!

Goede service.

Prima materiaal,simpel te verwerken en mooi resultaat

Keurige levering, goed verpakt. Makkelijk te verwerken en keurig materiaal. Na het leggen van de tweede strook zat er al een dagpauwoog (vlinder) op. ☺️

vlot en netjes afgehandeld

een kleine strook plat dak is door Topgroen voorzien van sedum. Uitstekende communicatie, zowel op vragen via de mail als bij telefonisch contact. Na afronding tips voor de directe verzorging.

Top bedrijf met top medewerkers

Van het eenvoudige offerte proces, waarin goed werd meegedacht, tot het leggen van het groene dak door sympathieke medewerkers die zelfs de schoenen uit deden om door het huis te lopen (en daarmee laten zien dat ze echt het beste met de klant voor hebben), het was allemaal top. En met een fraai eindresultaat.

Perfecte hulp en levering volgens afspraak, top!

Voorafgaand aan de levering was er een verwarring, maar die werd via de telefoon prima verwerkt door Topgroen. Levering perfect gelopen, materiaal netjes verpakt en zoals aangegeven door Topgroen ook snel en eenvoudig zelf te plaatsen. Filmpjes op site ook erg duidelijk. Daken zien er nu prima uit, zeer tevreden. Aanrader!

Zeer goed.

Alles is perfect gegaan, levering, leggen en na een halve dag is het garagedak groen

Je dak "groen" maken is leuk. Het bestellen is makkelijk, de levering perfect geregeld en de klus is prima te doen. Ik was wel blij met de hulp van een sterke schoonzoon. Het gewicht van de rollen sedum moet je niet onderschatten

Service, prijs, product en kwaliteit dikke 10

In onze zoektocht naar een groen dak kwamen we bij Topgroen terecht. Op de site wordt alles goed uitgelegd. Handige instructiefilmpjes over de aanleg. Na een prettig online gesprek hebben we gekozen voor sedum mix standaard. De prijs is scherp, levering snel en correct. We zijn erg tevreden met het resultaat en dat komt door de hulp van Topgroen. Ook bij de navraag van extra informatie voor de subsidieaanvraag bij de gemeente heeft Topgroen ons goed bijgestaan.

Fantastische service!

Van het begin tot het eind ben ik fantastisch geholpen. Geweldige mensen er bij Topgroen, allemaal even vriendelijk. Wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat.

Vakkundig gelegd.

Ik ben zeer tevreden over Topgroen. Op de afgesproken dag lukte het niet om het Sedum op het dak te leggen. Ruim van te voren heeft Topgroen mij gevraagd of het misschien op een andere dag kon. Als ik nee had gezegd dan hadden ze gewoon op de afgesproken dag uitgevoerd. Echter voor mij was het geen bezwaar om op een andere dag te laten doen. Alles werd op tijd geleverd. In aantal rollen Sedum zaten veel mieren. Topgroen wilde deze rollen er niet opleggen. Deze snel vervangen. Een mooi groen dak. Vakkundig gelegd. Bedankt Topgroen.

Van een grauw grijs dak naar een prachtige groene 'daktuin'

Vooraf telefonisch zeer goed geholpen met al onze vragen. Ook de bestelling ging probleemloos. De levering verliep echter niet zoals afgesproken. Er werd niet vooraf gebeld en de pallet werd niet geplaatst op de juiste plek. Het leggen (op twee schuren en een uitbouw) deden we met de buren en was prima te doen in 1 dag. We zijn zeer tevreden; het ziet er schitterend uit. Het groene dak heeft een diversiteit aan plantjes (sedum mix light), begon na enkele weken prachtig te bloeien en werd al snel bezocht door vele bijen en hommels.

Goede service!

Kortingscode voor de liefhebbers: TPG-VNDNT Vriendelijke jongens die het groendak aan kwamen leggen. De service vooraf, beantwoorden van vragen e.d., was goed en ze beloven ook terug te komen in het geval dat het dak na een paar maanden niet netjes is dichtgroeit. Al met al goede service en een mooi resultaat!

Klantvriendelijk en goed resultaat

Mooi groen dak!! en heel vriendelijke mensen.

Conform verwachting, mooi product en goed zelf te leggen.

Tevreden klant.

Mooie kleuren, eenvoudig zelf te doen. Top

De artikelen op de afgesproken tijd geleverd, de chauffeur was zo vriendelijk alle achter het huis te rijden, scheelt mij lopen. Het dak zelf aangelegd, de instructie gevolgd, goed te doen. Wel waren de rollen sedum zwaar. De laatste van de 28 met enige tegenzin de ladder opgesjouwd :). Resultaat is mooi, veel diversiteit in kleur. Goed gevulde rollen. het systeem met kortingcodes spreekt mij ook aan, hoop dat zoveel mogelijk mensen hier gebruik van maken. Heb je geen code dan mag je die van mij gebruiken : kortingcode TPG-HLR ik zie alleen maar voordelen.

Helemaal zoals gehoopt!

Na de definitieve bestelling bleef het even stil, maar precies zoals afgesproken werden alle materialen de dag van tevoren geleverd en werd ons mooie groene dakje op de gekozen dag geïnstalleerd.

Snelle levering en voldoende goed begroeide sedummatten

Na het op eenvoudige wijze kunnen berekenen van de benodigde materialen deze besteld en werd er vlot en in overleg geleverd. De rollen met sedum zijn aan de zware kant (30-35 kg) als je deze alleen naar boven moet brengen op het schuurdak. (Ik ben 64 jaar). Misschien de rollen wat lichter maken. Het plaatsen van de sedum is heel eenvoudig en kun je prima zelf doen. Na goed watergeven begon alles te groeien en te bloeien en heb ik nu een mooi sedumdak op mijn schuur liggen. Bijkomend voordeel in onze omgeving was dat ik 50% subsidie kreeg op de investering.

Behulpzame website en afspraken worden nagekomen

Na het doorlopen van de website gemakkelijk het juiste kunnen bestellen en dat werd volgens afspraak op tijd geleverd. Keurig. Platte dak ligt er met 19m2 mooi groen bij. En het leggen is echt zo eenvoudig als het filmpje doet vermoeden (op een plat dak dan)

adriaen van ostadelaan 33

3583 AA Utrecht

Over TOPGROEN BV

Samen met heel Nederland willen we ieder dak, van groot tot postzegelformaat koesteren en met groen bedekken van nu tot 2030. We stoppen niet tot de teller op 1.000.000 m² staat. En dan weer verder... Soms kan een simpele actie de hele wereld veranderen als er maar genoeg mensen zoals jij en ik meedoen. Make Holland Green Again!