Farmtastisch connecteren met collega's in een buitengewone setting

We hebben met de collega's een erg fijne dag beleefd op de boerderij. Het was echt leuk om zo eens in een andere omgeving ‘op de buiten’ het kantoorleven achter ons te kunnen laten… Mooie ontvangst in de goed uitgeruste vergaderzaal, technisch alles in orde en ook qua catering alles voldoende. In de namiddag bij de activiteiten waren de denk- en doespelletjes voor iedereen toegankelijk zodat elke collega een rol kon spelen.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen de spelbegeleiders waren allemaal enthousiast en vlot, maar het was wel niet altijd evident om de soms moeilijke uitleg te volgen
  • Zijn er verbeterpunten? de puntentelling is niet altijd even duidelijk, soms ingewikkeld... zorgt voor te grote verschillen in de groepen
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? makkelijk contact met zowel de organisatie achter Farmfun als de lokale contactpersoon
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? het is niet mogelijk om telefonisch contact te hebben met de locatie, dat zou toch soms makkelijk zijn om afspraken te kunnen maken

een teamdag om in te kaderen

Superleuke dag beleefd met het hele team. Zowel puur fysiek als wat het tactisch brein betreft werden we heerlijk uitgedaagd. En heel veel gelachen :-) . Een topdag.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen enthousiaste spelbegeleidster. Kon alle spelen heel goed uitleggen en geduldig nog eens uitleggen als we in ons enthousiasme niet zo goed geluisterd hadden. Bleef ten alle tijde rustig.
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ik was de organisator. Alles heel vlot en correct verlopen. Heel fijn om op voorhand op regelmatige basis een mail te krijgen met extra informatie en bevestiging. Was perfect.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Niets veranderen - perfect zo

We beleefden een fantastische teambuilding in de handen van een goed team.

We kwamen toe, zonder veel voorbereiding, werden hartelijk ontvangen met drank en versnapering. De teambuilding zelf werd afgewisseld door leuke spelletjes, voor iedereen toegankelijk, en welverdiende pauzes. Heel leuk concept en enorm van genoten!

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Duidelijkheid over meerprijs drank en versnapering (was oké, maar was onzeker tot de factuur kwam))

Boven alle verwachtingen

We kwamen toe op een mega mooie boerderij, bij erg vriendelijke en gepassioneerde mensen. Als familie en vrienden van mekaar, namen we het tegen elkaar op in diverse, uitdagende, sportieve, breinintensieve en toffe spelen. De winnaar worden was de boodschap!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een namiddag spel en fun tussen de koeien!

We werden gastvrij ontvangen en leerden veel bij over de werking van dit ultramodern melkveebedrijf. De voorziene uitdagingen zorgden voor veel plezier en teambuilding. De begeleiding was top!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen enthousiaste begeleidster die inspeelde op de groep. Nam ook alle tijd voor ons!
  • Zijn er verbeterpunten? Er was veel afwisseling in de spelen. Verschillende vaardigheden van de groep kwamen aan bod.

Ik vond het leuk

Spelletjes zijn toegankelijk voor iedereen.

Heel leuk.

Het was een leuke ervaring.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Het was supertof, de collega's waren enorm enthousiast. Voor herhaling vatbaar!

Het was supertof, de collega's waren enorm enthousiast. Voor herhaling vatbaar! Prachtige locatie, heel proper en verzorgd.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? ja, geen moeilijkheden. vragen werden steeds asap beantwoord.

Nieuwe manier van samenwerken

Zeer toffe teambuilding, die voor een nieuwe belevenis zorgt recht in het platteland.

Leuke teambuilding

Toffe uitdagende spelletjes waarbij de competitiviteit van alle teamleden naar boven kwam. Het was een mooie zonnige dag, en dan is het natuurlijk heerlijk vertoeven op een boerderij.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Alles is vlot verlopen met het online reserveren. Omwille van de automatisatie ontbreekt er wel een persoonlijke touch.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Heerlijke teambuilding, absoluut top!

Fantastische teambuilding-activiteit, uitermate goed georganiseerd in een prachtig kader door een zeer enthousiast en vriendelijk team met lekkere frietjes en verfrissende drankjes onder een stralende zomerzon. Absoluut 10 op 10! Bravo en Sjapoo!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

De perfecte afsluiter van het schooljaar om als team de vakantie in te gaan!

Tweede jaar op rij dat we Farmfun als teambuilding kiezen. Een volledig ander spelprogramma maar opnieuw even tof. Iedereen van het team komt aan bod doordat je bij elk spel andere kwaliteiten nodig hebt. De BBQ is voor ons de perfecte afsluiter om samen na te praten.

verrassend

Dit was een unieke ervaring in een prachtige omgeving. Het concept is zeer goed uitgewerkt en het mengen van onze groepen was een enorme meerwaarde. Ook de begeleiders waren zeer aangenaam en niet te betuttelend. Leuk om te zien dat de koetjes onze activiteiten en aanwezigheid niet aan hun hart lieten komen . De opdrachten waren ook zeer goed gevonden en niet alledaags... Zeker voor herhaling vatbaar.

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? voor mij niet
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? voor mij niet

Top Team Building

Wat een leuke avond ontspannen tussen de koetjes en kalfjes. Leuke sfeer, fijne omgeving en aangename service.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De begeleiding is zeer geduldig en laat voldoende ruimte tot humor en afleidingen.
  • Zijn er verbeterpunten? Desondanks veel rondom de koeien en kalfjes te lopen is er zeer weinig interactie. Geen must, maar zou bijvoorbeeld leuk zijn om er een optie toe te hebben.
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Onze beste teambuilding in jaren

Prachtig zaaltje voor teamvergadering in voormiddag. Lekker ontbijt als onthaal. Ook voldoende parking. In de overdekte tent kunnen genieten van een uitgebreide BBQ, ook aan de vegan's, veggie's en glutenintolerantie werd gedacht. Daarna gedurende 3u het terrein en stallen onveilig gemaakt met 8 verschillende opdrachten. Zeer uiteenlopend, voor ieder wat wils (en we waren met 40)! Fun verzekerd. Als afsluiter nog drankje met hapjes en iedereen ging moe maar voldaan naar huis.

• Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Neen
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Leuke teambuilding gezien er iets is voor iedereen

Soms wat fysieker, soms wat nadenken, iedereen vond er zijn eigen challenge

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Toffe groepsactiviteiten in een unieke boerderijsetting!

Het was prima georganiseerd. Door de losse sfeer kan je rustig bijpraten met collega's en op eigen tempo eten en drinken in de perfecte faciliteiten. De activiteiten waren afwisselend en tof. We kregen ook uitleg over de werking van de boerderij en de uitdagingen over het houden van (melk)koeien. Er was ruimte voor korte pauzes tussen de opdrachten door en achteraf werden we verwend met een goodiebag vol heerlijke boerderijproducten!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Superleuke teambuilding en een fantastische organisatie!

Ieder van ons heeft zich ondanks het slechte weer enorm geamuseerd op de boerderij van Marijke & Bart. Het ontvangst, het eten, de activiteiten en de communicatie waren allemaal dik in orde! Echt een aanrader en voor ons misschien zelfs voor herhaling vatbaar.

leuke ambiance

Ideale mix tussen spelletjes met intelligentie en fysische mooie locatie en eten/drank zeer verzorgd

Heel veel fun!!

Super teambuilding gehad! Originele activiteiten om te strijden tegen collega's.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Fantastisch avontuur, warm ontvangst, professionele begeleiding. Toegankelijk voor alle collega's, jong & oud. Ongedwongen sfeer.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? nee
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Een leuke, actieve teambuilding.

Een interessante combinatie tussen denken en doen!

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

We hadden ook wel geluk met het weer wat het eens zo tof gemaakt heeft. Het steekt van A tot Z top in elkaar.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen vriendelijke joviale mensen
  • Zijn er verbeterpunten? ik kan er geen vinden
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? ....

GE - WEI - DIG

Fijne mensen en fijne spelletjes!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zeer enthousiast
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Denken en actie, hand in hand

De zon was nog eens van de partij in lange tijd. Zodoende konden wij ons bij aankomst, neerploffen op het gezellige terras. Heerlijk genietend van uitzicht en zon. We keken zonder dat we het wisten uit op de koe die ons in vier teams verdeelde. En toen startte de strijd om de Oerostrofee. We werden onderworpen aan allerhande denk- en actiespellen waarmee je oerossen kon verdienen. We speelden zeven verschillende spellen, telkens uitgedaagd tegen één van de andere teams. Volop genoot ik van elke uitdaging en we wonnen in totaal 4x, speelden 1 gelijkspel en zijn we 2x ferm verloren van onze tegenteams. Eindresultaat we zijn ‘FARM’ verloren. Dat was even een opdoffer maar dat kon de pret, de leute en het gezellig samenzijn niet onderuithalen. Ik heb mij gewoon fantastisch geamuseerd en dat is het enige dat telt.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen De begeleiders waren vriendelijk en behulpzaam
  • Zijn er verbeterpunten? In de uitdagingen die wij hadden, zie ik niet onmiddellijk verbeterpunten.

Koeweidestraat 25 a

1785 Merchtem

+32 2 669 16 66

Over FarmFun Merchtem

FarmFun staat voor bijzondere teambuildingactiviteiten, zotte vrijgezellendagen en zoveel meer. In een charmante, unieke en uitdagende setting beleven jong en oud, sportief en minder sportief, denkers en doeners een farmtastisch avontuur!