top idee om zo iets uit te baten op een boerderij. Jullie hebben er toch de ruimte voor.

De omkadering was dik in orde. We hadden alles wat we nodig hadden. De activiteiten zelf waren zeer tof. Wat jullie misschien wel op voorhand kunnen doen is een kleine tip geven per opdracht. Bv evenwicht, kracht,... zo denken ze dat ze hun joker gerichter in kunnen zetten omdat ze weten wat er nog komt.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? N.v.t.
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Top teambuilding activiteiten op een boezondere plek!

Wat een mooi concept, alles was tot in de details geregeld. Complimenten, voor herhaling vatbaar.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Betrokken begeleiding
  • Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Snelle reacties, goede organisatie.

Sterk sterker sterskst

Heel fijne ervaring Leuke locatie voor allerlei gelegenheden Tof personeel

Dolle pret

Super toffe en toegankelijke spelen. Veel afwisseling, dan wat fysiek dan weer wat denkwerk.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Zeer vriendelijk en hulpvaardig
  • Zijn er verbeterpunten? Nee, zat zeer goed in elkaar

Een beestig, ferme ervaring

Akker-djie, dat was een leuke middag, zeg. Zowel de omgeving als de activiteiten en begeleiders waren top! We waren er als de kippen bij om de verschillende activiteiten aan te vatten waarbij onze haantje-de-voorstes de lammeren over de groene weiden en door de stallen, het strijdperk in leiden, en we alles wat we in onze bak geworpen kregen vrolijk verorberden. Hier en daar was het wat balen (stapelen), maar dat bleek dan een onderdeel van het spel te zijn en vonden we daar onze slag ook nog wel in. Bij de escape-room moesten we soms wat info herkauwen om door de verschillende tips te ploegen en de codes te breken, maar zonder het thema te veel uit melken, kregen we ons ei gelegd en konden we de teambuilding van dit jaar afsluiten en aanschuiven voor een lekker bar-be-koe. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

TOP!

Zeer fijne en super mooie locatie voor een teambuilding. Top georganiseerd en zeer flexibel in aanpassingen! Een echte aanrader voor een leuke dag.

Toffe teambuilding

FarmFun heeft een zeer toffe teambuilding verzorgd. Het was een leuke namiddag met gevarieerde activiteiten die ons nauwer bij elkaar bracht. Er was een goede balans tussen activiteiten, ontspanning en samenwerken. Ook de afsluitende BBQ was heel gezellig en werd gesmaakt door iedereen. De attentie voor onze collega die op pensioen ging werd ook geapprecieerd.

• Zijn er verbeterpunten? N.v.t.
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Ja. Het voortraject was perfect en FarmFun antwoordde steeds zeer snel.

Beestig goed geamuseerd

Hebben veel gelachen en ons super geamuseerd tijdens dit teambuilding event.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

Heel mooie en toffe activiteiten ! Ook als boerezoon heel mooie bedrijf !

Diverse activiteiten , binnen , buiten , naast de kooien, kalveren...

Feno-meuh-naal!

We kwamen naar FarmFun voor een mini-teambuilding met onze partners, en het was super! Alles werd met zorg en toewijding geregeld, en het was duidelijk dat alle medewerkers dit met hart en ziel doen. De gezellige ruimte voor onthaal en lunch gaf de nodige rust tussen de actieve farm games door. Ook ontbijt en lunch waren dik in orde. Ik kreeg van onze partners nadien héél enthousiaste feedback, dus... missie geslaagd! Trouwens, de woordspelingen doorheen de dag en in alle communicatie, die zijn voor mij de kers op de taart - love it :)

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen Een grote dosis enthousiasme!
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Zeker bij de top van de teambuildings uit mijn carrière!

De boerderij zelf: zeer verzorgd, mooie locatie met smaakvolle inrichting van de verzamelplek waar ook gelunched wordt, met een prachtig zicht op het “groen”. Heel afwisselende opdrachten, soms denkwerk, soms meer fysieke inspanningen, waarvan een aantal in de stallen zelf naast de koeien of kalfjes zodat we toch nog steeds herinnerd werden aan de boerderij. Het geheel toch laagdrempelig gehouden zodat iedereen zich op zijn gemak kan voelen, teamspirit staat centraal. Begeleiding top! Past de teambuilding perfect aan, aan de groep (wij waren een heel klein groepje waardoor niet alle opdrachten aan bod konden komen en soms werden aangepast). Lunch achteraf, zeer verzorgd en gevarieerd, top als afsluiter!.

• Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? N.v.t.

leuke teambuilding, voor elk wat wils

hier heb ik geen tijd voor

• Wat vond je van het programma?
  • Zijn er verbeterpunten? betere puntenverdeling over de proeven

super-ervaring !

Het was een super-ervaring, goed georganiseerd, leuke activiteiten.

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel

Waw! Wat een gewéldige teambuilding!

We gingen voor het FarmFun Plus arrangement. De spellen werden heel goed uitgelegd, de setting was heel leuk en de zaal waar ook de versnaperingen drank te vinden was, was héél netjes met moderne apparatuur en inrichting. De teambuilding was een zalige mix van denk en doewerk. Zo is het statement "je hebt denkers en doeners" ook perfect tot uiting gekomen. Zeker voor herhaling vatbaar. Andere locatie of andere spelen.

• Wat vond je van het programma?
  • Was jij de organisator? Heb je moeilijkheden ervaren tijden het voortraject? Heel vlotte communicatie en meedenken. Snelle offerte en opvolging.

farmtastisch!

het was een super aangename dag, goed gebalanceerd qua spelletjes en pauzes. Lekkere verzorgde maaltijd. Vriendelijke enthousiaste begeleiders. Verzorgde accommodatie. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen hun enthousiasme en vriendelijkheid

Het was Farmtastisch!

Ontzettend fijne namiddag beleefd met team Synergie! Héél fijne begeleiders, bijzonder leuke activiteiten in een aangename setting, een goede mix tussen denk- en doespellen waarbij samenwerking cruciaal is, de competitiedrang wordt aangewakkerd en vooral plezier als een automatisme de bovenhand neemt, omringd door supporterende koeien. Ik kan iedereen een teamactiviteit bij Farmfun aanraden!

• Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Zeker wel
  • Wil je nog iets kwijt wat onze werking kan verbeteren? Er werd rekening gehouden met de Franstalige collega's, en telkens een vertaling van de opdrachten voorzien, wat fantastisch was. Als tip zou ik meegeven om ook Franstalige mopjes en woordspelingen uit te werken (op de bordjes op het domein, het bord waarmee foto's genomen worden, ... )

Très sympa

Nous avons passé un excellent moment avec Farmfun. Les épreuves sont motivantes, l'installation est neuve et propre et le repas très bon. A refaire très certainement!

Fantastische ervaring

Super leuke teamactiviteiten, goed georganiseerd! Het was een topdag

Farmtastisch

Zeer leuke teamdag

Fantastische locatie, leuke spelletjes, lekker eten.

Topdag

Super leuke dag op de boerderij. Heerlijk ontbijt, interessante rondleiding en originele spelletjes! Het was een top teambuilding!

Gewoon fantastisch

Zeer leuk concept, ideaal als teambuilding of andere groepsactiviteiten

Super fun

Is de ideale formule voor een teambuilding. Eerst een goed gevuld en lekker ontbijt om daarna een boeiende rondleiding te krijgen door een gepassioneerde boer. De spelletjes zijn voor iedereen toegankelijk en zeer leuk. Met de nodige pauze tss de verschillende spelletjes is dit perfect te doen voor iedereen. Perfect

fantastisch

leuke onstpannende sfeer; proper en nette boerderij. Lekker eten.

• Wat vond je van het programma?
  • Als je wilt kun je extra toelichten wat je vooral is opgevallen betrokkenheid
  • Heeft deze teambuilding gezorgd voor een sterker kuddegevoel? Misschien

Locatie top. Activiteiten top. Begeleidster leuk. Eten en locatie uitstekend!

Over FarmFun Merchtem

FarmFun staat voor bijzondere teambuildingactiviteiten, zotte vrijgezellendagen en zoveel meer. In een charmante, unieke en uitdagende setting beleven jong en oud, sportief en minder sportief, denkers en doeners een farmtastisch avontuur!