Goed gedaan

Het was heel goede samenwerking

Deskundig en zeer vriendelijk geholpen met de keuze voor een grafmonument.

Een prettige ontvangst op de afgesproken tijd. Veel keuze. En een goede voorlichting over de materialen.

Keurig afgehandeld, na goed goed contact

Correct

VAKWERK / m.a.w. STEEN GOED !!!

Meneer Harrie v/der Worp was ieder telefonisch gesprek duidelijk ...dus in vorm. ( maar wat wil je ook als je komaf in de ANTON PIECK=stad ligt ) kallum an & goed goan !!! sportgroeten met een glimlach !!! Henk Borgmeijer

Heel erg meedenkend

Heel fijn. Luisteren naar onze wensen.

Prima voor elkaar

Heel zorgvuldig

Voldoende support zonder opdringerig te zijn

Alle informatie gegeven die noodzakelijk was,

Heel erg prachtig gedaan!

Jullie hebben ons steeds goed op de hoogte gehouden van het verloop. Het portaal is ook erg fijn.

prima geregeld

kunt goed aangeven hoe je het graag wil hebben

Het graf met steen zijn keurig geplaatst en afgewerkt!

De voortgang is netjes bijgehouden in een grafiek die regelmatig werd gemaild.

betrouwbaar en correct

zorgeloos

Het gehele proces is prima en gepast verlopen.

Hierbij wil ik jullie informeren dat we als familie zeer tevreden zijn met de terug geplaatste steen. Ik ben er recent geweest en het zag er prima en netjes verzorgt uit. Precies zoals we het ons gedacht hadden en nu kan de tijd (veroudering) zijn werk gaan doen. Voor nu dus dank en we zijn zeer tevreden over jullie geleverde diensten en ook de communicatie is zeer prettig en duidelijk verlopen.

Klantvriendelijk, correct en vakkundig geholpen

Open communicatie, aandacht voor de wensen en gaf blijk van deskundigheid.

Steen is precies naar onze wens, prima werk geleverd!

We werden altijd keurig en op tijd op de hoogte gebracht van de werkzaamheden. Uitleg aan het begin was helder en duidelijk waardoor we wisten wat er ging komen en hoe de betaling geregeld zou worden. Stap voor stap is het proces met ons gedeeld. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren.

alles is keurig conform gemaakte afspraken opgeleverd.

prettige contacten, ook toen gewacht moest worden op akkoord van de notaris om akkoord te geven op de offerte.

Heel goed.

Heel prettig Vanaf het eerste gesprek tot het plaatsen van de steen. In het gesprek konden we ons verhaal kwijt betreffende het overlijden van onze moeder en onze wensen aangeven. Er werdt met ons meegedacht. Nadien werden we van elke stap op de hoogte gehouden.

Plezierige ontvangst en gedegen advies

Correct, behulpzaam, vriendelijk.

Zeer goed respectvol en liefdevol

Goed ontvangen aandachtig na ons geluisterd en onze wensen gerealiseerd zoals wij graag wij wensen. Dat heeft ons enorm gesteund om een mooie herinnering te maken.

Deskundige en meedenkende Sjacco

Er werd door Sjacco meegedacht op een zeer vriendelijke wijze. Afspraken werden goed nagekomen. Puntje van aandacht is de tenaamstelling. De brief was gericht aan mijn overleden moeder.

Prima geholpen op dag van aanschaf van de grafsteen.

Via de mail op de hoogte gehouden van de voortgang.

Korte lijnen, vriendelijk in overleg (vooral Nutte Visser ;).

Het ging goed en steeds werden we geïnformeerd

Geen klachten,heel tevreden.

Over Cuperus Gedenken

Bij Cuperus Gedenken geloven we dat een tijdloos en persoonlijk vormgegeven monument bijdraagt aan het levend houden van herinneringen. Wij helpen u graag om een passende uiting aan dat gevoel te geven zodat u keer op keer als u het monument ziet in gedachten terug gaat naar belangrijke emoties en dat gedachten aan overledenen blijven voortbestaan. We zien het als ons doel om de herinnering aan overleden dierbaren voor u op een persoonlijke en passende wijze mogelijk te maken.