Het ging goed en steeds werden we geïnformeerd

Geen klachten,heel tevreden.

Alles wat we aangedragen hebben, dat kon!

Prettig contact en goede voorlichting. Afwerking grafsteen conform afspraak.

Prima goed verzorgd

Uitstekend. Op alle momenten er over ingelicht en ook als alles klaar is.

Van begin tot het eind alles in overleg naar wens verlopen.

We werden via het klantportaal steeds op de hoogte gehouden wat er ging gebeuren.

Fijn bedrijf en houdt je goed op de hoogte

Ik heb voor de samenwerking gekozen omdat de steen van mijn vader ook bij jullie vandaan komt. Toen mijn moeder is overleden krijg je ongevraagd reclame van andere steenhouwers maar gelukkig doen jullie dat niet. Er wordt met je meegedacht en door het klantportaal wordt je steeds op de hoogte gehouden hoe de voortgang gaat. Als er iets onduidelijk is werd er contact met mij opgenomen. Erg plezierig. De steen is mooi geworden. Vriendelijke groet, Rieta van Heuveln

goed zijn tevreden

prettig gesprek en ziet er goed uit

Zorgzaam ..meevoelen..en mij de tijd geven om even bij te komen ..this wel een dingetje om zoiets te regelen

Jullie zijn Topper ..hebben mij erg geholpen met mijn Idee van wat ik wou ..En ja je kan het maar een keer goed doen .. En zelfs mijn latere veranderingen gerealiseerd.. Dank jullie wel ..En ik was bij de plaatsing . En die werd gedaan met goede zorg ..En daarbij hadden we ook nog lol ..Ook al was is het een heel serieus gebeuren Dank jullie wel .

Al tweemaal een steen uitgezocht, beide keren zeer tevreden, goed advies en voldoende keus

Goed en prettig geholpen

Rust, rijd ,aandacht een goed meedenken.

Contacten verliepen goed, goede samenwerking. Opdracht keurig uit gevoerd.

Geweldige betrokkenheid

Goede en menselijke benadering. Geen gedram, maar medeleven en compassie ervaren.

vertrouwd en meedenkend en respect voor de client

de samenwerking is ons goed bevallen, op een mooie en waardige manier geholpen met ons wensen, evt. telefonisch contact om advies te bespreken, en ook de tekst en tekeningen werden ons toegezonden en evt. was er een aanpassing mogelijk. ook het verwijderen en het terugplaatsen van de gedenksteen is netjes gedaan, wij zijn erg tevreden met de samenwerking en contact. daarvoor ons vriendelijke dank. Familie van der Ploeg

Fijne samenwerking met onze vraag

Fijne samenwerking Samen naar een oplossing gezocht voor het kunstwerk En de afhandeling Was zelf net op tijd om de de jongens te bedanken voor het plaatsen van het grafmonument

Het gedenkmonument ziet er goed uit,ik vond het wel lang duren.

Over het geheel genomen is het goed verlopen.

Het was een hele fijne ervaring

Goed, behulpzaam en meedenkend

Prettig Duidelijk en vaak ontspannen.

Prettige gesprekken en niet haastig.

Correct en betrokken zonder opdringerig te zijn

We zijn netjes en vriendelijk ontvangen, ruimte voor emoties gegeven en we kregen duidelijke uitleg over alles. Er werd met ons meegedacht zonder ons te beinvloeden, dit hebben we als prettig ervaren.

Alles goed opgepakt en afgewerkt.

Goede samenwerking, fijn overleg.

We hebben het als bijzonder goed ervaren.

Alles was vanaf het begin heel respectvol en bijzonder meelevend/meevoelend. Altijd goed op de hoogte gehouden.

Wij hebben ondanks het verdriet dit als prettig ervaren

Wij zijn respectvol behandeld

Alles is zo gedaan als we wilden.

De eerste bezoeken in Groningen waren erg plezierig. De medewerker was zeer geduldig en dacht ECHT mee. Dat was heel fijn. De uitvoering is ook geheel naar wens verlopen. Ook dan denkt men mee hebben we gemerkt zonder dat we de medewerkers van dat stadium hebben gesproken. Kortom we zijn zeer tevreden!

Professioneel bedrijf met goede communicatie

De samenwerking was uitstekend. Eventuele wijzigingen van de lay-out werden zonder problemen uitgevoerd. Prima terugkoppeling en altijd een heldere communicatie tussen Cuperus en familie.

Het was goed geregeld.

Voor ons was het prima om via de mail te doen.Het ging natuurlijk alleen om de tekst.We hoefden geen gedenkteken uit te zoeken.

mooie zaak, ruim assortiment

er werd rustig de tijd genomen om alles te bespreken. Werden goed op de hoogte gehouden over de levertijd (was erg lang, maar we waren daarover van te voren gewaarschuwd). Plaatsing was conform gemaakte afspraken.

Over Cuperus Gedenken

Bij Cuperus Gedenken geloven we dat een tijdloos en persoonlijk vormgegeven monument bijdraagt aan het levend houden van herinneringen. Wij helpen u graag om een passende uiting aan dat gevoel te geven zodat u keer op keer als u het monument ziet in gedachten terug gaat naar belangrijke emoties en dat gedachten aan overledenen blijven voortbestaan. We zien het als ons doel om de herinnering aan overleden dierbaren voor u op een persoonlijke en passende wijze mogelijk te maken.