Creatief in meedenken over ontwerp en professioneel in uitvoeing

Als prettig, professioneel, geduldig en creatief.

Het is een prachtig gedenkteken geworden, geheel volgens verwachting. Correct geleverd!

De samenwerking heb ik als zeer prettig en respectvol ervaren. De verschillende stappen werden steeds keurig aangekondigd en uitgevoerd.

Goede en vriendelijke service

Het was fijn om in deze toch wel moeilijke fase steeds vriendelijk en coöperatief behandeld te worden. De steen is mooi geworden, we zijn er allemaal blij mee dat deze fase zo goed is afgerond.

Prettig

De opdracht is correct uitgevoerd.

Persoonlijk

Er werd goed meegedacht en geluisterd naar onze eigen wensen

wij hadden een prettige samenwerking met Melissa Steen.

Prettig

Alle tijd om een goeie tekst aan te leveren. Een mooie verdeling gemaakt op de grafsteen

De gemaakte afspraken zijn na gekomen en dat is erg fijn!

De wensen van onze familie waren niet zo bijzonder toch hadden we het gevoel dat we alles zelf konden invullen en werd er goed mee gedacht voor passende oplossingen. Erg prettig!

empathisch en meedenkend

Vooral Melissa heeft ons prima begeleid naar het door ons gewenste gedenkteken. En het is ook goed gelukt. Precies zoals gewenst.

Prettig verlopende communicatie

Contacten verliepen goed . Primair het gesprek met de adviseur maar ook nadien telefonisch met nadien met andere medewerkers. Adequate e-mails

Alles wat in orde

Jullie hebben goed geluisterd naar onze wensen

Vriendelijk en meedenkend

De samenwerking is uitstekend gewest. Meedenkend en meelevend. Er wordt meegedacht voor een goede en passende oplossing.

plezierig

zeer plezierig. Snelle reacties via mail

Goed geholpen

Heel goed. Mooi alles via de mail kunnen meekijken wat er gebeurde. Alles binnen de tijd af wat afgesproken was.

Netjes, duidelijke communicatie

Duidelijke communicatie.

Vakmanschap en goede service.

De communicatie verliep heel plezierig en onze vragen werden meteen opgepakt.

Ben heel tevreden. Mooie steen.

De afwerking van de steenbikker heel mooi.

Goed. Altijd goed op de hoogte gehouden en het is erg mooi geworden en afgeleverd

heel fijn geholpen, netjes afgehandeld

Melissa heeft ons erg goed geholpen, om ons idee vorm te geven. De levertijd was erg lang maar we werden gedurende deze maanden netjes op de hoogte gehouden. Plaatsing was heel netjes gedaan!

hele duidelijk en je wordt goed en op tijd geïnformeerd

Erg fijn en bebripvol, meedenkend

Van het moment van uitzoeken Tot de plaatsing van goed.

Deskundig en meedenkend

Vanaf het begin kreeg ik het gevoel dat de persoon tegenover me van zaken wist en me goed zou kunnen helpen. Tijdens het proces werd ik op de hoogte gehouden van de vorderingen. En ik ben zeer blij met het eindresultaat!

Volgens afspraak alles keurig netjes afgehandeld

Voordat er officieel aan het gedenkteken werd gewerkt, kregen we een voorbeeld te zien dat we direct goedkeurden. Toen we de urn en het gedenkteken plaatsten, leek het gedenkteken nieuw, alsof het niet al sinds 2007 stond. We zagen geen verschil in de belettering.

Goed geholpen en zorgvuldig

Mensen nemen de tijd voor je tijdens het gesprek, Er wordt goed gecommuniceerd over de ontwikkelingen

Pascalweg 3

6662NX Elst

Over Cuperus Gedenken

Bij Cuperus Gedenken geloven we dat een tijdloos en persoonlijk vormgegeven monument bijdraagt aan het levend houden van herinneringen. Wij helpen u graag om een passende uiting aan dat gevoel te geven zodat u keer op keer als u het monument ziet in gedachten terug gaat naar belangrijke emoties en dat gedachten aan overledenen blijven voortbestaan. We zien het als ons doel om de herinnering aan overleden dierbaren voor u op een persoonlijke en passende wijze mogelijk te maken.