Goede sigaren, nog betere service.

Of je nou een bezoek brengt aan de winkel in Utrecht of online besteld, de service is altijd stipt en de sfeer gezellig! Aanrader, zo zijn er niet veel sigarenspeciaalzaken meer!

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Prima, snelle en betrokken service

De persoonlijke noot past geheel bij de goeie oude tijd

Overzichtelijk

Prima service en een overzichtelijke website.

Goed en snel

Goede en zorgvuldige levering Prima kwaliteit

Uitstekend!

Gemakkelijk besteld, vlot geleverd! Zelfs met een had geschreven kaartje er bij. Ik zeg top! tot de volgende!

Meerdantevreden

Groot aanbod aan mooie sigaren met een nette prijs. Het geheel wordt netjes en snel verzonden.

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Doen wat ze moeten doen!

Geweldig als er gewoon op een kaartje staat; "geniet van uw pijptabak".

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Goede zaak met veel keus in rookwaren

Eerste keer in de winkel, goed advies en uitleg over pijproken. Daarna via de website nieuw tabak besteld. Op tijd geleverd en goede tabak weer

Helemaal goed.

Bestelling kwam op het afgesproken tijdstip binnen met een handgeschreven kaartje. Leuk. Daarnaast als verrassing een leuke aansteker erbij. Is een kleinigheidje maar werd door mij zeer gewaardeerd.

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Verzorgd, snel en netjes uitgeleverd

Top, persoonlijk kaartje erbij, netjes verpakt en snel en verzorgd uitgeleverd. Leuk extraatje, een leuke aansteker erbij. Altijd weer en jammer dat dit vak, volgens de overheid, eigenlijk niet meer mag …..

Top geregeld!

Ik heb al 2 keer een bestelling geplaatst en deze zijn steeds de volgende werkdag al geleverd en degelijk ingepakt!

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Goede kwaliteit, snel geleverd!

Bestel met enige regelmaat bij de Oude Tijd. Elke keer weer wordt er snel verzonden, goed verpakt (met luchtvochtigheid patch), en zijn de sigaren mooi van kwaliteit. Ga zo door!

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Een prettige en betrouwbare ervaring

Een mooie site,duidelijk en overzichtelijk. Het is te merken dat kwaliteit hoog in het vaandel staat.

Snel verzonden, briljant verpakt

….Ik schrijf zelden een beoordeelding, maar het gebeurt ook zelden dat een verkoper zoveel indruk op me maakt - en ik ben kritisch. De verzending was snel, en de verpakking van de longfillers was geweldig: Oude Tijd kartonnen sigarenhouders, dat alles in een sealbag met een Boveda zakje om de humiditeit van de longfillers te waarborgen. Daarnaast een aantal pijpragers voor bij de pijptabak, tezamen in een ‘rammelvrij verpakte’ omdoos, inclusief een handgeschreven bedankje. Kijk, zó ‘heurt’ het. Een absolute aanbeveling van mijn zijde.

Geweldige tabak zaak

Snelle levering, top producten en top service. Een aanrader!

Bestelling altijd snel geleverd

Door drukte met werk bestel ik vaak via de website mijn sigaren. Altijd goed goed verpakt en snel geleverd.

Top service!

Pijptabakken en bijbehorende artikelen binnen een dag verzonden en keurig verpakt met extra pijpaansteker en leuk kaartje! Had niet beter verzorgd kunnen worden. Verder: Enorm groot assortiment aan sigaren, pijpen, bijtabakken en accessoires.

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Ruim assortiment en uitstekende service.

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Goed aanbod, alleen de webshop heeft wat werk nodig.

Goed aanbod, alleen de website/webshop is een beetje verouderd. Ik wilde graag een doosje sigaren kado doen voor een vriend in Nederland, maar ik kan zelf helaas geen account aanmaken omdat ik in Finland woon en dus mijzelf niet als factuur adres kan opgeven. Mocht u interesse hebben in webshop die de kwaliteit van uw fysieke zaak beter vertegenwoordigt, neem dan contact op met jaakko@freyja.fi en we helpen u graag verder!

• Hoe tevreden bent u over de verzending? N.v.t.

Snelle goed verpakte levering

Ze leveren snel (als de pakketdienst meewerkt) en alles zit zorgvuldig verpakt zodat de sigaren niet beschadigen onderweg. Zeker aanrader

Topzaak

Ruim assortiment en correcte levering

Klant gericht en personelijk

Ik ben een beginnende sigaar roker en ik heb 1 sigaar gekocht om uit te proberen. Ik was verrast hoe goed en netjes deze was ingepakt. Ik ben dus erg tevreden en vind "de oude tijd" een hele fijne winkel om mijn sigaren te kopen

geweldig sigaren en service

Heel Goed

Fijn geholpen TOP

Over De Oude Tijd

De Oude Tijd staat al ruim 85 jaar voor vakmanschap, service en gezelligheid. U vindt bij ons een ruim assortiment Nederlandse sigaren (shortfillers), sigaren uit het Caribisch gebied (longfillers) en daarnaast hebben wij een grote collectie tabakspijpen. Uiteraard bent u voor allerlei accessoires voor de sigaren- en pijproker aan het goede adres. Samen met ons team streven wij naar een positieve invulling van het genieten van tabak. Graag ontvangen wij u in onze winkel en vertellen u alles over genietend roken. Mocht dat niet tot de mogelijkheden behoren dan hopen wij u van dienst te kunnen zijn in onze webwinkel.