Snelle levering en een tevreden klant erbij..!!

Prima en tevreden

zeer goed

zeer klant vriendelijk, goede service, altijd snelle levering, levering altijd goed ingepakt nooit problemen gehad met schade aan mijn leveringen, ook altijd telefonisch bereikbaar. zeker een aanrader.

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Netjes verpakt. Andere dag ontvangen. Kaartje erbij en een attentie. Super, heel blij mee.

Vriendelijk

Goed advies en snelle bezorging.

Uitstekend!

Na 1 dag geleverd en een sigarenaansteker bijgevoegd. Erg fijne ervaring

Snel bezorgd

Netjes, zorgvuldig, verantwoordelijk

Extra aansteker was erg leuk.

redelijk

de website om een pijp te kopen vind ik heel onduidelijk. om een pijp te vinden met 9mm filter is bijna onmogelijk. bij haddock kan je dat gewoon selecteren

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

uiterst klantvriendelijk met erg veel kennis.

Superaardige mensen. Fantastische winkel. Pakketje was zorgvuldig verpakt. Topbedrijf!

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Hulpvaardig, professioneel en vriendelijk.

Er zijn verschillende soorten sigaren. Daar heb ik nog al eens een vraag over. Alle medewerkers staan direct klaar om de vragen te beantwoorden. Daardoor voel ik mij een gewaardeerde en persoonlijk gekende klant. De website mag van mij vollediger, maar het assortiment in de winkel is daartegenin uitermate compleet. Daar kunnen we een mooie sigaar voor ontbranden.

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Snelle service, leuk persoonlijk handgeschreven kaartje toegevoegd!

Snelle service, leuk persoonlijk handgeschreven kaartje toegevoegd!

Schitterende winkel!!!

Grote aanbod aan sigaren en super service

Grote keuzemogelijkheid,

Leuke website en weer een leuk sigarenkistje erbij

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Ik kon een bepaalde sigaar niet kopen waar ik normaal (persoonlijk in de winkel) mijn sigaren koop. Vandaar dat ik nu die kist aangevuld met enkele anderen hier kocht. Netjes verpakt, keurig op tijd ontvangen en wat ik vooral waardeerde was de persoonlijke noot van de medewerker die het inpakte. Gewoon keurig !

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Vlotte communicatie PostNL liet het wel afweten...

• Hoe tevreden bent u over de verzending? N.v.t.

Prefecte online (en offline) sigarenleverancier

Ik rook Matta Fina van Van der Donk. Een tijdje lang is de verkrijgbaarheid in Amsterdam niet optimaal geweest. Ik besloot online te bestellen, hoewel ik als de dood was dat de sigaren het transport niet zouden overleven. Maar De Oude Tijd leverde niet alleen gemakkelijk en prompt, maar de sigaren waren ook prima verpakt en helemaal heel. Verrassend was de handgeschreven groet en de (gratis) aansteker was ook prima. Nu bestel ik al een aantal jaar. Heel makkelijk is dat je je bestellingen snel kunt vinden en makkelijk een bestelling kan herhalen. De groet blijft persoonlijk en de aansteker is er telkens weer bij. Top zaak (maar anders wil Van der Donk ook niet leveren). Als ik even kan (niet vaak) loop ik ook graag even in Utrecht binnen. Absolute aanrader!

Bezorging was hopeloos

Vorige keer prima ervaring gehad doch nu door een PTT storing waardeloos.Eerst wordt gemeld dat bezorgen pas op dinsdag zal gebeuren ivm een storing vrijdag , vervolgens op maandag de melding dat het vanmiddag komt en dan om 13.24 een melding dat het pakket niet te bezorgen was terwijl ik gewoon thuis ben en achter het raam zit maar niemand gezien heb . Vervolgens krijg ik de melding dat ik het pakket MORGEN zelf op moet gaan halen NA 15.00 uur pas !

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Geachte Heer Stolwijk, We vinden het heel vervelend dat u ontevreden bent over de bezorging. Door een landelijke storing bij PostNL op vrijdag, konden wij geen pakketten aanbieden. Deze zijn de volgende dag ( zaterdag ) alsnog door ons aangeboden aan PostNL. Wat we u ook via de de mail hebben laten weten. Dat vervolgens de pakketbezorger niet bij u is langs geweest, ondanks dat die dat wel beweerd daar kunnen wij helaas niks aan doen. Wij zijn dan afhankelijk van de PostNL. Met vriendelijke groeten, Edwin van den Berg

Klantgericht en met een rijk assortiment voor een tevreden roker!

Na sluiting van mijn vaste pijptabaksspecialist eind vorig jaar kwam ik na omzwervingen op het internet op de website van De Oude Tijd terecht die mij aan sprak qua assortiment. Na een eerste bestelling die prima en snel werd geleverd, startte ik een email dialoog om een door mij zeer geliefde Mixture in het assortiment op te nemen. Hetgeen gebeurde met tevens de tip over de prijsverhogingen in april. Mijn tweede bestelling is inmiddels binnen en er zullen er nog wel meer volgen. Helaas heb ik door de huidige omstandigheden de winkel nog niet kunnen bezoeken, maar die verrassing zit dus nog in het vat.

snel en perfect!

Voor iedereen aan te bevelen! Bijzonder uitgebreide voorraad en prima service.

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Leuk ook de handgeschreven zin op het kaartje.

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Uitstekende service en heerlijke sigaren!!

Persoonlijke en hartelijke service.

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Veel keuze. Snelle bestelling en levering!

lekker vlot geregeld

gister betaald, vandaag in huis

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Goede website, makkelijk bestellen, track&trace, op tijd geleverd

• Hoe tevreden bent u over het bestelproces?

Zeer snelle en goede levering. En ook nog een gratis mooie aansteker erbij geleverd.

Over De Oude Tijd

De Oude Tijd staat al ruim 85 jaar voor vakmanschap, service en gezelligheid. U vindt bij ons een ruim assortiment Nederlandse sigaren (shortfillers), sigaren uit het Caribisch gebied (longfillers) en daarnaast hebben wij een grote collectie tabakspijpen. Uiteraard bent u voor allerlei accessoires voor de sigaren- en pijproker aan het goede adres. Samen met ons team streven wij naar een positieve invulling van het genieten van tabak. Graag ontvangen wij u in onze winkel en vertellen u alles over genietend roken. Mocht dat niet tot de mogelijkheden behoren dan hopen wij u van dienst te kunnen zijn in onze webwinkel.