Positief

"goede service nadat de communicatie niet helemaal goed was verlopen alsnog alles netjes opgelost .

Geur en gevoel is HEERLIJK!

ANAS CrystalCare producten die ik gebruikt zijn Body Milk, Foam, body mist. Ik werd gelijk verliefd op de geur! Zo fris. De Body Mlik is zo snel en makkelijk op de huid te brengen en wordt snel geabsorbeerd. Je hebt niet dat natte gevoel op je huid zoals bij andere body lotions. En de Body mist is heerlijk! Zeker een aanrader. Ik heb nu eentje op kantoor die ik 1 a 2 keer per dag spray en mijn collega’s vinden het ook heerlijk ruiken. Bedankt ANAS

De producten op zich zijn al fantastisch maar de levering net zo. Super snel, netjes verpakt.

Beste Hennie, hartelijk bedankt voor je review! Wat fijn dat je blij bent met onze producten en service. Geniet ervan :)

er was iets fout gegaan met de bestelling. Is keurig opgelost. Bedankt daarvoor.

Beste Hilde, hartelijk bedankt voor je review! Wat fijn dat je blij bent met onze service. Geniet van je producten! :)

Heerlijk bodycreme en doucheschuim

Ik was een beetje sceptisch aangezien ik een vrij droge huid heb. Maar na twee keer gebruiken van de doucheschuim en bodycreme merk ik dat mijn huid minder droog en trekkerig aanvoelt. Mijn huid voelt zelfs zijde zacht.. Ik ben super tevreden

Beste Carla, hartelijk bedankt voor je review! Wat fijn dat de producten het gewenste effect hebben en je huid zijde zacht aanvoelt! Geniet ervan :)

Super fijn.

Bij de bestelling was alles zeer duidelijk en makkelijk te vinden. De verzending was ook snel en wat ik absoluut kon waarderen was een handgeschreven kaartje. Ik kan niet wachten tot het merk zich meer gaat uitbreiden, hopelijk met gezichtsverzorging.

Beste Shannon, hartelijk bedankt voor je review! Wat fijn dat je blij bent met onze service! Geniet van onze producten, en er komen binnenkort nieuwe producten aan! :)

Prachtige fles en heerlijke geur!

Wat een mooie kristalvormige fles en de geur is zoals beloofd! Hydrateert goed en trekt snel in. Zeker een aanrader!!

Beste Rob, hartelijk bedankt voor je review! Wat fijn dat je blij bent met onze producten en dat je de geur kan waarderen! Geniet ervan :)

Is het de hoge prijs waard?

Ruikt fris, wordt snel opgenomen in de huid. Maar op 't gebied van body-lotion e.d. vind ik 't niet waard vanwege de hoge prijs. Dan komt mijn persoonlijke 'leverancier' beter in beeld, Rituals. Ook prijzig maar een sterkere geur en meerdere keuzes.

Beste Gidius, hartelijk bedankt voor je review! Wat fijn dat je blij bent met onze producten. Het verschil tussen de producten van ANAS Crystal Care en Rituals is dat wij gebruik maken van rijke ingrediënten Vulkanisch Water, kristalpoeder en rijke oliën. Daarnaast zit er in elk product een echt bergkristal. Ook komen er binnenkort nieuwe producten uit, dan heb je nog meer keuze. Geniet ervan :)

Super ervaring

Mooie producten die zuiver zijn met de juiste intentie! Met liefde gemaakt en goed over nagedacht. Super klantenservice! Ik kom zeker terug.

Beste Jonathan, hartelijk bedankt voor je review! Wat fijn dat je blij bent met onze producten! Je bent van harte welkom in onze webshop. Geniet van de producten! :)

Lekker fris

Heerlijk product dat doet wat het belooft

Hallo Maria, dank voor je review. Blijf lekker genieten van onze producten. Fijne zomer :)

Heerlijk product

Verfrissende geur

Hallo Kees, dank voor je review. Wat fijn dat onze geur bij past. Geniet ervan :)

Amazing!

I feel my skin totally different!

Thank for being such a great fan. Crystal Love for you! <3

Product is cijfer 10 waard maar de prijs is duur.

Product is cijfer 10 waard maar de prijs is duur. Daarom cijfer 8.

Hallo Twan, dank voor je review. Wat fijn dat onze kristallen huidverzorging in de smaak vallen. Het is wellicht duurder dan gehoopt, maar kwaliteit kost geld. Geniet van onze producten en fijne zomer :)

super fijn producten

heel erg snel bezorgd en supper fijne producten ben er helemaal erg dol op

Dank je voor je leuk review. Mooie producten voor mooie mensen. Geniet ervan :)

Snel geleverd. Prachtig pakket wat bijna een kadootje op zich was om uit te pakken. De producten zijn Geweldig. Mega zonne uitslag maar na gebruik van de bodymilk kom ik de dag zonder jeuk door. Ik ben fan.

Hallo Hennie, super leuke review. Geweldig hoe de body milk je huid kalmeerde. Kristallen en het vulkanisch water doen hun werk. Geniet van de zon en de body milk :-)

Heerlijk genieten !

Zalig !

Dank voor de review. Geniet ervan :-)

Top producten en snelle levering

Top producten, we gaan deze vaker bestellen.

Shoukran voor de review Munir, we hopen dat u lang bij ons klant blijft. Fijne zomer :)

Hoge kwaliteit voor redelijke prijs

Anas handcreme werkt verslavend.

In alle opzichten uitstekend.

Via een post op Facebook terechtgekomen op de site die wel erg veel verhaal heeft en een wat verborgen shop. Product Body Mist snel geleverd, luxe verpakking, fantastische geur.

Net binnen

Hebbt gisteren ontvangen. Ben vandaag ziek. Dus heb nog geen ervaring...

Heel mooi vormgegeven en super lekkere zeep

Vandaag ben ik verrast door mijn dochter met een super mooie en lekkere handzeep. De vorm is heel apart en ligt direct lekker in de hand. Bovendien staat hij schitterend in mijn nieuwe badkamer. Om het af te maken kreeg ik er ook een handcreme bij. Qua geur sluit het heel mooi aan bij de zeep. En de crème is niet vettig, trekt snel in de huid en maakt mijn handen heerlijk zacht. Echt heel blij mee. Ga zeker meer aanschaffen van Anas Crystalcare, mijn nieuwschierigheid is gewekt

Fijne producten, warme service.

De producten werden snel geleverd. Het handgeschreven kaartje geeft net dat beetje extra warmte.

Goede en snelle levering met een leuk kaartje er bij.

Dankjewel Mient! Fijn dat je levering tijdig was. Geniet van je Body Mist!

Een mooi product

Ik hou er niet van dat er stickertjes over een houdbaarheidsdatum van de handcreme van 2019 geplakt worden. Wees gewoon eerlijk bij een eerlijk product. Dit valt mij erg tegen van 'spiritueel' product. Zeg dan eerlijk, ok het product is niet zo lang meer houdbaar en verkoop het voor de helft. Ook het gratis sample product zat er niet bij. Ik heb ANAS volop in mijn vriendenkring aangeprezen, dat ga ik vanaf heden niet meer doen. Jammer hoor!

Beste Margreet, Bedankt voor je review. We hebben hierover contact gehad en je uitgelegd dat er een aantal verpakking niet goed geprint zijn. We vinden het jammer om deze weg te gooien en lossen dit op met een juist etiket. We konden rekenen op je begrip, maar je kiest helaas toch voor het verspreiden van onjuiste informatie. Wij zullen nooit producten verkopen waarvan de houdbaarheidsdatum niet klopt.

Over ANAS Crystalcare

ANAS Crystalcare is een nieuwe Nederlandse huidverzorgingslijn dat als eerste ter wereld puur Bergkristal gebruikt in haar producten. Het spirituele energie gevende karakter van Bergkristal, wordt gecombineerd met een unieke gepatenteerde technologie die de mineralen uit het Kristal aan het werk zet voor jouw huid. Het Bergkristal en het Vulkanische Water in de producten hydrateren en herstellen de huid en geven nieuwe energie.