Prima betrouwbare afhandeling van de bestelleing!

De producten zijn van goede kwaliteit en vallen niet tegen.

Bezorging en bestelling prima voor elkaar

Wij stellen ons er niet helemaal goed mee want alles werk nog niet helemaal goed

Vlug geleverd alles in orde. Ben dik tevreden.

Prima product en snelle levering

Prachtig dekbed! Was goed verpakt. Is heerlijk warm en luchtig

Slechtste internet winkel

Slecht ik heb mijn bestellingen niet ontvangen. Ik wil mijn geld terug.

Duidelijke beschrijving van product

Goede deals, hoge kwaliteit

SNELLE EN GOEDE LEVERING

werkt als beschreven

Alles in order, maar op de volgende dag was dit produkt 5 euro goedkoper aangeboden. Jammer dat jullie promotie niet onder controle houden. Factuurdatum 89231 van 19/9/2020, 34,95 euros En de dag nadien 29,95euros.

Aardig ding voor het geld

De digitale thermometer werk naar behoren, snelle levering. N.B.: I.v.m. 'aanbevelen' vul ik altijd nee in, omdat ik aankopen altijd persoonlijk vind. Als men mij vraagt naar een product of ervaringen met een leverancier, zal ik altijd een eerlijk antwoord geven.

Goed bezig

Wordt snel verwerkt hoef niet lang te wachten

Mooie producten voor een nog mooier prijsje

Spotprijzen voor kwaliteitsproducten.. vaak de helft vannde verkoopprijs

Gewoon goed

gewoon doen wat is beloofd

gewoon den wat is beloofd

Zeer snel, pakjes netjes, behalve het product, deze keer.

Product zou zg geen last zijn voor huisdieren, maar mijn katten zijn er doodsbang van. Op de laagste frequentie, gaat het nog met de kleine. Maar de grote, vlucht naar buiten Volgende keuze, alleen gebaseerd op product zelf, Niet aanbevelen

Tevreden algemeen

Ik ben niet tevreden.

Geachte, Ik heb 2 pakken besteld van Bjorn Borg underwear maar heb maar één pak toegestuurd gekregen. Heb wel betaald voor 2 pakken. Kun je nagaan wat er misgelopen is ? Vriendelijke groeten, Dirk Van de Velde

Fantastische luchtkoeler

Ik heb al een paar maanden zo’n luchtkoeler en deze bevalt uitstekend om de vertrekken bij hoge temperaturen lekker koel te houden. Daarom heb ik er ook een voor mijn kinderen gekocht en zijn zij enthousiast.

uitstekent

beste ik heb mijn bestelling keurig en net ontvangen,en echte aanrader aangezien het product netjes en veilig is verpakt groetjes eugene

Levering zoals beloofd, de volgende dag. Perfect!

Prima ervaring, goedkoper komt beloftes na.

Supersnelle service

Binnen 24 uur besteld en geleverd...netjes verpakt.

?

De ladder werd bezorgd en was beschadigd. de bezorgers namen hem terug mee. Wat nu? Hopelijk krijg ik nu een andere.

Snel en goed verpakt geleverd.

Wij kunnen weer een jaar vooruit met vaatwastabletten. Lekker makkelijk, toch.

Leuke producten

Leuke producten die goedkoop worden aangeboden. Voor iedereen wat wils . Snel in huis . Netjes verpakt!

Ik weet het nog niet precies......

Het lastige: ik heb een eikenhouten tafel besteld die een levertermijn van 7 dagen zou hebben. Dat zijn er bijna 40 geworden. Goedkoper deed z'n best ergens iets van te vinden, maar het bleef gevoelsmatig bij informeren als ik aan de bel trok, weinig pro-actieve communicatie. De tafel in elkaar zetten was wel een dingetje: de gaten in de stalen poten zaten exact 5 centimeter uit elkaar, de gaten (met schroefdraad) in de onderkant van de tafel zaten op exact 6 centimeter van elkaar. Betekende bij de Action metaalboortje halen en gaten bijboren. Tafel ziet er prima uit (mooie matte afwerking), maar de eerste vlekken zijn er niet meer af te krijgen (wat mij bevreemdt aangezien hij mat gelakt zou zijn, ik krijg de indruk dat het wellicht mat geolied is). Kortom: prachtige tafel die erg laat geleverd werd, met extra werk in elkaar gezet moest worden waarvan de uiteindelijke kwaliteit zich nog moet bewijzen. Daarom: ik weet het nog niet precies. Waarom JA bij aanbevelen: ik heb kortgeleden ook een smartwatch via Goedkoper gekocht: 100% tevreden.

Mijn bestelling werd keurig binnen de beloofde tijd bezorgd.

ik heb verder eigenlijk niets toe te voegen. Alles ging prima, zoals ik tot op heden van Goedkoper gewend ben!

Over Goedkoper.nl

Wij bieden dagelijkse gevarieerde aanbiedingen met hoge kortingen. Dat is een belofte aan jou, maar ook aan onszelf. Wij staan namelijk garant voor uitstekende kwaliteit, maar altijd goedkoper dan andere aanbieders. Met ons productaanbod kiezen we altijd voor de optimale prijs/kwaliteitverhouding. Dat is goedkoper.nl. Profiteer van onze voorselectie Doordat onze ervaren inkopers al hebben bepaald welke producten van een bepaald merk de beste kwaliteit voor de scherpste prijs bieden, kun je vertrouwen op het aanbod op onze site. Dat geldt zowel voor ons vaste assortiment met basisproducten als voor de weekaanbieding(en) die we op goedkoper.nl aanbieden. Zo besparen wij jou tijd én geld.