Fijne solar "flame" lampen met extra lange duur

Deze lampen staan inmiddels een paar dagen in de tuin en ze doen het eigenlijk zeer goed. Ze branden zeker de ganse nacht en da's wel uitzonderlijk te noemen. En het "flame" effect is wel mooi. Top aankoop!

Het ding doet niet wat ik verwachtte

Mogelijks was mij autoaccu al te diep gezakt (3 volt). De druppelteller ging constant in de fout.

Helft van de bestelling is aangekomen waar de boren zijn weet ik niet

vorig jaar was tabletten besteld zijn pas na meer dan twee maanden geleverd en een telefoonrekening van een bedrag die hoger was dan het te leveren product , ik dacht dat er verbetering in zat maar mijn bestelling wordt half geleverd en krijg nergens geen melding van jullie waar deze blijft , dus je kan begrijpen dat ik moeilijk tevreden kan zijn

Slecht

Bestelling gedaan op 02/05. Niet ontvangen. Geen reactie op mails.

twijfel geval

is niet hetgene vermeld staat... koop maar een goede handzalf ook erbij...

Slechte communicatie

Zonder enige toelichting heb ik slechts een deel van de bestelling ontvangen. Of en wanneer de rest volgt is onduidelijk.

Betrouwbaar

Duidelijke communicatie. Betrouwbare levering.

naar verwachting

vlot geleverd, product naar verwachting.

goede service

als ik koffie bestel is het de andere dag al binnen en het is heerlijke koffie

Goedkoper levert kwaliteit en doet wat het belooft

Snelle levering, altijd 'binnen vijf dagen', maar dat wordt vandaag als te lang ervaren. Corona drukte is een goed excuus.

Bestelling goed en vlot afgehandeld.

Bestelling goed en vlot afgehandeld

zeer goed

zeer tevreden

Goedkoper heeft zich duidelijk verbeterd in hun service en levert op tijd

In het verleden nogal eens achter mijn bestellingen aan moeten gaan zonder ook maar iets te horen te krijgen hoe het daarmee stond om over het telefonisch contact maar te zwijgen, of geen verbinding of enorme wacht tijd of constant in gesprek toon ! Dit is gelukkig door Goedkoper voor het grootste deel opgelost want de bestelde producten worden op de dag van vandaag wel op tijd geleverd dus ga zo door en blijf op deze weg voortgaan want dat levert meer klanten op en de klanten die je nu hebt zullen ook makkelijker blijven !

Super goed

Super goed product met heerlijke geur

Nog geen verkeerde ervaring gehad met goedkoper

Vriendelijk personeel en altijd goed en proper afgeleverd

Was in orde.

De producten zijn snel geleverd, bravo, ga zo door

goed product en correcte prijs

Vrolijk

Blij dat ik de bestelling heb gekregen

Geen goed adres huisnummer verkeerd vermeld moet zijn V. Coehoornstraat 1 Made

Het pakket is na uw terug gestuurd verkeerd Adres huisnummer verkeerd vermeld V.Coehoornstraat 1 4921TD Made

Ik ben ontgoocheld!

Ik bestelde een doucheinstallatie. Daarvan werd gezegd dat die mij enkele jaren voldoening zou schenken. Dat durf ik betwijfelen. Het is niet mogelijk om het teveel aan kalk weg te wissen uit de installatie!

Snelle levering, echter hoewel ik vrijdag's voor 20.00 besteld had kwam de levering toch pas na het weekend.

Valt tegen

Slechts een deel van de bestelling is inmiddels geleverd. Ondanks dat beloofd werd binnen twee dagen in huis. Dat gaat nu dus nog twee weken duren. Je moet niet beloven wat je niet kunt waarmaken. Prijs is prima. Ook mag er wel wat sneller op e-mail worden gereageerd.

Goede prijs - kwaliteitsverhouding

Kans om voor een goede prijs een goede kwaliteit te kopen.

ben best tevreden

goed product niks mis mee goede service

Over Goedkoper.nl

Wij bieden dagelijkse gevarieerde aanbiedingen met hoge kortingen. Dat is een belofte aan jou, maar ook aan onszelf. Wij staan namelijk garant voor uitstekende kwaliteit, maar altijd goedkoper dan andere aanbieders. Met ons productaanbod kiezen we altijd voor de optimale prijs/kwaliteitverhouding. Dat is goedkoper.nl. Profiteer van onze voorselectie Doordat onze ervaren inkopers al hebben bepaald welke producten van een bepaald merk de beste kwaliteit voor de scherpste prijs bieden, kun je vertrouwen op het aanbod op onze site. Dat geldt zowel voor ons vaste assortiment met basisproducten als voor de weekaanbieding(en) die we op goedkoper.nl aanbieden. Zo besparen wij jou tijd én geld.