Oplichters

Wacht 6 weken op een bank, ze reageren op de email maar klopt niet wat ze zeggen. En de telefoon nemen ze niet op.

Product niet ontvangen

Heb mijn bestelde product niet ontvangen en hoor niets meer van het bedrijf!

Slecht wel geld innen maar niets leveren

Begin april een opbergbox besteld, ba verschillende mails en telefoontjes nog steeds niets gehoord en ontvangen. 1 x contact gehad en was heel toevallig net die ochtend binnengekomen en zou meteen worden opgestuurd. Zijn inmiddels juni en nog steeds niets. Bij telefonisch contact wordt er meteen opgehangen. Oplichters zijn het.

Slechte ervaring

Na lang wachten product ontvangen, maar toen al ergens anders besteld. Product retour gestuurd op 1 mei, maar nog steeds geen geld ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar. Hoop dat er toch een goed oplossing gevonden gaat worden. Wilt u aub contact opnemen.

Duidelijk sprake van oplichting

20 april de 2-in-1 tuinbank / opbergbox besteld met een levertijd van 5 tot 10 werkdagen en direct betaald via iDEAL. Daarna was het lang stil, 10 mei gebeld en toen gaven ze aan dat er problemen waren bij de leverancier maar dat ze hem deze week nog binnen kregen en gingen leveren. 17 mei nog maar eens gebeld waar die bleef, kwam door de feestdagen en hij ging vandaag nog op de post en zowaar een dhl track and trace code aan het einde van die dag. De zending was aangemeld. Daarna was het stil, status veranderd niet meer bij DHL, ze hebben dus niks bij DHL geleverd. Ook zijn ze niet meer bereikbaar via de site, telefoon of mail. Ik heb vandaag aangifte gedaan van internet oplichting en ik raad iedereen aan dit ook even te doen indien je een zelfde iets hebt meegemaakt. Des te meer aangiftes des te meer kans dat er wat mee gebeurd. Deze gasten zijn duidelijk oplichters, wel iedere dag spammen met nieuwe aanbiedingen en verder niks leveren. Hopelijk gebeurd er wat mee en wordt de webshop aangepakt en uit de lucht gehaald, er vallen nu nog steeds slachteroffers aangezien ze nog steeds 4/5 sterren laten zien op hun site voor de kiyoh.com score

Goedkoper ergernis.

Wacht al een paar weken op een bestelling.Maar jullie zijn niet bereiken. Jullie reageren nergens op. Oplichters zijn jullie. Ga het ook maar op Facebook zetten.Dat dit niet te vertrouwen is. :(

om netjes te blijven klote

mijn beoordeling is nul,14 mei besteld voor 17.00 uur dan zou het een dag later bezorgt zijn. Niets daarvan is waar,ben met vakantie gegaan en tot op heden niets gezien. het zou netjes zijn als jullie je excuus maken en als de sodemeter mijn bestelling gaan bezorgen, in plaats van vragen hoe het is bevallen. Ik heb hier geen woorden voor. Als ik niets hoor ga ik naar KASSA

onaanvaardbare dienst

Ik bestelde iets een maand geleden en ik ben nog steeds wachten op de levering.Geen reactie,geen informatie.

FRAUDE

Menige malen gecontacteerd per mail en via de chat. geen levering - geen reactie ! Pure fraude dus koop voortaan weer gewoon bij outspot.nl

Firma failliet! geld kwijt!

Firma is failliet sinds januari 2021. Daardoor geen reactie op bestelling en geld kwijt!

Oplichting

Beswteld, betaald en niet geleverd. tetefoinisch contact is niet mogelijk. Ze zouden failliet zijn. Oplichting!

WAAR BLIJFT MIJN GELD!!

Eerst een kraan geleverd gehad. Kraan terug gestuurd. Krijg een creditnota, maar geen geld op mijn rekening. Zijn niet bereikbaar en reageren niet op mail. Ene Thijs uit Volendam! WAAR BLIJFT MIJN GELD!

Geen product ontvangen.

Een tuinbankje besteld. Niets ontvangen. Wel een track-en trace code maar die werkt ook niet, pakket wel aangemeld maar niet verzonden. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en ook op mails wordt niet gereageerd. Kassa maar inschakelen! Ellen en Jan de Boer

Geen reactie

Gelukkig iets van maar 15 euro besteld. Na langer wachten dan beloofd een mail gestuurd. De bevestiging gekregen dat de zending is aangemeld maar vervolgens is na een paar weken de zending nogsteeds aangemeld maar niet aangeleverd. Met de medereageerders in ogenschouw denk ik dat de 15 pop verloren is en deze firma niet geheel een eerlijke is. Ga er nog een mailtje naar de CB aan wagen... Zowel telefonisch als per mail geen reactie, geen contact mogelijk... ZEKER NIET BESTELLEN!!!

Onbereikbaar en leugenaars.

Dikke maand geleden tuinbank je besteld. Nog steeds niets ontvangen. Tig keer gebeld maar telefonisch niet bereikbaar. Krijg elke keer bandje, dit meldt dat je wordt doorgeschakeld naar mederwerker, en dan wordt verbinding verbroken. Had 2 telefoon nummers, bij alle 2 zelfde resultaat. Tig keer gemaild, maandag 17 mei eindelijk een reactie, standaard antwoord, vervelend dat u het product niet had, zogenaamd was het product ook ineens toevallig ook pas de 14 mei weer leverbaar. Gelul dus,want op de site bleef product sinds mijn bestelling gewoon op de site staan zonder de opmerking zoals bij sommige producten wel stond dat het tijdelijk niet leverbaar was. Maandag 17 mei toen ik dit antwoord kreeg werd er door medewerkster Selena beloofd dat product dezelfde dag opgestuurd zou worden, levertijd 4 dagen. Inmiddels zitten we op 23 mei en is product nog zelfs niet aangeboden volgens de track en tracé o die ik van hun had opgekregen. Na de Pinksteren ga ik hier dus via de rechtsbijstandverzekering een zaak van maken. Advies van mij, mensen als jullie net als ik in de maling worden genomen en respectloos worden behandeld span via jullie verzekering een zaak aan tegen deze afzetters.

Kut

Hoe kunnen jullie dit sturen als de bel bij bezorger nog niet is aangekomen

Ik heb niets ontvangen

Ik heb op 21 april een Tuinbank met Opberbox besteld en kreeg eindelijk afgelopen maandag 17 mei een email naar [email protected] dat het product was verzonden met een track en trace code van DHL. Tot op heden staat er bij DHL niets wat op een levering gaat lijken. Het artikel zou ik binnen 2 werkdagen in huis hebben. Helaas niets ontvangen en het is nu 23 mei 2021.

Ik heb niks ontvangen

Er is geen contact te krijgen met deze klantenservice wel betaald niets ontvangen

alles werd correct afgehandeld

Veel beter of in het verleden

slechte afhandeling

mijn produkt niet leverbaar. zou mijn centen binnen 14 dagen retour krijgen. kreeg de brief op 14 april is nu inmidels al 19 mei en nog geen cent gezien telfoon word je in de wacht gezet 4 wachtende voor u meer als een uur toen maar via de mail geprobeerd naar 3 keer ook geen reactie terug. maar ik geloof zo langzaam dat ik naar mijn centen kan fluiten .maar zal het hier zeker niet bij laten zitten dat je als zoon bedrijf je afspraken niet naar komt dus mensen ben gewaarschuwd bezind eer u begind .

Niet te vertrouwen, oplichters

Al weken niet bereikbaar per telefoon of mail. Ongevraagd spam versturen. Nooit wat besteld. Aan alles is te zien dat dit oplichters zijn of worden.

OPLICHTERS!

PAS OP MOGELIJK OPLICHTING Krijg totaal geen contact met het bedrijf, telefonische niet te bereiken en meerdere emails gestuurd. Wacht al bijna 2 maanden op mijn spullen. Ruim 220 euro uitgegeven. Wellicht is een ritje naar het hoofdkantoor om mijn geld op te halen een beter idee!

ik wil mn centen terug!!!

ik wacht al weken op mijn goederen, zijn deze keer voor zeker 500 euro... er komt geen bericht, ik heb gemaild, jullie klachtenformulier ingevuld... maar er komt geen antwoord... gebeld, moet ik wachten en komt de bezettoon... ik zou graag mijn centen terug krijgen want t duurt nu al te lang!!

Nul!!! Oplichters

€160 lichter en niets ontvangen! Niet bereikbaar! Stelletje oplichters. Dat dit kan in Nederland

Tafel besteld en betaald , niks gezien of bevestiging

Hier een tafel besteld en betaald . Inmiddels paar dagen verder en vele pogingen gedaan om ze te bereiken maar niks nada noppes. Geen bevestigingsmail gehad . Suportformulier ingestuurd . Nog steeds geen reactie. Telefonisch niet te bereiken . Ben bang dat ik naar me centen kan fluiten !! Mensen hier niks bestellen! Pure oplichting! Inmiddels vele reviews gelezen en snap nog steeds niet dat deze website in de lucht is . Inmiddels ook aangifte gedaan van oplichting. Ben geen schokkend bedrag kwijt maar wees gewaarschuwd! De eigenaar is ook al een paar keer bij kassa geweest en is geen betrouwbaar persoon ! Hier niks kopen /bestellen

Over Goedkoper.nl

Wij bieden dagelijkse gevarieerde aanbiedingen met hoge kortingen. Dat is een belofte aan jou, maar ook aan onszelf. Wij staan namelijk garant voor uitstekende kwaliteit, maar altijd goedkoper dan andere aanbieders. Met ons productaanbod kiezen we altijd voor de optimale prijs/kwaliteitverhouding. Dat is goedkoper.nl. Profiteer van onze voorselectie Doordat onze ervaren inkopers al hebben bepaald welke producten van een bepaald merk de beste kwaliteit voor de scherpste prijs bieden, kun je vertrouwen op het aanbod op onze site. Dat geldt zowel voor ons vaste assortiment met basisproducten als voor de weekaanbieding(en) die we op goedkoper.nl aanbieden. Zo besparen wij jou tijd én geld.