Waardeloos!!

Krijg maar geen contact met het bedrijf, telefonische niet en via de email niet. Word nu al weken aan het lijntje gehouden zonder iets te horen. 240 euro weggegooid. Misschien maar eens een ritje naar het hoofdkantoor om mijn geld op te halen!!

prima aankoop geweest

Dit is een prima aankoop geweest

Geen ster waard! Niets ontvangen en ook niet bereikbaar

Oplichters! Hier niet bestellen. Geen producten geleverd en ook niet bereikbaar

Teleurstellend

Eerste keer dat ik iets via jullie bestel En vind het HEEL jAMMER als ik chat geen antwoord terug krijg Ivm mijn bestelling wanneer ik deze mag verwachten Als ik bel is steeds dezelfde band die zich afspeelde Er zijn 4wachtende voor U. Als ik in de toekomst nog met jullie wil onderhandelen verwacht ik Wel een degelijke reactie over het verloop van mijn bestelling Vind heel jammer dat ik mijn moeder overmorgen op Moederdag moet teleurstellen en zeggen dat ik nu nog steeds haar cadeau niet heb ontvangen Terwijl ik redelijk op voorhand heb besteld Ik hoop dat dit bericht iets verder zal evolueren En eens ik deze tuinbank heb ontvangen Zal ik dan pas een positieve reactie plaatsen . Dus de bal lig in jullie handen om verder uit te voeren Negatief is nooit goed Dus ik hoop dat ik iets positief achteraf kan plaatsen

zeeer slechte firma en je ziet je bestelde artikelen nooit = oplichting!!

deze firma is ronduit slecht, zowel in communicatie, verzending, ... Ik heb mijn tuinbank meer dan een maand geleden besteld en tot op vandaag nooit ontvangen! als je naar hen belt slaagt het af na een bandje, als je mailt krijg je nooit antwoord, als je chat zijn ze nooit bereikbaar. in 1 woord een OPLICHTINGSBEDRIJF is dit en ga hier zeker mee verder gaan!!

Belofte niet nagekomen

Bestelling besteld,gebeld maar na 2 uur wachten,geen antwoord gewoon telefoon afgelegd. Niet te vertrouwen!!!

Waardeloos bedrijf

Zowel slechte ervaringen met Euroknaller.nl als Goedkoper.nl wat van eerstgenoemde moederbedrijf is. Bedroevend producten worden niet geleverd, er wordt in tegenstelling tot belofte niet gereageerd op mail aan klantenservice en telefonisch zijn ze al helemaal niet bereikbaar. Tijdens 45 minuten wachten waren er nog steeds 3 wachtenden voor me. Opdoeken deze webshop en andere potentiële kopers beschermen tegen dit crimineel gedrag.

Wachten, wachten, wachten

En geen informatie. Weinig vertrouwen dat er nog wat komt. Onbegrijpelijk in 2021. Wordt hopelijk toch nog vervolgd.

Slecht

Leveren niet en bij mail over wanneer geleverd wordt geen reactie. Ga dus geld terug vorderen.

Is miserabel

want mijn Tom-Tom past er niet op omdat zij de stekker juis onderaan hebben.

waardeloos

vandaag 2,5 uur aan de telefoon in een wachtrij van 3 mensen gehangen en nog niemand aan de lijn heb gekregen en ook op mijn eerdere mail naar jullie klantenservice wordt niet gereageerd. Hier vooral niet meer bestellen mensen

Zeer slechte klantenservice en behandeling

Klantenservice is telefonisch niet te bereiken, 50 min in de wacht gestaan. Defect product teruggestuurd een week geleden... niks gehoord nog van dit bedrijf. Ronduit teleurstellend.

Crappy service

Never again met deze firma!!!! Fietsgps besteld, alles werkte behalve de gps. Direct de dag na aankomst gemeld, vriendelijke mail terug van goedkoper met wat te doen. Gedaan wat werd voorgesteld doch geen oplossing, gps werkt nog steeds niet!! Nu al een half uur aan de lijn, meer dan 25€ kwijt aan telefoon dus weg financieel voordeel aankoop! Wat een kutservice van jullie zeg!!! Klachtenformulier ingevuld, binnen de 5 dagen antwoord. Ben nog aan het wachten! Never again met jullie!

geen reactie ontvangen op mijn vraag naar support!

Op 17/4 heb ik u geschreven, dat de magnetische smartphonehouder niet werkt. Het gedeelte wat op mijn i-phone zou moeten houden, werkt niet. Mijn vraag was, of het papier wat op het plaatje zit ervan af gehaald moet worden? Ofschoon u mij deze melding per mail bevestigde en aangaf dat ik binnen 5 dagen bericht zou ontvangen, heb ik dit nog altijd niet.

Maanden moeten wachten En nog steeds niet alles binnen.

Slecht. Niet eens een mail wanneer je bestelling komt. Dan komt er wat. Doe ik een mailtje geen reactie!!!!!!

Wat een verschrikkelijk bedrijf

Je besteld en betaald een iPad. Krijgt geen reactie en is al een week later. Als je belt zeggen ze ja ik wil hem vandaag bestellen (toevallig he). Als je wilt annuleren en vraagt wanneer je het bedrag terug krijgt krijg je een bitse opmerking. 14 dagen zoals in onze voorwaarden staan. Voor mij hier nooit meer iets bestellen

leuke aanbiedingen

Bestelling gedaan maar het duurde even voordat ik mijn pakje ontving. De verzendkosten zijn in vergelijking met het bestelde niet in overeenstemming, er zijn webshops die helemaal geen verzendkosten rekenen. Al met al vind ik het product weinig spectaculair en doet wat "goedkoop" aan. Maar uiteraard: alle waar naar het geld.

Aankoop voldoet aan onze vraag.

Eenvoudig aan te brengen.

uitstekend

gewoongoed in alles.

Ben tevreden over mijn bestelling, correct en snelle levering.

Perfecte oplossing

2 aparte matrassen maar vervelend als je wilt knuffelen. Nu terug 1 grote matrassen niemand die in het gootje moet!

werkt niet

Als ik de telefoon probeer aan te sluiten valt hij er zo weer af hij klikt er wel in maar is lang niet sterk genoeg .jammer miskoop

als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is dat ook zo

Kocht solar tuinlampjes en ben werkelijk teleurgesteld. Wat een tegenvallende lichtopbrengst. Zijn kaarsjes ipv lampjes. Wat mij voortdurend opvalt is dat daystunt geen specificaties aangeeft. Ik begrijp nu waarom. Uiterst voorzichtig zijn met wat je hier koopt. Zeker als niet alle specs erbij staan.

Goedemorgen Cor, Bedankt voor je review en wat vervelend dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het ontvangen product. Graag verneem ik je ordernummer per e-mail zodat we dit netjes kunnen oplossen. Het ordernummer mag verstuurd naar klantenservice@goedkoper.nl. Met vriendelijke groet, Floortje van Goedkoper.nl

Prima verzorgd

Snelle levering, goed product.

Belofte nagekomen, snelle levering.

Fijn, snelle levering

Over Goedkoper.nl

Wij bieden dagelijkse gevarieerde aanbiedingen met hoge kortingen. Dat is een belofte aan jou, maar ook aan onszelf. Wij staan namelijk garant voor uitstekende kwaliteit, maar altijd goedkoper dan andere aanbieders. Met ons productaanbod kiezen we altijd voor de optimale prijs/kwaliteitverhouding. Dat is goedkoper.nl. Profiteer van onze voorselectie Doordat onze ervaren inkopers al hebben bepaald welke producten van een bepaald merk de beste kwaliteit voor de scherpste prijs bieden, kun je vertrouwen op het aanbod op onze site. Dat geldt zowel voor ons vaste assortiment met basisproducten als voor de weekaanbieding(en) die we op goedkoper.nl aanbieden. Zo besparen wij jou tijd én geld.