waanzinng

Ik had niet op zulks snelle verwacht waarvan de bestelling zeer goed was verpakt.

Mijn ervaring is niet 100 procent

Ik heb tot nu toe maar de helft van wat ik besteld heb ontvangen Ik heb gebeld het restant zou woensdag bezorgd worden Maar helaas niets ontvangen

Onvolledige levering

Mijn bestelling was niet volledig de zwarte mondmaskers zaten niet in het pakket

Goed aangekomen

De batterijen zijn goed en vlug aangekomen, degelijk verpakt. Hoe ze werken zal de tijd moeten uitmaken maar op het eerste zicht zijn het degelijke batterijen. Alle andere dingen die ik al bij Goedkoper.nl heb gekocht waren perfect en ben van plan blijven te bestellen via Goedkoper.nl als er zich items langs komen die ik kan gebruiken.

Binnen twee dagen binnen

Netjes geleverd, mooi en goed materiaal.

Zie hierboven

Prima !

Mooie dashcam voor relatief weinig geld

ER WAREN PRACTISCH GEEN PROBLEMEN

De bestelling is zonder problemen aangekomen en ik ben er tevreden van. Er was juist een wieltje los van de koffer, maar dat heb ik er zelf terug aangebracht en hoop dat het in de toekomst zal vast blijven.

Mooi set! Snel geleverd!

Een mooie aanbieding blijkt ook echt een mooi product en snel geleverd!

Prima snel geleverd

Prima hoeslaken möie kleur

Goede webshop

Vlotte afhandeling order; goede productomschrijving; snelle bezorging

Zeer goed en op tijd

Het is een prachtig toestel ben zeer tevreden

Goede aanbiedingen , snelle service !

LegEx niet compleet. Adapter ontbreekt

Telefonisch bij elkaar 3 uur in de wacht gestaan, om mijn klacht door te geven, helaas na al die uren in de wacht, geen contact kunnen krijgen.

het apparaat is defect geleverd

het apparaat maakt bij elke beweging lawaai, hierdoor is hij niet verder gebruikt

Heel tevreden

Snelle levering prima verzorgd top!!

Snelle levering en prima verzorgd!!!

Uitmuntend!

Correct en vlot van A tot Z!

kapot

troep

Beste Rene, Bedankt voor je review. Wat vervelend te vernemen dat je niet tevreden bent over het bestelde product dit betreuren wij ten zeerste. Graag ontvang ik je ordernummer zodat wij dit netjes voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Wouter Klantenservice Goedkoper.nl

Pad Voor Benson Clean Flat Mop - Gemaakt Van Ultrafijn Microfiber

Uitstekend product; op tijd en tijdig ontvangen ... heel fijn! Zeer tevreden.

Beste Lianne Doms, Bedankt voor je review. Wat vervelend te vernemen dat je ontevreden bent, graag ontvang ik je ordernummer zodat ik dit netjes voor je kan oplossen. Met vriendelijke groet, Wouter Klantenservice Goedkoper.nl

Wedt netjes op tijd geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Aanrader

Fijne website

Snel en goed verpakt geleverd in degelijke verpakking.

Over Goedkoper.nl

Wij bieden dagelijkse gevarieerde aanbiedingen met hoge kortingen. Dat is een belofte aan jou, maar ook aan onszelf. Wij staan namelijk garant voor uitstekende kwaliteit, maar altijd goedkoper dan andere aanbieders. Met ons productaanbod kiezen we altijd voor de optimale prijs/kwaliteitverhouding. Dat is goedkoper.nl. Profiteer van onze voorselectie Doordat onze ervaren inkopers al hebben bepaald welke producten van een bepaald merk de beste kwaliteit voor de scherpste prijs bieden, kun je vertrouwen op het aanbod op onze site. Dat geldt zowel voor ons vaste assortiment met basisproducten als voor de weekaanbieding(en) die we op goedkoper.nl aanbieden. Zo besparen wij jou tijd én geld.