Slechte communicatie

1 dag na bestelling van 6 stuks magazijn stellage heb ik per mail de bestelling geannuleerd. Na 2nof 3 dagen krijg ik een mail dat ze onderweg zijn met DHL?! Bij aankomst heb ik ze geweigerd. Na een week weer een bezending , nu 1 exemplaar. Weer geweigerd en nu gebeld met klantenservice van Goed koper.nl De meneer beloofde het in orde te maken. Nu lees ik net dat er weer 1 exemplaar onderweg is. Ik weet het ook niet meer ........ In de tussen tijd heb ik ook mailtjes gestuurd met referentie nummers maar ik krijg de indruk dat ze nooit worden gelezen.

voldoet Uitstekend.

Mooi ontwerp en koelt perfect. Ook de andere functies doen het naar verwachting.

Snel en duidelijk

Productinformatie is duidelijk en snelle levering

geweldig

De levering was snel en alles volgens afspraak zoals het in de advertentie stond.

Waardeloos

Niet te bereiken Handelen niet naar behoren Spijt dat ik hier wat heb besteld De airco was naar 2 maanden stuk ik had het maar 5 keer gebruikt. Ik moest het retour zenden maar er is geen koerier (PostNL dhl etc) die het wil aannemen omdat het boven de 23 kilo is. Geprobeerd goedkoper.nl te bellen dat zij een zakelijke pick up moeten regelen maar deze hangen op als je belt. De airco moet binnen 1 week bij hen zijn dus hoe dan??? Helaas moest ik een ster geven anders wordt dit niet gepost

Beste Nanne, Wat vervelend te moeten vernemen dat je bestelde airco helaas defect is gegaan dit betreuren wij ten zeerste. Graag ontvang ik je ordernummer zodat wij dit voor je kunnen uitzoeken. DHL/ post NL zou je airco gewoon moeten aannemen wellicht dat je het bij een groter filiaal moet proberen. Zo niet vernemen wij dit graag van je dan zullen wij je assisteren met het retour proces. Met vriendelijke groet, Wouter Klantenservice Goedkoper.nl

Slecht product

Ik miste de beschrijving en moest die op internet zoeken. Verder was de camera met geen mogelijkheid aan de wifi te koppelen. Apparaat dus ook teruggestuurd

Beste John, Bedankt voor je review. Wat vervelend te moeten vernemen dat het bestelde apparaat niet werkte dit betreuren wij ten zeerste. Graag ontvang ik van je het ordernummer zodat ik voor je kan uitzoeken of de retourzending al is verwerkt. Met vriendelijke groet, Wouter Klantenservice Goedkoper.nl

Duidelijke communicatie en snelle levering.

Bij de eerste hete dagen werd onze slaapkamer al vervelend warm om in te slapen. Na een aantal jaar uit te stellen, toch maar op zoek naar een airco. Aangezien we steeds meer gebruik maken van 'slimme' apparaten, gekozen voor een Flinq airco die verbinding kan maken met Google Assistant en een app via Tuya. De airco besteld op donderdag 25/06 en reeds geleverd op maandag 29/06 in de voormiddag. Toen ik de airco bestelde had ik er niet op gelet om ook de optionele raamafsluiting te bestellen. Uiteindelijk wel nog gedaan en hierover ook contact gehad met een medewerkster. Deze was heel vriendelijk en behulpzaam. Ik ben zeer tevreden.

Zoals omschreven

Mooie prijs voor goed product, snelle levering

Het bleek een mollenverjager te zijn.

Verhaaltje over steenmarters en honden of vogels die verjaagd zouden worden, sloeg nergens op. En op de mail dat ik het terug wil sturen werd niet gereageerd. Ben dit van deze site niet gewend.

Beste Eric, Bedankt voor je review. Wat vervelend te moeten vernemen dat je geen antwoord hebt gekregen op je email. Graag ontvang ik van je het ordernummer zodat wij je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Wouter Klantenservice Goedkoper.nl

Snel geleverd geen onzin

Vorig jaar duurde levering veel te lang nu zoals beloofd snel.

Snel in huis de product me kamer cool maken dan kan je beter een echte airconditioning kopen maar voor het geld? WT verwacht je met deze hitte? Ik was wel hoop vol lol maar het werkte als je kamer 1mtr bij 1mtr is maar was niks mis met het snelle leveren.

Goede en vlotte afhandeling van de bestelling

Goede en vlotte afhandeling van de bestelling

1e aankoop via Goedkoper.nl zal leiden tot meer!

Makkelijk te bestellen, goedkoopste aanbieding en super snelle levering.

Super online winkel

Kwaliteit producten en altijd stipt op tijd

WAARDELOOS bedrijf.

Black en Decker stofzuiger gekocht via dit bedrijf. Stofzuiger deed het na 3 mnd niet meer. Diverse malen via e mail En telefoon getracht contact te krijgen met goedkoper.nl. Zij reageren in het geheel niet, sturen je geen bericht terug en bellen je niet terug Ten einde raad contact gezocht met B&D. Zij vertelden ook slechte ervaringen te hebben met goedkoper.nl en vertelden met leveringen aan/via hen te zijn gestopt. Alhoewel normaal gesproken garantie via de leverancier(goedkoper.nl) loopt, waren zij toch genegen de garantie in behandeling te nemen. B@D heeft de stofzuiger gerepareerd.

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor je review. Wat vervelend te vernemen dat je bestelde product helaas defect is geraakt en dat je van ons niks hebt vernomen dit betreuren wij ten zeerste. Graag ontvang ik van je het ordernummer zodat wij kunnen kijken hoe wij u het beste verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Wouter Klantenservice Goedkoper.nl

niet goed

de verpakking leek intact, maar het apparaat was "kapot" is nu op mijn eigen kosten terug naar afzender. Nu afwachten. Voorstel, beter inpakken, meestal zit zulk een toestel nog eens extra in verpakking met bescherming.

Beste Marc, Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend te vernemen dat je bestelling kapot is aangekomen dit betreuren wij ten zeerste. Graag ontvang ik van je het ordernummer zodat wij dit netjes voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Wouter Klantenservice Goedkoper.nl

Een mooie en erg handige Joseph Joseph kommenset besteld. Ik ben zeer tevreden over deze set, mengkom, twee vergieten, en diverse maatlepels die perfect in elkaar passen!!

Apparaat werkt goed

Werkt zoals beloofd.

Goede headphones voor een goede prijs

De Veho Stix bevallen goed, het geluid is erg netjes. Koppelen was geen enkel probleem. Tot nu toe kan ik er niets op aanmerken en dat doe ik dan ook niet. Levertijd was binnen de schatting dus dat was ook netjes.

16.00 product besteld volgende dag in huis. Snelle en goede levering .

nog niet alle producten ontvangen

maar de helft ontvangen

Beste Hilde, Bedankt voor je review. Wat vervelend te vernemen dat je maar de helft hebt ontvangen. Graag ontvang ik je ordernummer zodat wij dit netjes voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Wouter Klantenservice goedkoper.nl

Voldoet niet aan de gewekte verwachtingen

Ik heb de Tristar luchtreiniger besteld omdat volgens uitgebreide productinformatie van de luchtreiniger ook de luchtvochtigheid verbeterd zou worden en de luchtreiniger daarvoor een waterreservoir met een capaciteit van 2,8 liter zou hebben. Ik heb het apparaat een aantal dagen geprobeerd, maar ik heb niet de indruk dat de luchtkwaliteit is verbeterd en van verbetering van de luchtvochtigheid is al helemaal geen sprake, want het waterreservoir ontbreekt.

Beste Fred, Bedankt voor je review. Wat vervelend te vernemen dat de waterreservoir ontbrak bij je bestelling. Wij willen dit graag voor je oplossen hiervoor heb ik wel je ordernummer nodig. Met vriendelijke groet, Wouter klantenservice Goedkoper.nl

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd

Mooie aanbiedingen, gemakkelijk te bestellen en betalen en snelle levering

Uitstekend!

Kwaliteit, op tijd. Gewoon uitstekend.

super

Werkt perfect om de wenkbrauwen uit te lijnen

Over Goedkoper.nl

Wij bieden dagelijkse gevarieerde aanbiedingen met hoge kortingen. Dat is een belofte aan jou, maar ook aan onszelf. Wij staan namelijk garant voor uitstekende kwaliteit, maar altijd goedkoper dan andere aanbieders. Met ons productaanbod kiezen we altijd voor de optimale prijs/kwaliteitverhouding. Dat is goedkoper.nl. Profiteer van onze voorselectie Doordat onze ervaren inkopers al hebben bepaald welke producten van een bepaald merk de beste kwaliteit voor de scherpste prijs bieden, kun je vertrouwen op het aanbod op onze site. Dat geldt zowel voor ons vaste assortiment met basisproducten als voor de weekaanbieding(en) die we op goedkoper.nl aanbieden. Zo besparen wij jou tijd én geld.