Goedkoper kan niet

Hele goede ervaring, staan voor wat ze zeggen. Snel levering.

Niet wat ik had verwacht

Met het testen met een aansluitsnoer ging het armatuur wel. Maar bij ophangen had het wat problemen met instellen.. Werkt nu nog niet zoals ik wil

Prima product

Makkelijke bestelling, snelle levering ondanks deze coronatijd. Product is fijn in het gebruik. Het was even moeilijk om de 2 hulpstukken in het lange hulpstuk te krijgen maar met heet water kom je een heel eind.

Communicatie slecht. Levering duurt zomaar een maand

Telefonisch niet bereikbaar. Reactie op email na enkele reminders na 3 weken. Alsnog, na meer dan een week wachten, geleverd. Ik voel mij als klant niet serieus genomen. De webshop heb ik uit mijn systeem verwijderd.

niks ontvangen

mailtje ontvangen dat het product afgeleverd werd maar reeds 3x geweest langs geweest bij mijn postpunt... verloren moeite

Kwaliteit voor een lagere prijs

De Xl droogtoren is van uitstekend materiaal en super handig in gebruik

is goed.

is goed en snel levering.

Een teleurstelling.

De oordopjes (draadloze versterker) passen niet. Ze vallen uit mijn oren dus ik kan ze eigenlijk niet gebruiken. Ik heb per e-mail gevraagd of ik ze terug mag sturen. Nee, vanwege hygiëne maatregelen. Vreemd want er zitten nieuwe verse reserve-onderdelen bij. Waarom wordt niet meteen bij het aanbod vermeld dat terugsturen niet mogelijk is. Nu zit ik met oordopjes die ik niet kan gebruiken.

Goed afgehandeld. Prima product

Vlot en goed afgehandeld. Aankoop lijkt tot nu toe een prima product.

Goede prijsklasse en kwaliteit verhouding

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Snel en eenvoudig bestellen. Leveringen steeds snel en goed verpakt. Geen onaangename verrassingen.

Leuk spel

Goed en leuk!

Goede ervaring.

Mooie producten, relatief goedkoop. Levert snel, 2 dagen bestelling in huis.

Goede kwaliteit kraan voor weinig geld

Erg tevreden met de aankoop

super goed

Heb de sunnil vaatwastabletten gekocht.had ze eerder in huis al wat oorspronkelijke datum was. Super te vreden over vaatwastabletten komen hun beloften na dat de vaat glanst. Van Goedkoper netjes een mail dat het verstuurd was.

Perfect!

juiste product ontvangen en snel werkt uitstekend!

Goed en degelijk produkt voor eerlijke prijs

TOPproduct na reminder dat pakket niet werd verstuurd

De camera is TOP. Heel goed product dat voldoet aan de beschrijving! Ik moest echter contact opnemen met de firma omdat ik maar geen verzendbevestiging kreeg. Na ettelijke telefoontjes (kreeg nooit iemand aan de lijn) en een uiteindelijke mail, werd de camera 14 dagen nadien toch verstuurd.

Zeer goed alternatief voor een mooie prijs

Spijtig is de bestelling in verschillende stappen toegekomen

Slecht

Vorig jaar een topmatras besteld , na veel mailen en bellen blijkt het matras niet meer leverbaar . Contact liep moeizaam. Nieuw jaar weer een aanbieding topmatras gelijk besteld op 11-01 - 2021 , niks meer gehoord niet te bereiken op telefoon of via mail. Na veel bellen eindelijk te pakken . Krijg te horen dat die onderweg is . Twee dagen later mail , product niet meer leverbaar geld wordt terug gestort binnen 14 dagen !! Is het nu zo moeilijk om je inventaris bij te houden ? Er zijn computer programma's voor hoor !! Dus niet bestellen daar aub.

slecht

bestelling gedaan een was rek met wat ik in de doos aantrof was niks te beginnen . na veel mail verkeer zou er en nieuwe gestuurd worden tot op heden niks stuur elke dag mail maar er komt geen antwoord slechte zaak is dit het gaat om bestelling GDI100409 misschien rageren ze hie wel op

Redelijk Tevreden

Geachte Meneer/ Mevrouw van Goedkoper Sowieso ik ben wel blij mij products bestelling EZ1101403 ( Calvin Klein High Noon K8M271CN & Calvin Klein Supreme K6C2X646) allebeide van jullie komt optijd en netjes geleverd op 04 February geleden via DHL bezorgen naar mijn huis. In dat geval ben ik niet tevreden en klagen gaat over eentje van die CK kist box beetje afgescheurd niet netjes inpakken denk ik van Goedkoper BV medewerker ook eentje van dames CK horloge er is geen book instructie gehaald jammer dan !! Ik hoop volgende keer dat jullie Goedkoper BV meer better scherp opleten En bezorgen ook van die goede klanten zoals ik...hartelijk bedanks :)

Super Deal

Super deal, mooie dimmer voor een super prijs, en lekker snel geleverd.

Fijne stekkers, makkelijk te installeren en snel bezorgt

De drie Woox WIFI stekkers werken super, app installeren en koppelen is zo gebeurd. Nu hoef ik niet meer naar buiten om de tuinverlichting aan te zetten! Ik ga ze nog koppelen met Google Home voor extra gemak. Bezorging was keurig aangekondigd en op tijd.

Goed geregeld.

Snel en correct !

Over Goedkoper.nl

Wij bieden dagelijkse gevarieerde aanbiedingen met hoge kortingen. Dat is een belofte aan jou, maar ook aan onszelf. Wij staan namelijk garant voor uitstekende kwaliteit, maar altijd goedkoper dan andere aanbieders. Met ons productaanbod kiezen we altijd voor de optimale prijs/kwaliteitverhouding. Dat is goedkoper.nl. Profiteer van onze voorselectie Doordat onze ervaren inkopers al hebben bepaald welke producten van een bepaald merk de beste kwaliteit voor de scherpste prijs bieden, kun je vertrouwen op het aanbod op onze site. Dat geldt zowel voor ons vaste assortiment met basisproducten als voor de weekaanbieding(en) die we op goedkoper.nl aanbieden. Zo besparen wij jou tijd én geld.