ben best tevreden

goed product niks mis mee goede service

Snel geleverd mondkapjes.

Duidelijke site. Makkelijk bestelling. Vlot geleverd.

Afwachtende houding i.v.m. nog na te leveren goederen

Ik bestelde 3 artikelen, waarvan er 1 na 14 dagen is toegekomen (vrij laat, maar door Corona begrijpelijk) en van de 2 andere artikelen (borenset en MIO-fietsnavigatie) werd er geen melding gemaakt. Na het sturen van een mail kreeg ik bericht dat deze 2 resterende artikelen pas beschikbaar zijn vanaf 14 mei en zullen nagezonden worden (dit hadden ze beter gemeld bij het versturen van de eerste deelzending). Nu hopen dat dit in orde komt.

Jammer genoeg de verkeerde maat

Volgende keer hopelijk beter !!! En slechte afhandeling van de retourzending tot nu toe

Hoewel prijzig, wel goed

Bruikbaar

Ik wil terug sturen.

Telefonisch niet bereikbaar. En op Mail niets meer gehoord. Er was op de e-mail dat jullie contact zouden nemen maar noppes. Ik ben nu bang NOOIT meer iets te kopen zonder eerst te Google ‘en.

Nog niet alles geleverd

Ik heb de rookmelders ontvangen, maar de dierenverjagers nog steeds niet!!! Al een mailtje gestuurd, maar nog niets gehoord.

Deze keer ging het heel vlot.

De bestelde mondkapjes (5 lagen) passen goed.

Zeer snelle manier van handelen en leveren!

Al eerder via de site aanschaffingen gedan. Altijd snel en adequaat

afwachtend

Ik bestelde 3 artikels met factuur nummer 82751 op 30.04.2020 Op heden ontving ik 1 artikel de Gillette Scheermesjes Fusion 5. Ik vraag me af waar de rest van de bestelling blijft de 120 delige borenset en de 270 Finish Powerball vaatwastabletten. Graag een antwoord aub.

Ze doen wat ze zeggen!!

Als je iets besteld, krijg je ook wat je besteld hebt. Ik heb al diverse keren besteld en de spullen zijn niet duur en je krijgt waar voor je geld. Hier geldt goedkoop is geen duurkoop! Levering op de afgesproken tijd. Wanneer je vragen hebt, kun je ze via de mail stellen. Je krijgt altijd antwoord. Kortom een geweldig bedrijf zonder poespas! Ik raad iedereen aan om hier je bestelling te doen!

Snelle afhandeling

De dag ervoor besteld en de volgende dag in hui. Dat in tegenstelling tot andere leveranciers die Corona gebruiken voor de late leveringen. Prima en niet de eerste keer.

Voldoet prima.

Zie boven

Goed en makkelijk in dragen

Geweldig in omgang

Zeer tevreden klant

Sneller geleverd dan gedacht. Super !

Pructen van goede kwaliteit; levering binnen afgesproken tijd

Goede producten. Levering prima. Prijs aan de hoge kant, maar begrijpelijk gezien schaarste

Livraison rapide - Produit de qualité

J'ai commandé un barbecue à prix très intéressant, je suis surpris de la rapidité de livraison ainsi que du rapport qualité prix

goed product

heeft wel redelijk lang geduurd voor het aankwam.

Snelle bezorging van goed wasmiddel

Snelle bezorging van goed wasmiddel. Vol in gebruik momenteel!

slecht

Artikel doet het niet.

Was leuke ervaring

Snel en betrouwbaar

Gemakkelijk besteld en snel geleverd. Goed kopen bij Goedkoper!

Ik betseld en 2 dagen later had ik mijn solar lampjes gemonteerd en wel aan de schutting hangen.

Produkten die u levert en aanbied zijn van uitstekende kwaliteit.

Mooi zo doorgaan niks op aan te merken klasse.

Correcte en spoedige levering

Over Goedkoper.nl

Wij bieden dagelijkse gevarieerde aanbiedingen met hoge kortingen. Dat is een belofte aan jou, maar ook aan onszelf. Wij staan namelijk garant voor uitstekende kwaliteit, maar altijd goedkoper dan andere aanbieders. Met ons productaanbod kiezen we altijd voor de optimale prijs/kwaliteitverhouding. Dat is goedkoper.nl. Profiteer van onze voorselectie Doordat onze ervaren inkopers al hebben bepaald welke producten van een bepaald merk de beste kwaliteit voor de scherpste prijs bieden, kun je vertrouwen op het aanbod op onze site. Dat geldt zowel voor ons vaste assortiment met basisproducten als voor de weekaanbieding(en) die we op goedkoper.nl aanbieden. Zo besparen wij jou tijd én geld.