Spammers

Nooit klant geweest en toch reclame mail ontvangen. Dagelijks krijg ik van ze spam mail op een mailadres wat ze gejat hebben bij een ander bedrijf. Afmelden doe ik dagelijks, maar het heeft geen effect. Ook gemeld bij de ACM.nl

Oplichters

Ook de emailspamm blijft komen ondanks herhaaldelijk uitschrijven. Blijf weg bij dit soort oplichterssites. Want geen consumentenbond of politie die hoer tegen zal optreden. Verder kijk goed naar alle positieve reakties! Deze zijn allemaal nep en copy paste reviews. Dat zie je ook aan plaatsingsdata en zelfs dezelfde name als reviewers Wegblijven bij deze oplichters dus !

Walgelijke spammers

Nooi iets gekocht hier en ik krijg sinds gister opeens spam van deze oplichters. Blijkbaar weer een nieuw emailbestand gekocht ergens. Walgelijke praktijken!

Spam: ongevraagde mail en afmelden niet mogelijk

Ik krijg ongevraagde mail van deze tent. Mogelijkheid om als ongewenst te melden is aanwezig evenals afmelden maar dit heeft geen enkel effect. Weer zo’n bedrijf dat zich niet aan de AVG houdt. Zal binnenkort wel weer verdwijnen en opgevolgd worden door het volgende fantasiebedrijf.

KOOP DAAR NIKS AAN,het zijn een bende oplichtsters

ik wacht nog steeds achter mijn mondmaskers die op 29 april zijn besteld,bel je hun op dan krijg je geen antwoord,in hun chat antwoorden ze ook niet en op een mail al helemaal niet.druk je op de support om een vraag te stellen dan krijg je boodschap: pagina is niet gevonden !!! dus een klacht kan je NIET indienen.Ook hun facebookpagina is verwijdert !! Ga zeker niet in op hun reclame aanbiedingen of je bent uw geld kwijt. ik heb tot nu toe al 174 mails verstuurd maar ik krijg nooit antwoord op die mails,ze hebben verschillende website's onder hetzelfde adres.ik denk dat ze honderden klachten per dag ontvangen.Zo een websites zouden verboden moeten worden.( Hun bedrijf was eerst Daystunt,maar door de negatieve reclame hebben ze hun naam verandert ! ) Het enige wat je kan doen is een klacht indienen bij de Kamer van Koophandel in Utrecht. Je kan hun vinden op hun origineel adres : Hellingweg 98 D 2583WH 's-Gravenhage KVK 61095206

Bestelling betaald maar niet ontvangen

Op 16 april 2021 een strijkmachine/droger besteld en betaald, maar helaas nog niets ontvangen.

Onbereikbare helpdesk

Na order bevestigingsmail al weken lang geen levering. Vervolgens geen reactie op klacht via de site. Telefoon antwoord met verwijzing naar de site Ovvrgens is een latere order normaal geleverd.

Waardeloos!!

Krijg maar geen contact met het bedrijf, telefonische niet en via de email niet. Word nu al weken aan het lijntje gehouden zonder iets te horen. 240 euro weggegooid. Misschien maar eens een ritje naar het hoofdkantoor om mijn geld op te halen!!

prima aankoop geweest

Dit is een prima aankoop geweest

Geen ster waard! Niets ontvangen en ook niet bereikbaar

Oplichters! Hier niet bestellen. Geen producten geleverd en ook niet bereikbaar

Teleurstellend

Eerste keer dat ik iets via jullie bestel En vind het HEEL jAMMER als ik chat geen antwoord terug krijg Ivm mijn bestelling wanneer ik deze mag verwachten Als ik bel is steeds dezelfde band die zich afspeelde Er zijn 4wachtende voor U. Als ik in de toekomst nog met jullie wil onderhandelen verwacht ik Wel een degelijke reactie over het verloop van mijn bestelling Vind heel jammer dat ik mijn moeder overmorgen op Moederdag moet teleurstellen en zeggen dat ik nu nog steeds haar cadeau niet heb ontvangen Terwijl ik redelijk op voorhand heb besteld Ik hoop dat dit bericht iets verder zal evolueren En eens ik deze tuinbank heb ontvangen Zal ik dan pas een positieve reactie plaatsen . Dus de bal lig in jullie handen om verder uit te voeren Negatief is nooit goed Dus ik hoop dat ik iets positief achteraf kan plaatsen

zeeer slechte firma en je ziet je bestelde artikelen nooit = oplichting!!

deze firma is ronduit slecht, zowel in communicatie, verzending, ... Ik heb mijn tuinbank meer dan een maand geleden besteld en tot op vandaag nooit ontvangen! als je naar hen belt slaagt het af na een bandje, als je mailt krijg je nooit antwoord, als je chat zijn ze nooit bereikbaar. in 1 woord een OPLICHTINGSBEDRIJF is dit en ga hier zeker mee verder gaan!!

Belofte niet nagekomen

Bestelling besteld,gebeld maar na 2 uur wachten,geen antwoord gewoon telefoon afgelegd. Niet te vertrouwen!!!

Waardeloos bedrijf

Zowel slechte ervaringen met Euroknaller.nl als Goedkoper.nl wat van eerstgenoemde moederbedrijf is. Bedroevend producten worden niet geleverd, er wordt in tegenstelling tot belofte niet gereageerd op mail aan klantenservice en telefonisch zijn ze al helemaal niet bereikbaar. Tijdens 45 minuten wachten waren er nog steeds 3 wachtenden voor me. Opdoeken deze webshop en andere potentiële kopers beschermen tegen dit crimineel gedrag.

Wachten, wachten, wachten

En geen informatie. Weinig vertrouwen dat er nog wat komt. Onbegrijpelijk in 2021. Wordt hopelijk toch nog vervolgd.

Slecht

Leveren niet en bij mail over wanneer geleverd wordt geen reactie. Ga dus geld terug vorderen.

Is miserabel

want mijn Tom-Tom past er niet op omdat zij de stekker juis onderaan hebben.

waardeloos

vandaag 2,5 uur aan de telefoon in een wachtrij van 3 mensen gehangen en nog niemand aan de lijn heb gekregen en ook op mijn eerdere mail naar jullie klantenservice wordt niet gereageerd. Hier vooral niet meer bestellen mensen

Zeer slechte klantenservice en behandeling

Klantenservice is telefonisch niet te bereiken, 50 min in de wacht gestaan. Defect product teruggestuurd een week geleden... niks gehoord nog van dit bedrijf. Ronduit teleurstellend.

Crappy service

Never again met deze firma!!!! Fietsgps besteld, alles werkte behalve de gps. Direct de dag na aankomst gemeld, vriendelijke mail terug van goedkoper met wat te doen. Gedaan wat werd voorgesteld doch geen oplossing, gps werkt nog steeds niet!! Nu al een half uur aan de lijn, meer dan 25€ kwijt aan telefoon dus weg financieel voordeel aankoop! Wat een kutservice van jullie zeg!!! Klachtenformulier ingevuld, binnen de 5 dagen antwoord. Ben nog aan het wachten! Never again met jullie!

geen reactie ontvangen op mijn vraag naar support!

Op 17/4 heb ik u geschreven, dat de magnetische smartphonehouder niet werkt. Het gedeelte wat op mijn i-phone zou moeten houden, werkt niet. Mijn vraag was, of het papier wat op het plaatje zit ervan af gehaald moet worden? Ofschoon u mij deze melding per mail bevestigde en aangaf dat ik binnen 5 dagen bericht zou ontvangen, heb ik dit nog altijd niet.

Maanden moeten wachten En nog steeds niet alles binnen.

Slecht. Niet eens een mail wanneer je bestelling komt. Dan komt er wat. Doe ik een mailtje geen reactie!!!!!!

Wat een verschrikkelijk bedrijf

Je besteld en betaald een iPad. Krijgt geen reactie en is al een week later. Als je belt zeggen ze ja ik wil hem vandaag bestellen (toevallig he). Als je wilt annuleren en vraagt wanneer je het bedrag terug krijgt krijg je een bitse opmerking. 14 dagen zoals in onze voorwaarden staan. Voor mij hier nooit meer iets bestellen

leuke aanbiedingen

Bestelling gedaan maar het duurde even voordat ik mijn pakje ontving. De verzendkosten zijn in vergelijking met het bestelde niet in overeenstemming, er zijn webshops die helemaal geen verzendkosten rekenen. Al met al vind ik het product weinig spectaculair en doet wat "goedkoop" aan. Maar uiteraard: alle waar naar het geld.

Aankoop voldoet aan onze vraag.

Eenvoudig aan te brengen.

Over Goedkoper.nl

Wij bieden dagelijkse gevarieerde aanbiedingen met hoge kortingen. Dat is een belofte aan jou, maar ook aan onszelf. Wij staan namelijk garant voor uitstekende kwaliteit, maar altijd goedkoper dan andere aanbieders. Met ons productaanbod kiezen we altijd voor de optimale prijs/kwaliteitverhouding. Dat is goedkoper.nl. Profiteer van onze voorselectie Doordat onze ervaren inkopers al hebben bepaald welke producten van een bepaald merk de beste kwaliteit voor de scherpste prijs bieden, kun je vertrouwen op het aanbod op onze site. Dat geldt zowel voor ons vaste assortiment met basisproducten als voor de weekaanbieding(en) die we op goedkoper.nl aanbieden. Zo besparen wij jou tijd én geld.