uitstekend

gewoongoed in alles.

Ben tevreden over mijn bestelling, correct en snelle levering.

Perfecte oplossing

2 aparte matrassen maar vervelend als je wilt knuffelen. Nu terug 1 grote matrassen niemand die in het gootje moet!

werkt niet

Als ik de telefoon probeer aan te sluiten valt hij er zo weer af hij klikt er wel in maar is lang niet sterk genoeg .jammer miskoop

als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is dat ook zo

Kocht solar tuinlampjes en ben werkelijk teleurgesteld. Wat een tegenvallende lichtopbrengst. Zijn kaarsjes ipv lampjes. Wat mij voortdurend opvalt is dat daystunt geen specificaties aangeeft. Ik begrijp nu waarom. Uiterst voorzichtig zijn met wat je hier koopt. Zeker als niet alle specs erbij staan.

Goedemorgen Cor, Bedankt voor je review en wat vervelend dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het ontvangen product. Graag verneem ik je ordernummer per e-mail zodat we dit netjes kunnen oplossen. Het ordernummer mag verstuurd naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Floortje van Goedkoper.nl

Prima verzorgd

Snelle levering, goed product.

Belofte nagekomen, snelle levering.

Fijn, snelle levering

Artikel niet leverbaar, geld te laat terug

Na 20 werkdagen dan toch geld terug gekregen, na enkele mailtjes heen en weer. Als je andere reviews leest, dan mag ik nog blij zijn dat ik geld terug heb gekregen. Wat een slechte zaak!

Prima.

Keurige en snelle levering.

altijg goed gregeld

wat ik bestel bij Goedkoper .nl gaat altijd goed een mooie infomatie vooraf en het wordt op tijd geleverd

geweldig

op tijd zeker weten bedank

slecht

Bij het eerste gebruik van het slijpapparaat viel direct een slijpgedeelte uit de knife sharpener en is nu al onbruikbaar.

Goedemorgen Huub, Bedankt voor je review en wat vervelend om te vernemen dat de messenslijper nu al defect is. Graag verneem ik per e-mail je ordernummer zodat wij dit netjes kunnen oplossen. Het ordernummer mag verstuurd worden naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Floortje van Goedkoper.nl

Goed en netjes ontvangen klasse

Zo als het hoord klasse harder graag nog twee meer willen bestellen maar zijn uitverkocht

Handige kleine sproeier

Voor een zeer lage prijs een handig sproeiertje voor in een plantenborder. Dit geeft een plaatselijke regenbui zonder water te verspillen op de tegels. Werd geleverd met spies en snelkoppeling. Zeer bruikbaar.

Geleverd

Volgens de site zou voor 17.00 uur de volgende dag geleverd worden. Zonder de reviews eerst te vergelijken had ik besteld. Maandag besteld vrijdag in huis. Het artikel stond op verzonden maar DHL had het pakketje nog niet ontvangen tm donderdag. Je wordt niet op de hoogte gehouden met een vertraagde levering. Ik snap dat een er wel eens een dag later bezorgd word. Ik had rekening gehouden dat ik vrij was die dag, maar pakketje bleef uit. Gewoon een mailtje met een vertraagde levering was prima geweest. Nadat ik argwaan kreeg las ik de reviews en werd wel een beetje zenuwachtig dat het niet geleverd zou worden. Geen wereld bedrag toch zonde geld. Uiteindelijk toch ontvangen. Prima verpakt, maar dan houdt het toch wel op. Jammer!

Dikke prima opgelost!

Heb 5 desinfectie spray flesjes gekocht, ontving er helaas maar drie. Heb een email gestuurd naar de klantenservice en ontving enkele dagen, tot mijn verrassing, 5 nieuwe flesjes in de bus! Dikke prima opgelost dus. Ik ben een tevreden klant!

Zeer slechte service... totaal onbereikbaar

Donderdag een bestelling ontvangen die al beschadigd was. Dat kan altijd gebeuren, geen probleem.. Maar toen gebeld en 2 uur en een kwartier in de wacht gehangen.. geen gehoor.. mail gestuurd.. geen reactie

Goedemorgen Marielle, Bedankt voor je review. Erg vervelend om te vernemen dat het product beschadigd is ontvangen, dit is uiteraard niet de bedoeling. Om dit toch nog netjes op te lossen vernemen wij graag per e-mail je ordernummer. Het ordernummer kan verstuurd worden naar [email protected]. Met vriendelijke groet, Floortje van Goedkoper.nl

Helaas stuk geleverd.

Opbergbox voor tuinkussens. Erg slap geen aanrader...

Slecht en nog eens slecht

Ik heb het over de levering. Op 4 feb bestelde ik een tafeltje en we zijn nu bijna 8 WEKEN verder en heb niks ontvangen! Telkens als ik bel wordt er gezegd dat ze gaan verzenden maar er gebeurt niks!Vorige week woe zeiden ze dat ze met spoed gingen verzenden maar nog steeds niks. Ze zijn beperkt open, houden je zeer lang op HOLD of nemen niet op. Ik heb het helemaal gehad!!Dit is echt de laatste keer!

heel goed

correct geleverd

Besteld en een paar dagen in huis!

Makkelijk uitzoeken, bestellen en afrekenen. Levering iets wat lang maar geen probleem.

goedkoop en betrouwbaar

je moet je aanbieding natuurlijknet treffen maar dan is het goedkoop en betrouwbare kwaliteit en betrouwbare winkel.

Heel mooi van uitzicht

Praktisch

Handig dat de snijplanken in 1 box ziiten om op te bergen.

Over Goedkoper.nl

Wij bieden dagelijkse gevarieerde aanbiedingen met hoge kortingen. Dat is een belofte aan jou, maar ook aan onszelf. Wij staan namelijk garant voor uitstekende kwaliteit, maar altijd goedkoper dan andere aanbieders. Met ons productaanbod kiezen we altijd voor de optimale prijs/kwaliteitverhouding. Dat is goedkoper.nl. Profiteer van onze voorselectie Doordat onze ervaren inkopers al hebben bepaald welke producten van een bepaald merk de beste kwaliteit voor de scherpste prijs bieden, kun je vertrouwen op het aanbod op onze site. Dat geldt zowel voor ons vaste assortiment met basisproducten als voor de weekaanbieding(en) die we op goedkoper.nl aanbieden. Zo besparen wij jou tijd én geld.