Lovely store with great stuff

Lovely store, lovely people, great objects for your little one. It's hard to go in and leave the store without buying something.

Prachtige winkel met hele mooie originele spullen!

Ik kan de Archive Store niet inlopen of de de webshop bezoeken zonder iets te kopen. Ze hebben zulke prachtige, originele spullen. Alles is ook van hoogwaardige kwaliteit. Koop er niet alleen voor mezelf en mijn kindjes, maar ook de meest leuke cadeaus! De service is heel goed. Bij een cadeau kan een (gratis) kaartje worden toegevoegd, wat het net wat persoonlijker maakt! Een aanrader voor iedereen!

Snoepwinkel voor moeders

Onder de indruk...Wat is dit een prachtige winkel! Een snoepwinkel voor de mom (- to be). De prachtige collectie, inrichting en personeel maken het een uitje!

Wat een pracht winkel, kan er hele dagen doorbrengen!

Pracht winkel! Heerlijke sfeer, met de mooiste spullen! Voor je kleintje en jezelf!

Lievelingswinkel

Prachtige collecties, hele fijne service, goede kwaliteit. Must visit wanneer in Amsterdam!

Mooiste kinderwinkel van Nederland

Archive Store is zowel fysiek als op Instagram en in de webshop een lust voor het oog. De website bezoeken zónder iets te kopen lukt niet. Van kledingrek tot prachtige maanlamp, de kamer van mijn dochtertje is een soort mini versie van de Archive Store. Vandaag weer een zomer slaapzak van de prachtige collectie van Numero 74 besteld. En dan te bedenken dat mijn wishlist al compleet gevuld is met cadeautjes voor de 1e verjaardag van mijn dochtertje...

Goed!

Super winkel, fijne service, lieve meiden in de winkel. Groetjes, Renée

Prachtige spullen. Supergoede service. Ook online.

Zeer goede ervaring. De kleren hebben zachte stoffen en prachtige kleuren. Ook de borduurwerken die ik bestelde zijn prachtig en je bent er lang mee bezig. Snel bezorgd. Persoonlijke service. Perfect.

Mooie kwaliteit producten

De gebreide slofjes cadeau gedaan. Ze zijn nof niet in gebruik, maar kleur en kwaliteit komen overeen met de verwachting.

Uniek

Zulke mooie producten, iedereen kan slagen in deze winkel. Snelle service en mooi verpakt. Al met al een echte aanrader

We zijn heel blij met je mooie review, Sanne!

Uitstekend!

Het voldoet geheel aan de verwachtingen!

Prachtige winkel met dito service

Ik ben nog niet in de fysieke winkel geweest maar heb wel een aantal keer online besteld. De verzending is snel, het pakje mooi verpakt en de artikelen prachtig!

Bedankt voor je positieve review, Sara!

Altijd vriendelijk en snel

De allermooiste baby/kinderspullen, zachte stofjes, mooie kleuren, fijne merken met een goede achtergrond. En hele lieve mensen.

We zijn heel blij met je review, Annemarie!

Fijne winkel met prachtige producten.

Snelle levering, mooie producten en leuk ingepakt met persoonlijke boodschap !

Bedankt voor de mooie reactie en beoordeling Jojanne, daar zijn we heel erg blij mee!

De service is zowel online als in de winkel top!

Je wordt heel hebberig van al het moois. Selectie producten is prachtig en van goede kwaliteit.

Dank Alice, heel fijn om te horen!

Super winkel

Klantvriendelijk, super veel keuze, mooie kwaliteit en mega hoog must have gehalte♥️

Bedank Jeannette, super fijn om te horen!

Heel fijn geholpen!

Hele fijne winkel met prachtige spullen. Vriendelijk geholpen.

Heel veel dank voor de goede beoordeling, Claire!

Geweldige artikelen, goede klantenservice en snelle levering :)

Bedankt voor je goede beoordeling Olivier, daar zijn we blij mee!

Snel en goede service

Bedankt voor je goede beoordeling, Robert!

Over archive-store.nl

It is a joy to cherish quality in everything we do. That is why Archive Store has gathered an eclectic mix of unique objects especially for you and your little ones. A selection of both contemporary and designer items as well as vintage finds. Timeless pieces that make your home a magical place. Our store is an archive dedicated to gatherers of all ages longing for a novel selection of items. Loose track of time while exploring the refined and unique collection. And perhaps, you will even feel like a child again. Because who ever told you to grow up? Archive Store; Home of the little gatherer