Heerlijke vlees en goede service!

Voor kerst een heerlijke gourmetschotel besteld. Voldoende vlees voor 5 personen, heerlijk vlees en op tijd geleverd!

Al jarenlang ben ik een trouwe klant

Bollensteak heeft alles wat je nodig hebt. Van lekkere steaks tot sappig gevogelte en smaakvol varkensvlees. Je kunt erop vertrouwen dat ze voor elke smaak iets hebben. Ze hebben het allemaal: kwaliteit, service en keuze. Als je eenmaal hun vlees hebt geproefd, wil je nooit meer ergens anders heen!

Top vlees en service

Voor mijn man zijn verjaardag verschillende soorten vlees besteld en hij was er erg blij mee en het belangrijkste het was heerlijk!!! Besteld en de volgende dag werd het s'avonds bezorgd door een vriendelijke meneer. Wij gaan zeker weer bestellen.

Ze bestaan nog, klant gerichte medewerkers

Normaal haal ik altijd mijn vlees bij onze keurslager. Nu at ik enkele weken geleden bij een vriend die het vlees voor ons diner bij deze site had gehaald. Zelf ben ik geen doorgewinterde BBQ'er dus ik twijfelde over wat ik moest kopen en hoe ik het moest bereiden. Ben super goed geholpen door de medewerker met wie ik contact had (Boudewijn). Hij had mij de Cote De Boeuf geadviseerd en stapsgewijs uitgelegd hoe ik hem moest maken. En ik kan je vertellen, het is me gelukt en het vlees was heerlijk. Complimenten voor de service van deze webshop

Heerlijk vlees, prima service

Het zonnetje komt weer door dus afgelopen weekend weer de BBQ aangestoken. De dry aged Cote de Boeuf besteld en deze was helemaal super. Ook netjes door de mannen van Bollensteak zelf bezorgd. Aanrader

Topkwaliteit in huis halen zonder de deur uit te moeten

Een ruim assortiment aan soorten en maten vlees waar iedere vleesliefhebber vrolijk van wordt. Daarnaast staat er een goede prijs-kwaliteitverhouding tegenover. Eenvoudig te bestellen door de overzichtelijke website. En het mooiste van alles: het wordt nog bij je thuisbezorgd ook. Altijd netjes op de afgesproken tijden en rekening houdend met de juiste condities van het vlees. Bollensteak kan ik iedereen aanraden!!

Vlees is heerlijk, bezorging was wat problematisch

Bezorging van schotel was gepland op vrijdagavond. De dag voordat we gingen gourmetten. Helaas kregen we rond 22:15u in de avond na contact met Trunks te horen dat de bezorger begin van de avond betrokken was bij een verkeersongeval. Heel naar natuurlijk, achteraf alleen blikschade gelukkig. Maar: de bestelling werd automatisch verplaatst naar de eerstvolgende WERKdag. Trunks bezorgd niet op zaterdag, de persoon bij klantenservice kon niets doen, behalve mijn nummer doorgeven aan de regio en hopen dat we terug gebeld zouden worden zaterdag. Dat gebeurde uiteindelijk rond 14 uur. Een medewerker van Trunkrs had op zijn vrije dag de moeite genomen om het pakket te gaan halen en bij ons te bezorgen. Hij legde uit dat ze andere vleespakketten wel hadden bezorgd, alleen bij het pakket van Bollensteak kun je niet aan aan de buitenkant zien dat het om een verspakket gaat. Dat is dus een punt van aandacht wat ons betreft. Verder vonden we het ook vervelend dat we bollensteak telefonisch niet konden bereiken. Ook zij werken niet op zaterdag begreep ik later. Hoe dan ook: gelukkig hadden we het vlees toch op tijd uiteindelijk en we hebben er van genoten.

Heerlijke ossehaas gegeten!

Prachtig stuk vlees gegeten. Mede doordat we een goed advies hebben gekregen hoe te bereiden. Morgen de beef wellington! Ook weer zin in.

Jullie hebben een vaste klant erbij!

Het dubbel doel rundvlees is echt heel goed. Nette jongen aan de deur (dat is bij jullie collega's nog wel eens anders), top!

Beste vlees van de bollenstreek

Wij hadden de flat iron steak gister vergeten. Wat is dat lekker. We kregen een duidelijke uitleg hoe we het vlees moesten bereiden toen we belde, het was perfect! Bedankt jongens!

HERTEN BIEFSTUK

DE HERTENBIEFSTUK KAN IK EEN IEDER AANRADEN!

Dramatische spare ribs

Gewoon niet doen. Heel smal en de 1 is zo dik als het maar kan en de ander totaal niet.

De beste in prijs kwaliteit!!!!

Levert altijd goede kwaliteit, voor de juiste prijs!

Super BBQ met top vlees

Dit weekend grote BBQ op het programma. Spareribs, Cote de Boeuff en wat hamburgers. De Ribs waren top, super mals vielen zo van het bot af. De Cote de Boeuf was super van smaak en de burgers waren ook een wereld van verschil met wat we normaal halen. Ik ga zeker de volgende BBQ weer hier bestellen

Andere en betere

10 kilo spareribs besteld, nog geen idee hoe het vlees zelf is maar wordt geleverd als 1 blok aaneen gevroren brok vlees..

Goed vlees

Op tijd geleverd goede kwaliteit Het is alleen jammer als je 6 kg besteld en betaald je er 5.3 kg krijgt

Topvlees!!!

Heerlijk mals vlees en topservice!!!

Altijd goed!

Ik bestel hier nou regelmatig en het vlees is altijd goed en de mannen komen hun afspraken altijd na. Top!

erg duur

Erg duur. Beter naar de keurslager om de hoek. Of de Sligro. Heeft ook top vlees

Heerlijk goed vlees

Top ervaring. Echt een aanrader

prima vlees , thuisbezorgd in de avond op de dag van afspraak

zeer goed verzorgd , prima vlees om te bbq en , vooral de hamburgers zijn lekker groot met een goed vet percentage

super

goed vlees, uitstekend verpakt en snelle aflevering.

Geweldig vlees

snelle verzending keurig ingepakt in een woord top geweldig goed vlees

Zoals altijd: Geweldig

Inmiddels vaste klant, Denk al meer dan 10x besteld. Elke keer heerlijk vlees en volgens afspraak geleverd. Mijn persoonlijke tip, de Wagyu Picanha, werkelijk fantastisch

Zoals altijd perfect vlees en keurig op tijd geleverd... Chapeau

Een woord : Gruweldig !!!