Delivered quickly, well packaged, quality of the meat was amazing. Will order from them again.

Top kwaliteit en super service

Mega!!!!

Zeer, zeer goed vlees voor een betaalbare prijs

Zowel de spareribs als de bavette waren van uitmuntende kwaliteit. Leveringsmoment zoals vermeld. Een aanrader.

Chaos:-)

Natuurlijk had ik eerder kunnen bestellen dan afgelopen maandag, maar het gros is vers dus je wil zo laat mogelijk je vlees in huis hebben. Maandag besteld, vandaag graag leveren. Waren de items deze keer uitgerekend wel ingevroren. Zal je net zien. Het zijn rare tijden, iedereen druk, systemen die falen, gebeld; maak je niet druk, er wordt absoluut geleverd. Om 19:00 nog niemand, Trunkrs onbereikbaar sinds 17:30 (chat, bellen.. vergeet het, aandachtspuntje welke ik nog wel eens zou willen toelichten). Dan begin je jezelf wel druk te maken zo voor de kerst. Vertrouwen is dan key. En ja hoor, om 19:30 een nette jongeman aan de deur die overduidelijk nog meer adressen af moest en een einde maakte aan aan de "chaos" met een doos vol met mooie lamsracks. Christmas was saved! Fijne dagen mannen, tot 2021!

Helemaal top

Heerlijke diamanthaas, goede verpakking en snel geleverd. Op naar de volgende bestelling

5 sterren klantenservice

Ik had een bestelling geplaatst die dinsdag geleverd had moeten worden. Door de enorme drukte kon de bezorgdienst niet optijd leveren. Toen ik contact opnam met de klantenservice kreeg ik direct een reactie en de mannen gingen er achteraan. Uiteindelijk een dag later toch de bestelling gekregen en het vlees was nog in uitmuntende kwaliteit. Wat ik vooral fijn vond was de snelle reactie van de klantenservice en de bereidheid om het op te lossen. Super... Als het weer wat rustiger wordt na de feestdagen gaan we zeker weer bestellen

Wederom fantastisch

Inmiddels vaste klant bij de slagers van Bollensteak. Onlangs de shortribs besteld. Lang laten garen en smullen maar.

Bollensteak levert top kwaliteit

Bollensteak levert top kwaliteit vlees!

Goed!!

De levering was weer perfect op tijd , alleen was de cote de boeuf dit keer iets te vet.

Echt heerlijk vlees

Wij bestellen regelmatig bij Bollensteak. Echt super service en heerlijk vlees. Echt een aanrader!!!!

Geweldige online slager

Ik ben al jaren een besteller bij online slagers,van de bekendere tot de minder bekende.Maar bollensteak is duidelijk van een hoger caliber. Een geweldige verzenddoos die in zijn geheel recyclebaar is(karton)en vlees van een erg hoge kwaliteit en ik weet waar ik over praat met mijn jarenlange horeca ervaring. Ik ben blij dat ik eindelijk een slager heb gevonden die het van punt a tot z goed doet. Ik raad bollensteak erg aan!!!

Goeie eerste inrdruk

Ik zal hier zeker vaker van bestellen! Goeie service, snel in antwoorden en product kwam op tijd! Erg goeie kwaliteit product en een aardig dankjewel op de pakbon.

Kwaliteit voor een goede prijs.

Fijn bedrijf met goede kwaliteits producten. Snelle levertijd en komen hun afspraken na.

goede kwaliteit

wel eens ergens anders een bbq pakket gekocht waarvan ik de balletjes gehakt smaakte naar wat je kan kopen in de supermarkt de (gesealde versie)

Super kwaliteit!

Ik had weer eens een last minute verzoek. Spontaan avondje met vrienden in de achtertuin waar natuurlijk een mooi stuk vlees op De Basterd bij hoort. ‘s Ochtends gebeld en kon het, omdat ik het nog dezelfde dag nodig had, bij Bollensteak in Sassenheim ophalen. Twee prachtige Porterhouse steaks die super mals en perfect van smaak waren. Bollensteak, bedankt en tot de volgende keer!!

Geweldig ! ( met kanttekening)

Maandags vlees besteld, en door omstandigheden helaas dinsdag niet geleverd. Kan gebeuren denk je dan. Wel gelijk aan de bel getrokken. Ik was aangenaam verrast door de medewerkers van Bollensteak. Ze doen echt hun best om het probleem gelijk op te lossen. Woensdag is het vlees later in de avond toch geleverd. Helaas was de temperatuur wat te hoog. Onacceptabel vonden ze bij Bollensteak, en gelijk geld teruggekregen. Geweldige service ! Ik hoop de helft nog wel te kunnen gebruiken later, de andere helft heb ik weggegooid. Het was overigens op het oog wel prima verpakt. Ook kon helaas voor mij kon 's avonds mijn bbq niet doorgaan. Als het wat beter weer wordt, ga ik wederom een bbq houden en zeer zeker mijn vlees bestellen bij Bollensteak. Ga zo door !

De meest fantastische online slagers ervaring ever!

Lekker vlees, snel geleverd eerlijk en innovatief e-commerce werk.

Heerlijk vlees, snel geleverd

Snel bezorgd, kon dorext de vriezer in.

Duidelijk makkelijk en goed

Alles Makkelijk te vinden, duidelijke omschrijving en goed toevoeging. Werkt heel praktisch en kon dus snel bestellen! Kwaliteit is goed!

Altijd top kwaliteit en mooie stukken vlees. Bezorging altijd tijdig.

top kwaliteit en koel geleverd zoals beloofd.

Had spareribs extra bevleesd besteld. Dat was zeker extra. Wat een prachtig stuk vlees. Werd in de avond koel bezorgd door hun eigen bezorgdienst. Bereiding hele middag mee zoet geweest op de BBQ volgens een recept van smokey goodness. Maar het resultaat was er ook naar. Super mals vlees, botjes kon je er zo zonder moeite tussenuit halen. Volgende BBQ zeker weer vlees bestellen bij de Bollensteak. Thnx mannen.

Goed vlees en snel geleverd

Goede kwaliteit vlees en als je besteld wordt het de volgende dag al geleverd. In mijn geval alles bevroren zodat het gelijk de vriezer in kon.

Snel en goed verpakt gewoon super

niks mis mee

goed vlees en goede levering

Delicious meat.

Everything perfect.